Eihän tuosta puutu enää kuin tamperelainen ja turkulainen.Neekeri, kääpiö, umpihomo... siellä on ollut valintaraadissa hauskaa kesällä.
Eihän tuosta puutu enää kuin tamperelainen.
Onkohan sen lyhyen kaverin meisseli pidempi kuin kaveri itse?Tämä n. 80cm Joonas on kyllä veikeän oloinen hahmo. Toivotaan että Armilla on pelisilmää.
"Miika Arponen" on tyypillinen hahmo suomalaisessa televisiossa. Satuhäissäkin taisi olla "Arponen" mukana.Ei saagel. Nyt repes. Jatkoajan toimittaja Miika Arponen asteli juuri taloon. Ei voi oikeasti näyttää enempää samalta.
Neekeri, kääpiö, umpihomo... siellä on ollut valintaraadissa hauskaa kesällä.
Juontajana toimiva BB-Sauli ei ole vielä ollut kovin ärsyttävä, aika neutraalille vaikuttaa. Ja Mari Sainio on edelleenkin ihan perkeleen hyvän näköinen.
Vielä puuttuu ne tissit ja perseet.
Tämä jo nimetty Tyrion voittaa satavarmasti koko paskan. Askeleen mitalla, mutta silti.
Miksei muuten minulla näy vielä BB247 vaikka olen söneran ja maikkaritotalin asiakas?
Edit. savinarhe
Kyllä Armilla on tissiä vähintään G-kupin verran, kuten rehevällä 5-kymppisellä sopiikin.Kova kattaus on talossa. Vielä puuttuu ne tissit ja perseet.
Kaapelissako? Ootko kokeillut hakea kanavat uudelleen?
Eihän tän lapinmiehen puheesta saa mitään selvää. Aika pohjoinen kattaus tällä kertaa.
Joo no mä olen katsonut vasta n. puoli tuntia, ja sinä aikana Mari on ollut enemmän äänessä. Kaippa tuo Sauli tuossa menee tollasena sidekickinä ihan hyvin.Aijaa mua ärsyttää juontajassa se, ettei hän osaa juontaa. Sympaattinen kaveri muuten, mutta sössöttää ja sekoilee sanoissaan pahemmin kuin Vappu pahimmillaan. No toisaalta kerrankos sitä suorassa lähetyksessä. Siis nimenomaan Saulista puhun.
Lähinnä tarkoitin, että samassa paketissa.Nyt hereillä siellä!
Armi - tissit check!
Tornion tyttö - perse check!
Lappalaiset näköjään halunnut lomareissulle. Poromies taloon.
Kanavat haussa, jostain kuuluu tinakenkätyttö. Cheek taloon?