hekottava pappi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mikkelin Kittaajat
Aika mielenkiintoinen ilta tiedossa. Unelmapari äänestykseen olisi Ben ja Salar, mutta eiköhän Annika ole siellä selkeästi noiden väliaikatilanteiden perusteella. Salarin toivoisin kuitenkin jäävän taloon tämän viikkoisten tapahtumien perusteella, voi tulla aika mielenkiintoista seurattavaa kun pari uutta kaveria astelee taloon. Toivottavasti tuo äänestys hoidetaan siten, että käyvät esimerkiksi suoran lähetyksen aikana pk-huoneessa antamassa äänensä, ja sitten kaikkien nähden pitää perustella valintansa, kun kaikki ovat antaneet äänensä.
BBPlazalla pienimuotoiset "talkoot" Benin saamiseksi äänestykseen. Vaikka itse jo aiemmin lupailin etten äänestä tällä kaudella, niin tähän oli pakko osallistua. Varsinkaan kun ei itse tarvitse maksaa puhelinlaskuja. Vaikka Ben ei todennäköisesti tippuisikaan, niin todennäköisesti kaverilla menisi pelikirja sekaisin tuon jälkeen. Kaveri kun kuvittelee olevansa kovinkin suosittu ulkomaailmassa. Ja ehkäpä tuo Benin äänestykseen joutumiseen avaisi vähän asukkaiden silmiä Benin suhteen.
BBPlazalla pienimuotoiset "talkoot" Benin saamiseksi äänestykseen. Vaikka itse jo aiemmin lupailin etten äänestä tällä kaudella, niin tähän oli pakko osallistua. Varsinkaan kun ei itse tarvitse maksaa puhelinlaskuja. Vaikka Ben ei todennäköisesti tippuisikaan, niin todennäköisesti kaverilla menisi pelikirja sekaisin tuon jälkeen. Kaveri kun kuvittelee olevansa kovinkin suosittu ulkomaailmassa. Ja ehkäpä tuo Benin äänestykseen joutumiseen avaisi vähän asukkaiden silmiä Benin suhteen.