Suomen Big Brother 2020

  • 313 412
  • 1 821

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jännä tämä, miten jotkut "ansaitsevat" voiton ja toiset eivät. Miten joku voi olla ansaitsematta voittoa formaatissa, jossa äänestetään voittaja pelkän persoonallisuuden perusteella?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Itse tulen liputtamaan loppuun asti Kristiinan voiton puolesta ja ennen kuin ihmettelette miksei Joel niin perustelenpa hieman mielipidettäni:

1) No ihan ensiksikin, olishan siinä jo aika hassu twisti jos Suomen BB-historiassa komeilisi perättäisinä voittajina nimet Krisu ja Kristiina
2) Mitenkä luulette että aloin stadin kasvattina seuraamaan pikkupoikana Lahen Pelicansia enkä HIFK:ta tai Jokereita? Erikoiset ihmiset ja asiat kiinnostaa mua ja underdogit on vetäny mua aina puoleensa
3) Diggaan henk.koht. Kristiinan tyylistä ja habituksesta ja tämä on siis täysin henkilökohtainen preferenssi, ei sen kummempaa
4) Joidenkin mielestä Kristiina on "liian tylsä ja kiltti", mutta mun yleinen mielipide on että kiltteys kunniaan! BB-talossa ja ihan yleensäkin maapallolla
5) Joo ei hän ole mikään yhden ihmisen viihdekattaus Krisu, mutta silti mielestäni nykykauden asukkaista ehkä se kaikkein eniten aito oma itsensä tilanteesta riippumatta

With that said, en kyllä myöskään suutu jos suosikkini jää hopealle. Joel tulee varmasti olemaan loppuun asti ykkösvoittajasuosikki, mutta onneksi tilanne ei kaiketi ole niin päivänselvä, että voittajaa kannattaisi alkaa julistamaan täällä(kään) ennen aikojaan.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Minä puolestani tiedän että oma suosikkini ei tule voittamaan vaan on kolmas tai neljäs. Onpahan kuitenkin selvinnyt finaaliin saakka joka on ihan kelpo suoritus. Hyvä Paula!
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Itselle ihan sama kunhan Kristiina ei voita. Kuten OP eilen studiossa sanoi, hän on todella laiska, jättää tavarat muiden siivottavaksi ja tuntuu välittävän vain omasta hyvinvoinnista. Lisäksi Ellaa haukuttiin turhamaisuudesta, mutta naamansa ja hampaansa operoinut Kristiina on saanut jostain syystä samasta toimenpiteestä katsojien synninpäästön.

Joel todennäköisesti voittaa. Talon mukavin ja kiltein kaveri.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saa nähdä kuinka tiukka tilanne on ennen viimeisiä minuutteja, voisi veikata että se kuka on kakkosena kun kello lähtee käyntiin voittaa.
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
@Breeze Harbour vähän samoilla kannoilla mennään, mutta eipä tällä väliä olisi, vaikka Joel tai Arttukin voittaisi. Krisse kuitenkin oma ykkössuosikki. Tylsälle kaudelle tulee tylsä voittaja oli se kuka tahansa noista finalisteista, mutta Krissen voitto kyllä kruunaisi koko homman ja läyhääjät saisivat vielä viimeisen kerran nokilleen. Kerta toisensa jälkeen Krisse tiputtanut Roopet ja kumppanit ulos, viimeisimpänä OP:n ja nyt kun voittaisi koko roskan niin olisi hieno loppuhuipennus.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miten tuolla studiossa on porukkaa? Eikö siellä oo jotain rajoituksia?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tässä kohtaa on annettava krediittiä @Loorz15 lle BB 2020-ketjun kontribuutiostaan vuoden jatkislaisena kyttääjänä. Oma mielenkiinto painottui lähinnä kisan alkuun ja nyt tähän loppuratkaisuun, joten oma osallistumiseni tähän ketjuunkin jäi lopulta melko laihaksi. Tänään ollaan kuitenkin mukana hengessä loppuratkaisuun asti!
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mä en ymmärrä miten Arttu oli top3:ssa. En ole koskaan kuullut kenenkään myöntävän olevansa Artun fani. Silti se vaan...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mitkä oli muuten Kristianin viime vuoden voittoprosentit? Voittiko se ihan näytöstyyliin?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mä en ymmärrä miten Arttu oli top3:ssa. En ole koskaan kuullut kenenkään myöntävän olevansa Artun fani. Silti se vaan...
Mä en ymmärrä miten Kristiina meinaa voittaa tän kisan :D Viimeisen viikon / kahden perusteella Arttu olisi saanut voittaa. Eniten kontenttia taloon.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mä en ymmärrä miten Kristiina meinaa voittaa tän kisan :D Viimeisen viikon / kahden perusteella Arttu olisi saanut voittaa. Eniten kontenttia taloon.

Ei ole ainakaan itselleni tuonut mitään sisältöä katsomiseen. Ulosanti tuo vahvasti mieleen teini-ikäisen siskonpojan "ei juma" "mitä vittua". Voisi olla aika jäätävää, jos joskus sattumalta juttelisivat keskenään.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Mikähän on tuo blondi jota näytettiin etäyhteydellä, piteli Arttu-kylttiä. Sisko?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös