Suomen Big Brother 2009

  • 1 141 139
  • 3 798

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei millään pahalla, mutta tästä tulee hieman erilainen mielikuva mitä varmasti tarkoitit, mutta jos joskus perustan firman, niin sulla on siellä varma paikka markkinointiosastolla.

No kyllä mä tiedän minkä mielikuvan tuo antaa, vaikkakaan en tarkoita että Kätlin olisi varsinaisesti sellainen. Ja kiitoksia, oishan tuollaista mainosalaa näin bittien pyörittämisen sijaan voinut miettiä. Irakin tiedotusministeriin vertaaminen saa täällä hymyn naamalle.

Ja mitä ilmeisimmin Kätlinin tilalle tänne vaihtoon tuleva asukki on Cathy, nimetkin melkein rimmaa. Täältä Blazalta ketjusta löytyy kuvia vaihtoehdoista mutta olen antanut itselleni kertoa että se tulija olisi Cathy.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Irakin tiedotusministeriin vertaaminen saa täällä hymyn naamalle.

Sama. Irakin tiedotusministerit ovat pientä, kun flintti painaa kaasua.

Tulisi vain se transu, nimikin sopii Suomeen hienosti. Mahtaisi Toni/Sami/Aso hieman yllättyä, kun siellä olisikin boa hameen alla. Legendaarista. Sitten kuuluisi viidestä-kuudesta suusta se vittumainen "mä niin arvasin tän!".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nimettyinä Antti 8p, Iida 7p, Stephania 5p ja Toni 3p. Vähän törkeä tuo että Toni on nimettynä, kun Tonilla ei todellakaan ole paljoa nimeämispisteitä. Näistä toivon Iidan tai Tonin lähtöä, eikä Anttikaan haittaa. Tai no ihan sama kuka lähtee, olkoon Iida.

Nimeämiset BB-sivuilta

Onko muiden mielestä tuo ylimielinen ja inhan kuvan muutoinkin itsestään antava Saranna ällö?

On aika ällö, ei ulkonäöltään mutta muuten. No pääsipä Narina hetkeksi talon kauneimmaksi naiseksi kun Kätlin on matkalla Filippiineille. Kyllä on vaisu meininki talossa, ainakin näin minun silmin. Kätlinin aurinkoisuutta ja iloisuutta kaipaisi tuonne. Varsinkin pitkään talossa olleisiin Kätlin poissaolo tuntuu vaikuttavan aikalailla, silloin tällöin miettivät minne Kätlin on lähtenyt. Tän hetken veikkaus on Australia.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Uuh, mitä touhua taas. Formaatin päälle kustaan huolella, kun kahta eniten pisteitä saaneita ei pistetä äänestykseen, vaan rahastusmielessä pakko änkeä neljä mukaan.

SergeiK:n viesti tässä taannoin kuvaa aika hyvin myös omia tuntemuksiani tästä meiningistä.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Olipa ylltättävää, että sinä Flint vainoat Iidaa. :-) Miten noin herttaista, iloista, puheliasta, sivistynyttä (oletan, että ei epäile Filippiinien sijaitsevan Grönlannissa) ja ennen kaikkea ylivoimaisen kaunista blondia, voi haluta pois talosta?

Harmi, että Iida ei päässyt ulkomaille. Tämä on todella selkeää Käpän suosimista tuotannolta. Käpää on pidetty slummissa, jotta ihmiset säälisivät häntä. Tässä onkin mielestäni onnistuttu komeasti. Toisaalta tuo sivistyksen peruspuutteet vain lisäävät käpän ihailijakuntaa, koska oletettavasti myös keskimääräinen big brother äänestäjä pitää Filippiinejä väkiluvultaan Suomea pienempänä.

Lisäksi BB:tä ei yleensä voita se porukan terävin tapaus. Näin katsonkin, että auvoisasti (aivot oletettavasti tyhjää lyöden) hymyilevä meijerityöntekijä saattaa olla lähellä BB:n voittoa.




NA
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Uuh, mitä touhua taas. Formaatin päälle kustaan huolella, kun kahta eniten pisteitä saaneita ei pistetä äänestykseen, vaan rahastusmielessä pakko änkeä neljä mukaan.

Voihan se olla, että sieltä lähtee kaksi sunnuntaina pihalle. Jos lähtee kaksi niin toivottavasti Toni ja Antti. Urpoja molemmat.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olipa ylltättävää, että sinä Flint vainoat Iidaa. :-) Miten noin herttaista, iloista, puheliasta, sivistynyttä (oletan, että ei epäile Filippiinien sijaitsevan Grönlannissa) ja ennen kaikkea ylivoimaisen kaunista blondia, voi haluta pois talosta?

No enhän mä nyt vainoa, Iida tekee sen ihan itse. ;) Plazaa katsellessa tosin näyttäisi että Toni on ihan selkeä tippuja. Tres Hombres hajoaa ja yksi Samin kilpimiehistä tippuu. No ei tule silloinkaan ikävä. Iida tosin on aloittanut siellä lupaavan kirin alaspäin.

Tässä 24/7 katsellessa on tullut mieleen että voiko ikävään kuolla ja miten mun voi jo nyt olla ikävä? Onneksi kohta alkaa jo kooste. Myös Asolla on tuntuu olevan kova ikävä Kätliniä. Tässä ikävissäni kieriskellessäni mietin että opettaakohan Kätlin Filippiineille pullonpyöritystä, Käpähän on innokas sen pelaaja bileissä. (saa kilttinä tyttönä olla tuhma noin niinku pelin varjolla)

Talossa tytöt on puhuneet orgasmeista, Iida on kysyi voiko oikeasti saada monta orgasmia peräjälkeen, Dana on kuulemma saanut kolme ja se viimeinen on voimakkain. Jotta tuo onnistuu niin Danan pitää olla itse päällä ja ohjata hommaa. Iida haluaisi Sampon näköisen poikaystävän, sitä vois pitää vaan koristeena. Samposta ei kuulemma olisikaan muuhun. Narinalla on kuulemma pimppi ihan märkänä kun Sami on koko ajan peppu pystyssä - tästä herääkin kysymys meinaako Sami Kätliniksi Kätlinin paikalle?

Vaihtoehdot tällä hetkellä vaihdokiksi on Hermes, Melai ja Cathy, huomenna ratkeaa kuka tänne tulee.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Iida todennäköisesti lähtee ihan vaan silikonitissien takia. Noin muutenhan ei ansaitsisi lähtöä tuosta nelikosta, ennemmin Antti ja/tai Toni. Onhan Iida kuitenkin johonkin Kalinaiseen verrattuna symppis, vaikka ei ehkä mikään järjen riemuvoitto olekaan. Kuitenkin ihan hyväntahtoinen.

Tein taktisen vedon, jotta tärkeä viestini ei jäisi keneltäkään noteeraamatta :D
 

d2uce

Jäsen
On kyllä ärsyttävän teennäinen esittäjä tuo Antti. Vieläkin vituttaa se "ihmettelet varmaan, miksi minulla näin hassunhauskat ja kummalliset vaatteet päällä" -esiintyminen. Kaikille asukkaille piti mennä erikseen kertomaan ja esittelemään, kuinka "omituinen" Antti-poika oikein on. Vitsithän tunnetusti paranevat selitettäessä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jee, vanhat haavat auki! Muutama siidukka tekee ihmeitä!
 

Lazze

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tappara, Warkis, Leijonat & suomalaiset.
Jaahas, outoa tilitystä Danalta. Kätlinin ei tarvitse tehdä mitään ja silti saa paskaa niskaan. Kyllä nuo kännisekoilut on ärsyttävää, mutta kuitenkin koomista katseltavaa. Tästä puuttuu enää transu ja massiiviset bileet suuren alkoholimäärän kera.
 

J.Petke

Jäsen
Tästä puuttuu enää transu ja massiiviset bileet suuren alkoholimäärän kera.

Korjaan, että tästä puuttuu enää transu ja tyttöjen yhteinen suihku.

Mutta miten voi ihmisen yleistieto olla noin huono ettei tiedä edes missä Filippiinit sijaitsee. En vaan pysty ymmärtämään, että miten voi noin huonosti olla maantieto hallussa. Grönlannin lähellä ja 1,5 miljoonaa asukasta.. Jeesus. Ei mikään ihme että on jossain varastohommissa.
 

katinka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiprusoffin veljekset
Kätlinin paapominen alkaa pikkuhiljaa käydä hermoille. Aiemmin pidin Danaa ärsykkeenä, mutta tänään kävi jo melkein sääliksi kun ei saanut edes suunvuoroa Danan ja Kätlinin riidan aikana (katson koosteen aikataulussa). Kätlin on varmasti ihana tyttö, mutta ihanko talon prinsessa.

Toni ja/tai Antti kiitos ja näkemiin. Kotikaupungissani baarimikkona työskentelevä Toni antaa todella vastenmielisen kuvan lappilaisista, hyi että itseänikin jo ällöttää :D
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Kyllähän tuo Sami on kovaa vauhtia takomassa nauloja omaan arkkuunsa. Aluksi tuntui että rahkeet olisivat riittäneet jopa kilpailun voittamiseen saakka, mutta kyllä viime aikoina on tullut ilmi pelikirjan pirstautumista - kiitos kuningas alkoholin.

Ei ole mitään tarkempaa tietoa, mutta luulisin että häätöäänistyksessä äänestävistä ihmisistä +90% on tyttöjä/naisia. Ja niissä piireissä ei hyvällä katsella tuollaisia parin naisen pyörittelyjä ja rakkauden tunnustamisia joka ilmansuuntaan. Voittamisen kannalta tärkeintä olisi välttää petipelejä sekä se että pitäisi yllä sellaista kuvaa että teinilikat pinkit puhelimet kuumana syytäisivät plussaääniä minkä kerkeäisivät.
Totuus on: Makuukammarista käsin tuota kisaa ei voiteta.

Esa tulee voittamaan ilman totaalista sekoamista.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Tämä Saranna on kyllä niin jäätävä lehmä ettei pahempaa ihan köykäisesti löydy.

Seuraavaksi toivottavasti uudet neljä ja Toni ulos.

Alan muuten pikkuhiljaa kallistua Flintstonen jengiin ja salaa toivoa Kätlinin voittoa... Pääasia kuitenkin olisi, että joku alkuperäisistä rahat saisi, eli Kätlin, Esa A tai Aso siinä tapauksessa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kätlinin paapominen alkaa pikkuhiljaa käydä hermoille. Aiemmin pidin Danaa ärsykkeenä, mutta tänään kävi jo melkein sääliksi kun ei saanut edes suunvuoroa Danan ja Kätlinin riidan aikana (katson koosteen aikataulussa). Kätlin on varmasti ihana tyttö, mutta ihanko talon prinsessa.

No eipä Kätlin ole sitä prinsessa titteliä itselleen talossa pyytänyt, talon miehet on sen Kätlinille ihan itse antanut. Olisiko Käpän pitänyt kieltäytyä siitä? Sen mä myönnän että talon miesten silmissä Kätlin tuskin voi tehdä mitään väärää vaan lähtökohtaisesti miehet ovat Kätlinin puolella, toisaalta naisten puolelleen voittaminen tuntuu olevan paljon vaikeampaa.

Dana itse aloitti riidan väittämällä Kätlinin alistavan itseään mutta myös minusta Kätlin oli loppujen lopuksi liiankin hyökkäävä, kuten eilen kirjoitin Kätlin oli tulta ja tappuraa ja ei halunnut jättää asiaa sikseen vaan purki myös sitä aikaisempaa pahaaoloa Danan ja muiden naisten hylkiöksi joutumisesta ulos. Syitä oli molemmissa ja molemmat oli väärässä tai oikeassa, riita oli joka tapauksessa typerä ja toivon että tytöt saavat asian käydyksi läpi kunhan Kätlin palaa taas taloon. Kätlin kun on kertonut kuinka hurjan paljon haluaisi talossa itselleen kunnollisen tyttökaverin jonka kanssa saa jutella tyttöjen juttuja, Kätlin jo aikasemmin (ennen riitaa) hehkutti kuinka ihanaa oli että Danasta oli tullut niin läheinen ystävä.

Koosteessa sitten näytettiin kaikkea turhaa ja jätettiin se herkkupalakin todella vähälle näyttämiselle, no ehkä se ei olisi soveltunut K-15 leiman alla olevaan koosteeseen vaikka vaatteet pysyikin päällä. Ai niin se toinen tanssi jätettiin myös pois, sinällään kooste oli paljon Kätliniä kun tyttö oli lähes ainoa ahkera joka hoiti niitä tehtäviä muiden nukkuessa. Se Kätliniä vaivannut Mensan kivesjuttu oli aika hulvaton, tai ainakin mua nauratti Kätlinin selostus kuinka asia oli vaivannut koko päivän ja on pakko kertoa se Esalle.
 
Viimeksi muokattu:

Greffin

Jäsen
Tässä 24/7 katsellessa on tullut mieleen että voiko ikävään kuolla ja miten mun voi jo nyt olla ikävä? Onneksi kohta alkaa jo kooste. Myös Asolla on tuntuu olevan kova ikävä Kätliniä. Tässä ikävissäni kieriskellessäni mietin että opettaakohan Kätlin Filippiineille pullonpyöritystä, Käpähän on innokas sen pelaaja bileissä. (saa kilttinä tyttönä olla tuhma noin niinku pelin varjolla)

Mitä meinaat tehdä kun BB-kausi loppuu? Kun nyt jo mietit, että voiko ikävään kuolla.

Aika hurjaa settiä. Näkisin näiden kirjoittelujen perusteella silti aivan hyväksi asiaksi Flintstonen kannaltakin, että BB-kausi sentään loppuu kohta.
 

katinka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiprusoffin veljekset
No eipä Kätlin ole sitä prinsessa titteliä itselleen talossa pyytänyt, talon miehet on sen Kätlinille ihan itse antanut. Olisi Käpän pitänyt kieltäytyä siitä? Sen mä myönnän että talon miesten silmissä Kätlin tuskin voi tehdä mitään väärää vaan lähtökohtaisesti miehet ovat Kätlinin puolella, toisaalta naisten puolelleen voittaminen tuntuu olevan paljon vaikeampaa.

Kätlinin asema on hankala, koska ei tosiaan ole itselleen erityisasemaa pyytänyt. Itseäni ärsytti vain Danan yksipuolinen syyllistäminen aiheesta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kätlinin asema on hankala, koska ei tosiaan ole itselleen erityisasemaa pyytänyt. Itseäni ärsytti vain Danan yksipuolinen syyllistäminen aiheesta.

Mä ymmärsin molempia, Kätlin hyökkäsi kovaa kun kuuli jälleen että Dana puhuu hänestä muille asukkaille ja Kätlin siis tietää että alkuviikoilla Dana puhui Jelenan kanssa hänestä pahaa ja tytöt hylki Kätliniä. Ja kyllähän Danakin syyllisti Kätliniä siitä että Kätlin tarkoituksella alistaa Danaa, mitä Kätlin ei mielestää tee ja aika naurettavia ne Danan esimerkit asiasta oli (jääpala tyhjään lasiin, bi vs hetero, vesirakkula vs herbes jne). Se että tuosta tuli lopuksi varsin yksipuolinen tylytys johtui siitä että Kätlin näyttää osaavan tarvittaessa pitää puolensa ja Kätlin on Danaa vahvempi nainen. Myös mun kävi vähän Danaa sääliksi, vaikka Kätlin on suosikkini.

Edelleen minusta syitä oli molemmissa ja molempien pitäisi pystyä pyytämään anteeksi, valitettavasti tuo asia jäi vain selvittämättä kun Kätlin lähti Filippiineille heti aamusta. Ja tuosta tulikin mieleeni että aika hauska reaktio (kädet naamalle) Kätlinillä pk-huoneessa kun ilmoitettiin että Kätlin sinä lähdet Filippiineille, oikeestiko? ...siis oikeestiko? Jei.

Mitä meinaat tehdä kun BB-kausi loppuu? Kun nyt jo mietit, että voiko ikävään kuolla.

Aika hurjaa settiä. Näkisin näiden kirjoittelujen perusteella silti aivan hyväksi asiaksi Flintstonen kannaltakin, että BB-kausi sentään loppuu kohta.

Haluatko ostaa vokaalin? Eli suomeksi, ihan tosissaan mä en ehkä ole täällä kuolemassa ikävään - se tosin ehkä johtuu siitä että näin juuri hetki sitten koosteessa Kätliniä, ei voi tietaa. :D
 
Viimeksi muokattu:

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL

Veikko40

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, FC Ilves, SC Classic, BC Pyrintö
Minkähänlaiseen hullunmyllyyn ja pyöritykseen Kätlin joutuukaan kun varsinaisen asukasvaihtosäätämisen lisäksi Filippiineille ja Manilaan odotetaan Taifuunia ja kunnon myrskyä.

Linkeissä Ylen ja Iltasanomien myrskyuutisointia;
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009...ossa_filippiinien_tulva-alueelle_1099650.html
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1747163

Niin ja, Cathy vaikuttaa tosi hyvältä vaihtikselta. Tosin olis se aataminomena-"tyttökin" kelvannut soppaa sekoittamaan.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Eli tämän kuvan perusteella Suomen BB-taloon olisi tulossa Cathy.
Kivalta flickornalta vaikuttaa tämä Cathy tyttönen. Millois muuten tämän olisi tarkoitus astella silmäovesta sisään? Jotenkin luulen, että miehet innostuu tästäkin tapauksesta aika lailla kun Cathy vielä ilmoittaa, että tykkään vanhempien miesten seurasta. Itse olen varmaan yksi ainoista, jotka eivät viime vuoden vaihtarista Muniasta tykänneet, joten nyt odotan parempaa. Kätlinin uskon suoriutuvat erittäin hyvin Filippiineillä, siinä tytössä on asennetta kuin koko sm-liiga joukkueilla yhteensä. Sillä jo uskon pärjäävän ja kun vielä kaunis ja sosiaalinenkin, niin eiköhän viikko mene rauhaisasti.
 

scholl

Jäsen
Mitä uutta tässä nyt on. Armi Kuusela roudattiin Filippiineille jo 50-luvulla. Viime aikoina sitten Filippiineiltä on tuotu sairaanhoitajia oikein urakalla Suomeen. Mitä nyt sitten tapahtuu: blondi, wannabesuomalainen lähetetään Filippiineille ja paluupostissa tulee semihyvännäköinen, sopeutuvainen, sairaanhoitajanainen, joka haluaa elää vanhemman miehen elättinä. Eli Vesa Keskisen seuraava vaimokandidaatti. Normimeininki ja jotenkin yhtälö tuntuu sellaiselta, että tuo nainen ei edes Filippiineille takaisin tahdo ja siis en ihmettelisi, jos palaisi tänne oman BB-hässäkkänsä jälkeen. "armikuuselasta" en sen sijaan tiedä. Filippiineillä ei Imelda Marcosin kengistä huolimatta ole kuitenkaan mitään muuta merkittävää kuin San Miguel.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös