Sä oot kaveri väärällä foorumilla. Tässäkin ketjussa on mainittu paikka mistä niitä löytääSiis kohta 24h ollu porukka talossa eikä yhtään tissikuvalinkkiä ole vielä kehissä...olen pettynyt - hyvin pettynyt!
Sä oot kaveri väärällä foorumilla. Tässäkin ketjussa on mainittu paikka mistä niitä löytääSiis kohta 24h ollu porukka talossa eikä yhtään tissikuvalinkkiä ole vielä kehissä...olen pettynyt - hyvin pettynyt!
Kuulinko mä nyt ihan oikein? Pelaavat pullon pyöritystä ja Minna valitsi totuuden. Esa A. kysyy "mitä tehtävää et haluaisi tehdä missään tapauksessa täällä talossa" (todellako?) Onko mulla korvissa vaikkua vai onko Esa A. talohistorian ratkiriemukkain tyyppi.
Edit: kaikki muut varmaan odotti kysymystä seksistä tai jostain muusta vastaavasta touhusta.
Porukka menossa jo nukkumaan? Pitäisi BB:n laittaa sitä toimintaa taloon ja äkkiä...
Tietysti kaikki 15-vuotiaat odottavat kysymystä seksistä, ja tätä vastausta voidaan sitten yhdessä hihitellä. Mutta tämähän on koko ohjelman taso. Ihmettelen kyllä, miten ihmisiä voi kiinnostaa suunnattomasti se, onko Kallea nyt pantu perseeseen vaiko ei. Tosin kohderyhmälle tämä kysymys on mielekkäämpi kuin esim se, että miksi hait taloon.Edit: kaikki muut varmaan odotti kysymystä seksistä tai jostain muusta vastaavasta touhusta.
Missäpäin Espoon Kivenlahtea BB-talo sijaitsee?
Eikö sinne taloon voitais saada sellasta porukkaa, että ne olis oikeasti erinlaisia ja mahd, jopa eri puolelta suomea?
Ei tätä tänäkään vuonna jaksa seurata. Mitä nyt IL:stä lueskelee.. kai
Oma suosikkini tällä hetkellä ylivoimaisesti Aso (osa toisinpäin).