Plus-merkillä tällä hetkellä ovat Hannu (jonka ehdin jo tuomita bb-historina tylsimmäksi asukkaaksi),
Harmi vaan että Hannu näyttää kaivavan omaa hautaansa tällä hetkellä tuolla jatkuvalla negailullaan, johtuupahan se sitten Vilhelmiinasta tai mistä tahansa. Eipähän sille vitutukselle tietysti mitään mahda, kyllä minuakin vituttaisi jos joutuisin tuollaisessa porukassa 24/7 viettämään, mutta Hannun jatkon kannalta tuo on huono juttu koska Satu ja hänen jenginsä (Elisabet, Niko, Petri, Nino) on selvästi ärsyyntynyt Hannun negailusta ja esim. tänään ovat jo aika paljon kritisoineet Hannua puheissaan. Pitäisin jopa aika todennäköisenä että Hannu on tällä viikolla häätöäänestyksessä seuranaan mahdollisesti Marika, Vilhelmiina ja/tai Ksenia. Minä näkisin että jos Marikan kanssa joutuu kahdestaan häätöäänestykseen niin siitä pystyy selviämään voittajana ainoastaan Niko ja Nino, mutta muut tippuu varmasti.
Tällä hetkellä on oikeastaan sellainen tilanne että minua vituttaa suurin osa noista asukkaista, oikeastaan vain Hannu, Vilhelmiina, Petri ja Marika eivät ainakaan enemmälti ärsytä. Ja noistakin vähän ärsyttää se kun Petri vähän liikaakin peesailee Satua. Tuosta Satusta joskus pidin paljonkin mutta hänkin on mennyt koko ajan alaspäin kun on alkanut vähän liikaa kritisoimaan muita kaikesta, puhumaan paskaa selän takana ja on ottanut vähän liikaa pomon roolia.
Sama juttu Nikon kohdalla jota pidin ennen tätä kautta yhtenä parhaista BB-asukeista. Nyt on jotenkin kadottanut sen positiivisuutensa ja lähtenyt mukaan tähän Satun "läyhäysrinkiin". Elisasta, Kseniasta ja Ninosta olen kirjoittanut jo aikaisemmin ja kenenkään kohdalla mielipide ei ole sen jälkeen ainakaan positiiviseen suuntaan muuttunut.
Ja ehdottomasti kiroilukielto taloon.
Minä kannattaisin sitä mitä joku ehdotteli BBplazalla, eli talon televisioon näkyviin se 50.000 euron voittosumma ja jokaisesta kirosanasta (tai jebou -huudosta) tuo summa pienenisi esim. satasella. Ihan oikeastihan tuota ei tarvitsisi toteuttaa mutta antaisi nyt ainakin asukkaiden luulla niin että se summa pienenee.
Toinen vaihtoehto voisi olla että jokainen kirosana vaikuttaisi nimeämisiin siten että esim. kymmenestä kirosanasta tulisi aina yksi nimeämispiste. Elisa olisi vittu ainakin vittu häätöäänestyksessä ihan vitun varmasti. Sitten saisi taas huutaa että
"Eihän tässä oo vittu mitään vitun järkee vittu!".