Suomen Big Brother 2014

  • 200 779
  • 499

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Potentiaalinen Niko S. tuossa. Ei jösses.

Tuija näyttää kivalta.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Tänä vuonna olis kyllä voinut hakea tuonne, olis erottunut ainakin joukosta :D Aika mielenkiintosen olosia naisia.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Äiti (68) ja poika (36)
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuulikki eka pantava! Odotin jo pahinta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onpa rumia ihmisiä !!

Ei millään pahalla, mutta kuka tuollaisia haluaa katsella viikkotolkulla.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei jumalauta. Äiti ja poika, kiintiöhomo ja aika vankkarakenteisia naisia. Erikoine kausi tulossa...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mahtava idea heittää tuo hinuri kahdestaan häkkiin tuon kundin kanssa. Koko muu porukka sitten toiselle puolelle.

Ainakin tuo näyttäisi perustuvan sattumaan, tiedä sitten ohjataanko lukkoja ohjaamosta.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
wtf?!?! mä olen järkyttynyt. Kyllähän sen tietää, että Suomessa asuu ihan v*tun urpoa porukkaa, mutta joka vuosi tää vaan saa menettämään toivon tulevaisuuden suhteen tässä maassa. Naisistakin näköjään kaikki läskejä..
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Käänsin peliltä tänne..siis oikeestikko äiti ja poika? Mitä vittua liikkuu päässä. Noi about 20vee ihmiset oon jotenkin ymmärtäny että ne hakee tonne, kun ne ei tajuakkaan mistään mitään. Mutta ny mä melkein voin pahoin noitten ihmisten puolesta, jotenkin surullistakin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuulikin poika näyttää etäisesti kevään 2005 erään äitienpanemisivustojen kaverilta partarakenteineen. Noikohan nyt ensimmäistä kertaa nussittaisiin ihan omaa äitiäkin jo? Kyllähän tästä tulee ihan huikea kausi!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Joonas täydentää friikkisirkuksen. Miksi tuotantoyhtiö tekee näin? Tää on rienaavaa.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Lyhytkasvuinen taloon. Mielenkiintoista.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
On ainakin persoonia.

Tsiisus. Suihkuista tänä vuonna kamerat pimeenä?

Markku veti heti pinnat pientämiestä käteltyään "kyllä, kyllä" :)
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Pohjoispohjanmaalainen kääpiö.

Minusta kattaus näyttää nyt aika hyvältä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Eikö Game of Thronesin kuvaukset ole muka jo käynnissä?
 
Tätä menoa taitaa jäädä Flintillä kausi katsomatta. Puuttuu se pintaliito-osio ainakin vielä toistaiseksi.

Kaiken kaikkiaan, ihan hemmetin mielenkiintoisen oloinen casting. Tällä kaudella on keskitytty muuhunkin, kuin vällyjen pöllyttelyä. Jonia voisi joku noista ilmeistä ja asennoistumisesta johtuen leipoa naamaan. Kehtaa ilmeillä Joonakselle, vaikka itse on täysi friikki.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja sitten taloon tulee kääpiö, on ainakin aika pienikokoinen tyyppi. Ihan lapsen oloinen, ei uskois kakskymppiseksi.

Ei sinne taloon tosiaan ole vielä mitään veret seisauttavan söpöä blondia eksynyt, kattauksesta en osaa olla vielä mitään mieltä. Katsellaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös