Läyhäysten kohteena näyttäisi olevan pääasiassa Marika, joka ei tunnu olevan muutenkaan kovassa suosiossa. Mielenkiintoista nähdä mihin suuntaan tuo nyt etenee.
Marika liukastu..
Vahingossa vai "vahingossa"?
Läyhäysten kohteena näyttäisi olevan pääasiassa Marika, joka ei tunnu olevan muutenkaan kovassa suosiossa. Mielenkiintoista nähdä mihin suuntaan tuo nyt etenee.
Marika liukastu..
Vahingossa vai "vahingossa"?
En tosin ole nähnyt itse tilannetta, mutta kuten Wicci kertoo ylempänä niin ilmeisesti sieltä tulee oikeastikin verta.
Jutellaan nyt sitten keskenään. Marikan mikki ja muut kamat oli haettu pois.
Nino läppäs Kumihuulta perseelle ja jumalauta mikä sota. Kumihuuli huusi että älä vittu hullu koske muhun ja hoki vaan että miks tänne päästetään mielipuolia sisään, sut on heitetty täältä uloskin sen takia kun oot sairas. Nyt se hokee tuolla muille että tosta vois syyttää raiskauksesta.
Nino huusi naama punasena että kato omia taustojas sa*tanan ruma lehmä ja pidä pääs kii. Älä ärsytä tai läpsin lisää sun persettäs.
Kalinainen poraa nyt. Vittu se on sekasin. Pyytelee anteeks että on paljastellu itteensä ja myöskin sitä että jos on lähetellyt viestejä ulkomaailmaan. En voi puhua mitään ettei maailmaan mee kauheita paljastuksia, tää lehmä menee nyt hakeen vettä.
Itse olen pari kertaa jutellut tämän Ksenian kanssa ja parit kaverini tuntevat neidon paremmin. On kuulemma melkoinen kylän polkupyörä(kaikki ovat käyneet kerran polkaisemassa). Itse en sentään ole ja kun näki tuossa neidon ilman meikkiä, niin jopa kauhistuttaisi ajatus. Toki meikit plakkarissa ihan hemaiseva.
Ksenia yllätti kämppiksensä: Olen neitsyt
Vähän kuulostaa oudolta, että kylän "polkupyörä" lähtisi valehtelemaan tuollaisella asialla.
Ei se nyt ole ensimmäinen kerta kun joku huora on saanut huoran maineen. Syystä tai ilman, on tuollaisilla erottuvilla naisilla usein aika kova maine.
Aika hurja saa tämäkin tyttönen olla jos "vahingossa" kaatuu niin pahasti, että siteenkin läpi veri valuu.
En tosin ole nähnyt itse tilannetta, mutta kuten Wicci kertoo ylempänä niin ilmeisesti sieltä tulee oikeastikin verta.
Siis mitä vittua, Marika liukastunu ja veri valuu terveyssiteen läpi?! Tainnu vetää kunnon spagaatit.
Näiden perusteella jotenkin saa sen kuvan, että Suomen BB hakee nyt todellista aallonpohjaa.
Eipä ole kyllä Henna tarjonnut viihdettä ainakaan minulle, lähinnä ahdistusta.Höpö höpö, tää on viihdettä hei. Ilman näitä homppeleita ja Hennaa, niin ei edelleenkään ketään kiinnostais katella näitä tylsiä taviksia. Maria sen hyvin sanoi ekana iltana. Ehdottomasti tylsin BB ennen megastarojen tuloa.
Harmi tosin, että toinen homppeleista ja Henna lähtee tänään. Tylsäksi menee taas.
Nino ainakin taloon ja sitten vaikka Marianna. Onko muuten muut huomanneet, että Mariannalla on ihan vanhan ämmän silmät? Isot ja vähän ryppyisen tapaiset, pistänyt itellä vaan silmään tuollainen asia. Muuten kyllä ihan ok venakko.
Onkohan tuotannon manipulointi-osasto säikähtänyt äänestyskohua kun nyt ei ole kaikki asukkaat dramaattisessa 0,5 prosenttiyksikön päässä toisistaan.
Odota vaan...
Tämä juontaja on kyllä aivan onneton, melkein laittaisin Sebastian Waheebin tilalle.