flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olipa ylltättävää, että sinä Flint vainoat Iidaa. :-) Miten noin herttaista, iloista, puheliasta, sivistynyttä (oletan, että ei epäile Filippiinien sijaitsevan Grönlannissa) ja ennen kaikkea ylivoimaisen kaunista blondia, voi haluta pois talosta?
No enhän mä nyt vainoa, Iida tekee sen ihan itse. ;) Plazaa katsellessa tosin näyttäisi että Toni on ihan selkeä tippuja. Tres Hombres hajoaa ja yksi Samin kilpimiehistä tippuu. No ei tule silloinkaan ikävä. Iida tosin on aloittanut siellä lupaavan kirin alaspäin.
Tässä 24/7 katsellessa on tullut mieleen että voiko ikävään kuolla ja miten mun voi jo nyt olla ikävä? Onneksi kohta alkaa jo kooste. Myös Asolla on tuntuu olevan kova ikävä Kätliniä. Tässä ikävissäni kieriskellessäni mietin että opettaakohan Kätlin Filippiineille pullonpyöritystä, Käpähän on innokas sen pelaaja bileissä. (saa kilttinä tyttönä olla tuhma noin niinku pelin varjolla)
Talossa tytöt on puhuneet orgasmeista, Iida on kysyi voiko oikeasti saada monta orgasmia peräjälkeen, Dana on kuulemma saanut kolme ja se viimeinen on voimakkain. Jotta tuo onnistuu niin Danan pitää olla itse päällä ja ohjata hommaa. Iida haluaisi Sampon näköisen poikaystävän, sitä vois pitää vaan koristeena. Samposta ei kuulemma olisikaan muuhun. Narinalla on kuulemma pimppi ihan märkänä kun Sami on koko ajan peppu pystyssä - tästä herääkin kysymys meinaako Sami Kätliniksi Kätlinin paikalle?
Vaihtoehdot tällä hetkellä vaihdokiksi on Hermes, Melai ja Cathy, huomenna ratkeaa kuka tänne tulee.
Viimeksi muokattu: