Itselleni tuli mieleen Mikaelin sisko vauvansa kanssa. Ja Mikael voisi aika huoletta unohtaa tehtävän ja mennä vauvaa katsomaan, kun aika itsestään selvä oletus on, että yleisön suosikki -äänestyksen voittaja ei ihan helpolla tipu häätöäänestyksessä.Kova sauma olisi tuoda Mikaelin "tyttöystävä" seis hetken aikana pyörimään. Kusetusta täysin siis.
Oi voi, kun olisi Ben tai Annika lähtenyt. Läheltä liippas, mutta ei saatana vieläkään.
...
Poikkeuksena Sebu, joka on aivan huipputyyppi. Miten voi ihmisellä olla tuollainen paineensietokyky? Hän on hyvällä tavalla "erilainen nuori". Toivottavasti on talossa viimeiseen päivään asti. Riittääkö voittoon asti, jää nähtäväksi.
E: Flintin aiemmista suosikeista tai inhokeista en tiedä, mutta nyt ei ole yksin inhokkinsa kanssa.
Vähän veikkaan, että Ben on nolona kun ei tajunnu tota Sebastianin näyttelemistä niin kuin melkein kaikki muut asukkaat ja nyt vaan yrittää selitellä. Ei sillä, etteikö sen äitiä olis kohdeltu kaltoin yms ja että se olis mitätön juttu. Ja muutenkin sai nyt tekosyyn haukkua Sebastiania kun antoi Benille (ainakin tsemppari olettaa niin). Tuo noiden kahden välinen pesäkeskutelu aiheutti aikamoista myötä häpeää, kun Ben yrittää kiemurrella kuiville vesille Sebastianin viedessä keskustelua suvereenisti. Muutenkin ton Benkun jutut ja liiottelut/valehtelut alkaa lievästi sanottuna ketuttamaan. Sellanen limanuljaska että huh huh
Minunkin mielipiteeni on että Ben on antanut itsestään talossa epärehellisen pelaajan kuvan, mutta en usko että edes Ben on valmis valehtemaan tuollaisen perhettään koskevan asian jotta saisi Sebastianin huonoon valoon. Se on totta että Ben on jo aikasemmin yrittänyt käännyttää joitain asukkaita Sebastiania vastaan ja varmasti Ben tulee saamaan tästä Sebastianin vedätyksestä lisää vettä myllyynsä.
Niin tuskin valehteleekaan, muttei tuo ollu eka kerta kun jotain talon naista kohdellaan huonosti tai haukutaan yms.
No paha mennä sanomaan mitään varmaan kun ei tosta Benistä ota kukaan mitään selvää millon se puhuu totta ja millon ei. Ei varmaan itekkään kohta tiedä sitä.
Voi toki olla että PK-huoneessa näytettiin Benkulle Hesen kerroshampparia ja tunteet nousivat pintaan?
Heh, totta tuo unohtui. :)
Se on edelleen yksi tämän kauden tragikoomisimpia tilanteita kun Ben itki niitä hampurilaisia. Jokohan Mäkkäri tai Hese on suunnitellut kampanjaa Benin kasvoilla.
Kun äänestystilannetta näytettiin viimeisen kerran, järjestys oli Suvi, Stefan, Annika, Janica, Ben. Joku matemaattisesti lahjakas vois laskea millaisilla äänimäärillä päädyttäisin tuosta järjestyksestä tuollaiseen lopputulokseen kolmen minuutin aikana.bigbrother.fi kirjoitti:Janica sai kaikista annetuista äänistä 21,91 prosenttia, Annika 21,02 prosenttia, Suvi 19,89 prosenttia, Ben 18,73 prosenttia ja Stefan 17,54 prosenttia.
Tosi lähellä oli joo, Annika oli Janican kanssa yhtä äänestystilannetta lukuunottamatta kärkikaksikko - Benin lähtö toki oli jonkin verran jo lähellä.
Kun äänestystilannetta näytettiin viimeisen kerran, järjestys oli Suvi, Stefan, Annika, Janica, Ben. Joku matemaattisesti lahjakas vois laskea millaisilla äänimäärillä päädyttäisin tuosta järjestyksestä tuollaiseen lopputulokseen kolmen minuutin aikana.
Joten kuten pystyn uskomaan, että lopputulokset ovat oikeita, mutta näitä väliaikatilanteita nyt ei varmaan kukaan purematta niele. Eivätkä lopputuloksetkaan tietenkään olisi samanlaisia jos väliaikatietoja ei näytettäisi.
Eihän tuo Benqqu ole tähänkään asti puuttunut millään tavalla kun esim. Matti huusi tuolla naisille, tai kun Stefan möykkäsi Suville ja sai tämän itkemään.
Flintti, eikös joskus ollut se BB-Mira jota fanitit suuresti? Se jota kaikki muut vihasivat. Oliskohan ollu ekalla tai toisella tuotantokaudella.
En mä valitse ketään ärsyttävyyden perusteella, vaikka siltä tuntuisikin. Mä valitsen suosikkini ihan sen perusteella ketkä mua viihdyttää. Ja ollakseen viihdyttävä tarvitsee olla näkyvä ja räiskyvä persoona, näitä vain suuri yleisö ei tunnu voivan sietää. Mä otan yleensä aina niin mies- (Lintsi, Tatu ja Jarkko) kuin naissuosikin ja jostain syystä aina näitä mun naissuosikkejani (Iina, Mira, Kadi ja Cheryll) haukutaan ja potkitaan näissä keskusteluissa selkeästi eniten ja luonnollisesti mä puolustan sitä suosikkiani näiltä hyökkäyksiltä ja tuttu oravanpyörä onkin valmis. Suuri yleisö tykkää tapeteista ja sen varmistamiseksi tuo typerääkin typerämpi äänestysjärjestelmä on vielä suosimassa näitä.
Ja kyllä mä käsittääkseni ilmoitin suosikkini tälläkin kertaa suhteellisen alussa (parin viikon jälkeen), mutta enhän mä ihan alkuun ketään varsinaisesti kannata siis ennen kun tiedän millainen persoona sieltä pinnan alta löytyy.
Sinänsä harmi, että Stefan putosi eilen. Olisi ollut hyvä veto tälle viikolle laittaa Amanda pyörähtämään taloon. Tuskin olisi Eki pystynyt paikallaan ja hiljaa olemaan.Aamun ensimmäisen Seis-komennon aikana Janican hyvä ystävä kävi käppäilemässä talossa, mutta Janica piti urheasti pokkansa. Ainoa iikkuva oli kyyneleet pitkin poskia.
Mutta voi hyvät hyssykät mikä spekulaatiot alkoi heti, kun vieras oli poistunut ja liikkuminen oli taas sallittua. Suvi etunenässä toi minäminäminä juttujaan esille. Paras kommentti oli "Se katsoi mua ja musta tuntui että se tuntee mut!"
Anyway, tuo on varmasti henkisesti aikamoinen koetus. Sainion ihmiskokeet jatkuvat. Ja hymiö.
Ei siinä mitään, että on suosikkeja, mutta flintin kohdalla tuntuu, että hehkutetaan sitä omaa suosikkia vähintään yhtä yksisilmäisesti kuin muut sitä mollaavat.