Suomen Big Brother 2009

  • 1 141 031
  • 3 798

KevlarB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Syracuse B, Aaron B, Oral B
Pakotettiin katsomaan BB

Turkulais-Iranilainen mallipoika....
Virolainen puupää ja Kasakki luupää.. ja loput härmäläisiä ääliöitä..

Voi herran jestas mitä touhua.. Kai ne kohta tuo sinne 50v hyvin pukeutuvan ravimiehen ??

Hanhiemo + pesue vaatii 24/7 ei perkele !!

Neuvokaa nyt vanhaa... 24/7 vai viikonlopuksi 2 keissiä sauna-juomaa..

Kev
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Tulipa tuotannonkin puolelta oikein alleviivattua että Aso on kaapissa, niin syvällä että perse näkyy Narniaan (copyright Nnirvi). Muuten aika vaisun oloiset pippalot, mitä nyt tuon puolen tunnin aikana ehti niistä tolkkua ottamaan.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Olipas lähtö tälle kaudelle. Tapahtumarikas ilta ja Aso oli illan pääesiintyjä. Jotenkin tuli juhanitamminen mieleen tosimies-jutuista :) Tuskin tulee tylsä arki, kun jällein on tätä tyynynpuria-heimoakin sekoitettu joukkoon ja en yllättyisi jos Aso Ninoa painaisi jossakin vaiheessa.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Tämän vuoden BB vaikuttaa siltä että mua alkaa kiinnostaa hellan ylikellottaminen 5 gigaan. Nestetyppijäädytyksellä.

Ihan tää on linjassa aikaisempien kausien kanssa. Mua mietityttää vaan että kun ensiviikolla "repeää" ja "toiset joutuvat elämään karuissa oloissa". Linjassa aikaisempien kausien kanssa; toisilta otetaan viinat ja röökit pois, kunnes pääsevät viettämään oman aikansa makeaa elämää?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Aso on siis lähtenyt kisaan sillä asenteella että joka emäntä kaatuu jossain vaiheessa.. tosimies, naistenmies, kun kerran mielestään on. Ja mikä voisi olla kaameinta mitä tällaiselle henkilölle voi sattua: se, että ensimmäisenä iltana luullaan HOMOKSI!! Ja vieläpä naisten taholta..

Legendaarista settiä, todellakin.. tiedän että alkuinnostuksen jälkeen kiinnostukseni BB:n seuraamiseen lopahtaa aika piankin, joten mukavaa että se kuuluisa tahattoman komiikan mittari helähti sitten heti alussa tähtitieteellisiin lukemiin..

EDIT: olenko muuten ainoa jonka mielestä se Tuija on aivan huomattavan söpö? Aivan omaa luokkaansa noista naisista..
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kieltämättä aika hupaisa tuo Ason reagointi homoväitteisiin ja "kulmakorvien nuppimiseen". Mutta jos kaveri on Iranista lähtöisin, niin taitaa siellä homous olla todella arka aihe ja peppuheput pysyvät visusti kaapissaan. Siksi tuo hinttariksi epäily sai hänet niin suunniltaan, vaikka epäilemättä hetero onkin.

Katsotaan nyt miten se ensimmäinen viikkotehtävä tulee repimään porukkaa henkisesti. Totaalisia kilahduksia voi olla odotettavissa.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Jelena kertoo harrastavansa irtosuhteita.. hän inhoaa pinnallisia ihmisiä". Hiukan ristiriitaiselta kalskahtaa.

Ei irtosuhteista mielestäni voi pinnallisuutta päätellä. Itsekin olen hyvin kaukana pinnallisesta ihmisestä, ja olen myös omat hetkeni mielummin irtosuhteiden kanssa peuhannut kuin parisuhteessa.

Olipas ärsyttävä tuo Iranilainen. Myös "Moi mä oon Nino, mä oon homo" on typerää korostamista.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ensivaikutelman perusteella tämänvuotinen porukka vaikuttaa huomattavasti paremmalta kuin viimevuotinen. Tosin se viimevuotinen oli sellainen pohjanoteeraus, ettei heikompaa olisi saatu vaikka olisi yritetty. Ensivaikutelma hankittu eilisten Subin lähetysten perusteella, joten aukkoja on.

Koostelähetyksen varasti täysin Tosimiehen avautuminen. Melkoisen arka paikka oli kaverille, kun nainen kysyy, onko tämä homo. Drinking game -idea 24/7 tilaajille: kun noille seuraavan kerran annetaan alkoholia, niin ottakaa 1cl mietoa joka kerta kun Tosimies sanoo, ettei ole homo tai että on hetero. Sammutte ennen puoltayötä.

Suosikkeja tai inhokkeja ei vielä ehtinyt muodostua. Toivottavasti Tosimes ja Terttu pysyvät talossa pitkään, käyvät muiden hermoille sopivalla tavalla.
 
Myös "Moi mä oon Nino, mä oon homo" on typerää korostamista.


Kalastaa sillä homojen äänet ja saa samalla muiden heikkomielisten säälipisteet.

On kyllä taas sellainen poppoo talossa, ettei tiedä pitäisikö oikeasti itkeä minkälaista väkeä valitaan Suomessa tapetille.

Ekan nähdyn illan jälkeen meitsin ei-inhokkeja ovat Esat, Terttu, Jelena ja Aso.
 

ditrim

Jäsen
Olipas ärsyttävä tuo Iranilainen. Myös "Moi mä oon Nino, mä oon homo" on typerää korostamista.

Homonino oli myöskin heti poraamassa päiväkirjahuoneessa. "Yyhh, mua ärsyttää tollaset homovihaajat kuin tuo Aso, yyyhh"

Suosikikseni nousi ensimmäisen illan myötä Sami, joka viileästi otti reippaat kumarat, hoiti itselleen Xenan, ja sitten kun akka kinusi huomiota niin kommentoi vaan viileästi "vedetään nyt röökii eka". Vaikuttaa asialliselta jätkältä.

Kakkossuosikikseni nousi kaikkien kaappihomojen isä ja äiti eli Aso. Ei vittu, taas tuli sellainen fiilis, että onks tää todellista. Jätkä on ihan helvetin homo, mutta silti edustaa omasta mielestään kunnon tosimiestä. Tai no, kaikki tosimiehiksi itseään nimittävät ovat yleensä paljastuneet tällaisiksi ihmehomostelijoiksi.

Paljon hehkutetusta osakseen saaneesta Kätlinistä sen verran, että vaikka tyttö onkin ohjelmaan niinsanotusti muodollisesti pätevä, ei hän vaikuta nousevan ikinä viihdearvossa mihinkään Kadin tai Cheryllin tasolle. Perustylsä mimmi -ensimmäisenä pesemässä hampaita ja menossa nukkumaan, kun pitäisi bailata ja apinoida kuin viimeistä päivää. Panisin, vaan en saisi.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Joo, Sami nousi minunkin suosikiksi. Xena yritti jotain leperrellä, mutta Samppa ei tainnut edes tajuta, missä mennään, sen verran vahvasti oli marinadia otettu. Mennään röökille ja taisi sitten inkeri vaihtaa jo maisemaa. Happened to mee too, many times:)

Jotenkin tuo Esa A ei minua kovinkaan häiritse, jollain tavalla hauska jätkä.

Paljon on vettä virrannut Khomeinin ajoista, kun hartaan muslimin käytöstä eilen katsoi. Joka toinen sana oli vittu ja se toinen oli homo. Kulmakorvien(lol) nyppimistä, pinkkiä Lacostetta ja kahden markan liekkitatskaa. Kai muistaa vielä alkaa jossain vaiheessa valittamaan amerikkalaisesta hapatuksesta ja hienointa olisi, jos tuotanto älyäisi järjestää tasa-arvokeskustelun. Siinä kun kulmakorva alkaa sovittamaan tytöille kaapuja, niin viihdettä saattaa olla luvassa.

Edit: ai niin, kyllä Kätlin sopii Kadin ja Chipan jatkoksi, kuin maksaläikkä Virmasen pälvikaljuun.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
"Onko eskimot muka oikeita?" - Lotta

Tämä tyttö on kyllä aivan pakko pitää talossa, vaikka niin pissismäinen onkin.

Niin loistavia oivalluksia tulee välillä, että huh. Ansku 2 - teini-edit.

Jos nyt pitäisi valita, niin mummo ekana pihalle, se ei tuonne kuulu.

Esa A on parantanut hieman, edelleen mr. yhden ilmeen ihme ja kovin tylsä kun muut on vähänkin alkoholipäissään, mutta silti ihan ok tuolla. Ennemmin melkein sitten tuo Esa J:kin pihalle ennen A:ta.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Onko eskimot muka oikeita?" - Lotta

Tämä tyttö on kyllä aivan pakko pitää talossa, vaikka niin pissismäinen onkin.

Niin loistavia oivalluksia tulee välillä, että huh. Ansku 2 - teini-edit.

Subin sivujen mukaan Lotta olisi myös kysynyt, että "onko Argentiina Skotlannissa?"

Hohhoijaa. Kohta alkaa taas keskustelu, jossa jotkut puolustavat näitä tyhjäpäitä. Se nyt vaan on laitonta ja ärsyttävää, jos ei ole yhtään yleissivistystä. Mut kun ne koulujutut ei vaaaaaan kiinnosta, eh.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo Lottahan alkaa vaikuttamaan jo lähes varmalta voittajalta, olisi täydellinen jatkumo sarjaan Perttu, Sari, Sauli, Anniina... Koko ajan vaan menee tyhmempään suuntaan...

Tulee vaan mieleen että onko nuo ihmiset oikeasti noin helvetin tyhmiä/huonon yleissivistyksen omaavia vai alkaako porukka jo tekeytyä idiooteiksi kun on huomannut että se vie pitkälle BB:ssä?
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Myös Kätliniä epäillään pelaamisesta. Oli kuulemma suihkussa käydessään ja vartaloemulsiota levittäessään melkein varmistanut, että kaikki ruumiinosat näkyivät. Tuija ja Minna olivat olleet lähes samaa tasoa.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Tämähän on vain peliä. Jokainen on valinnut sen oman taktiikkansa, joillakin se voi olla olemassa jo ihan luonnostaan. Uskoisin kuitenkin, että suurin osa noista tyypeistä on talossa ihan oikeasti omia itsiään.
Mielestäni kukaan ei voi tekeytyä kolmeksi kuukaudeksi joksikin muuksi kuin on, ilman että jollain tapaa joskus valepuvun viitta rakoilisi.

Asia 2. Luulen, että Tuija on anorektikko. Kertoi viime yönäkin käyneensä oksentamassa. Kertoi myös kuinka joskus kotona oksentaessaan työntää sormet kurkkuunsa.
Tuijahan on huomattavan laiha ja pienikokoinen. Lisäksi on kertonut sairastaneensa ties mitä. Heikon vastustuskyvyn myötähän noita sairauksia tulee.
Täytyypi tarkkailla tytön syömisiä.
 
Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Hohhoijaa. Kohta alkaa taas keskustelu, jossa jotkut puolustavat näitä tyhjäpäitä. Se nyt vaan on laitonta ja ärsyttävää, jos ei ole yhtään yleissivistystä. Mut kun ne koulujutut ei vaaaaaan kiinnosta, eh.
Minusta on ainakin hauskaa nauraa tyhmille ihmisille. Jopa siinä määrin, että kerään heitä ympärilleni vain viihdyttääkseni itseäni. Mikä hauskaa on, ei voi olla väärin.

Tulee vaan mieleen että onko nuo ihmiset oikeasti noin helvetin tyhmiä/huonon yleissivistyksen omaavia vai alkaako porukka jo tekeytyä idiooteiksi kun on huomannut että se vie pitkälle BB:ssä?

Mä veikkaan, että tuolla talossa irtautuu niin pahasti normaalin maailman puitteista, että kaikista tulee hiukan typeriä. Tämän takia ne porukan "fiksuimmat" ovat niin mielellään hiljaa. Ei tule puhuttua tyhmiä televisiossa.
Myös Kätliniä epäillään pelaamisesta. Oli kuulemma suihkussa käydessään ja vartaloemulsiota levittäessään melkein varmistanut, että kaikki ruumiinosat näkyivät. Tuija ja Minna olivat olleet lähes samaa tasoa.
Asia meininki. Ensi kylpyreissulla kaalimato kaapista esiin ja 24/7-kansalla elämyksiä. Mitä sitä sulojaan säilöä, pahaksi menee kuitenkin.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulee vaan mieleen että onko nuo ihmiset oikeasti noin helvetin tyhmiä/huonon yleissivistyksen omaavia vai alkaako porukka jo tekeytyä idiooteiksi kun on huomannut että se vie pitkälle BB:ssä?

Tosiaan samalla pelikirjalla on viety voitto joka vuosi, joten en ihmettele, että samaa yritetään nytkin. Tämä tosin kertoo paljon enemmän äänestäjistä kuin tyhmistä/tyhmäksi tekeytyvistä BB-kilpailijoista.

Todennäköisesti kaikki hieman erilaiset taikka särmikkäämmät tyypit saavat taas lähteä ensimmäisinä, eli Aso, Mummo ja it-Esa. Sitten taas ihmetellään, miksi talossa on niin tylsää, kun kaikki on revitty taloon joko Onnelan taikka DTM:n jonosta. Tänä vuonna viimeksimainittuja on vieläpä enemmistö.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jotenkin BB:stä tulee aina mieleen seuraava Bill Hicks:n kuolematon lause:

"I can't watch TV longer than 5 minutes without praying for nuclear holocaust. - Bill Hicks"
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Asukkaissa on ihan hyviä ja kilahtamisherkkiä yksilöitä, kärkipäässä TOSIMIES-Aso! Jos joku vielä vihjaa miehelle tämän kaappihomoudesta saattaa kulmat alkaa tummua. Tertulla sen sijaan ei ole mitään käyttöä tuolla, ehkä se saa muutaman käännytettyä uskoon. Esa kellottaa limsapulloa sillä aikaa, kun muut kellottelevat toisiaan paljussa. Kätlin on muodollisesti ihan pätevä, mutta ei muuten herätä mitään ajatuksia. Piilevää potentiaalia kadimaisiin tekoihin tosin saattaa olla. Tällä hetkellä suosikki on Sami, joka ei turhista stressaa ja antoi aika huvittavat pakitkin jo Minnalle.

Illalla on vissiin taas bileitä luvassa, jos tuo päivätehtävä onnistuu. Saa nähdä tapahtuuko jotain uusia käänteitä, kun alkoholi alkaa virrata asukkaiden kurkusta alas.

Ainiin! Uudet suihkukuvat on julkistettu! Olkaa hyvät. Linkin takana kuvia Big Brother talon suihkusta.
e: typo
 

krobbe

Jäsen
Asukkaissa on ihan hyviä ja kilahtamisherkkiä yksilöitä, kärkipäässä TOSIMIES-Aso! Jos joku vielä vihjaa miehelle tämän kaappihomoudesta saattaa kulmat alkaa tummua. Tertulla sen sijaan ei ole mitään käyttöä tuolla, ehkä se saa muutaman käännytettyä uskoon.

Aso on tosiaan henkilö jonka toivoisin pysyvän pitkään talossa. BB:lla täytysi nyt vain olla hivenen pelisilmää; Aso ja Nino yläkerran parivuoteeseen pariksi yöksi.

Talossahan on muuten pari tuonne kuin kaksi marjaa ketjuun sopivaa, toinen ilman meikkejä yhdessä Steven Seagalin kanssa ja toinen ihan kuinka vaan (hampaat toki näkyvillä) Marko Anttilan kera. Eikä kaukaa liippaa vielä eräs, yhdessä Kari Peitsamon kanssa.

Terttu täytyy ehdottomasti pitää talossa, tarkkaavaisemmat katsojat ovat ehkä huomanneet, että ote Raamatusta alkaa lipsua; makkaroita saa jo heitää roskinn ja täti näyttää kyhnäävän melko ahkerasti Samin läheisyydessä ja ikään kuin puoli vahingossa hinkkailevan karaokeisäntää, tosin vasta yläosasta vartaloa, täti täytyisi saada vaan ottamaan viina, kyllä, ehdottomasti!

Kirgiisi on aivan turha, ei mitää liikettä missään päin, varsinkaan yläpäässä, liikettä sen sijaan löytyy siltä tytöltä jonka likipitäen likikkäin olevat silmät ovat tuuman pään sisällä, tosin häneltä ei sieltä kattohuoneiston puolelta aktivoidu mitään mikä muistuttaisi älyllistä elämää.

Oksenteleva laiheliini, juuri se jolla on ahtaat paikat, höpöttää kun vauhtiin pääsee niin ettei siitä puppupuurosta saa mitään tolkkua.

Esat, nuo eloisat vesat ovat potentiaalista Madame Tussaudsin kabinetin kamaa. Varsinkin tämä pitemihiuksinen, jonka suu on kuin halvaantunut hymiö, kelpaisi ihan sellaisenaan, vahasta tehty saattaisi olla jo hieman liian eläväinen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Myös Kätliniä epäillään pelaamisesta. Oli kuulemma suihkussa käydessään ja vartaloemulsiota levittäessään melkein varmistanut, että kaikki ruumiinosat näkyivät. Tuija ja Minna olivat olleet lähes samaa tasoa.

Kun tyttö kerran on varsin kaunis, niin miksipä sitä piilottelemaan. :) Kätlin lienee siis varsin hyvin jo sopeutunut kameroiden läsnäoloon, eli ei noteeraa niitä. Tai jos noteeraa niin ei välitä. Ja sama koskee siis myös Minnaa ja Tuijaa.

Tuosta pelaamisväitteestä ihan yleisesti niin mitä pelaamista se muka on jos nainen käy alastomana suihkussa - eihän ne asukkaat edes tiedä mitä loppujen lopuksi katsojille näytetään? Ja eikös se alastomana peseytyminen ole ihan luonnollista jos oikeasti haluaa peseytyä?

Aika vähällä seuraamisella tää on vielä mennyt, mut eiköhän se tästä vielä lähde. Tuolla talossa taitaa olla joku teemajuttu menossa, ainakin noiden asujen perusteella.

Ensi viikolle on siis mitä ilmeisemmin luvassa jonkinlainen kahden kerroksen väkeä tehtävä. Saa nähdä kuka joutuu millekin puolelle ja onnistuuko ns rikkaiden puoli olemaan mokaamatta, köyhien puoli on katsojien silmissä yleisesti ottaen suhteellisen turvassa. Ilmeisesti tällä viikolla ei vielä ole häätöä? Ihan hyvä niin kaikille asukkaille annetaan ainakin mahdollisuus tehdä itseään katsojille tutuksi.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Luulin ettei Janne Katajaa huonompaa BB Extra-isäntää saada ruutuun, olin väärässä. Jani Toivola, voi huorma.

Ja minkä helvetin takia porukan täytyy kirkua aina kun se saatanan verho nousee ylös siitä ns. takapihan ikkunasta? Ja sitten kun se sama huuto jatkuu vielä pahimmassa tapauksessa asukkaiden päästessä ulos. Ei pysty käsittämään. Tiedän, pienet on murheeni, mutta tuollaisiin nyt vaan kiinnittää huomiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös