Suomen Big Brother 2009

  • 1 143 865
  • 3 789

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
24/7 sitä tuli. Siis miten tuon pystyit missaamaan? Paratiisin makkarissa touhusivat ovi auki. Ohjaaja ei näyttänyt kuin hiukan alusta itse touhua. Tarkka selostus kyllä tuli asukkaiden toimesta. Ja Dana ihaili Esan vehjettä ja Minnalla oli naama täynnä, tiedätte kyllä mitä..

No se selostuskin jäi aika vähäiseksi, ainakin kaapelin 24/7 on seurannut kaikkea muuta. Hieman alusta kuuli Kätlinin ja slummien selostusta naureskelua tapahtumista mutta sitten onkin seurattu vain känni-Samia ja känni-Justiinaa. Hiliprii.

Kätlin sanoi Mensalle että kun ovat nyt kavereita niin voidaan tehdä yhdessä perunoita (aivan kuten jo itse veikkailin Käpän ja Mensan aamusen juttutuokion yhteydessä niin nuo ovat lähentyneet). Mensa tulikin tekemään uuniperunoita Käpän kanssa. Ois hienoa jos nörtti ja kaunotar löytäisi toisensa vähän niinku elokuvissa, enkä tarkoita mitään romanttista vaan ihan kaveruutta. :)

Koosteessa:
Ja kuten Marko juttelikin niin Kätlin kanssa voi jutella monista asioista ja Käpä oli ihan onnensa kukkuloilla kun pääsi paratiisiin, tuli oikein hyvä mieli taas kun kuunteli kuinka herttaisesti Kätlin pk-huoneessa asiasta kertoili. Hyvä että niin tapahtui vaikkakin BB:n määräämänä valintana Justiinalle. Kohta tullee ne Ninon terveiset taloon koosteessakin. Eipä näytetty kuin Sampo osuus Ninon videosta. Tuo kuva Minnasta pk-huoneessa ja muista paratiisin asukkaista vasta nukkumaan menemässä ei pidä paikkaansa, makkari oli jo pimeänä kun tuota pyydettiin. Tuostakin jätettiin koosteessa kokonaan se hauska huumoriosa pois jättämällä ne paratiisin makkarijutut tuosta pois.
 
Viimeksi muokattu:

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No se selostuskin jäi aika vähäiseksi, ainakin kaapelin 24/7 on seurannut kaikkea muuta. Hieman alusta kuuli Kätlinin ja slummien selostusta naureskelua tapahtumista mutta sitten onkin seurattu vain känni-Samia ja känni-Justiinaa. Hiliprii.

Netistä directors cut 2. ainakin pyöri tapahtumien ympärillä. Itse touhua ei näytetty kuin alusta hiukan, mutta äänet kyllä kuului senkin edestä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Netistä directors cut 2. ainakin pyöri tapahtumien ympärillä. Itse touhua ei näytetty kuin alusta hiukan, mutta äänet kyllä kuului senkin edestä.

Juu, näin mä ymmärsin että on ollut asian laita. Kaapelin 24/7 näyttää käsittääkseni DC1 kuvaa ja ääntä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Justiina vannoo että ei näytä tissejään julkisesti, vaan ainoastaan "privaatisti tuolla sviitissä". Siis ei kai se kana luule, että sviitissä on suojassa kameroilta? Vaikuttaa kyllä olevan sen verran kännissä, että aivotoiminta ei ihan taida olla käytössä koko kapasiteetilla.
 
Justiina vannoo että ei näytä tissejään julkisesti, vaan ainoastaan "privaatisti tuolla sviitissä". Siis ei kai se kana luule, että sviitissä on suojassa kameroilta?
Kyllä se nykylinjauksella on suojassa kameroilta. Vähän jos meinaa paljasta pintaa vilahtaa niin silloin kamerat siirtyvät valoa nopeammin kuvaamaan kattoa tms. yhtä mielenkiintoista.
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sami pääsi upottamaan melansa Justiinan pöheikköön. Kameramiehiä kyseinen episodi ei kuitenkaan liiemmin kiinnostanut.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sami pääsi upottamaan melansa Justiinan pöheikköön. Kameramiehiä kyseinen episodi ei kuitenkaan liiemmin kiinnostanut.

Heh ja Käpä oli pk-huoneessa. No eipä tuossa olisi ollut mitään katsottavaa. Nyt kuitenkin Ferrari on sitten vaihdettu siihen paikkamaalattuun karvanoppa Corollaan, pikkaisen se Samin rima laski. Tää ilta saattaa maksaa Samille 50k€, mutta kyllähän tuohon Corollaan se kannatti laittaa, hiliprii elämä on ja pelimies on erimies. Samin matka alaspäin on alkanut, tai se alkoi jo tällä viikolla. Tätä mä vähän pelkäsinkin, eikä se mitään Sami saa säätää kenen kanssa haluaa, enemmän minua harmittaa tapa jolla Sami viime aikoina on porukassa suhtautunut Kätliniin. Onneksi Käpä on lähentynyt Mensan kanssa ja Jesa muutenkin pitää Käpää läheisenä kuten tänäänkin mm kertoi.

Kätlin oli pitkään pk-huoneessa kun valitteli aikasemmin illalla hengitysvaikeuksia, ilmeisesti tuli allergiareaktio jostain ruuasta. Kätlin oli ennen pk-käyntiä pyytänyt Mensaltakin että tulee apuun jos Kätlin meinaa alkaa tukehtumaan.

Suosikit tämän illan jälkeen:
Kätlin ja Aso sekä Mensa. Sami tippui keskikastiin.
 
Viimeksi muokattu:
Mängimieskin varmaan ymmärtää tosta vaan vironkielisiä sivistyssanoja. Jos Käpä ei aina löydä puhuessaan oikeita suomalaisia sanojakaan niin tottahan toki Kätlin ymmärtää sivistyssanat kuin vettä vaan.

Sanoin vain, että sivistyssanojen käyttäminen on aika huono peruste nimetä ketään. Ja samalla syyllä Käpsykkä voitaisiin jatkossa nimetä joka kerta kun eihän se raukka ymmärrä kaikkia suomen kielen sanojakaan kuten totesitkin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sanoin vain, että sivistyssanojen käyttäminen on aika huono peruste nimetä ketään. Ja samalla syyllä Käpsykkä voitaisiin jatkossa nimetä joka kerta kun eihän se raukka ymmärrä kaikkia suomen kielen sanojakaan kuten totesitkin.

Sivistyssanat on syy miksi Kätlin ei tunne ymmärtävänsä Mensaa. Eloisa ja avoin Käpä on kokenut myös että he ovat jäykän älykkö Mensan kanssa liian erilaisia ihmisiä. Mutta kuten tänään ollaan nähty niin koska Mensa ei sulje Käpää pois niin Kätlin on jaksanut aina yrittää tutustua Mensan kanssa kun ovat samalla puolella. Tänään on vaikuttanut siltä että Kätlin ja Mensa on vihdoin löytänyt molemminpuolisen yhteisymmärryksen.

Ja sanoisinpa vain että ei tuo ole edes viime kertaisten nimeämisten naurettavimpia perusteita, mutta nepä ei jostain syystä sinua kiinnostaneet.
 
Viimeksi muokattu:
Sivistyssanat on syy miksi Kätlin ei tunne ymmärtävänsä Mensaa.

Niin ja sivistyssanat tai pikemminkin niiden ymmärtämättömyys on syy miksi Käpsykkäliini antoi pisteen Esalle. Suora lainaus bb:n sivuilta:
"En ymmärrä, mitä se puhuu. Ollaan tosi erilaisia ihmisiä. Useasti kun tulee keskusteluja, en ymmärrä, mitä hän puhuu mulle. En tiedä niin paljon sivistyssanoja."

Tämän jälkeen on ihan oikeutettua toivoa esimerkiksi Esaa äänestämään Kätliniä sillä perusteella ettei tämä ihana ja avoin virolaislikka ymmärrä kunnolla suomea. Miten hänen kanssaan voi tutustua jos raukkaparka ei ymmärrä mitä toinen yrittää sanoa?

Ja sanoisinpa vain että ei tuo ole edes viime kertaisten nimeämisten naurettavimpia perusteita, mutta nepä ei jostain syystä sinua kiinnostaneet.

En ole todellakaan näitä kaikkia nimeämisiä nähnyt, mutta tuo nyt vain pisti silmään tai pikemminkin särähti korvaan kun satuin eilistä lähetystä katsomaan. Eli kai sitten voidaan sanoa, että aikaisemmat nimeämiset eivät ole minua kiinnostaneet. Enkö siis saa sanoa mielipidettäni? Ja miksi olet heti kehittelemässä vastaiskua juuri minuun kohdistuen. Eihän minun tarvitse osatakaan viron kielen sivistyssanoja tai kiinnostua nimeämisistä. Yritä mielummin keksiä jotain puolustuspuhetta Käpsykkäisen puolesta. Tai no voiko tuota mitenkään edes puolustaa?
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yöllä ilmeisesti Justiina ja Sami olivat harrastaneet sitä kaikkein kauneinta mitä aikuiset voivat keskenään harrastaa. (= Tosi söpsistä eli söpöö! Itseltä tuo sessio jäi tietty näkemättä, mutta pelkkä tieto tapahtuneesta saa mut iloiselle tuulelle! Pitää kyllä odottaa vielä että nuo 24/7:n hinnat putoo niin saatan vielä loppukaudeksi ostaa sen. Pääsee sitten seuraamaan näiden kahden yhdessäoloa tarkemmin. :)

Uutisten mukaan olivat harrastaneet sillai nätisti peiton alla kameroilta piilossa. HIH! Siinä on vähän niinku sitten ilmeisesti laatulihaa nuijittu. (; Justiina tututtuun iloiseen tapaan oli hihitellyt tapahtuman jälkeen, taisi punapäällä olla tyytyväinen olo. Aamulla tietty vähän pitänyt heittää ilmoille että morkkista on, kunhan koittavat vähän paikkailla kameroille mikä on ihan turhaa. Eihän tuossa nyt tapahtunut mitään minkä vuoksi tarvitsisi häpeillä. Ja niin Justiinakin loppujen lopuksi päätteli ettei asialle voi kuin nauraa. (: Ihana kyllä toi Justiinan asenne kun jaksaa aina olla iloinen ja positiivinen. Kyllähän BB:n pitää heille yksi sviittiyö antaa jossain vaiheessa.

Edit. Muut asukkaat ilmeisesti vielä tiedä mitään tuosta Justiina ja Samin herkästä hetkestä, illalla suorassa lähetyksessä varmasti totuus tulee muillekin ilmi Pimiän toimesta. Kiva nähdä muiden reaktio. (= Dana nyt ainakin tulee kiljumaan sen nyt on melko varmaa.

Edit2. Ilmeisesti siellä oli paukuteltu Minnan ja EsaJ:n toimestakin ihan kunnon äänitehosteiden kera.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Yritä mielummin keksiä jotain puolustuspuhetta Käpsykkäisen puolesta. Tai no voiko tuota mitenkään edes puolustaa?

Ei minun tarvitse keksiä mitään puolustuksia kun Kätlin itse jo kertoi ihan hyvin syyn nimeämiseen. Lainaan vieläpä sinun viestistäsi tuota BB-sivuilta otettua Käpän perustelua:
"En ymmärrä, mitä se puhuu. Ollaan tosi erilaisia ihmisiä. Useasti kun tulee keskusteluja, en ymmärrä, mitä hän puhuu mulle. En tiedä niin paljon sivistyssanoja."

Mikseihän minun korvaani kuulosta ollenkaan typerältä tuo Kätlinin perustelu. Mielestäni Käpä perusteli varsin selkeästi miksi Mensan ymmärtäminen on vaikeaa kun toinen käyttää sellaisia sivistyssanoja jotka ei kuulu Kätlinin sanavarastoon. Mutta ehkä se Kätlinin perustelu oli liian vaikeaselkoinen jollekin. Ja eihän mulla ole mitään valtuuksia kieltää sinua kertomasta mielipidettäsi, mutta älä nyt loukkaannu jos ihmettelen ja kyseenalaistan motiivejasi kun sinua ei siis kiinnosta nimeämiset mutta Kätlinin nimeämiset kiinnosti sen verran että viitsit siitä kirjoittaa.

Jee, Dana lupasi että lähtee talosta vapaaehtoisesti jos (ja kun) Kätlin ei tänään tipu. Hei hei Dana, ei tuu ikävä. Justiina ja Sami unohti sitten yön kiihkeän 2 minuuttisen aikana käyttää kumia, tuleekohan sieltä punapäinen tatuoitu BB-vauva jonka ensimmäinen sana on hiliprii? Sami on jo kehottanut Justiinaa hakemaan pk:sta katumuspilleriä. Älä nyt Sami, tokihan mies nyt tuollaisen Corollan haluaa talliinsa hihittelemään. Samia myös jännittää Kätlinin reaktio kun Käpä saa kuulla tapahtuneesta, pientä morkkista on siis tässä aamusella pukannut.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Illan häädöstä, kamppailu tullaan hyvin todennäköisesti käymään Markon ja EsaJ:n välillä. Ei pitäisi olla epäselvää kummalla näistä on taloon enemmän annettavaa.
 

krobbe

Jäsen
Ne on niin söpö pari, tai siis olivat. Kyllä Sami näytti eilen idioottimaisen puolen itsestään. Voi pyhä jysäys sitä jhoikhaamista, BB: olisi pitänyt vaientaa tuo änkyttävä idiootti.

Toinen ällötys oli sitten tämä kuvioitu laardikasa, joka oli eilen, jos ei selvinkään päin mikään suosikkini ole, kännissä todella yök! Ja sitten nämä kaksi ällötystä tekivät tuon typeyyden että paneskelivat ilman ehkäisyä. No he kyllä ansaitsevat toisensa, jos ketkä.

Esa J, jokin mättää, toivottavasti lähtee.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mikähän tuon tamperelaisen läskin funktio tuolla talossa on? Kaveri hengästyy jo silmiä räpäyttäessään, ja.. siinä taisi ollakin sen sällin viihdyttävyys.
 
Ja eihän mulla ole mitään valtuuksia kieltää sinua kertomasta mielipidettäsi, mutta älä nyt loukkaannu jos ihmettelen ja kyseenalaistan motiivejasi kun sinua ei siis kiinnosta nimeämiset mutta Kätlinin nimeämiset kiinnosti sen verran että viitsit siitä kirjoittaa.

Vai kyseenalaistatko motiivejani siksi koska kritiikkini osuu suosikkityttöösi? Ei minulla ole mitään syytä loukkaantua tuollaisesta.

Ja kirjoitin asiasta, koska silloin kun satuin telkusta kuulemaan kyseiset perustelut nimeämiselle, niin se vain särähti niin pahasti korvaan ja mietin että onpa siinä surkeat perustelut. Siksi päätin oikein etsiä aihetta käsittelevän ketjun täältä jatkoajasta ja avautua sinne. Enpä arvannut, että joudun tätä samaa asiaa näin moneen kertaan toistelemaan enkä takuulla jaksa kritisoida enää yhtään kyseinen asukkaan sanomisia tai tekemisiä. Mielummin olen hiljaa ja kiroilen vain itsekseni. Muutenhan kyseinen asukas ei ole ollenkaan minua ärsyttänyt, päinvastoin.

Kun hyväksyt tuollaiset perustelut, niin varmasti hyväksyt myös esittämäni perustelut kyseisen asukkaan nimeämiselle. Eli koska mimmi ei oikein ymmärrä suomen kieltä, niin hänen kanssaan ei voi riittävän hyvin ystävystyä. Siitä hyvästä hänelle pointseja.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vai kyseenalaistatko motiivejani siksi koska kritiikkini osuu suosikkityttöösi? Ei minulla ole mitään syytä loukkaantua tuollaisesta.

Tottakai kyseenalaistin siksi kun se osui suosikkityttööni, kuten jo mainitsin niin minä kirjoitan silloin jos minua kiinnostaa en siksi ettei kiinnosta.

Kun hyväksyt tuollaiset perustelut, niin varmasti hyväksyt myös esittämäni perustelut kyseisen asukkaan nimeämiselle. Eli koska mimmi ei oikein ymmärrä suomen kieltä, niin hänen kanssaan ei voi riittävän hyvin ystävystyä. Siitä hyvästä hänelle pointseja.

No eipä tuo olisi perusteluna mikään ihmeellinen kun vertailee miksi Kätliniä on nimetty.
 
Tottakai kyseenalaistin siksi kun se osui suosikkityttööni, kuten jo mainitsin niin minä kirjoitan silloin jos minua kiinnostaa en siksi ettei kiinnosta.

En minäkään kirjoittaisi jos ei asia herättäisi minussa mitään tunteita. Tässä tapauksessa ihmetystä ja ärtymystä, kenties vähän vitutustakin.

No eipä tuo olisi perusteluna mikään ihmeellinen kun vertailee miksi Kätliniä on nimetty.

Voi olla. En osaa ottaa kantaa, sillä en ole läheskään kaikkia nimeämisiä perusteluineen nähnyt. Mutta niistä jotka olen, niin onhan tuo perusteluna naurettavin, idiootein, oudoin... Ja siis tarkoitin nimenomaan näitä Käpssäkin perusteluja. Ja Tonin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Danahan näyttää melkeinpä ensimmäistä kertaa talossa hottikselta eikä kameramieskään kerinnyt tai huomannut kääntää kameraa pois vaikka Danan nänninnipukka vilahti mekkoa vaihtaessa. No vaikka Dana kestää katseen niin luonne on edelleen varsin luontaantyöntävä. Tiäkkö?

Kätlin ei pidä turhaa kiirettä vaatteiden kanssa, tai onhan ne jo valittuna mutta vielä ei ole päällä kuin Minnan paita ja bokserit. No nyt Käpäkin saanut vaatteet vaihdetuksi, on se vain aika namu - KP. Aso oli hauska kun kyseli tuossa vähän aikaa sitten että onko tukka hyvin kun Vappu kumminkin katselee. Aso meinaa sanoa toisen taloyhteyden yhteydessä Vapulle, moi kulta. Talossa odotellaan suoran alkua ja opetetaan taas Kätlinille Suomen äng-äännettä, monelaisia sanoja luetellaan ja Kätlin sanoo niitä vaihtelevalla menestyksellä. No nyt porukka sai tulla paratiisin puolelle ja suora alkaa kohta.
 
Viimeksi muokattu:

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
No niin.. olisiko kerrankin oikeasti mielenkiintoista seurattavaa tuo häätöäänestys. Veikkaan että Esa J:n pelastaa häädöltä ainoastaan se, että talossa nyt sattuu olemaan myös tämä Tampereen puhelin läähättäjä.. saas nähdä pelastaako sekään..
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo Talk-Show on toistaiseksi pettymys. Mikä helvetin infomercial tuo koko ohjelma on? Pelkkää äänestämistä ja kuvakollaasien pyörittämistä.

Kieltämättä pääohjelma on huikeaa viihdettä kun pubiruusut istuvat keittiössä ja puhuvat jostain. Silti tämä on vieläkin heikompaa.

Asukkaiden läppä on tosi kreisii. "Asiaa". Näillä on tulevaisuutta julkisuudessa.

Mitä noiden tuottajien bullshittiä on lukenut, niin seksikohtauksia näytetään varovasti. Kiviä on lennellyt talon pihalle, ilmeisesti sitä ei kuitenkaan huomioida. Ja joku on poistettu menneellä viikolla talosta? Asiasta ei puhuta tyyliin mitään? Eikö kyseistä henkilöä olisi kannattanut roudata esim.tähän "talkkariin"? Nämä ovat kyllä niin kiveenkirjoitettuja, ei mitään joustoa tai improvisointia.

Paraneeko tämä ohjelma? Miksi Pimiä nauraa?

MACK
 

AxeMan73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool & Detroit Red Wings
Vedonlyöntitoimistojen pitäisi ottaa BB-lähetys listoillensa :) Eli tippuuko ensimmäiseksi tippumassa ollut henkilö loppujen lopuksi. Siis jos joku muu kuin Marko tippuu tänään, niin se on kyllä maailman kahdeksas ihme. En ole sillai rasisti - mutta miksi Marko alunperin edes haki BB:n? Siis oikeesti? Haluaako tuotanto rikkoja kaikkia tabuja tällä kaudella? Enään ei puuttuisi kuin Tertun ikäinen lihava homo.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä ihmettä?! Tällä hetkellä EsaJ on lähdössä. Mutta odottakaas vaan seuraavaan mainoskatkoon, niin jopas on hänellekin taas sadellut plussia ja kirittäminen on alkanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös