Kukas se sitten on nyt se voittajasuosikki?
Markolle laittaisin roposeni.
Kukas se sitten on nyt se voittajasuosikki?
Markolle laittaisin roposeni.
Vili lähti pelaamaan kisan suurinta voittajasuosikkia ulos ja onnistui siinä parissa viikossa. Ennen Vilin saapumista taloon Timo oli käytännössä varma voittaja. Ihan onnistunut suoritus siis Vililtä.
Vili lähti pelaamaan kisan suurinta voittajasuosikkia ulos ja onnistui siinä parissa viikossa. Ennen Vilin saapumista taloon Timo oli käytännössä varma voittaja. Ihan onnistunut suoritus siis Vililtä.
Kysymys kuuluukiin että kuka helvetti äänestää Viliä ja Arttua? Koko Pohjanmaa?
Varmaan siellä Vilin raflan työntekijät äänesti Timoa?
Tai jos olisi äänestetty "kenen haluat putoavan" niin eiköhän Vilille olisi tullut lähtö.Jos Vili olisi ollut ketä tahansa vastaan kaksistaan, niin äänestys olisi ollut käytännössä inhokin nimeämistä, ja hälle olisi tullut lähtö. Kuten Ellalle viikko sitten.
Jännä nähdä kenet ottaa targetiksi seuraavaksi, kun kärmeskeisari on poistunut, joka oli selvästi hänen ensimmäinen maalitaulu. Tosin luulen, että aika moni talon asukas on tätä suulaampi ja nokkelampi tapaus, joten ensi viikolla taitaa olla Vilin aika lähteä isoista ovista.Kyllä itse ainakin voisin kuvitella ensimmäistä kertaa elämässäni jopa käyttävän rahaa äänestykseen Vilin puolesta, että saisi olla talossa mahdollisimman pitkään. Toivottavasti hämmennys jatkuu jatkossakin talossa ja tuo sitä kaivattua viihdettä taloon!
Jännä nähdä kenet ottaa targetiksi seuraavaksi, kun kärmeskeisari on poistunut, joka oli selvästi hänen ensimmäinen maalitaulu. Tosin luulen, että aika moni talon asukas on tätä suulaampi ja nokkelampi tapaus, joten ensi viikolla taitaa olla Vilin aika lähteä isoista ovista.
Voisin veikata Joelia, mutta saa nähdä miten haluaa pelata tätä peliä. Tietää, että Joel on suosikki, mutta hieman eri tasolla kuin Timo. Vili voi mennä ansaan tässä ja luulla, että Joel on yhtä helppo maalitaulu.Jännä nähdä kenet ottaa targetiksi seuraavaksi, kun kärmeskeisari on poistunut, joka oli selvästi hänen ensimmäinen maalitaulu.