Suomen Big Brother 2014

  • 200 779
  • 499

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Kova kattaus on talossa. Vielä puuttuu ne tissit ja perseet.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei saagel. Nyt repes. Jatkoajan toimittaja Miika Arponen asteli juuri taloon. Ei voi oikeasti näyttää enempää samalta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tämä n. 80cm Joonas on kyllä veikeän oloinen hahmo. Toivotaan että Armilla on pelisilmää.
Onkohan sen lyhyen kaverin meisseli pidempi kuin kaveri itse?

Juontajana toimiva BB-Sauli ei ole vielä ollut kovin ärsyttävä, aika neutraalille vaikuttaa. Ja Mari Sainio on edelleenkin ihan perkeleen hyvän näköinen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tämä jo nimetty Tyrion voittaa satavarmasti koko paskan. Askeleen mitalla, mutta silti.

Miksei muuten minulla näy vielä BB247 vaikka olen söneran ja maikkaritotalin asiakas?

Edit. savinarhe
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Ei saagel. Nyt repes. Jatkoajan toimittaja Miika Arponen asteli juuri taloon. Ei voi oikeasti näyttää enempää samalta.
"Miika Arponen" on tyypillinen hahmo suomalaisessa televisiossa. Satuhäissäkin taisi olla "Arponen" mukana.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Saamelainen?
 
Juontajana toimiva BB-Sauli ei ole vielä ollut kovin ärsyttävä, aika neutraalille vaikuttaa. Ja Mari Sainio on edelleenkin ihan perkeleen hyvän näköinen.


Aijaa mua ärsyttää juontajassa se, ettei hän osaa juontaa. Sympaattinen kaveri muuten, mutta sössöttää ja sekoilee sanoissaan pahemmin kuin Vappu pahimmillaan. No toisaalta kerrankos sitä suorassa lähetyksessä. Siis nimenomaan Saulista puhun.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tämä jo nimetty Tyrion voittaa satavarmasti koko paskan. Askeleen mitalla, mutta silti.

Miksei muuten minulla näy vielä BB247 vaikka olen söneran ja maikkaritotalin asiakas?

Edit. savinarhe

Kaapelissako? Ootko kokeillut hakea kanavat uudelleen?

Eihän tän lapinmiehen puheesta meinaa saada mitään selvää. Aika pohjoinen kattaus tällä kertaa. Jenna on selvästi omaan silmään talon nätein tyttö, vähän on Jennalla miehistä seuraa kun on ainoa tyttö kartanon puolella.

Ei saatu taloon siis ketään ainakaan heti iskevää asukasta, saa nähdä mitä tällä kattauksella saadaan aikaan. Mutta ei tuomita vielä.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aijaa mua ärsyttää juontajassa se, ettei hän osaa juontaa. Sympaattinen kaveri muuten, mutta sössöttää ja sekoilee sanoissaan pahemmin kuin Vappu pahimmillaan. No toisaalta kerrankos sitä suorassa lähetyksessä. Siis nimenomaan Saulista puhun.
Joo no mä olen katsonut vasta n. puoli tuntia, ja sinä aikana Mari on ollut enemmän äänessä. Kaippa tuo Sauli tuossa menee tollasena sidekickinä ihan hyvin.

Saamelainen tämä uusi kaveri siis? Mites se meni se vitsi miten pitkään saamelaiset voi juoda putkeen viinaa ennenku pitää lähteä kuselle?
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Nyt hereillä siellä!

Armi - tissit check!
Tornion tyttö - perse check!

Lappalaiset näköjään halunnut lomareissulle. Poromies taloon.
Lähinnä tarkoitin, että samassa paketissa.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Veikkaan, että lepponen Lapin mies tinttasee Jonia ohtaan joku kerta, kun saa vähän väkevää alle.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Oho, olipa hämmentävän vähän vantaalaisia bi-seksuaaleja joilla on muotiblogi.

Erittäin kiinnostava kattaus.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kanavat haussa, jostain kuuluu tinakenkätyttö. Cheek taloon?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mitä lisäarvoa ohjelmalle toi tuo amerikkalaisen eukon haastattelu jostain vitun siivouskomerosta?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Heh, jäätävää glamouria suoraan Losista; yli-ikäinen assari lukee puffin paperista jossain huonosti valaistussa toimiston nurkassa...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
"Oot ensimmäinen kenet fanit on äänestäny BB-taloon"

Eikös tuo nyt ole vain puoliksi oikein? Toki ensimmäinen sellainen joka menee alussa taloon fanien äänestämänä, mutta eikös aiempina vuosina olla äänestetty sellaista jengiä taloon jotka menee kesken kauden mukaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös