Suomen Big Brother 2020

  • 312 088
  • 1 821

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Vili alkaa pikkuhiljaa ärsyttää, kaikissa väittelytilanteissa helvetin vahvaa blaastausta omasta mielipiteestä (joka on totuus) ja lähes poikkeuksetta on aina väärässä. Viimeisenä siitä, mikä on spagaatti ja mikä spiraali.

Joel totesikin jo Artulle ja Markolle, että alkaa olla Kessua ikävä.

Porukka laskeutui viikkotehtävässä Raumanmeren Juhannukseen, ja päässevät kohta saunomaan artisteja odotellessa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ai että mikä riemun hetki asukkaille kun tajuavat että pääsevät kuulemaan livemusiikkia! Olen täysin hengessä mukana täällä :D Tästä voi tulla tämän kauden paras ilta tähän mennessä, odotukset ovat korkealla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tästä voi tulla tämän kauden paras ilta tähän mennessä, odotukset ovat korkealla.
Potentiaalia, että tänään menee yli on kunnolla olemassa ja nähdään jopa jonkinmoista riitelyä.
Toi Vili saattaa kommenteillaan saada säpinää aikaiseksi. On sellanen vähän mulkun tuntunen jätkä, joka kommentoi joka asiaan, vaikka ei siitä mitään tiedäkään eikä anna periksi.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Potentiaalia, että tänään menee yli on kunnolla olemassa ja nähdään jopa jonkinmoista riitelyä.
Toi Vili saattaa kommenteillaan saada säpinää aikaiseksi. On sellanen vähän mulkun tuntunen jätkä, joka kommentoi joka asiaan, vaikka ei siitä mitään tiedäkään eikä anna periksi.
Joo, imo ihan vitun ärsyttävä jätkä. Vaihdan kameraa kun hän avaa suunsa. Mutta todellakin on potentiaalia että Vili aiheuttaa hämminkiä, ainakin Arttu ja Timo voisi lähteä roastaamaan häntä kunnolla. Timosta paljastuu yllättäviä puolia humalassa, vittuili Kessullekkin aika avoimesti viimeksi.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo, imo ihan vitun ärsyttävä jätkä. Vaihdan kameraa kun hän avaa suunsa. Mutta todellakin on potentiaalia että Vili aiheuttaa hämminkiä, ainakin Arttu ja Timo voisi lähteä roastaamaan häntä kunnolla. Timosta paljastuu yllättäviä puolia humalassa, vittuili Kessullekkin aika avoimesti viimeksi.

Voisiko olla että Timon isoin uhka voittajaksi on Timo itse. Itseasiassa nyt kun taas vedonlyöntitilastoja katsoi niin Joelin ja Timon kerroin on sama 2.75 eli tuollakin on liikehdintää että ehkä peli ei niin selvä. Näyttäisi myös että sunnuntaina tapellaan vain siitä että kuka Nonan lisäksi tippuu.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Voisiko olla että Timon isoin uhka voittajaksi on Timo itse. Itseasiassa nyt kun taas vedonlyöntitilastoja katsoi niin Joelin ja Timon kerroin on sama 2.75 eli tuollakin on liikehdintää että ehkä peli ei niin selvä. Näyttäisi myös että sunnuntaina tapellaan vain siitä että kuka Nonan lisäksi tippuu.
Samaa olen miettinyt. Timo on vähän "väläyttelyt" kännissä semmosta ärhäkkäämpää puoltaan. Toivon että asiat ei eskaloidu, koska Timo vaikuttaa kyllä niin sympaattiselta ja vilpittömältä.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Voisiko olla että Timon isoin uhka voittajaksi on Timo itse. Itseasiassa nyt kun taas vedonlyöntitilastoja katsoi niin Joelin ja Timon kerroin on sama 2.75 eli tuollakin on liikehdintää että ehkä peli ei niin selvä. Näyttäisi myös että sunnuntaina tapellaan vain siitä että kuka Nonan lisäksi tippuu.
Minusta ykkössuosikki voittajaksi juuri nyt on Paula.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Minusta ykkössuosikki voittajaksi juuri nyt on Paula.
Itse en taas juurikaan syty Paulasta. Välillä hauska ja ihan sympaattinen hönö, mutta suurimman osan ajasta aika mitäänsanomaton myötäilijä. Vaikuttaa silti olevan aika suosittu, joten en pitäisi finaalipaikkaa ihmeenä.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Voisiko olla että Timon isoin uhka voittajaksi on Timo itse. Itseasiassa nyt kun taas vedonlyöntitilastoja katsoi niin Joelin ja Timon kerroin on sama 2.75 eli tuollakin on liikehdintää että ehkä peli ei niin selvä. Näyttäisi myös että sunnuntaina tapellaan vain siitä että kuka Nonan lisäksi tippuu.
Voitto on täysin Timon ja Joelin välinen kauppa, muilla ei saumoja. Joel itse asiassa näyttää jatkavan nousua ennakkosuosikiksi saakka ja saattaa olla että finaaliviikolla Joelin voitto on enää Elinan julkistamista vaille valmis. Ihan ansaitusti toki ja myös tuotanto tuntuu tykkäävän, olen aikalailla koosteiden varassa kun ei jaksa 24/7 katsella ja jokaisessa jaksossa tuntuu vähintään yksi tähtihetki olla omistettuna Joelille.

Eikä sillä, nuo Joelin sarkastiset one-linerit on kyllä mainioita. Kuten joskus aiemmin olen kirjoittanutkin, tulisin hyvin todennäköisesti itse olemaan talossa täysin samanlainen kuin Joel, muutama viikko kestää päästä sisään ryhmään, sen jälkeen noita heittoja ja pientä hassuttelua, mutta ei kuitenkaan mitään väkisin väännettyä hassuttelua tai fiilisrinkirunkkausta jos ei kiinnosta. Myös Timon voitto kävisi.

Ääneatetäänkö tällä viikolla sitä, kenet haluaa ulos vai sitä kenet haluaa jäävän? Tiistain jaksossa Nona johti äänestystä ylivoimaisesti mutta oliko se siis lähdössä ulos selvästi vai jäämässä? Käsitin, että nimenomaan jäämässä, itse heittäisin ensimmäisenä ulos. Marjatta voisi puolestani jäädä taloon, ärsyttävä Vili tai tai, mutta nätti tyhjäpää Julia seuraksi. Lopulta ihan sama ketkä uusista taloon jää, tulevat lähtemään ilman immuniteettia tai alkuperäisten rangaistuksia ulos ensimmäisinä.
 
Julia sais jäädä taloon, niin nähdään Markon ja Jopen kuolauskisan jatkumo. Toisena ehkä Nona vai mikä olikaan. Tämä siksi, että luo todennäköisemmin enemmän sisältöä kuin Marjatta tai Vili.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tuolla on ihan vitun hyvä meininki nyt. Onnellisuus on käsinkosketeltavissa ruudun läpi. Tykkään tästä, kaikki todella hyvillä fiiliksillä, kaikki tanssi ja reivasi niinkuin huomista ei olisi. Varmasti mahtavaa noille, kun ei ole kuullut musiikkia kahteen kuukauteen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Laitoin just tuon BB:n striimin päälle, kun eräs toinen striimi ei toimi.

Ja tuo Ella on aivan vitun kova paskanpuhuja, että ei mitään järkeä.

Marko sanoi tuolla just sen ääneen, että tuo bullshitin jauhaminen saa riittää.
 

Barney

Jäsen
Itselläni kyllä räjähtäisi pää, jos joutuisi olemaan samassa talossa tuon Paulan kanssa. Etenkin humalassa hän muuttuu erittäin ärsyttäväksi ihmiseksi. Saatanan kova huuto päällä yhdistettynä aggressiiviseen uhoamiseen ja samojen asioiden jankkaamiseen on kyllä sen verran raskas yhdistelmä, että lähtisin itse ainakin menemään talosta kesken bileiden.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu että tuo Markon ärsyttävyys kasvaa vielä kolminkertaiseksi kännissä. Jauhaa nyt tuolla kuinka Joel on tuosta uudesta blondista kiinnostunut ja eli toisin sanoen mustasukkaisuuttaan heittää "pientä läppää". Eikä siinä mitään, joku ohimenevä heitto voisi olla ihan hauska mutta se on nyt 20 minuuttia jauhanut tuosta.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Vittu että tuo Markon ärsyttävyys kasvaa vielä kolminkertaiseksi kännissä. Jauhaa nyt tuolla kuinka Joel on tuosta uudesta blondista kiinnostunut ja eli toisin sanoen mustasukkaisuuttaan heittää "pientä läppää". Eikä siinä mitään, joku ohimenevä heitto voisi olla ihan hauska mutta se on nyt 20 minuuttia jauhanut tuosta.
Mun mielestä toi meno vessassa on ollu helvetin hauskaa viimiset 20min :D
 

Barney

Jäsen
Vittu tuo Paula on kyllä tyhmä. Muut ovat heittäneet vitsiä siitä, että tuo uusi asukas on Markon avovaimo, mutta Paula uskoo tuohon vissiin ihan oikeasti.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kohta tapellaan. Paula aivan naamat.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Vittu Arttukin on vässykkä. Hetki sitten sano Krisselle vessalle jotain tyyliin että "Jos joku vittuilee sulle niin siitä tulee kylmää lihaa", nyt makkarissa vittuilemassa Krisselle Paulan ja Ellan kanssa kun Krisse yrittää olla ainoa järkevä tilanteessa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Moooorjens Paula. Ja mä luulin, että Marko veti mustasukkaisuudellaan illan pohjat mutta eihän se päässyt edes lähelle. Melkonen psykoosi-Paula. Ja yllättäen Ella naattii.

Meinasi Krissekin jo jäädä Paula(ja Ella)-junan alle kun puhui vähän järkeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös