Mainos

Suomen Big Brother 2012

• 298 454
  • 646

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Anne siis lähti ja uudet ukot talossa lisähuoneessa, johon kohta niitä tapaamaan pääsevät talon naiset. Saavat käydä tupakalla myöhemmin pihalla, kun BB siihen antaa luvan, samoin tapaavat miespuoliset vasta kun lupa siihen tulee.

Annesta sitten. Ei jäänyt viime viikkojen aikana ikävä, sen verran katkeraa tilitystä, läyhäystä ja itkua oli + perkeleellisen paska asenne suotehtävään, että hyvä kun lähti, talon yhteishenki paranee nyt aivan varmasti.

Viikon päästä edelleen Katarina pois.

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikon päästä edelleen Katarina pois.

Eiköhän tuo pian lähde, kun kiusaajat alkavat olla pois. Ainakin äänestäjien puolesta. Eri asia sitten, joutuuko Katarina enää ylipäätään häätöuhan alle, kun läyhäjengi on veks.

En edelleenkään tajua, mikseivät Anne + kumppanit nähneet syytä Katarinan pysymiseen talossa. Jos olisivat vain malttaneet olla läyhäämättä Katarinasta, tämä olisi lähtenyt heti ekassa äänestyksessä epäviihdyttävänä asukkaana. Mut nyt keräsi kaikki sympatia- ja antiläyhäyspojot.

Luulisi jo kaikkien tietävän, että suomalaiset äänestäjät suosivat hyväntahtoisuutta ja kiltteyttä yli kaiken muun. Ja se on hyvä silläkin uhalla, että viihdearvo vähän kärsii joskus.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olipas tämä ketju vajonnut jo alas. No sitä se teettää kun makaa sängynpohjalla sairaana eikä jaksa edes netissä roikkua. No BB:tä kerkesin jonkin verran menneellä viikolla seurata (kun vaan jaksoi), sielläkin oli sopivasti sairaala viikkotehtävä jossa Tea oli ylilääkärinä ja Johanna sekä Jonna I hoitajina ja muilla asukkailla oli kaikennäköisä tauteja joita hoitohenkilökunta koitti parhaansa mukaan hoitaa. Eilen tuo viikkotehtävä tuli päätökseen ja asukkaat ainakin omaksi yllätyksekseni voittivat tehtävästä kultaa, ehkä siksi että taloon tuli sunnuntaina kolme uutta miestä Joni, Petteri ja Jarno ja tottahan sitä pitää taloon yhteisbileet saada. Ne bileet on tänään luvassa.

Tänään myös selviää jälleen ketkä joutuvat häätöäänestykseen, tän hetken nimeämisten perusteella varmoja äänestykseen joutujia on Johanna ja Katarina, näiden jälkeen Teija, Jonna A ja Tomi on mahdollisia. Ai niin uudet miehet antoi tälle viikolle Iidalle nimeämissuojan, tämän takia Johanna on noussut Teijan johtaman kostajaryhmän (kostavat Annen häätöä) ykköskohteeksi joka on tarkoitus saada häätöäänestykseen, toinen näiden kohde on nyt ollut Tomi.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ehkä parin vuoden tauko tekisi hyvää tälle ohjelmalle. Tai sitten tehdään kuten Ruotsissa ja lopetetaan koko touhu. Tosi taitaa olla kanavan katsotuin ohjelma, eli tuskin niin käy.
Jotenkin lässähtänyt meininki ollut vaan eikä monia, jotka on aiemmin seurannut jaksa enää BB innostaa.
Ei edes flintti ole löytänyt sopivaa ärsyttävää suosikkia... Aiemmat legendaarirset väännöt takavuosilta tällä palstallakin on historiaa :)

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taustalla 24/7 auki ja yllättäen annettu viinaa ja asukkaat paljussa on keksineet pelata totuutta ja tehtävää. Vittu. Eikö tuotanto voisi kieltää jo "aikuisilta" ihmisiltä tuota paskaa. Joka kausi, joka perjantai. Viinaa ja palju, sekä tietty ah, niin loistava totuutta ja tehtävää. On jumalauta jo nähty. Herätkää nyt siellä tuotannossa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei edes flintti ole löytänyt sopivaa ärsyttävää suosikkia... Aiemmat legendaarirset väännöt takavuosilta tällä palstallakin on historiaa :)

Todellinen syy on se että mä olen lopettanut tappelun tuulimyllyjä vastaan kun täällä ei huumorintaju tuntunut riittävän sitä jos mä alan kirjoitteleen taas sillä vaaleanpunaisella värikynällä siirappia tihkuvia hattaraunelmia. Toisekseen mä olen kerinnyt myös itse vähemmän seuraamaan ohjelmaa niin sekin haittaa. Ja ihan viimeiseksi Kätlin on edelleen mun mielestä parhautta mitä BB:ssä on nähty, joten omalta osalta en pidä ollenkaan häpeällisenä vaikka Käpä jäisikin viimeiseksi BB-neitokaiseksi jonka puolesta tämä ritari valkealla ratsullaan on oikein kunnolla marssinut sotimaan.

Tän kauden Johanna on jees mimmi, vähän saisi olla räväkämpi mutta noin yleensä tykkään kyllä ja onhan se ainakin kivan näköinen, pieni ja varsin herttainen typy. Nyt sit Johanna on vielä tällä viikolla häädössäkin niin katsellaan nyt miten tuossa edes käy.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä noi uudet asukit paljoa mitään uutta ole tuoneet. Ja yksi uusista ei varmaan pysty edes nukkumaan ilman tota vitun pipoa! Jokohan on Katariinan vuoro häippästä talosta?

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jokohan on Katariinan vuoro häippästä talosta?
Olen tässä nyt noin tunnin ehtinyt seurata tota bilemenoa ja Katariina ollut ensimmäistä kertaa äänessä (koko ajan). Jo tuo tunnin lähes monologi tekee tuosta kiinnostavamman asukkaan kuin Johannasta. Pappa betalar ja silikoonit tulossa eli sinänsä Katariinakin ihan pois joutavaa kamaa, mutta ei yhtään vähemmän turha kuin Johanna.

Tosin mielummin tuo selän takana paskaa puhuva jengi tuolta pitäisi ensin poistaa, mutta tuotanto on nyt päättänyt tehdä tämän linjauksen, että tupakoimattomat ja läyhäämättömät asukkaat häädetään. En taida ensi vuonna (jos seuraavaa kautta edes tulee) ainakaan ennen kauden alkua 24/7:aa hommata ennen kuin käy selväksi hakeeko tuotanto asukasvalinnoillaan taas tämän kauden tapaan pelkkää mitäänsanomattomuutta ja negatiivisuutta vai kenties jotain kiinnostavampaa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitää vielä lisätä tuohon vaaleanpunaisiin värikyniin ja siirappeihin niin olisihan tuo Johanna varsin herkullinen hahmo siihen nalleineen kaikkineen ihQutettavaksi, kun tuo tyttöhän on kuin jostain pikkuprinsessa unelmista. No jos Johanna selviää tän viikon äänestyksestä niin voinhan mä koittaa tässä viikonlopun aikana kiillottaa ruosteisen haarniskani ja satuloida ratsuni ja laukata paikalle pelastamaan pientä Johanna-prinsessaa Teija-lohikäärmeen luolastosta.

Ja vielä visuaalisena lisänä toteaisin ellette ole jo huomanneet niin Johannalla on aivan a-luokan peppu, oh la la. :P

Viimeksi muokattu:

Kalakukko

Jäsen
No jos Johanna selviää tän viikon äänestyksestä niin voinhan mä koittaa tässä viikonlopun aikana kiillottaa ruosteisen haarniskani ja satuloida ratsuni ja laukata paikalle pelastamaan pientä Johanna-prinsessaa Teija-lohikäärmeen luolastosta.

Ja vielä visuaalisena lisänä toteaisin ellette ole jo huomanneet niin Johannalla on aivan a-luokan peppu, oh la la. :P

Onkohan tuossa hirveästi satuloimista, kun olet toisella palstalla puolustanut Johannaa jo viikkoja tuttuun tapaasi ns. viimeiseen mieheen. Tunnusta jo, olet rakastanut :)

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onkohan tuossa hirveästi satuloimista, kun olet toisella palstalla puolustanut Johannaa jo viikkoja tuttuun tapaasi ns. viimeiseen mieheen. Tunnusta jo, olet rakastanut :)

Ai mä oon luullut että mä olen ollut enemmän hiljaa kuin olisin kerinnyt mitään puolustelemaan. No jos mä tunnustan olevani salaa ihastunut Johannaan. ;) Ja tää ristiretkihän voi jäädä aika lyhyeksi jos Johanna sattuu nyt sunnuntaina tippumaan, jolloin sydämeni toki itkee silloin verta.

Olen tehnyt syväluotaavaa ja melko terävääkin anlyyshiä vuosien mittaan, ja voin yhteenvedonomaisesti todeta, että suosikkisi ovat kautta linjan olleet blondeja, pirtsakoita ja hyväsydämisiä.

Huomasin vasta nyt tuon viestisi mulle. Ja olet tehnyt oikean johtopäätöksen millaisia haluan suosikkieni olevan. Oma määritelmäni voisi olla jotain sellainen kuin räväkkä/hupsu naapurintyttömäinen kiltti ja hyväsydäminen blondi. Jonain vuonna nuo kriteerit täyttyy helposti (Kätlin ja Kadi) joidenkin kohdalla joutuu aina hieman joustamaan jostain ominaisuudesta. Johannan kohdalla se on tuo ns räväkkyys, muut ominaisuudet täyttyy hyvin. Mitä tulee siihen että uskonko Johannan voittavan tän kauden niin voin sanoa että mä olen heittänyt omalta osalta jo kirveen kaivoon että mun suosikki koskaan tulee BB:tä voittamaan, muutamia hopeita on tullut ja sitten niitä (mun itkupotkuraivareihin päättyneitä) tippumisia matkan varrella.

Lisätään vielä että jotkut varmaan ajattelee että Jonna A voisi olla vaihtoehto tuohon Johannaan, mutta Jonna A on mun makuuni liian poikamainen ns poikatyttö joka taistelee omat taistelunsa. Tyttömäisyydestä (tytöillä) tulee kaiken kaikkiaan mun silmissä ennemminkin vaan plussaa.

24/7 tällä hetkellä on alkamassa tämän aamun neljäs kertaaminen, 3 uusinta ensimmäisen ollessa se oikea aamuherätys. Asukkaat siis elävät päiväni murmelina leffan mukaisesti oman aamupäivänsä n. 3,5 tuntia aina uudelleen ja uudelleen. Tehtävä pitäisi suorittaa mahdollisimman samalla tavalla kuin aamulla, mutta ilman sääntövirheitä. Hyvää tässä ainakin on se että Johannan yöpaita jossa Johanna aamulla aina suihkussa käyntiin asti oli tarjoaa varsin kivasti silmäkarkkia. Nam. Ja ihan hauskaahan tuolla viime kerralla oli - mä tosin luulin että olisivat suorittaneet viime kerran jo hyväksytysti. Ja itseasiassa olin oikeassa, tehtävä aloitettiin normaalisti uudelleen mutta herätyksen jälkeen kellot oli poissa ja ilmoitettiin hetken päästä että tehtävä on päättynyt.

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei tullut sitten tämä ristiretki vielä viime viikolla loppuunsa vaan Johanna jäi Teija-lohikäärmeen luolaan, BB-taloon, edelleen. Eilisessä häätöäänestyksessä Johanna siis tiputti talosta parhaan kaverinsa Katarinan ja Johanna puhkesi varsin lohduttomaan itkuun kun Elina eilen kuulutti tippujaksi Katarinan. Kyynelehtivä Johanna sopersi Katarinaa halatessaan ettei halua tämän lähtevän talosta. Poistuva Katarina koitti lohduttaa että kaikki on hyvin ja tulee ikävä. Kun Katarina oli poistunut Johanna meni vessaan itkemään, mutta muut kehoittivat Johannaa tulemaan vielä takaisin sohvalle koska suora lähetys ei ollut päättynyt. Sohvalla itkevä Johanna hautasi päänsä käsiin ja totesi kuinka tuntee itsensä yksinäiseksi ilman Katarinaa, vieressä istuneet Iida ja Tommi lohduttelivat ja onnittelivat mutta Johannasta ei kuulemma tuntunut onnelliselta. Kun suora lähetys päättyi Johanna meni makkariin vielä nyyhkimään ja siellä Iida ja Johanna keskusteli kuinka talossa oli kaksinaamaista ja ilkeää porukkaa.

Jälkeenpäin tupakkapaikalla Teija, Tea, Jonna I ja Jonna A harmitteli jälleen kuinka väärä lähti ja ilkkuivat Johannaa, varsinkin Jonna I kunnostauttui siinä varsin tökerösti.

Tällä viikolla viikkotehtävänä on Bollywoodiin liittyvä viikkis, eli liikutaan ilmeisesti intialaisen elokuvan maailmassa.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Johanna x 11

Oletko flintti kuullut yksikön kolmannesta persoonasta? Vai käytätkö tätä ihan tarkoituksellisena tyylikeinona korostamaan suosikkiasemaa?

Meno on ollut todella väsynyttä, mutta Talk Showssa oli muutamia ihan hauskoja juttuja, kuten tuo Päiväni murmelina yms, ja uudet asukkaat vaikuttavat potentiaalisilta, varsinkin tällä tumputtamaan jäämässä olleella on aika erikoinen huumorintaju, toivottavasti.

Joukolla on kyllä seksuaalisuutensa kanssa kana kynimättä.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oletko flintti kuullut yksikön kolmannesta persoonasta? Vai käytätkö tätä ihan tarkoituksellisena tyylikeinona korostamaan suosikkiasemaa?

En ole. Todellisuudessa ihan selvyyden vuoksi pidän yleensä nimet mukana jos kertaan talon tapahtumia, kun käsittääkseni kaikki eivät välttämättä ole tätä suorana seuranneet. Ja ei nimi miestä, tai tässä tapauksessa naista pahenna Johanna on varsin kaunis nimi (kuten on tuota nimeä kantava tyttökin). :P

Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Nyttemmin on selvinnyt, että Fööni on Fööni-Matikaisen kauan kadoksissa ollut avioton lapsi. Tarinan mukaan vanhempi Fööni tapasi nuoremman Föönin mutsin Hadankassa (whatever) 80-luvun lopussa. Fööni oli tuolloin(kin) hyvä kätsi, olihan plakkarissa mm. tuore arvokisamitsku. Enivei, Hadankassa nuoremman Föönin mutsilla oli käsilaukku framilla, josta pilkotti Hoover700gt (tuolloinen huippufööni ja tm:n testivoittaja), ja siitähän sitten riitti juteltavaa aamuun asti. Välillä heilutettiin peittoa ja sitten taas juteltiin fööneistä. Kävi niin onnellisesti että nuoremman Föönin mutsin pessaari ei saanut kaikki kuteja kiinni, ja nuorempi Fööni pääsi sikiämään. Tästä ei vanhemmalla Föönillä tietenkään ollut mitään hajua, eikä taida olla vieläkään. Nuoremmalle föönille hänen faijansa jäi ikuiseksi arvoitukseksi, mutta jonkinlainen hatara huhu hänenkin korviinsa kantautui, että vanhempi Fööni voisi se faija olla. Totuus ei koskaan nuoremmalle Föönille aivan varmana selvinnyt, mutta fööneistä kehittyi tämän huhun vuoksi hänelle jonkinlainen fetissi ja isäkorvike.

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mielestäni ensi viikon äänestykseen on saatava joku peliliike tuotannolta, ettei se ole Iida vs. Johanna. Jollain tavalla on saatava mukaan Jonnat ja Teija. Kaudesta katoaa mielenkiinto, jos Iida ja Johanna häädetään ja vastakkainasettelu loppuu.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jotain peliliikkeitä ilmeisesti yritetään kun asukkaille meinataan tänään näyttää jotain videoita bileistä. Mitä sitten näytetään se jää nähtäväksi, ilmeisesti pahoja puheita ja jotain tapahtumia.

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Komeita klippejä tulikin juuri äsken!Näytettiin klippi missä Joni mollaa Petteriä ihan reilusti ja sen jälkeen klippi missä Petteri nuolee Jonna I:tä ja kähmii samalla.

Sen jälkeen taisi tulla klippi missä Jonna I nuoleskelee Jonin kanssa paljussa.Seuraava pätkä taisi olla se missä Jouko ja Markus herkistelee pesässä toisilleen.Oiskohan seuraava pätkä ollu Jonna A:n yksinpuhelu makkarissa.

Sitten tuli pätkä missä Jouko sammuu kesken petihommien pesään.Pesässä mukana tuolloin Jonna I.

Taisi siinä muitakin pätkiä tulla mut noi jäi päälimmäisenä mieleen.

Petteri oli aika lähellä räjähtää ainakin,pelkästään toi Jonin naamailu sai verenpaineen ilmeisesti melko korkealle ja sen jälkeen toi nuoleskelu/kourinta pätkä Jonna I:n kanssa kruunasi sen.Hetken aikaa näytti kyl et mies räjähtää :D

ace

Jäsen
Komeita klippejä tulikin juuri äsken!:D

Jonna I paraikaa ihan paineessa omasta toilailustaan, varsinkin kun Jouko häipyi aikalailla samalta istumalta pk:hon klipin päätyttyä.

Ai vittu mä nautin miten Jonna I kiemurtelee tuolla. Kaikki viikot ollut niin mustasukkainen Joukosta ja nyt kaikille näytetään tuollaista. Omien sanojensa mukaanhan Jonna I ei muistanut koko illasta mitään. HAH!

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni ensi viikon äänestykseen on saatava joku peliliike tuotannolta, ettei se ole Iida vs. Johanna. Jollain tavalla on saatava mukaan Jonnat ja Teija. Kaudesta katoaa mielenkiinto, jos Iida ja Johanna häädetään ja vastakkainasettelu loppuu.

Eiköhän ne ole tilauksessa. Molempia osapuolia on kurmootettu vuoroviikoin. Annen jengin pahat puheet soitettiin juuri häätölähetyksen alla, jonka jälkeen lähtijä oli selvä.

Seuraavalla viikolla tasapuolisuuden nimissä häätöön joutui vain kaksi toisen puolen naista, Katarina ja Johanna. Mikään ei olisi estänyt tekemästä tästä viiden asukkaan häätöuhkaa eli Teijat yms. mukaan. Ilkeämpi Jonnahan suorastaan kihisi ilosta, kun kuuli, että äänestyksessä ovat vain nuo kaksi.

Itse asiassa Iidan häätösuoja saattoi kääntyä röökipaikan ilkimysten eduksi. Iidan äänet olisivat vieneet niitä Johannalta ja Katarinalta, jolloin Teija tms. olisi saattanut ollakin top 2:ssa ja häätöuhassa mahdollisesti useampi muutenkin.

No, joka tapauksessa tyttöjen sodassa asetelma on nyt 4 vs. 2, joten eiköhän sinne joku röökääjistä joudu häätöuhan alle. Ja miehet senkun nauraa partaansa, kun naiset tappelee keskenään toisiaan häätöön.

ace

Jäsen
Jonna I paraikaa ihan paineessa omasta toilailustaan, varsinkin kun Jouko häipyi aikalailla samalta istumalta pk:hon klipin päätyttyä.

Ai vittu mä nautin miten Jonna I kiemurtelee tuolla. Kaikki viikot ollut niin mustasukkainen Joukosta ja nyt kaikille näytetään tuollaista. Omien sanojensa mukaanhan Jonna I ei muistanut koko illasta mitään. HAH!

Ja juttu jatkuu. Muut ovat nukkumassa, J & J I selvittelevät välejään olkkarissa. Jonna I jatkaa kiemurtelua ja puhuu melkein itsensä pussiin, yrittäessään saada Joukon leppymään.

Joukon coolin miehen maine sen sijaan saa aika ison kolauksen. Kovasti tekee hommia sen eteen, että muut saavat hänestä rennon ja "hällä väliä" kuvan. Nyt vetää mökötyslinjaa ja esittää marttyyriä, vaikka on itse toiminut Johannan kanssa ainakin lähes samalla lailla kuin Jonna I.

Parasta tässä on se, että muistuu itselle mieleen miksi kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana kaikista parisuhdekuvioista. Pthyi!

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eilen tosiaan Joukon ja Jonna I:n suhde vaikutti videoiden jälkeen olevan katkolla sen verran kylmästi Jouko suhtautui Jonna I:hin ja vältteli tätä eikä suostunut alkuun puhumaankaan asiasta Jonna I:n kanssa. No iltasella nukkumaan menemisen jälkeen Jouko sitten meni yksinään makailemaan olohuoneen lattialle seinän viereen jonne Jonna I sitten varovaisesti tuli pyytelemään ja anomaan anteeksiantoa ja lopulta itkevä Jonna I sai Joukon jään murretuksi ja ainakin pahin karikko näytti olevan takanapäin. Eiköhän illan kooste tule tuota asiaa vielä läpi käymään.

Tänään muutaman tunnin sisällä 24/7 tulee taas tanssii tähtien kanssa namu Ansku opettamaan asukkaille Bollywood tanssia. Tuo tanssitehtävä on saanut yllättävän hyvin asukkaiden keskuuteen liikettä ja talossa on ollut hyvä tsemppi. Tai no Teija on keskittynyt lähinnä jupisemiseen ja energiatasapainon ylläpitoon, tuttavallisemmin syömiseen, sekä raikkaaseen filtterin läpi hengitettyyn vuoristoilmaan.

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Tuo tanssitehtävä on saanut yllättävän hyvin asukkaiden keskuuteen liikettä ja talossa on ollut hyvä tsemppi. Tai no Teija on keskittynyt lähinnä jupisemiseen ja energiatasapainon ylläpitoon, tuttavallisemmin syömiseen, sekä raikkaaseen filtterin läpi hengitettyyn vuoristoilmaan.

Mahtaisko tuohon tsemppiin vaikuttaa se,että palkinnot saattavat jakautua.Eli ne ketkä oikeasti yrittää ja tsemppaa kovasti saavat kultaa ja se osa joka ei jaksa yrittää eikä tehdä mitään,saa sitten palkinnoksi pronssia.Toisinsanoen,toisille röökii,toisille ei.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saattaahan tuo olla mutta oli mikä oli niin yllättävän hyvin ovat porukalla tehneet, vaikkakin tänäänkään Teijaa ei ole kiinnostanut vähää alusta ja tässä loppu illasta on koittanut saada Iidan johdolla menevää tanssiharjoittelua sabotoiduksi. On siellä vähän Iidaan joillakin menneet hermot mutta silti harjoittelu on sujunut hyvin.

J.Petke

Jäsen
Harmittaa näin jälkeenpäin kun Miia ei ollut oikea asukas. Mitä olen neidistä juttuja kuullut niin ei ole jäänyt Seiskan luontaisedut ihan vaan pelkkiin lippalakkeihin. Toimittanut sujuvasti toimittajan ja bändärin roolia samaan aikaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy