Suomen Big Brother 2012

  • 297 818
  • 646

Veikko40

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, FC Ilves, SC Classic, BC Pyrintö
Onko toi Teija kännissä nyt? Ihan hervoton eukko! Toivottavasti näyttävät suurelle yleisöllekin maksukanavien ulottumattomissa, että kuinka hyvää settiä se heittää. Turhakkeet Janita, Leina, Katarina ja Tea ekana pihalle ja sitten perään ykkösärrrrrsyke Tomi.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Turhakkeet Janita, Leina, Katarina ja Tea ekana pihalle ja sitten perään ykkösärrrrrsyke Tomi.

Leina on aika lähellä Suomen BB:n kauneusennätystä, joten olen valmis antamaan hänelle muutaman viikon aikaa vaikka muuten turhakkeelta vaikuttaisikin. Tosin enpä ole muuta nähnyt kuin eilisen lähetyksen, joten vielä en lähde ulostettavien nimiä huutelemaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
BB-talossa tällä viikolla: Valenimeämiset ja valehäätö! - bigbrother.fi

Ainakin itselleni tuli yllätyksenä sillä luulin että tuota naisten määrää oikeasti karsittaisiin ja miesten määrää lisättäisiin. Miesten lisäämiseen toki uskon edelleen.

Mielenkiintoiseksi tuon valehöötätilanteen tekee se, että asukkaat nimeävät oikeasti kolme naista, mutta isoveli päättää ketkä joutuvat häätöuhan alle. Asukkaat saavat siis väärää tietoa siitä ketkä ovat suosittuja ja ketkä eivät. Tämä sekoittaa pakkaa ja on hyvä asia.
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Tällä hetkellä talossa on bileet. Laimeaa menoa vielä vaikka alkoholia on tarjolla runsaasti per lärvi. Markus lupasi juuri esittää pallien napsuttelu numeronsa noin puolentunnin päästä, kun ottavat ensin vielä pari mietoa alle.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Leina on aika lähellä Suomen BB:n kauneusennätystä, joten olen valmis antamaan hänelle muutaman viikon aikaa vaikka muuten turhakkeelta vaikuttaisikin. Tosin enpä ole muuta nähnyt kuin eilisen lähetyksen, joten vielä en lähde ulostettavien nimiä huutelemaan.

No ei kyllä ole. Sivuprofiilissa naama on aika erikoinen, eikä muutenkaan niin kovin huikea. Ei toki ruma, mutta on parempiakin.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään voisi olla se ainoa ilta vuodesta, kun katson BB:n 24/7 lähetystä. Bileet tulossa ja kaikkee. Tästä huvista en kuitenkaan aio maksaa, eli jos joltain löytyy striimiä(tai passua), niin voisi laittaa vaikka privalla tulemaan..

Tällainen striimi löytyy, mutta se vaatii salasanaa. Auttakaa siis! :D
http://www.justin.tv/achtzung/protected
 

Veikko40

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, FC Ilves, SC Classic, BC Pyrintö
Makuasioita, itse tykkään. Ja kroppa on kuin veistetty.

Makuasioita todellakin. Ja veistetystä kropasta olet varmasti oikeammassa kuin ehkä tarkoitatkaan.

Hemmetti toi douppausnimillä varustettu Cristal Snow on ärsyttävä. Nimensä veroinen siis. Toinen nimi taitaa olla Blow.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Missä on alkuaikojen Ollit ja Kakit todelliset persoonat jotka omana itsenään pystyvät tuomaan jotain sisältöä ohjelmaan...
Ei vittu oikeesti. On suorastaan tragikoomista, että sä arvostelet noita. Itsehän olit todellinen persoona siellä talossa back in the days. Jotenkin vain särähtää niin pahasti korvaan kun dumaat "Onnela-tyyppejä" tuolla...

Peace.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei vittu oikeesti. On suorastaan tragikoomista, että sä arvostelet noita. Itsehän olit todellinen persoona siellä talossa back in the days. Jotenkin vain särähtää niin pahasti korvaan kun dumaat "Onnela-tyyppejä" tuolla...

Peace.
Monta pelii oot ite pelannu? Kutti on pala tätä näytelmää.

LIVE!: Nyt pallinpaukutuskilpailu on alkamaisillaan. 3 minuutin hiljaisuus, ottelija keskittyy.
EDIT: 500 napsua!! Maksoin tästä 34€.
EDIT: Mitä vittua, tarkistuslaskenta päätymässä lukemaan 496. Liian aikaisin alkoivat tuulettamaan. "Niillä on se videolla", tarkastaakohan Cristal?
 
Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Makuasioita todellakin. Ja veistetystä kropasta olet varmasti oikeammassa kuin ehkä tarkoitatkaan.

Mikäli viittaat mahdollisiin silareihin, ne kyllä pudottavat pisteitä. En ole vielä nähnyt neitoa tarpeeksi vähissä vaatteissa päätelläkseni asian laitaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
EDIT: 500 napsua!! Maksoin tästä 34€.
EDIT: Mitä vittua, tarkistuslaskenta päätymässä lukemaan 496. Liian aikaisin alkoivat tuulettamaan. "Niillä on se videolla", tarkastaakohan Cristal?

Entinen ennätys oli kuitenkin vain 355 joten se meni rikki. On kyllä melko täpinöissään Markus tuosta saavutuksessaa. "Meinas kyllä tunteet tulla pintaa, Nyt se on virallista. Sitä voi jokanen lähtee yrittään".
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Entinen ennätys oli kuitenkin vain 355 joten se meni rikki. On kyllä melko täpinöissään Markus tuosta saavutuksessaa. "Meinas kyllä tunteet tulla pintaa, Nyt se on virallista. Sitä voi jokanen lähtee yrittään".

Suljin liven, eihän tuota nyt jumalauta pysty katsomaan ja kuuntelemaan, kun porukka ylistää miestä ja mies itseään jonkun tuollaisen paskan jälkeen.

34 euroa, jep.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Suljin liven, eihän tuota nyt jumalauta pysty katsomaan ja kuuntelemaan, kun porukka ylistää miestä ja mies itseään jonkun tuollaisen paskan jälkeen.

34 euroa, jep.

Markus on selvästi syntynyt väärään maahan tai väärään kuntaan Suomessa. Jossain Japanissa tai Lapin jänkhällä tuota osattaisiin arvostaa taatusti.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jumalauta mitä jengiä. Kuka tuo bimbo on, joka valitti kotitöistä PK-huoneessa? Mistä tollasta jengiä tulee? "Oon hei nätti. Palvelkaa mua. Lässytän. Nyyh. Silarit"... Sit räpsytellään silmiä ja odotetaan, että kaikki tehdään puolesta. Sylettää!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onhan tuo Milla vaan nätti ja hurjan hyvin pitää pokka, tämä siis koosteesta. Ja 24/7 tosiaan nähtiin Markuksen huikea ennätys - mitähän siitäkin pitäisi sanoa, ehkä on parempi etten sano mitään.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Monta pelii oot ite pelannu? Kutti on pala tätä näytelmää.
Enpä oo yhtään, ettei mulla sikäli ole varaa haukkua ketään talon asukkaista tällä hetkellä. Enkä ole haukkunutkaan. Jotenkin vain särähtää rumasti korvaan kun entinen nelssonin sena haukkuu nykyisiä liigapelaajia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jumalauta mitä jengiä. Kuka tuo bimbo on, joka valitti kotitöistä PK-huoneessa? Mistä tollasta jengiä tulee? "Oon hei nätti. Palvelkaa mua. Lässytän. Nyyh. Silarit"... Sit räpsytellään silmiä ja odotetaan, että kaikki tehdään puolesta. Sylettää!

Ihan peruskauraa BB-talossa. Aivottomia julkkistyrkkyjä Onnelan kakarajonosta.

En tiedä miksi, mutta tällä kaudella nyt heti alkuun tuntunut kokoajan vaan siltä, että katson yläasteen välituntia. Ei kauheasti ole haitannut liven missaaminen vielä ainakaan tähän asti ja illan bileitä tuskin tänään enää avaan hetkeksikään.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ihan peruskauraa BB-talossa. Aivottomia julkkistyrkkyjä Onnelan kakarajonosta.

En tiedä miksi, mutta tällä kaudella nyt heti alkuun tuntunut kokoajan vaan siltä, että katson yläasteen välituntia. Ei kauheasti ole haitannut liven missaaminen vielä ainakaan tähän asti ja illan bileitä tuskin tänään enää avaan hetkeksikään.
Jotenki tosi lyhytnäköstä touhua, kun kaikki on näköjään otettu tonne pärstäkertoimen avulla. Tuollaista ihmisitä ei usein löydy uusia puolia pitkän kauden aikana...

Tällä hetkellä "suosikki" vois olla vaikka tuo Iida - vaikuttaa suht normaalilta tyypiltä.
 
Jumalauta mitä jengiä. Kuka tuo bimbo on, joka valitti kotitöistä PK-huoneessa? Mistä tollasta jengiä tulee? "Oon hei nätti. Palvelkaa mua. Lässytän. Nyyh. Silarit"... Sit räpsytellään silmiä ja odotetaan, että kaikki tehdään puolesta. Sylettää!

Veikkaisin, että on valinnut tietoisesti tyhmän bimbon roolin - sen verran esittämiseltä vaikutti tuolla pk-huoneessa. Sehän meinasi revetä siinä lopussa nauruun, kun huomasi ettei pokka pidä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmeen hyvin on tuo Milla vetänyt rooliaan. Parasta on kuitenkin ne Sainion korvanappiin antamat käskyt ja repliikit. Ihme jos ei pian joku ala epäilemään tätä kätyriksi. Veikkaan että parin viikon sisällä jo porukkaa alkaa viimeistään epäillä jotain.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuka se pk-huoneessa ollut superpissis oli, daa? Siis se joka ei halunnut tiskata ja työntää käsiään kuraan mutta pesualtaan voi pestä kun ripsistä jää jotain jälkiä joita on kiva sitten putsata. Tuo ei ainakaan saa tippua ennen muutamaa oikein kuraista ja likaista ulkotehtävää, mieluiten sellaista johon liittyy myös ötököitä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jotenki tosi lyhytnäköstä touhua, kun kaikki on näköjään otettu tonne pärstäkertoimen avulla. Tuollaista ihmisitä ei usein löydy uusia puolia pitkän kauden aikana...

Tällä hetkellä "suosikki" vois olla vaikka tuo Iida - vaikuttaa suht normaalilta tyypiltä.

Kuten ylempänä mainitaan, osalla voi olla ihan rooliakin päällä. Eriasia on sitten se, onko se tätä "pelaamista", vai kertooko vaan enemmän kyseisen ihmisen henkisestä iästä (Ns. Bart Simpson-ilmiö).

Äsken hoilaamista talossa, enpä ole vielä tähänkään päivään itse jaksanut tuota kuunnella hetkeäkään, vaikka osa asukkaista osannut ihan laulaakin.

Tällä hetkellä fiilis että omalta osalta tämä formaatti alkaa tulemaan ns. tiensä päähän. Joka vuosi samat hoilaamiset, bileet, teinipissistelyt/-markoilut jne. alkaa puuduttamaan jo todella pahasti. Ainakin siis nämä bileet turhauttivat jo viime kaudella pahasti. Olenko ainoa?
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Mitä nyt olen vilassut noita tunnin iltalähetyksiä, niin jotenkin nuo BBn Millalle antamat jutut saavat minut kokemaan jonkinlaista myötähäpeää tjsp. Hyvin vetää roolia, mutta nuo jutut, mitä joutuu vetämään on ihan hirveetä katottavaa. Sais nyt alkaa jo paska, missä jengi alkaa heittämään kuraa ja lokaa toistensa niskaan, niin olis jo jotain katottavaa. Näitä ekoja jaksoja jaksaa katsoa sen 15-20min, ja sitten kun ei mitään tapahdu, vaihtuu kanava. Tosin niinhän se on aina ollut BBtä seuratessa...

Muijista Milla, Jonna A, Sarah, Anne, Iida ja Pia ovat olleet toistaseks plussalla omassa mittarissa, ketään inhokkia ei ole vielä. Jouko ja Markus kundeista taas ovat vakuuttaneet, Tommi +/-0 ja Tomi... lähe menee.

"Mä en kestä enää, vittu!", "Mä tykkään Arttu Wiskarista, sikaromanttisii biisei!".
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitä nyt olen vilassut noita tunnin iltalähetyksiä, niin jotenkin nuo BBn Millalle antamat jutut saavat minut kokemaan jonkinlaista myötähäpeää tjsp.

Itsessäni ei herätä oikein mitään tunteita. Välillä nauratti, mutta pääosin ei. Ihan liikaa noita juttuja tulee nyt, kuivuu vähän kokoon tämä näyttelijä-rooli.

Eipä sillä että toisaalta taas kohtuu usein noita pitää tullakin, jotta muut asukkaat luulevat Millaa ihan ihme hyypiöksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös