LIVE:Mikähän Joukolla taas napsahti?
Jouko vaikutti alkuun hyvältä ehdokkaalta koko roskan voittajaksi, mutta niin vain on käymässä perinteiset ja nainen pilaa tämänkin hyvän BB-aihion. En siis syytä "naista" vaan ihan itse jamppaa jonka pelikirja sekoaa pimppitouhuihin.
Muutenkin Jouko vaikuttaa loppujen lopuksi olevan pelkkä reppana piiloutuneena tatuointiensa taakse. Melko heikko itsetunto ja hillitön mustasukkaisuus naisesta, jolle ei itse anna juurikaan muuta arvoa kuin patjana olemisen. Taisi olla ketjussa aiemminkin mainittu, mahtaako olla jätkä olla ihan sinut seksuaalisuutensa kanssa;)
Markus on myös pilaamassa liki varmaa voittoaan heilastelemalla tyhjäpään kanssa, tulee viime kauden Miksu täysin mieleen tästä ns. hyvästä jampasta.
Markus on silti harvinaisen hyväsydäminen ihminen tuohon sakkiin eikä lähde mukaan oikeastaan mihinkään paskanjauhamiseen muista asukkaista.
Uusista Petteri on ihan hauska tyyppi, yliyrittämistä ekalla viikolla mut nyt pystynyt olemaan enemmän "normaali".
Naisista taitaa Jonna A olla ainoa edes hiukan suosikki itselleni, kaikissa muissa on ihan liikaa jotain ärsyttävää. Teijalla on kyllä hyvät läpätykset ei siinä, mutta ei helvetti voittoon sentään! Jonna I on puolestaan yksi säälittävimpiä akkoja mitä talossa on koskaan nähty. Tea oli pitkään ihan piteä ilmestys mutta kyllähän toi narina ja pahansuopaisuus alkaa menemään yli. Jouduttuaan ekaa kertaa häätöön pisteet laski täällä päässä aika paljon. Uskomaton reaktio siitä "miten vittu joku voi antaa mulle ääniä".
Sunnuntain jaksot on uskomatonta paskaa, muuten kausi on jotenkin kummasti säilyttänyt vielä pienen mielenkiinnon. Tosiaan nuo sunnuntait, lähetyksen ainoa anti on nykyään saada vaikkapa 13 kilpailijaa mahdutettua viiden prosentin sisään. Hienosti tässä onnistutaan viikko toisen jälkeen!