Eki syö tuon kokoisia janareita aamupalaksi.
Ite en pitänyt sitä homofobisena kommenttina vaan tollaselta tyhmältä pelimies/macho-jutulta. "Ei mua hei kiinnosta onko siellä jätkiä, mä meen tonne vaan iskeen naisia"...En tiiä, mutta Rami vaikuttaa ainaki ihan pelleltä. "entäs miehet?" "mitkä?" "miehet" "MITKÄ?". Oikeesti mikään muu ärsytä niin paljoa ku tommoset homofoobikot. Ulos asap!
Niin syö. Se todellakin syö tuon kokoisia aamupalaksi. Ja lounaaksi. Ja välipalaksi. Päivälliseksi. Iltapalaksi. Ja sänkyyn illalla pari tommosta jos yöllä hiukoo.
No olipahan taas bodareita... Ei helvetti kun on kova pettymys. Ovathan nuokin salilla käyneet, mutta ei nuo kyllä bodareita todellakaan ole. ....
Se piti vielä heittää ilmoille, että onko kellekään muuten tullut semmosta fiilistä, että noi pari uutta tonttua olisi vaan parin viikon vierailulla talossa...
No olipahan taas bodareita... Ei helvetti kun on kova pettymys. Ovathan nuokin salilla käyneet, mutta ei nuo kyllä bodareita todellakaan ole. Kaiken lisäksi suorastaan jäätäviä ja aivotoiminnaltaan hitaita, ehkä jopa huumoritajuttomia. En tästä suoraan edes keksi mitä kyseiset jantterit voisivat taloon tuoda, vaan vahvasti veikkaan seuraaviksi tapeteiksi.... Ei perse sentään kun Salarkin heivattiin helvettiin ja joku v*tun lehmä Annika sai sitten jatkaa.
Tälläinen ensivaikutelma siis ja toivon todella, että olen väärässä uusien jätkien luonteen suhteen.
e. Korjaan vielä, että Matti on siis suht. isokokoinen, mutta ennakko-odotuksiin nähden ei ole se mitä odotettiin. Ramia en edes kommentoi.....
Onhan tämä toinen jannu käynyt lavalla sm-kisoissa ja muistaakseni oli 10 parhaan joukossa... eli kyllä siellä sitä lihaa on pakko löytyä...
näyttää vaan olevan vähän isommissa rasvoissa juuri nyt.... ihan järkevääkin koska eihän tuolla saa syödäkseen kuitenkaan :D
Voi hiivatti, pyylevä sählämi joutui kebabkuoroon. Rasistit! Tuokaa se takas, että nuo "bodarit" voi kuumottaa sitä.. Noh, eipä tarvi enää tätäkään ketjua seurata. Vitun koirat.
Mä oon aina uskonut, että se tippuja on oikea. Se on sit eri juttu, että montako tyyppiä sinne äänestykseen laitetaan (usein laitetaan enemmän kuin "tarvitsisi"). Myös noiden palkkien veivaaminen, usein sanotaan että "kaikki on 0,1 prosenttiyksikön sisällä", mutta lopussa se ero onkin helposti 3-5 prosenttiyksikköä.Toivottavasti tämä Salarin putoaminen vähentää näitä tylsiä "tuotanto päättää, kuka häädetään" salaliittoteorioita.
Nämä teoriat laskevat aivan suotta tunnelmaa, enkä oo ikinä voinut käsittää, mitä tuotanto siitä hyötyisi. Palkkien veivaaminen "muka tiukaksi" kesken äänestyksen on ihan eri asia. Ärsyttävää sekin, mutta tuotannon näkökulmasta ymmärrettävää.
Sebastian on kyllä koko porukan kurko. Osaa huumorin, osaa keskutella järkevästi, mutta ei missään vaiheessa ole vaipunut tapetiksi, eikä toisaalta tuo itseään liikaa esille. Vahvoilla Mikaelin kanssa finaalissa.