Suomen Big Brother 2014

  • 200 563
  • 499

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Kyllähän tässä vaiheessa kautta on jo helppo nimetä henkilöt, joiden seurassa en kyllä pitkään itse viihtyisi.

Henkilöt Anna, Joni ja Jenna ovat kyllä ärsyttäviä.

Dani, Markku ja Andte puolestaan ovat olleet positiivisia asukkaita.

Tommy on vielä vähän mysteerinen. Armi on iloa silmille.

Tuota Facebookin bb-sivustoa ei voi kyllä lukea. Siellä lähes 95% kaikista teinitytöistä ja vanhemmatkin naiset hehkuttavat tuota Joonasta. " On se niin ihana pieni mies "

Olisi varmaan ollut onni syntyä kääpiöksi, jos sillä saa naisten pöksyt kastumaan.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Eilen tuli tuo eka lähetys katseltua. Ihan mielenkiintoista porukkaa olivat saaneet taloon koottua - laidasta laitaan - ihan erilaisia ihmisiä. Eiköhän tuolla vielä tunteetkin tule kiehumaan. Lisäksi tuo entistä suurempi 100k rahapalkinto varmasti laittaa yrittämään ja pelaamaan entistä enemmän ja luovutuksiakaan tuskin nähdään, toisin kuin floppi julkkis-kaudella.

Oikeastaan ainut mikä jäi puuttumaan talosta oli naiskauneus (poikkeustapauksena tämä Tornion nuori tyttö). Muutoinkin aika vähän mielestäni sellaisia potentiaalisia "pareja", joten saattaapi petihommat jäädä tällä kaudella aika vähiin. No aika näyttää tuonkin.

Hetkeen ei ole nämä BB:t innostanut, mutta nyt hyvänoloinen sakki ja iso rahapalkinto, niin sellainen värinä on, että tästä saadaan ihan hyvä kausi ja voi jopa jaksaa katsellakin nuo illan lähetykset.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mun nähdäkseni - en usko että kirjoitan tätä - on loukkaus BB-nikoa kohtaan, että häntä verrataan tähän Joniin.

Niko kaikessa käsittämättömässä ärsyttävyydessään oli paljon vähemmän ärsyttävä ja kyllä hän oli aika paljon paremman näköinenkin, vaikka toki täysi rimpula ja vastenmielinen pelle hänkin. No homo.

Milloin bb:ssä nähdään sellaisia brokeback mountain-homoja, vai onko niitä vain leffoissa?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Niin, kaveri kuulemma ratsastaa, mutta en mä tuosta mitään heathledgeria saa tekemälläkään, naama täynnä uistimia jne. No joo, kukin tyylillään. Mitään kovin esteettistä porukkaa tuonne ei ole tänä vuonna saatu, ei tosin edellisinäkään vuosina.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Jenna on menossa nyt suihkuun, mutta tietenkään 24/7 ei näytä sitä.
Kyllä kaiken maailman Jonit ja Annet näytetään suihkussa, mutta Jennaa ei. Haluan vastinetta rahoille!

Nyt käänty kuva sinne. Aivan loistava kroppa. Lämmin vesi loppuu ja Jenna huutaa, että "mun aivot jäätyy". Joku jätkistä vastaa "niin mitkä?".
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Onkoha kamerat asennettu nyt varmasti oikeeseen taloon? Ettei tää vaan ois AA-kerho?
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mä olen aivan myyty tälle nuuskaa kiskovalle kääpiölle! Kaikin puolin huikea sälli!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mä olen aivan myyty tälle nuuskaa kiskovalle kääpiölle! Kaikin puolin huikea sälli!

Joo kääpiö on huikeus. Saa pysyä talossa pidempään.

Jonikaan ei kyllä saisi talosta lähteä, tuo on vaan jotain niin uskomatonta edelleen, ettei millään suostu uskomaan että tuo jannu on oikeasti ja realistisesti tuollainen. Huikea viihdearvo.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kun Jussi tippuu, heti kun ensimmäisen kerran joutuu äänestykseen, vika on Suomen kansassa, koska he äänestivät väärin.

On se pätevä kaveri.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Olemattomalla otannalla nyt mennään, mutta pari jätkää on tehnyt "vaikutuksen".

Saatana että tuo Joni (tai se vaaleahiuksinen nuori vantaalainen) on rasittava. Mulla on sellainen fiilis, että tuo on oikeasti hieman vajaa, todellinen drama queen ja aivan saatanan rasittava. Eihän tuon kaverin jutuissa ole päätä eikä häntää. Tuo ei ole edes viihdyttävä spede, vaan rasittava urpo. Tuollaisen jätkän kanssa ei huvittaisi todellakaan olla samoissa tiloissa, johan tässä pää hajoaa pienelläkin otannalla.

Tämä besserwisser (Jussi?) on puolestaan "huikea" kaveri. Malliesimerkki sellaisesta kaverista, joka periaatteessa "suorittaa täysillä" ja silti on parhaimmillaankin keskinkertainen. Tuosta jätkästä tulee mieleen eräs lukiokaveri: kaikkeen oli aina sanomista ja kaikkessa oli olevinaan paras, mutta todellisuudessa sanojen takana oli vähän sanomaa, vika kaikissa muissa (paska ope, paska kirja, mielipiteen sorsinta, jne.) ja omaa erehtymättömyyttä piti korostaa aina kun paikka oli.

Pieni kaveri (nimestä ei käryä) sitten vaikuttaa aivan mahtavalta jampalta. Pari kertaa kuullut tuon puhuvan ja aina on revennyt juttujen takia. "En mä haluu nuolla sun varpaita" aivan puskista. Tuossa jätkässä on potentiaalia olla se viihdyttävin kaveri ainakin näin satunnaisesti altistuvan näkökulmasta.

Muista kilpailijoista mulle ei ole vielä muodostunut pahemmin mielikuvaa. Tuo vanhempi valkopäistä pipoa pitänyt kaveri näyttää vähän turistilta, mutta periaatteessa hahmossa on hieman potentiaalia. Naaraspuolen osalta linja sitten näyttää (ja tosiaan näyttää) rivistö olevan joko pissiksiä tai omaan silmääni "liian kokeneita". Kai tuolla sentään joku(nen) ainakin muodollisesti pätevä on, mutta eipä ole vielä toistaiseksi silmään osunut.
 
Mikähän on tämän kauden BB:ssä se iso twisti? Tänään en ole liiemmin ehtinyt katselemaan, mutta pintapuolinen fiilis on, että aika käsijarru päällä mennään. Todella vähän ohjelmaa ja aika vaikea on uskoa, että tätä jaksaa enää kovin moni seurailla, jos ei ala tapahtumaan. Samaa tukee myös se, ettei somesta tai lööppilehtien palstalta ole saanut lukea vielä juuri mitään aiheeseen liittyvää.

Toki täytyy myöntää, että oma kyky arvioida ohjelmaa voi olla vähän vajavainen, näet ensimmäistä kertaa olen katsellut 24/7, kun totalin katsojille näkyy ilmaiseksi. Eilen meni vielä suuri osa iltapäivästä BB:n merkeissä, tänään pari hajavaihtoa ko. kanavapaikalle ja nyt alkaa jo mielenkiinto loppumaan, vaikka porukka on monilta osin kiinnostavampaa, kuin nämä viime vuosien ÄO <40 onnelapissikset.

Viimeisenä vielä, mulle on jäänyt vähän pimentoon noiden kahden puolen erot. Toisessa pitää veivata sähkö ja lämmin vesi? Toivottavasti tässä on takana joku masterplan ja puolien erot alkavat korostumaan. Samaten odotan, että taloon tulee jossain vaiheessa 4-6 hyvännäköistä ihmistä (pari silikonibimboa ja pari hunksia), jotka aiheuttavat närää näissä vanhoissa, jo asemansa vakauttaneissa tyypeissä ja vievät heiltä huomiota. Ainakin tuntuu, että kuusikaan uutta ei olisi mikään erikoinen suoritus, jos tämä kausi on kerran pidempi ja luovuttajia/häädettyjä on ennenkin ollut.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Harvinaista, mutta totta. Olen katsellut nyt nämä muutamat lähetykset. Toi Joni tuli viime viikolla vastaan ja jo silloin tuli mieleen Pikku Britannian hahmo, kylän ainut homo ja hitto kun näin ton astelevan taloon, niin olin "myyty". Sen verran ärsyttävän oloinen kaveri maneereineen, että pakko olla loppuun asti talossa ja toinen jonka toivon pysyvän talossa suunnattoman ärsyttävyyden takia on Jussi. Kunhan noi porukat tuolla huomaavat millainen kaveri on kyseessä, niin soon moro. Aiheuttaa varmasti vitutusta talossa asujien keskuudessa.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joni on viihdyttävyyden kannalta aivan mieletön asukas. Tälläkin hetkellä Joni arvuuttelee mitkä maat kuuluvat Pohjoismaihin ja kyselee kuka on Vesa-Matti Loiri. Lupailee lisäksi menevänsä Hymyn alastonkuviin ja muut asukkaat nauravat ihan kippurassa Jonin jutuille. Ihan hervotonta settiä taas kerran.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Joni on viihdyttävyyden kannalta aivan mieletön asukas. Tälläkin hetkellä Joni arvuuttelee mitkä maat kuuluvat Pohjoismaihin ja kyselee kuka on Vesa-Matti Loiri. Lupailee lisäksi menevänsä Hymyn alastonkuviin ja muut asukkaat nauravat ihan kippurassa Jonin jutuille. Ihan hervotonta settiä taas kerran.

Aika huonosti olen BB:tä vuosien varrella seurannut, mutta miksei talossa tunnu ikinä olevan ketään koodinimellä jussiheikelä, eli verbaalisesti lahjakasta kaveria joka sitten surutta vittuilisi näille uunoille? Itse tunnen useita tälläisiä tyyppejä, eli ei voi tuotantotiimi väittää etteikö tulisi sellaisia vastaan. (Toki voi olla että juuri tälläiset ihmiset tajuavat pysyä poissa bb-talosta). En tiedä muista, mutta itselle ainakin on aina toiminut huumori jossa idiootti saa suoraa palautetta puheistaan. Ainakin parempaa huumoria se on kuin tuollaiset "mikä on poro" ja "meen alastonkuviin hymyyn". Nuo lähinnä ärsyttävät minua ja kun ärsyynnyn, vaihdan kanavaa.
 
Tämä besserwisser (Jussi?) on puolestaan "huikea" kaveri. Malliesimerkki sellaisesta kaverista, joka periaatteessa "suorittaa täysillä" ja silti on parhaimmillaankin keskinkertainen. Tuosta jätkästä tulee mieleen eräs lukiokaveri: kaikkeen oli aina sanomista ja kaikkessa oli olevinaan paras, mutta todellisuudessa sanojen takana oli vähän sanomaa, vika kaikissa muissa (paska ope, paska kirja, mielipiteen sorsinta, jne.) ja omaa erehtymättömyyttä piti korostaa aina kun paikka oli.

Täysin nappiin meni tämä kommentti. Samaa mieltä. Nämä tyypit ovat uskomattoman huvittavia omalla tavallaan... Mutta muuttuu luultavasti rasittavaksi aika nopeasti :)
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin nappiin meni tämä kommentti. Samaa mieltä. Nämä tyypit ovat uskomattoman huvittavia omalla tavallaan... Mutta muuttuu luultavasti rasittavaksi aika nopeasti :)

Mä arvasin tämän, että joku kommentti menee jonkun mielestä täysin nappiin. Toki annan muidenkin ensin arvailla, mutta itse sitten päätän lopullisen arvauksen. Tai no, tietoahan mulla oli tästäkin asiasta. Mä olen just siitä hyvä tyyppi ja johtaja, että kuuntelen muiden mielipiteitä mutta vahvana johtajana teen sitten kyllä lopulliset päätökset itse, koska ne ovat oikeita.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tämän päivän kooste huomenna kannattaa kyllä katsoa. Yllättäen sitä viihdettä tuli taloon asap, kun sinne laitettiin alkoholia. Nyt juotavat jo loppu tunnin verran, eivätkä ole saaneet lisää. Mutta etenkin Andte ja Joni on sen verran kovassa tuiterissa että huh heijaa. Joni sukelsi melkein jo kerran altaaseen siitä ohi kävellessään, on kaatanut punaviiniä ympäriinsä ja telonut varpaansa jo kaksi kertaa. Andte taas yritti lämmitellä kovasti Nomia ja olisi siinä ehkä jopa onnistunutkin, jos ei ois ollut niin ympäri päissään. Melkoinen viihdepaketti tämä Joni kyllä.

Ps. Niin ja Jenna on ihan yhtä Jenna humalassakin.
 
Andte taas yritti lämmitellä kovasti Nomia ja olisi siinä ehkä jopa onnistunutkin, jos ei ois ollut niin ympäri päissään.


Eikös nuo ole eri puolilla taloa? Siis sen aidan eri puolilla.

Noin muuten pitää sanoa, että vähäisen katselun perusteella tuo kyseinen koko talon jakava häkki häiritsee kyllä katselemista ja tuntuu ettei siihen silmä oikein totu. Kai tuon kahtiajaon olisi voinut toteuttaa jotenkin muutenkin?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei vaan voi ymmärtää, että tuo Joni on oikea ihminen. Siis mulla ei todellakaan ole mitään homoja vastaan (tunnenkin muutaman), mutta tuo on jotenkin niin överi. Varmaan tasottuu tosta, kunhan vähän vanhenee.

Vähän käy jopa sääliksi, kun tyyppi on suht kusipään oloinen, mutta rumasti sanottuna vaan sen verran tyhmä, että porukka usein vittuilee sille, eikä se edes tajua.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ei vaan voi ymmärtää, että tuo Joni on oikea ihminen. Siis mulla ei todellakaan ole mitään homoja vastaan (tunnenkin muutaman), mutta tuo on jotenkin niin överi. Varmaan tasottuu tosta, kunhan vähän vanhenee.

Vähän käy jopa sääliksi, kun tyyppi on suht kusipään oloinen, mutta rumasti sanottuna vaan sen verran tyhmä, että porukka usein vittuilee sille, eikä se edes tajua.

Veikkaan että ei ole oikeasti noin tyhmä, kunhan esittää tuollaista wnb-nikosaarista. Eiköhän se rooli hiivu jossain vaiheessa, mikäli nyt pysyy talossa paria viikkoa pidempään.

Se itseä on jäänyt askarruttamaan että mistä nämä nuuskamiehet Joonas ja Dani(?) saavat aina lisää tuota nuuskaa? Vai ovatko kantaneet sinne useampia torneja mukana?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös