Suomen Big Brother 2011

  • 855 173
  • 2 522

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kova sauma olisi tuoda Mikaelin "tyttöystävä" seis hetken aikana pyörimään. Kusetusta täysin siis.

Olisi ehkä hieman liian rajua, sekottaisi pakkaa hyvin! Tai siis Annikaa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ben kalastelee taas ääniä.

"Sebastian, mä en enää koskaan halua nähdä tollasta. Mä flippaan täysin, jos mä nään, että nainen itkee.....mut mä en halua puhua siitä mitä mulle on tapahtunu...ymmärrätkö sä? Mä haluan puhua tästä asiasta vielä sun kanssa....mut mä en halua puhua siitä mitä mulle on tapahtunu. Jutellaan vaan myöhemmin, mutta mä en halua puhua siitä mitä mulle on tapahtunu".

Nyt tietenkin sitten pesässä Benkku vetää keskustelun samantien linjalle: "Onko sua heitelty seinälle?" "Ootsä nähny, kun sun mutsia on hakattu?"

Tähän Sebastian kylmän viileästi: "Mä oon kokenu vielä paljon pahempaakin" ja jatkaa juttua normaaliin tapaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Annika pitäisi saada seuraavaksi tuolta ulos vääntelemään sitä kuminaamaansa. Tulisi varmasti Miksusta myös uusia puolia esille, kun se hihittävä rasite ei olisi kokoajan sen kyljessä kiinni.

Olisin kyllä laittanut ennemmin myös Suvin tai Benkun pihalle Stefanin sijaan. Tai oikeastaan ihana sama, melkoisia turhakkeita koko porukka.

Poikkeuksena Sebu, joka on aivan huipputyyppi. Miten voi ihmisellä olla tuollainen paineensietokyky? Hän on hyvällä tavalla "erilainen nuori". Toivottavasti on talossa viimeiseen päivään asti. Riittääkö voittoon asti, jää nähtäväksi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kova sauma olisi tuoda Mikaelin "tyttöystävä" seis hetken aikana pyörimään. Kusetusta täysin siis.
Itselleni tuli mieleen Mikaelin sisko vauvansa kanssa. Ja Mikael voisi aika huoletta unohtaa tehtävän ja mennä vauvaa katsomaan, kun aika itsestään selvä oletus on, että yleisön suosikki -äänestyksen voittaja ei ihan helpolla tipu häätöäänestyksessä.
 

J.Petke

Jäsen
Häätöäänestykseen pistäminen ei kuitenkaan mielestäni ole tarpeeksi kova rangaistus liikkumisesta stopin aikana. Häätääkään ei suoraan voi joten aikamoisen ideariihen saavat pitää jotta tuosta saadaan muutakin kuin kirkuvia halauksia aikaan. Väitän, että jokainen laitattaa itsensä häätöön jos pääsee tervehtimään parasta kaveriaan tai perhettään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Oi voi, kun olisi Ben tai Annika lähtenyt. Läheltä liippas, mutta ei saatana vieläkään.

Tosi lähellä oli joo, Annika oli Janican kanssa yhtä äänestystilannetta lukuunottamatta kärkikaksikko - Benin lähtö toki oli jonkin verran jo lähellä. Oikea lähti, myös BenQ tippuminen olisi ollut ihan mielenkiintoista. Olipa Annika ja Mikael painotteinen talkkari, Mikaelilta ja Annikalta kyseltiin kysymyksiä joiden vastauksia he eivät ole tainneet kertoa edes toisilleen. Tuo talo voisi palata jo tuon parin osalta normaaliksi ja saisivat olla niin kuin haluavat. Ja tämä plussaäänestys toimii edelleen, kyllähän Stefan oli selvästi tapetein noista äänestyksessä olleista. Ensi viikolla toivottavasti päästään sitten eroon Veerasta, Netasta tai Ramista.

Hieno homma että Sebastianilta ei kysytty pelleilystä mitään, eikä asukkaat nyt ihan hurraa huutoja huudelleet kun Sebastian paljasti tempauksensa. BenQ veti eniten herneet nenään, koska BenQ kotona kuulemma isä on hakannut äitiä ja Sebastianin pelleily Janicaa kohtaan oli tuonut nuo huonot muistot mieleen. Ikävä juttu tuollainen (koskien siis Beniä). Eihän varajeesus tietenkään ymmärtänyt BenQ pointtia. No ei Sebastian ole ensimmäinen uskis jolle tarkoitus pyhittää keinot, kun on jumalan johdattama niin voi sitten olla tuomitsemassa toisia ja johtaa toisia oikealle tielle. Sebastian on tie, totuus ja elämä.
 
Viimeksi muokattu:

ace

Jäsen
...
Poikkeuksena Sebu, joka on aivan huipputyyppi. Miten voi ihmisellä olla tuollainen paineensietokyky? Hän on hyvällä tavalla "erilainen nuori". Toivottavasti on talossa viimeiseen päivään asti. Riittääkö voittoon asti, jää nähtäväksi.

Pitkään ajattelin Sebusta samanlailla, mutta tämän viikon aikana on alkanut ärsyttää. Tyypillinen kiihkouskovainen, joka ei suostu kuuntelemaan muiden mielipiteitä, eikä ymmärtämään muiden ajatusmaailmaa.

Besser-wisser Sebu kun vaan on aina oikeassa ja tyrmää muiden mielipiteet, jos vain antaa muille edes suunvuoroa. Jos muu ei auta, niin viimeinen veto veto on: "Mutta ajatteleppas sitä, että taivaanisä on..."

Hyi vittu että sylettää uskikset, eikä Sebu poikkea niistä muista millään tavalla. Tai, onhan se tuolla erilainen nuori, ehkä jollain hyvälläkin tavalla, mutta tuo uskiksille suppea ajatusmaailma kumoaa kaiken positiivisen.

Tämän lisäksi on vielä niin tavattoman naiivi ja pumpulissa kasvanut. Ei tiennyt mitä tarkoittaa "nännipiha" tai "varpajaiset", noin niinkuin esimerkiksi. Tästä huolimatta on olevinaan aina oikeassa.

Rami on noussut meikäläisen voittajasuosikiksi. Ei ehkä varsinaisesti tuo taloon mitään lisäväriä, mutta tuntuu olevan tavallinen suomalainen mies, ainakin noiden muiden hourupäiden rinnalla.

E: Flintin aiemmista suosikeista tai inhokeista en tiedä, mutta nyt ei ole yksin inhokkinsa kanssa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
E: Flintin aiemmista suosikeista tai inhokeista en tiedä, mutta nyt ei ole yksin inhokkinsa kanssa.

Ei mulla yleensä ole mitään kovinkaan suuria inhokkeja, ei Sebastiankaan pääsääntöisesti vaikka tällä hetkellä en miehen toimintatavasta tykkääkään. Suurimpia inhokkeja kautta aikain lienee Adevil eli Andreas (4.kausi) ja Jelena (5.kausi), suurimpia suosikkeja on Kätlin (5.kausi) ja Kadi (3.kausi). Ai niin viime kauden Niko N nousi myös inhokkilistalle sen verran suurena epäkohtana pidin tuollaisen suositun asukkaan tuomista taloon uusia asukkaita vastaan.

Lisäys: Kuten täällä suuri osa tietää niin toden totta söpö ja melko kiltti vaalea naapurintyttö on hyvä lähtökohta mun suosikiksi nousemiseen, sen lisäksi asukkaan pitää olla mielestäni viihdyttävä ja monenlaisia tapahtumia taloon tuova näkyvä asukki. Naisasukkien kannattaminen on paljon hauskempaa, naiset kun herättää yleensä paljon miesasukkeja enemmän keskustelua puolesta ja vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Vähän veikkaan, että Ben on nolona kun ei tajunnu tota Sebastianin näyttelemistä niin kuin melkein kaikki muut asukkaat ja nyt vaan yrittää selitellä. Ei sillä, etteikö sen äitiä olis kohdeltu kaltoin yms ja että se olis mitätön juttu. Ja muutenkin sai nyt tekosyyn haukkua Sebastiania kun antoi Benille (ainakin tsemppari olettaa niin). Tuo noiden kahden välinen pesäkeskutelu aiheutti aikamoista myötä häpeää, kun Ben yrittää kiemurrella kuiville vesille Sebastianin viedessä keskustelua suvereenisti. Muutenkin ton Benkun jutut ja liiottelut/valehtelut alkaa lievästi sanottuna ketuttamaan. Sellanen limanuljaska että huh huh
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vähän veikkaan, että Ben on nolona kun ei tajunnu tota Sebastianin näyttelemistä niin kuin melkein kaikki muut asukkaat ja nyt vaan yrittää selitellä. Ei sillä, etteikö sen äitiä olis kohdeltu kaltoin yms ja että se olis mitätön juttu. Ja muutenkin sai nyt tekosyyn haukkua Sebastiania kun antoi Benille (ainakin tsemppari olettaa niin). Tuo noiden kahden välinen pesäkeskutelu aiheutti aikamoista myötä häpeää, kun Ben yrittää kiemurrella kuiville vesille Sebastianin viedessä keskustelua suvereenisti. Muutenkin ton Benkun jutut ja liiottelut/valehtelut alkaa lievästi sanottuna ketuttamaan. Sellanen limanuljaska että huh huh

Minunkin mielipiteeni on että Ben on antanut itsestään talossa epärehellisen pelaajan kuvan, mutta en usko että edes Ben on valmis valehtemaan tuollaisen perhettään koskevan asian jotta saisi Sebastianin huonoon valoon. Se on totta että Ben on jo aikasemmin yrittänyt käännyttää joitain asukkaita Sebastiania vastaan ja varmasti Ben tulee saamaan tästä Sebastianin vedätyksestä lisää vettä myllyynsä.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Minunkin mielipiteeni on että Ben on antanut itsestään talossa epärehellisen pelaajan kuvan, mutta en usko että edes Ben on valmis valehtemaan tuollaisen perhettään koskevan asian jotta saisi Sebastianin huonoon valoon. Se on totta että Ben on jo aikasemmin yrittänyt käännyttää joitain asukkaita Sebastiania vastaan ja varmasti Ben tulee saamaan tästä Sebastianin vedätyksestä lisää vettä myllyynsä.

Niin tuskin valehteleekaan, muttei tuo ollu eka kerta kun jotain talon naista kohdellaan huonosti tai haukutaan yms. Ei kai tota kuitenkaan vaimon hakkaamiseen voi rinnastaa. Ben on ollu perjantaista asti seläntakana suuttunu Sebastinille joka on alkanu tässä vaiheessa pelaamaan ja antamaan nimeämispisteitä tsempparille. No paha mennä sanomaan mitään varmaan kun ei tosta Benistä ota kukaan mitään selvää millon se puhuu totta ja millon ei. Ei varmaan itekkään kohta tiedä sitä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Niin tuskin valehteleekaan, muttei tuo ollu eka kerta kun jotain talon naista kohdellaan huonosti tai haukutaan yms.

Ei ollutkaan, taisi kuitenkin olla ensimmäinen kerta kun tämä tapahtui niin että mies suuttui näkyvästi ja äänekkäästi naiselle (vaikkakin kyseessä oli esitys). Siksi tuo voi olla oikeasti paha paikka Benille, en ainakaan tässä asiassa tuomitse Benin reaktiota. Tosin olen itse tuota Sebastianin pelleilyä vastaan joten en tiedä kuinka objektiivinen tässä kohtaa olen.

No paha mennä sanomaan mitään varmaan kun ei tosta Benistä ota kukaan mitään selvää millon se puhuu totta ja millon ei. Ei varmaan itekkään kohta tiedä sitä.

Tämä tuli aika hyvin ilmi tänään kun Annika ei tukenutkaan Benin tarinaa Sebastianin puheista Mikaelille, kun Annika ei ollut Benin väittämiä asioita edes koskaan kuullut.

Ei Sebastianin tempaus talossa mitään kauhean hyvää vastaanottoa saanut, Tanja itseasiassa taisi loppujen lopuksi suuttua eniten eikä Tanja edes suostunut enää puhumaan asiasta Sebastianin kanssa. Tämä siis Benin lisäksi. Muiden kommentteja en ole suuremmin kuullut.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Voi toki olla että PK-huoneessa näytettiin Benkulle Hesen kerroshampparia ja tunteet nousivat pintaan?

Heh, totta tuo unohtui. :)

Se on edelleen yksi tämän kauden tragikoomisimpia tilanteita kun Ben itki niitä hampurilaisia. Jokohan Mäkkäri tai Hese on suunnitellut kampanjaa Benin kasvoilla.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, totta tuo unohtui. :)

Se on edelleen yksi tämän kauden tragikoomisimpia tilanteita kun Ben itki niitä hampurilaisia. Jokohan Mäkkäri tai Hese on suunnitellut kampanjaa Benin kasvoilla.

Ei jumalauta tuota Mäkin iskun paikkaa ei tullut edes ajatelleeksi. Sääli, ettei täällä ole mainonnassa aivan samoja lainalaisuuksia kilpailijan mollaamisen suhteen kuin esim. Jenkeissä Cokis vs. Pepsi.

Mäkki voisi osoittaa Hesen hamppareiden olevan niin huonoja, että jopa BB-kilpailija itkee sen takia. Hese tietenkin vetäisi ihan toisesta äärilaidasta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jotenkin huvittavaa että juuri "Mul on ollu seittämän naista yhtä aikaa ilman että ne ties toisistaan" Ben saarnaa tuolla muille naisten kohtelusta. Ja yleensäkin se että "Kusin pultsarin naaman päälle" Ben arvostelee jotakuta ihmisten kohtelusta ei ole oikein uskottavaa.

Jotenkin tuntuu vaan että Benqqua enemmän vaan vitutti kun meni ihan täysin naruun tuossa Sebastianin vedätyksessä ja kerkisi mm. sanoa Sebastianille aika paljon sellaisia asioita mistä on puhunut vain selän takana esittäen samalla jotain kaveria Sebastianille. Eihän tuo Benqqu ole tähänkään asti puuttunut millään tavalla kun esim. Matti huusi tuolla naisille, tai kun Stefan möykkäsi Suville ja sai tämän itkemään.
 

-Joni-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins
Flintti, eikös joskus ollut se BB-Mira jota fanitit suuresti? Se jota kaikki muut vihasivat. Oliskohan ollu ekalla tai toisella tuotantokaudella.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
bigbrother.fi kirjoitti:
Janica sai kaikista annetuista äänistä 21,91 prosenttia, Annika 21,02 prosenttia, Suvi 19,89 prosenttia, Ben 18,73 prosenttia ja Stefan 17,54 prosenttia.
Kun äänestystilannetta näytettiin viimeisen kerran, järjestys oli Suvi, Stefan, Annika, Janica, Ben. Joku matemaattisesti lahjakas vois laskea millaisilla äänimäärillä päädyttäisin tuosta järjestyksestä tuollaiseen lopputulokseen kolmen minuutin aikana.

Joten kuten pystyn uskomaan, että lopputulokset ovat oikeita, mutta näitä väliaikatilanteita nyt ei varmaan kukaan purematta niele. Eivätkä lopputuloksetkaan tietenkään olisi samanlaisia jos väliaikatietoja ei näytettäisi.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tosi lähellä oli joo, Annika oli Janican kanssa yhtä äänestystilannetta lukuunottamatta kärkikaksikko - Benin lähtö toki oli jonkin verran jo lähellä.

Ei tosi lähellä, mutta lähellä kuitenkin. Ilman tuota viimeisen äänestystilanteen näyttämistä kuminaama olisi voinut olla jo tosi lähellä tippumista, sen verran oli kärjestä tultu alas. Eikä ero mikään mahdoton noissa lopullisten äänestystulosten prosenteissakaan ollut. Sinäänsä huojentavaa, että PNB ei tule tätä kilpailua voittamaan, eikä pääse edes finaaliviikolle, varsinkaan jos siellä on 3 asukasta mukana. 4 sakkiinkaan tuskin mahtuu.

Tämähän ei poista sitä, että en käsitä kuka tuota kuolaavaa kuminaamaa voi äänestää. Joka saatanan vastaus oli niin ärsyttävää katseltavaa, että hirvittää. "emmmmmÄTIÄ" ja hörnöttävä hirnunauru päälle niin, että huulet viuhtoo jossain tuulikaapin tietämillä. Ei näin.
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun äänestystilannetta näytettiin viimeisen kerran, järjestys oli Suvi, Stefan, Annika, Janica, Ben. Joku matemaattisesti lahjakas vois laskea millaisilla äänimäärillä päädyttäisin tuosta järjestyksestä tuollaiseen lopputulokseen kolmen minuutin aikana.

Joten kuten pystyn uskomaan, että lopputulokset ovat oikeita, mutta näitä väliaikatilanteita nyt ei varmaan kukaan purematta niele. Eivätkä lopputuloksetkaan tietenkään olisi samanlaisia jos väliaikatietoja ei näytettäisi.

Asiaa ei voi laskea, koska prosentteja ei aikaisemmin ilmoitettu. Jos olisi ollut prosenttijaot kolme minuuttia aikaisemmin, voisi kenties laskea. Tällöinkin oletus olisi se, että tiedot olisivat koko ajan tarkalleen aitoja ja oikeita.

Mutta ylipäätään, että tulokset voisivat heitellä kahden desimaalin tarkkuudella tarkottaisi sitä, että ainakin 10 000 yhteisääntä on annettu. Ja se nyt ei ole määrä eikä mikään, kun kuitenkin jotku ihmiset taatusti laittaa noita turboääniä.

Mielestäni kyseessä on hyvin epäilyttävä rahastus, johon tulisi puuttua. Tässä viedään kuitenkin rahaa pääosin siltä heikoimmalta kansaosalta (älyllisesti ja sosioekonomisesti). Varmasti osa turboäänistä on omalta osaltaan vaikuttamassa siihen, että vantaalainen yh-äiti Mira on taas sossun luukulla kun Jemina (14v) on turboäänestellyt hänen kännykällään.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Eihän tuo Benqqu ole tähänkään asti puuttunut millään tavalla kun esim. Matti huusi tuolla naisille, tai kun Stefan möykkäsi Suville ja sai tämän itkemään.

Mun mielestä Tamerin legendaarinen "vittu älä huuta"-tilannekin oli paljon uhkaavampi tilanne kun tuo Sebastian Janica juttu. Tosin siinä tilanteessa huudon kohde(Terhi) tais olla miehekkäämpi kuin huutaja itse. Kai ne näki eilen siitä ikkunan läpi, ettei Sebastian käyttäytyny mitenkään uhkaavasti Janicaa kohtaan. Ihan samanlailla melkein kaikki tuolla huutaa toisillee törkeyksiä välillä.

Ja kyllähän Beni oli tosi vihanen siitä kun Matti huusi Annikalle ja haluskin mennä halaamaan Annikaa, mutta oli toisella puolella taloo siinä vaiheessa. Miksu ja Ansku kuitenkin huomas että Ben oli vihainen. Joka tilanteeseen löytyy joku tekastu epämääräinen selitys.

Se on tässä ihan selvää, että tsemppari Ben, joka ei tullu taloon pelaamaan ja tulee kaikkien kanssa toimeen, yrittää tehdä itsestään kaltoin kohdellun uhrin ja yrittää kääntää sen varjolla mahdollisimman monta asukasta Sebastiania vastaan.

Ihme jos tällä viikolla ei oo kaikki tai ainakin melkein kaikki äänestyksessä, kun läheisiä tulee taloon seis-tehtävän aikana. Ehkä Netta ja Rami voi vastustaa kun ovat olleet niin vähän aikaa talossa, mutta muilla voi tehdä todella tiukkaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Flintti, eikös joskus ollut se BB-Mira jota fanitit suuresti? Se jota kaikki muut vihasivat. Oliskohan ollu ekalla tai toisella tuotantokaudella.

Niin ja sitten oli vielä Cheryll ja tosiaan sotruprinsessa Mira. Hakutoiminnolla löytyy sen aikaista settiä, esimerkiksi vuodelta 2008:

En mä valitse ketään ärsyttävyyden perusteella, vaikka siltä tuntuisikin. Mä valitsen suosikkini ihan sen perusteella ketkä mua viihdyttää. Ja ollakseen viihdyttävä tarvitsee olla näkyvä ja räiskyvä persoona, näitä vain suuri yleisö ei tunnu voivan sietää. Mä otan yleensä aina niin mies- (Lintsi, Tatu ja Jarkko) kuin naissuosikin ja jostain syystä aina näitä mun naissuosikkejani (Iina, Mira, Kadi ja Cheryll) haukutaan ja potkitaan näissä keskusteluissa selkeästi eniten ja luonnollisesti mä puolustan sitä suosikkiani näiltä hyökkäyksiltä ja tuttu oravanpyörä onkin valmis. Suuri yleisö tykkää tapeteista ja sen varmistamiseksi tuo typerääkin typerämpi äänestysjärjestelmä on vielä suosimassa näitä.

Ja kyllä mä käsittääkseni ilmoitin suosikkini tälläkin kertaa suhteellisen alussa (parin viikon jälkeen), mutta enhän mä ihan alkuun ketään varsinaisesti kannata siis ennen kun tiedän millainen persoona sieltä pinnan alta löytyy.

Ei siinä mitään, että on suosikkeja, mutta flintin kohdalla tuntuu, että hehkutetaan sitä omaa suosikkia vähintään yhtä yksisilmäisesti kuin muut sitä mollaavat.
 

ace

Jäsen
Aamun ensimmäisen Seis-komennon aikana Janican hyvä ystävä kävi käppäilemässä talossa, mutta Janica piti urheasti pokkansa. Ainoa iikkuva oli kyyneleet pitkin poskia.

Mutta voi hyvät hyssykät mikä spekulaatiot alkoi heti, kun vieras oli poistunut ja liikkuminen oli taas sallittua. Suvi etunenässä toi minäminäminä juttujaan esille. Paras kommentti oli "Se katsoi mua ja musta tuntui että se tuntee mut!"

Anyway, tuo on varmasti henkisesti aikamoinen koetus. Sainion ihmiskokeet jatkuvat. Ja hymiö.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aamun ensimmäisen Seis-komennon aikana Janican hyvä ystävä kävi käppäilemässä talossa, mutta Janica piti urheasti pokkansa. Ainoa iikkuva oli kyyneleet pitkin poskia.

Mutta voi hyvät hyssykät mikä spekulaatiot alkoi heti, kun vieras oli poistunut ja liikkuminen oli taas sallittua. Suvi etunenässä toi minäminäminä juttujaan esille. Paras kommentti oli "Se katsoi mua ja musta tuntui että se tuntee mut!"

Anyway, tuo on varmasti henkisesti aikamoinen koetus. Sainion ihmiskokeet jatkuvat. Ja hymiö.
Sinänsä harmi, että Stefan putosi eilen. Olisi ollut hyvä veto tälle viikolle laittaa Amanda pyörähtämään taloon. Tuskin olisi Eki pystynyt paikallaan ja hiljaa olemaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei siinä mitään, että on suosikkeja, mutta flintin kohdalla tuntuu, että hehkutetaan sitä omaa suosikkia vähintään yhtä yksisilmäisesti kuin muut sitä mollaavat.

Ja mä olen aina ihan sataprosenttisen tosissani, tää on mulle myös elämää suurempi asia. Jos se nyt jotain kiinnostaa niin mun naispuoliset suosikit on olleet Iina, Mira, Kadi, Cheryll ja Kätlin. Suurimpina suosikkeina jo mainitut Kätlin ja Kadi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös