Itseäni vituttaa Mari päivä päivältä enemmän. Vitun ärsyttävä pikkupillu räkäsine äänineen. Miia on taas vitun ärsyttävä kaikkitietävä pikku lebbe, vittuun vaan, ei käyttöä. Habib on turhake, seuraavana pois.. ei mitään käyttöä. Marika on ärsyttävä mutta jokin siinä viehättää. Antaa ärsyttää muita vielä jonkin aikaa. Suurin osa hmv porukkaa. Elisabet ja Ksenia vaikuttavat ihan mukavilta tyttösiltä.
Täytyy kompata suurelta osin täältäkin. Marilla tuntuu olevan aina kaikki huonosti, tai ainakin pitää saada valittaa jokaisesta asiasta. Miia on ihan nätti (kivat silmät), mutta se ei kauheasti auta. Tuo jossain vaiheessa hänen heittämänsä "sori en mä voi esittää tyhmää, kun mulla on aivot" kertoo tarpeeksi. Luulee ilmeisesti olevansa vähintään noin kymmenen Esa A:n veroinen älynlahjoiltaan.
Habib on turhaakin turhempi. Hänellä oli ampiainen paidan sisällä. Lisäksi hän... Noh, eipä tule muuta häneen liittyvää mieleen. Marikasta täytyy sentään esittää eriävä mielipide, eli hän on kyllä ärsyttävä, mutta mitään viehättävää en hänestä löydä. Puhuu järjettömän paljon sanomatta mitään. Ainut hyvä puoli hänessä on, että näyttää ärsyttävän sentään myös noita muita asukkeja.
Eipä paljon kiinnostanut katsella uusimmassa koosteessa noiden alkuperäisten asukkaiden edesottamuksia, vaan odotti aina kuvaa salahuoneesta. Ymmärrän kyllä, että joitakin tuo Homppeli-Nikon olemus ja puhetyyli ärsyttää suunnattomasti, mutta minusta se menee niin suuresti koomisuuden puolelle, että katselen hänen edesottamuksiaan hymyssä suin. Nino taasen oli viime kaudella Samin jälkeen suosikkini, joten toivon kovasti hänen jäävän taloon.
Olen melkeinpä lähinnä vain säälinyt tuota Hennaa tähän asti, että eikö hän tajua kuinka ihmiset eivät hänestä pidä. Tunkee nyt tuonne uudestaan, tippumaan heti ensimmäisen mahdollisuuden tullen pois... Nyt sääli on vaihtunut kuitenkin ihan reippaaseen ja rehelliseen inhoon. Täysin käsittämätön persoona.