Mitä sulle Flint tapahtui? Kätlin oli oikeasti mukava nainen, jolla oli killer body. Nyt liputit pelkän jätteen puolesta. Jos katsot itseäsi peilistä ja olet samalla myös itsellesi rehellinen, niin tiedät ettet olisi kestänyt tuon idiootin juttuja yli viittä minuuttia, jos hän olisi tullut harjoittelikasi duunipaikallesi. Tiedät sen.
Palataan nyt sit vielä kun kerran suoraan kysytään, tämä on kuitenkin viimeinen kerta että palaan vastailemaan tän kauden osalta minnekään. En minä Annikaa Kätliniin lähtisi vertaamaankaan, Kätlin on sen verran huikea. Ja sanoinhan mä jo muistaakseni että en ole Kätlinin jälkeen edes meinannut löytää BB:stä ketään suosikkia.
No sitten Annikaan. Annika oli mielestäni talossa tämän kauden värikkäimpiä ja energisimpiä säheltäjiä joka osasi olla ärsyttävä mutta oli ainakin minusta lähinnä hauska koheltaessaan. Ja tykkään siitä että asukas uskaltaa näyttää tunteensa, siitä ei ainakaan Annikan kohdalla ollut puutetta. Mitä tulee ulkonäköön ja erityisesti vartaloon niin minusta Annikalla oli talon paras kroppa ja Annika oli söpö halutessaan (pipo päässä, hiukset hieman pipon alta pilkistäen ja kevyesti meikattuna) vaikka myönnän myös että Annika pystyi kyllä vääntämään naamansa hurjiin irvistyksiin. Ennen kaikkea Annika osasi liikuttaa notkeaa kroppaansa, vahva voimistelu ja tanssitausta näkyi liikkuvuudessa. Annika oli kateellinen mutta mielestäni siihen myös oli yleensä aihetta, olihan Annika se joka yleensä pääsi huonolle puolelle. Mustasukkaisuus löi yli, mutta senkin suhteen Annika mielestäni osoitti kauden edetessä parempaa suuntaa ja löysi sen syyllisen itsestään. Matin sanoin Annika on herkkä ja kiltti tyttö, joka on vain kehittänyt hyvän suojamuurin säheltämisestään. Annika myös oli tämän ketjun mainetta parempi keskustelija - pienessä ryhmässä. Isossa ryhmässä Annika jännitti liikaa ja meni kikattavan pikkutytön rooliin josta pahimpia esimerkkejä oli Talkkarin haastattelut.
Annika ei noussut suosikikseni nopeasti, vaan vasta pikku hiljaa (taivas-helvetti viikkiksestä lähtien) En mä varmaan oikeassa elämässä Annikaa kestäisikään, sillä tuskin kuitenkaan on mitään merkitystä.
Nyt jätän areenan teille, minun kiinnostukseni on tältä kaudelta ohi.
ps. Janica on aivan liian pahantahtoinen minun makuuni, eikä Janica kyllä strippauksineen muutenkaan ulkonäöllisesti iske. Sitä söpöä naapurintyttöä tuosta kun ei saa tekemälläkään. Olen myös aina liputtanut luomun puolesta, silarit ei iske.