Eihän kyse ollut kai luovuttamisesta, vaan BB poisti asukkaan. Vai sanoiko Tommy että haluaa luovuttaa?tällä kaudella ei ole luovuttajia...
Mitä tapahtui?
Eihän kyse ollut kai luovuttamisesta, vaan BB poisti asukkaan. Vai sanoiko Tommy että haluaa luovuttaa?tällä kaudella ei ole luovuttajia...
Mitä tapahtui?
Eihän kyse ollut kai luovuttamisesta, vaan BB poisti asukkaan. Vai sanoiko Tommy että haluaa luovuttaa?
Eihän kyse ollut kai luovuttamisesta, vaan BB poisti asukkaan. Vai sanoiko Tommy että haluaa luovuttaa?
...
Mitä tässä nyt on vilkuillut, niin kyllä mua ahdistaa tämä naiskauneuden puute. Muutenkin satunnaiskatsojana näkisi mieluusti edes kauniita naisia, mutta tuo Jenna on ainoa henkilö, jota on nuin ulkonäöllisesti mukava katsella...
Ihmettelen kyllä itsekin millä toi 50v eukko tuonne muka valikoitui yleisöäänestyksen perusteella. Vaihtoehtoja on tasan kolme ja jonkun näistä vaihtoehdoista on oltava faktaa:
1. Kukaan ei ollut kiinnostunut äänestämään tuota "extrahenkilöä" taloon.
2. Tuo nainen on saanut kymmeniä- tai satojatuhansia ihmisiä äänestämään itseään.
3. Tuotannon mielestä paras vaihtoehto ja yleisöäänet ovat olleet vain markkinointikikka.
Ei jeesus tuo Jussi on rasittava. Puhuu muille ihan kun ne ois jotain jälkeenjääneitä. Selkokielellä kertoo itsestäänselvyyksiä. "Pesulle ja pyyhettä päälle"... Hohhoi, kai sitä nyt ite menee suihkuun jos on yltäpäältä mudassa...
15-6=1
Päivätehtävä menossa... Ei ihme että kusee kun matemaatikot asialla.
Edit: aa, se onkin 15-6=11, voi kiesus.
Jonna ja Armi siis kyseessä. Ehkä yksi BB-historian jäätävimmistä tehtäväsuorituksista.
Tässä tuo Jonnan ja Armin suoritus: Katsomo.fi - Jonna ja Armi tehtävähuoneessa
Ei paljoa ole kehumista Jarnon ja Jonathaninkaan suorituksessa. Olivat sitä mieltä että 16-15=2: Katsomo.fi - Jonathan ja Jarno päivätehtävässä
Aivan jäätävää sakkia!
Täytyy kyllä sen verran korjata, että Jarno ja Jonathan laskivat ihan oikein, koska lasku oli 16-14.
Mä tahtoisin kysyä siltä pullaposkelta kaikkien kuullen, että miksi kohtelet ryhmää niin kuin se koostuisi päiväkoti-ikäisistä. Aivan jäätävä keila koko jätkä, en ymmärrä miten varsinkaan vanhemmat naiset eivät ole laittaneet kloppia jo ojennukseen. Eihän nyt jumalauta aikuisia ihmisiä voi kohdella kuin pikkulapsia, on sitten joku johtaja tai ei. Todella ärsyttävä pallopää. Ei mulla muuta.
Mä tahtoisin kysyä siltä pullaposkelta kaikkien kuullen, että miksi kohtelet ryhmää niin kuin se koostuisi päiväkoti-ikäisistä. Aivan jäätävä keila koko jätkä, en ymmärrä miten varsinkaan vanhemmat naiset eivät ole laittaneet kloppia jo ojennukseen. Eihän nyt jumalauta aikuisia ihmisiä voi kohdella kuin pikkulapsia, on sitten joku johtaja tai ei. Todella ärsyttävä pallopää. Ei mulla muuta.
Voisin myös kuvitella mikäli Kellarin puoli tulee joskus SUPER-Jussin _johdolla_ jonkun tehtävän voittamaan, että mies osaa kyllä muistuttaa tästä muita.
Katsotko parhaillaan tehtävää jota kellariryhmä suorittaa?
Katsotko parhaillaan tehtävää jota kellariryhmä suorittaa? Tuo Anna on ainakin niin idiootti, että sille pitää asiat kerrata moneen kertaan ja erittäin hitaasti että se ymmärtää vaikka tehtävän ohjeet olisi luettu jo kahteen kertaan.
Mulla kuuluu tuohon Total-pakettiin 24/7. En vaan voi "valita" sitä kanavaa päälle, pitää laittaa listassa edellisenä oleva kanava päälle ja sitten painaa kakella sitä "channel +1"-nappia. Sama varmaan toimisi, jos tietäisin/muistaisin kanavanumeron :) Mutta siis listasta ei mene tuon kanavan kohdille, kun siellä ei varsinaisesti ole ohjelmia, vaan on jatkuva lähetys.Kanava löytyy kyllä. Mutta juu, kiitos molemmille, koitetaan näillä neuvoilla.