Voisiko olla että Timon isoin uhka voittajaksi on Timo itse. Itseasiassa nyt kun taas vedonlyöntitilastoja katsoi niin Joelin ja Timon kerroin on sama 2.75 eli tuollakin on liikehdintää että ehkä peli ei niin selvä. Näyttäisi myös että sunnuntaina tapellaan vain siitä että kuka Nonan lisäksi tippuu.
Voitto on täysin Timon ja Joelin välinen kauppa, muilla ei saumoja. Joel itse asiassa näyttää jatkavan nousua ennakkosuosikiksi saakka ja saattaa olla että finaaliviikolla Joelin voitto on enää Elinan julkistamista vaille valmis. Ihan ansaitusti toki ja myös tuotanto tuntuu tykkäävän, olen aikalailla koosteiden varassa kun ei jaksa 24/7 katsella ja jokaisessa jaksossa tuntuu vähintään yksi tähtihetki olla omistettuna Joelille.
Eikä sillä, nuo Joelin sarkastiset one-linerit on kyllä mainioita. Kuten joskus aiemmin olen kirjoittanutkin, tulisin hyvin todennäköisesti itse olemaan talossa täysin samanlainen kuin Joel, muutama viikko kestää päästä sisään ryhmään, sen jälkeen noita heittoja ja pientä hassuttelua, mutta ei kuitenkaan mitään väkisin väännettyä hassuttelua tai fiilisrinkirunkkausta jos ei kiinnosta. Myös Timon voitto kävisi.
Ääneatetäänkö tällä viikolla sitä, kenet haluaa ulos vai sitä kenet haluaa jäävän? Tiistain jaksossa Nona johti äänestystä ylivoimaisesti mutta oliko se siis lähdössä ulos selvästi vai jäämässä? Käsitin, että nimenomaan jäämässä, itse heittäisin ensimmäisenä ulos. Marjatta voisi puolestani jäädä taloon, ärsyttävä Vili tai tai, mutta nätti tyhjäpää Julia seuraksi. Lopulta ihan sama ketkä uusista taloon jää, tulevat lähtemään ilman immuniteettia tai alkuperäisten rangaistuksia ulos ensimmäisinä.