Harvinaisen tylsä vkl menossa BB-talossa. Salar äänestettiin avaamaan Pandoran lippaan ja mies valitsi taattuun tyyliinsä vaihtoehdon "Hyvää minulle, pahaa muille." Sai siis loistoillallisen valitsemansa asukkaan kanssa ja valitsi Minnan. Ääntenkalastelua, todellakin. Muutenkin miehen käytös on ollut tänä iltana niin perseennuolemista että ei mitään järkeä. Täytyy silti tunnustaa, että pari kertaa olen jopa naureskellut miehen jutuille, kun ei ole ollut oma, mulkkumainen itsensä.
Suurin kiinnostus tällä hetkellä kohdistuukin Mikaelin salatehtävään. Isoveljeltä ihan huikean ilkeä juoni jälleen, Annika on ollut todella ranteet auki, kun ei tiedä mistä on kysymys. Mikaelkin näyttää silminnähden ahdistuneelta tilanteeseen, kävelee levottomasti ympyrää ja on vaipunut omiin mietteisiinsä. Pakkohan tämän on ennalta arvattavasti päättyä parhain päin, mutta ainakin kun itse näin livenä Mikaelin tekevän "bänät", sekä Annikan tuskan, oli veto todella onnistunut. Piti oikein rynnätä BB-sivuille katsomaan mistä on kysymys.
Myös Amanda avautui hieman case-Benistä, kun yritti lohdutella Annikaa.
On kyllä paras kausi ikinä!
E: Eilinen esitys miehet naisina ja naiset miehinä oli kyllä hauska. Varsinkin naisten esitys oli aika hulvaton.