No tuota, onhan ne molemmat erittäin persoonallisia ja ns. normista poikkeavia persoonia. Mielestäni on aidosti hienoa jos olet aidosti näin avomielinen persoona, luulen kuitenkin että suurin osa kansasta ja äänestäjistä ei ole samaa mieltä. Tosin ahdistuminen jonkun toisen ihmisen persoonasta kertoo ahdistujasta itsestään enemmän.
Vaikka pidän itseäni avomielisenä enkä ketään tuomitsevana, myönnän kyllä että nämä molemmat persoonat hieman pistivät aluksi miettimään että mitä vittua. Kauden edetessä tiettyjen asioiden edessä on pitänyt omaakin ajattelumaailmaa tarkastella, silti en edellenkään osaa ymmärtää miehen pukeutumista hameisiin tai muuten naisellisiin asusteisiin. Kyllä, tiedän että sitä tuomitsemista jättämistä edelleen tavallaan opettelen.
Kevin kuitenkin, kuten kaikki asukkaatkin on kertonut, pisti tavallisen juntin ajattelemaan asioita syvällisemmin. Hienoa että tyyppi on oma itsensä eikä häpeile sitä, arvostan.
Villen Jessemeininki ei taas edelleenkään saa mitään sympatioita. Tavallaan oli hienoa miten hän siteerasi Raamattua jollain lailla nykykielellä, mutta tuo suvaitsemattomuus on ihan no no itselle. Suvaitaan kaikki, mutta ei sit kuitenkaan. Skappari-uskis-konservatiivi-muuten vaan tiukkis, ei vaan toimi tuollainen luonne meikäläiselle.
Ville ei kuitenkaan enää voita onneksi ja toivon ettei Kevinkään. Kevinin voitto ei kuitenkaan harmittaisi yhtä paljon. Kimmo tai Krisu saisi minun puolesta korjata sen 30K, eikä Anukaan loppujen lopuksi poikiensa takia, ei ihan väärin olisi voitettu. Kauniin ulkomuodon lisäksi ei hänellä juuri muuta ole silti ollut annettavaa.
Helmeri tuntuu ihan huipputyypiltä, mutta ei tuollainen kaikkien kaveri ja mihinkään mitään sanomaton ansaitse voittaa BB:tä.
Itse olen ehkä työni puolesta oppinut katsomaan asioita eri näkökulmista vuosien mittaan. Omena saattaa olla eri värinen toiselta puolelta ja se kannattaa joskus vaivautua kurkistamaan. Vaikka ajatuksen tasolla, jos ei aina konkreettisesti.
Tuo kommentti, että "onko Suomi valmis" on mielestäni todella typerä. Otetaan nyt niinkin raflaava esimerkki, että tänne turvapaikkaa hakevat kääntyvät kristityiksi tai homoiksi, jotta mahdollisuudet paranevat. Kertoo jotain Suomen valmiudesta.
Toki on paljon porukkaa, jotka inhoaa kaikkea jeesustelua ja homostelua tai muuta mitä eivät ymmärrä. Olisi aika puusilmäistä väittää muuta.
En minäkään kaikkea poikkeavaa ymmärrä, mutta en minä siitä mitään ongelmaa tee. Viimeksi viime lauantaina naureskelin itsekseni muutamalle ihmiselle, kun odottelin kauppakeskus Triplassa muijaa sovituskopista. Olen kohtuullisen varma, että minullekin on naureskeltu vuosien mittaan.
Matkan varrella on tullut koettua sen verran kipeitäkin asioita, ettei muiden pukeutuminen tai muu habitus voisi vähempää kiinnostaa. Asiat voi ottaa huumorillakin jos ei niitä muuten pysty käsittelemään. Tahallinen väärinymmärrys on oikeastaan ainoa mikä saa sapen kiehumaan ajoittain tai vaihtoehtoisesti aikaan säälin tunteen.
Ville on oikeastaan tyyppiesimerkki ihmisestä joka nostaa itsensä muiden yläpuolelle, mutta hän nyt elää varmaan sen kirjan mukaan eikä muusta tiedä. Armeijassa oli samassa tuvassa ihan vastaava tyyppi. Muuten ihan kiva, mutta muiden huomiointi oli jälkeenjäänyttä.
Minun puolestani voiton voisi viedä joku kolmikosta Kristian, Kevin, Kimmo (KKK, lol). Helmeri on kussut kaiken viihteen Anuun liittyen ja toisaalta, Anu on antanut tuon riipan viedä kaiken viihteen tuolla saamattomalla kutemisellaan.