Olisi vaan voinut olla vähän arvattavissa tuo touhu, jos vaikka Samuli Edelmann olisi kävellyt taloon sisään.
Joo siis meinasin tyyliin näyttelijäopiskelijaa tai muuten "tuntemattomampaa tapausta".
Olisi vaan voinut olla vähän arvattavissa tuo touhu, jos vaikka Samuli Edelmann olisi kävellyt taloon sisään.
Miehistä ylivoimaisesti rasittavin on tuo harmaapaitainen kaveri, ei ole mitään hajua mikä hänen nimi on, mutta erittäin potentiaalinen homo on kyseessä.
Sama, Tomi taisi olla nimi ja ääni oli jotain niin rasittavaa kuunneltavaa ja varsinkin kun kyseinen henkilö oli jatkuvasti äänessä.
24/7 puolella Milla vetää taas näyttelijän suoritustaan, jos ei tietäisi niin voisi tulkita että Milla flirttaa aikalailla Enon miehen ja Joukon kanssa, puhuivat musiikista. Ja sitten Milla ehdotti Markusta kokeilemaan uutta näppäily ennätystä ja ilmeisesti meinaavat saada Joukon näppäilemään.
aloitetaan tuosta Millasta...
On tuotannolta taas todella puusilmäistä ja hyvinkin "keltaisenlehdistön" kautta pelaavaa taktiikkaa, sillä Milla on seiskan toimittaja, joka on usein myös "hostina" noilla surullisenkuuluisilla risteilyillä. Näistä nykyisistä talonasukkaistakin on useampi ollut risteilemässä kyseisen tahon kautta jo ennen taloon menemistään, joten hieman menee plörinäksi sinänsä hauska ajatus kätyristä.
Minusta noista muista asukkaista kukaan ei ole vaikuttanut siltä että olisi tunnistanut Millan jostain aikasemmin, joko osaavat pitää suunsa kiinni (ai noi vai, anna mun nauraa) tai sitten kosketuspinta Millan kanssa on ollut sen verran pieni ettei Milla ole vain jäänyt mieleen.
Ainakin Milla ja Pia ovat ystäviä ulkomaailmassa. Saas nähdä onko ohjeistettu hiljenemään asiasta vaiko täräyttääkö totuuden jossainvaiheessa ilmoille :D
Onko tällä kaudella vielä mukana viikkotehtävissä perinteinen prosenttiluku jolla asukkaat ovat mukana tehtävässä? Onko rahaa käytössä ylipäätään vai onko se korvattu jollain muulla systeemillä?
Melkoinen ADHD-kaveri. Antaisivat vielä buustina amfetamiinia ja sitten kaverille joku salatehtävä.
Toi BB:n nerokas ääni päiväkirjahuoneessa alkoi ärsyttämään kerrasta. Sen verran sekavan kuuloista robottipuhetta, että pitää puhua hi-taas-ti että saa selvää. Ei ehkä paras idea tv:seen.
Amfetamiini tuppaa rauhoittamaan ADHD-tapauksia, ei sita kannata antaa jos painvastaisia tuloksia haluaa.
Mihis ne tissikuvat nyt tulee, kun asiaansa vihkiytyneiden palstaa ei enää ole?
Kaveri käski kysyä.
Mitä se Cristal selitti eilen että olisi ollut pari päivää armeijassa, lähtikö se sieltä sitten pikavauhdilla Lapinjärvelle ?
"Ennen New Yorkiin lähtöä olin käynyt Suomessa armeijaa seitsemän päivää. Ne seitsemän päivää menivät tosi hyvin. Sitten mä sanoin, että lähden nyt täältä vittuun, tämä ei ole yhtään mun juttu. Nyt vanhempana mua ehkä kiinnostaisikin itsensä rajoille asettaminen, mutta silloin pelkäsin hirveästi, että mun identiteetti kärsii siitä. Että ne lannistaa mun identiteetin, sen että olen erilainen. Katsoin sitä riviä ja kaikilla oli samat kengät ja samat vaatteet!"
Cristal olisi kai halunnut, että maanpuolustus järjestettäisiin Love Parade -tyyliin, ja kun sitä ei vielä ollut tajuttu, hän joutui jättämään puolustusleikin kesken esteettisistä syistä. New Yorkin vuosien lopulla Pohjois-Satakunnan alueopisto otti isänmaan toivoon varovaisesti yhteyttä – ettei mies vain järkyttyisi – ja kertoi, että heillä on teatteripiiri lapsille, ja haluaisiko miehemme tulla sinne suorittamaan siviilipalvelusta, lasten teatteriharrastuksen ohjaajana. Cristal palasi kotiin.
"En mä siviilipalveluksessa meikannut, mutta mulla oli violetti tukka -vaihe. Kaikki tiesivät, että tein dragia. Yksi lapsi haettiin pois. Vanhemmat olivat saaneet tietää. Silloin tuli Villi Pohjola -fiilis. Sitä nöyrtymisen määrää Kankaanpäässä, herran jumala!"
Onneksi Kiekkopesässä saa linkitellä tissikuviakin. Tosin ei niitäkään oo vasta kun yksi.
Saas nähdä paljonko tulee tätä kautta seurattua.