peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Puusilmäiset kokit
No, onneksi enää ei tarvitse Markoa miettiä. Paitsi jos tulee joku all-stars kausi, sinne se tyrkkää itsensä pomminvarmasti.
Varo sanojas. Tiedän siis kenet etsin käsiini ja sanon pari valittua sanaa jos tulee all-stars kausi ja sinne tulee Niko Saarinen tai joku muu vastaava tyrkky.

Jyväskylä on täydellinen kaupunki, kaikin puolin.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Varo sanojas. Tiedän siis kenet etsin käsiini ja sanon pari valittua sanaa jos tulee all-stars kausi ja sinne tulee Niko Saarinen tai joku muu vastaava tyrkky.
Ai että. Niko Saarinen takaisin taloon puolestani ihan koska vaan. Nää on mun synttärit ja tänne tulee joku vitun ämmä tekorastojen kanssa selittää miten mulle sopii pinkki paita!

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Aamen. Olisin kovasti toivonut, että Krisu tai Vehviläinen olisi kysynyt, että ihan oikeastiko siellä heitettiin päivittäin läppää naisten tissien kooista? Viittaan tällä siihen kun Markon mukaan Ella suuttui siksi, että oli häätöpäivä ja tuollainen läpänheitto oli ihan normaalia. Samoin huvitti kuinka esimerkiksi Kristiinan kohdalla heitti rapaa ensin minuutin verran, sitten se klassinen "mutta mitään mulla ei ole Krisseä vastaan", sitten taas vähän rapaa ja vielä loppuun "mutta Krisse on ihana ihminen, ei mitään pahaa sanottavaa". Edes talon ulkopuolella se selkärangaton mielistely ei näytä loppuneen.

No, onneksi enää ei tarvitse Markoa miettiä. Paitsi jos tulee joku all-stars kausi, sinne se tyrkkää itsensä pomminvarmasti.
Jep :D Ja eilen BB:n IG storyssa hehkutti miten Joel on niin hassu ja hauska kun sen jälkiä sai aina siivota keittiössä, mutta tätä samaa ei sallittu Krisseltä. Kyllä muuten nauratti tuo häädetyn herja, kun halusi saada Krisselle jonkun pahan herjan, ja sieltä tulikin merirosvokapteenin rooli, joka saa jaella käskyjä muille ja olla itse tekemättä mitään :D Toisaalta olisin kyllä minäkin halunnut nähdä Kristiinan oikeasti haastavassa roolissa ja mukavuusalueensa ulkopuolella, mutta nauratti silti kun Markon viimeinen katkeruuden ruoskan sipaisu meni ihan päinvastoin kuin hän toivoi.

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Aamen. Olisin kovasti toivonut, että Krisu tai Vehviläinen olisi kysynyt, että ihan oikeastiko siellä heitettiin päivittäin läppää naisten tissien kooista? Viittaan tällä siihen kun Markon mukaan Ella suuttui siksi, että oli häätöpäivä ja tuollainen läpänheitto oli ihan normaalia. Samoin huvitti kuinka esimerkiksi Kristiinan kohdalla heitti rapaa ensin minuutin verran, sitten se klassinen "mutta mitään mulla ei ole Krisseä vastaan", sitten taas vähän rapaa ja vielä loppuun "mutta Krisse on ihana ihminen, ei mitään pahaa sanottavaa". Edes talon ulkopuolella se selkärangaton mielistely ei näytä loppuneen.

Se [paska] vitsihän ei ollut sinällään naisen rintojen koossa, vaan toppauksen määrässä jota sinne rintaliiveihin oltiin laittamassa/laitettu. Toppauksia voi laittaa kuka tahansa ja jos sitä toppausta laittaa siinä muiden silmien edessä voisin hyvin kuvitella että monessakin porukassa jotain tuollaista "laita nyt vielä vähän enemmän" piikittelyä saattaisi saada osakseen. Ella taisi ottaa kommentin piikkinä siihen ettei hänellä ole rintoja ollenkaan ja siksi suuttui.

I'm just here so I won't get fined.

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Vili näytti koosteessa peruukki päässä viikkotehtävässä enemmän kyllä Ville Leinolta kun miltään Mikko Leppilammelta missään vaiheessa.

Häädössä ei kannata alkaa kuitenkaan liikaa pelailee, voi olla, että pelaa itseltään voiton jos äänestää liian suurta suosikkia ja saa vihat niskaan. Myös Markon "pelaajanainen" kommenttien perusteella Paula taitaa luulla olevansa Selvityjissä eikä BBssä.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo
Eihän missään suomalaisessa tosi-tv -ohjelmassa ole enää moneen vuoteen tuomarit tai tuotanto saanut sanoa osallistujille mitään negatiivista. Linjan mukaisesti mennään myös BB:ssä.

Ceterum autem censeo Carthaginem esse delendam.

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KooKoo

Jännän vihattu näköjään Marko täällä jatkoajassa. Eihän toi piikittely Ellan "tisseistä" ollut ok, mutta onhan Ella itsekin maininnut haluavansa täytettä rintoihinsa. Ja mitä tuohon rapaan Krissen suhteen tulee, niin itse en ainakaan sitä niinkään pahalla tulkinnut. Pieni vitutus paistoi toki läpi, joka on aivan ymmärrettävää. Kyllähän sitä itse kukin saattaa antaa välillä jopa parhaalle kaverille rapaa, mutta silti pitää hyvänä tyyppinä. Elkää ottako niin vakavasti myöskään te Krissefanit näitä. Markon pitäisi olla vielä talossa.

"Maailmassa ei ole paljon parempia paikkoja pelata kuin Jokerit"
- Steve Moses #11

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jännän vihattu näköjään Marko täällä jatkoajassa. Eihän toi piikittely Ellan "tisseistä" ollut ok, mutta onhan Ella itsekin maininnut haluavansa täytettä rintoihinsa. Ja mitä tuohon rapaan Krissen suhteen tulee, niin itse en ainakaan sitä niinkään pahalla tulkinnut. Pieni vitutus paistoi toki läpi, joka on aivan ymmärrettävää. Kyllähän sitä itse kukin saattaa antaa välillä jopa parhaalle kaverille rapaa, mutta silti pitää hyvänä tyyppinä. Elkää ottako niin vakavasti myöskään te Krissefanit näitä. Markon pitäisi olla vielä talossa.
Mitä Ellan tisseihin tulee niin vaikka onkin maininnut niin eihän se silti anna kenellekään mitään oikeutta kommentoida niitä siihen sävyyn kuin Marko kommentoi. Jokainen voi koittaa sanoa vaikka vaimolle/tyttöystävälle/miehelle/kaverille joka on puhunut haluavansa laihtua, että "parikymmentä kiloa pois niin sitten näyttää hyvältä". En odottaisi kovin riemukasta reaktiota.

Toki jos lähdetään hiuksia halkomaan niin tottakai jokaisella on kirjaimellisesti ajateltuna _oikeus_ kommentoida toisen ulkonäköä.

Olen koittanut Markoa luonnehtia monta kertaa mutta en ole koskaan onnistunut löytämään täysin oikeita sanoja. Onneksi Futisforumin nimimerkki "mustikkasormi" teki sen puolestani (olisin ottanut omiin nimiin mutta saattaa hyvin olla, että kyseinen kirjoittaja vaikuttaa tässäkin ketjussa):

Marko oli tärkeä osa taloa, mutta jo pitkän aikaa aivan älyttömän raskas mielistelijä. Mielipide saattoi parhaimmillaan muuttua kolmesti kesken keskustelun sen mukaan mitä muut olivat mieltä.

Marko: Tää asia kyl vituttaa, tai siis sillee niinku tiiiäks.
Asukas X: No ei se kyllä mua haittaa lainkaan.
Marko: No ei se kyl sillee, tai niinku sillee tiiäks. Tai sillee niinku, no nii no ei se kyl sillee, tiiäks.

Tähän päälle "eka homokaveri" vetistelyt ja muut teennäiset tai vähintään ylivedetyt reaktiot häätöjen jälkeen. Myös aikamoinen janari perseille läpyttelyineen ja muine ÄIJJÄ vitseineen.

Kaikesta huolimatta kyllä sieltä myös aito hyväsydämisyys paistoi läpi monessa tilanteessa. Olisi vaan oikeasti uskaltanut olla edes joskus jotain mieltä.
Summaa minun mielipiteeni Markosta aika täydellisesti. Myös tuon hyväsydämisyyden osalta.

E. Sitä paitsi mä olen Joppe-fani all the way. Krisse toki hyvänä, mutta kaukaisena, kakkosena.

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KooKoo
Olen koittanut Markoa luonnehtia monta kertaa mutta en ole koskaan onnistunut löytämään täysin oikeita sanoja. Onneksi Futisforumin nimimerkki "mustikkasormi" teki sen puolestani (olisin ottanut omiin nimiin mutta saattaa hyvin olla, että kyseinen kirjoittaja vaikuttaa tässäkin ketjussa):
Poikkasin viestin tähän pätkään kun olisi tullut muuten aivan liian pitkä lainaus, mutta aivan totta kyllä koko sun (ja lainaamasi nimimerkin myös) teksti. Hyväntahtoinen juntti, joka ei aina mieti sanomisiaan ja tekemisiään voisi kuvastaa Markoa aika hyvin. Kyllä mä Markosta tykkäsin kaikesta huolimatta ja ei olisi todellakaan pitänyt tippua sunnuntaina. Olen itse vähän tuommoinen Markon ja Joelin sekoitus niin voi johtua siitäkin.

ps. Täällä myös ehdoton Joppe-fani. Juuri sellainen kaveri jonka kanssa olisi kiva käydä tuopposella.

"Maailmassa ei ole paljon parempia paikkoja pelata kuin Jokerit"
- Steve Moses #11

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Vili ei saa rankkua, koska hän on sanonut hakuvideossa, että on auktoriteettivastainen ja tämä kuuluu siis hänen persoonaan. Olipa perustelu Virtaselta.
Joku toinen ohjaaja saattaisi nähdä tässä jopa pienen viihteen mahdollisuuden. Mutta nykyinen valopää ei edes anna rangaistuksia.

En tiedä miten helvetissä tuo Virtanen on tuonne valittu.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho!
Mitä tarkoitat? Aikoo siis maksaa talosta päästyään 300€ Julialle ihan oikeaa rahaa? Mahtaakohan edes löytyä tililtä moisia summia.
Näin se meinasi. Kävivät Artun kanssa huutokauppaa Julian oluesta, kun olivat juoneet jotain kolme olutta. Hinta nousi kuparipannun hintoihin.

Sinä tykkäät tästä

Kerho!

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sirviö, Snow ja kumppanit ovat nyt kyllä ylittäneet itsensä. On tässä tällä kaudella ennenkin ollut tylsiä viikkotehtäviä mutta tämä nykyinen on kyllä ihan omassa luokassaan. 24/7:aa en ole tainnut jaksaa kymmentä minuuttia pidempään katsoa koko viikolla, hyvä kun koosteet jaksaa katsoa. Edes niissä ei tapahdu oikeastaan mitään. Mennään kuitenkin toiseksi viimeistä viikkoa, eli menon pitäisi periaatteessa olla parhaimmillaan.

Siitä voisi saada edes vähän viihdettä, että antaisi rankkua oikein kunnolla Vilille noista lukuisista sääntörikkomuksista mutta eihän se käy, kun vaan "tarkkaillaan mihin tilanne kehittyy". Virtanen on kanssa aivan farssi.

Lyökää se kolkyt donaa nyt vaan sovinnolla Joelin povariin vaikka heti ja sitten vaan viimeinen sammuttaa valot. Ensi kautta ei tarvitse tehdä, ellei tehdä samalla jotain radikaaleja muutoksia tuotannon henkilöstöön.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lyökää se kolkyt donaa nyt vaan sovinnolla Joelin povariin vaikka heti ja sitten vaan viimeinen sammuttaa valot. Ensi kautta ei tarvitse tehdä, ellei tehdä samalla jotain radikaaleja muutoksia tuotannon henkilöstöön.
Veikkaan että ensivuonna tekevät jonkinlaisen julkkis BB jossa käy samat kilpailijat jotka pyörinyt jo nyt sanomien eri ohjelmissa. Sama tuotantotiimi ja yhtä jännittävät tehtävät :D

Hockeyarena.net

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Sirviö, Snow ja kumppanit ovat nyt kyllä ylittäneet itsensä. On tässä tällä kaudella ennenkin ollut tylsiä viikkotehtäviä mutta tämä nykyinen on kyllä ihan omassa luokassaan. 24/7:aa en ole tainnut jaksaa kymmentä minuuttia pidempään katsoa koko viikolla, hyvä kun koosteet jaksaa katsoa. Edes niissä ei tapahdu oikeastaan mitään. Mennään kuitenkin toiseksi viimeistä viikkoa, eli menon pitäisi periaatteessa olla parhaimmillaan.

Siitä voisi saada edes vähän viihdettä, että antaisi rankkua oikein kunnolla Vilille noista lukuisista sääntörikkomuksista mutta eihän se käy, kun vaan "tarkkaillaan mihin tilanne kehittyy". Virtanen on kanssa aivan farssi.

Jotenki VIrtasen sanomisista tuli mieleen että ne odottaa että toisilla palaisi enemmän käpy Viliin kun se rikko sääntöjä. Ainoa vaan että aihauttaakseen isosti vitutusta ja reaktiota muissa siitä pitäisi rangaista, kaikkia. Jos taas haluttaisiin testata Vilin sipulia niin pitäisi rangaista vain häntä. Nyt ei tehdä mitään ja jäljelle jää muiden naureskelu sohvalla makoillen "hehe, nukkuukohan se taas". Hienoa Virtanen!

I'm just here so I won't get fined.

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Eiköhän tämä taas ensi kaudella jatku, jos vaan tuotanto on päässyt taloudellisiin tavoitteisiinsa. Eli jos ohjelma on plussalle jäänyt, niin sama (tai entistä tylsempi) meininki jatkukoon taas ensi syksynä.

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara + Pelaajista Nimo
Epäsuorasti jo luvattiin jatko, kun tuotanto vieraili ohjelmassa. Sanoivat myös, että ääniä annetaan tuhansia per lähetys, eli arvailut noin 3000-5000 äänestä lienevät lähellä totuutta. Manipulaatioon sanoivat sen, mikä jo käytännössä olikin selvää, eli ihan lopussa tulee merkittävä osa noista äänistä.

Subilla oli paljon mielivaltaisia rankkuja ja epäreiluja häätöön laittoja, hyvä että ne ovat nyt poissa, mutta vastavuoroisesti nyt ei tehdä mitään. Kuka keksii viikkotehtävät? Taso on niissä laskenut Subin ajoista todella paljon. Missä vaativat tehtävät henkisesti ja fyysisesti? Saisivat ostaa edes kaljaa muovipusseissa voittorahoilla, niin kuin ennen.

pepsi

Jäsen
Ymmärrän kyllä, että uusia viikkotehtäviä on koko ajan vaikeampi keksiä, ettei tulisi samoja mitä männä vuosina. Mutta kiistatonta on se, että onhan nuo "pukeudutaan merirosvoiksi hou hou", "pukeudutaan eläimiksi ihhahhaa" ja "guru valomieli töttöröö" naamiaistouhut aivan täyttä paskaa. Jotenkin vain tulee semmoinen päiväkodissa naamiaiset-meininki väkisin mieleen. Kaikki voi tietysti olla montaa mieltä, onko ylipäätään Big Brotheriin hakevat ja pääsevät sitten oikeastikkin päiväkoti-tasoa ajattelultaan ja älyykkysosamäärältään, mutta olisihan tässä formaatissa niin helkkarin paljon potentiaalia. Kun se taivas on kuitenkin rajana, mitä noille asukkaille voisi keksiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy