Suomen Big Brother 2009

  • 1 143 865
  • 3 789

Veikko40

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, FC Ilves, SC Classic, BC Pyrintö
Kätlinkin on vain vähän parempi versio takavuosien nuorisorikollisesta Kadista, joka oli kaikin puolin vastenmielinen ilmestys.

Kadissahan oli munaa ja meisseliä Kätliniin verrattuna kunnolla.
Se ulkotuleen kännissä rypevä neito toi taloon viihdettä. Kyseisen kauden mun ehdoton suosikki.

Kätlin on semitylsä söpöläinen; ei suosikiks nouse, mut ei missään nimessä inhokiksikaan.

Parempi ja parempi. Ohjelman formaatti huutaa taloon viihdyttäviä persoonia, joten äänestän 'JAA' Kadin paremmuuden puolesta. IMO!
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin jako meni siltä osin ihan hyvin että Sami pääsi Justiinan puolelle, tänään sviittiyö? Kenties.... (= Saa nähdä miten Marko viihtyy tuolla slummin puolella, vaikka luulen että ei hänen tarvitse viihtyä sunnuntain jälkeen enää tuolla talossa laisinkaan.

Ei mulla ole mitään sua vastaan - enhän mä edes mielestäni muuta kuin vinoilin pikkasen takaisin sivulauseessa kun kirjoittelusi vaikutti olevan tyylillisesti vähän vastinetta mun Kätlin hehkutteluun.

No HUH! Mä jo säikähdin että sulla on jotain mua vastaan, no onneksi näin ei ole vaikka käytitkin tuohon vinoiluun melkein kokonaisen kappaleen sivulauseen sijasta. Toivon myös että opettelet itsekin sitä samaa virtuaalikestävyyttä etkä tartu jokaiseen viestiin jossa joku mainitsee jotain pahaa Kätlinistä. Tai kertoo suosikikseen jonkun muun kuin Kätsyn.

Tosin jos Käpsy on vapaata riistaa kommentoinnille niin kai sitä saa takaisinkin kommentoida.

Tottakai saa, mutta välillä luulen että otat henkilökohtaisesti jokaisen poikkipuolisen sanan Kätlinistä, voin toki olla väärässäkin. Mutta se siitä...
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Parempi ja parempi. Ohjelman formaatti huutaa taloon viihdyttäviä persoonia, joten äänestän 'JAA' Kadin paremmuuden puolesta. IMO!

Molemmissa on omat hyvät puolensa, Kadi oli liian hurja tyttö voittoon asti selvitäkseen. Kadin selviäminen 2.sijalle BB:ssä oli hieno suoritus jollaiseen en virontytön uskonut Suomessa pystyvän. Kadi oli ja on parhautta. Kadi oli kuitenkin pääsääntöisesti liian hurja mm jatkoaikalaisten makuun kuten siltä Kadin kaudelta voidaan täältäkin muistella. Kätlin on mielestäni ehkä kaunein BB-kilpailija koko Suomen BB:n historiassa, suloisen söpö ja aina positiivinen tyttö. Oli tehtävä millainen tahansa niin siitä voi olla varma että Kätlin lähtee tekemään sitä 110% asenteella ja positiivisella mielellä eikä tytön reippautta tunnu pystyvän millään lannistamaan. Eihän Kätlinistä toki saa yhtä räväkkää kuin Kadi oli, mutta toisaalta Suomen BB:ssä se ei välttämättä ole ainakaan naiskilpailijalle huono asia. Pidän molemmista.

No HUH! Mä jo säikähdin että sulla on jotain mua vastaan, no onneksi näin ei ole vaikka käytitkin tuohon vinoiluun melkein kokonaisen kappaleen sivulauseen sijasta. Toivon myös että opettelet itsekin sitä samaa virtuaalikestävyyttä etkä tartu jokaiseen viestiin jossa joku mainitsee jotain pahaa Kätlinistä. Tai kertoo suosikikseen jonkun muun kuin Kätsyn.

Älä suotta säiky, siihen ei ole mitään syytä. Ainahan sitä virtuaalikestävyyttä voi kehittää, mä tosin uskon että olen näissä BB-ketjuissa nähnyt aika monenlaista kirjoittelua että kestän kyllä jonkin verran iskuja. Tosin jos Käpsy on vapaata riistaa kommentoinnille niin kai sitä saa takaisinkin kommentoida ja vaikkapa vähän iskeä kiilaa sinne toisen suosikille.


24/7
Dana oli ottanut paratiisista slummiin siirtyessään mukaansa (ilmeisesti epähuomioissaan) pullon josta seurasi heti rankaistus, rankaistuksena 2 patjaa pitää palauttaa varastohuoneeseen.
 
Viimeksi muokattu:

Shawshank

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers & Tampereen Ilves
Pakko kyllä kompata flintstonen Kätlin hehkutusta. Siis kertakaikkiaan upea kilpailija ja juuri niin hellyyttävä ja suloinen kuin jäsen flint ylhäällä kuvailee. Parasta hänessä on juuri tuo positiivisuus ja kiltteys, jonka kyllä luulisi sulattavan jäyhemmänkin suomalaismiehen sydämmen. Kätlin ei valita mistään ja "huononakin" päivänä hän jaksaa yrittää ja luoda positiivista tunnelmaa ryhmässä.

Tuommoinen iloisuus, positiivisuus ja rehellinen reippaus on jotain aivan lumoavaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tottakai saa, mutta välillä luulen että otat henkilökohtaisesti jokaisen poikkipuolisen sanan Kätlinistä, voin toki olla väärässäkin. Mutta se siitä...

Voin kertoa etten mä kovin helpolla ota näitä henkilökohtaisesti, kyllä täällä on jo monet naurut irronnut ja varmasti irtoaa jatkossakin - pilkettä pitää löytyä silmäkulmasta.

Silti totean että kuten Eino_mies sanoi niin kyllä mä jonkinmoiset itkupotkuraivarit tulen ottamaan jos Käpsy tuolta kesken kauden häädetään. Tällä viikolla en tunnusta että häädöäänestys edes jännittäisi, viime viikolla jännitti (Raksun takana olevat pinkkikännykät) samoin silloin kun oli tuplahäätö. Nyt ei ainakaan vielä ole tullut sellaista tunnetta että Kätlin voisi olla tällä kertaa vaarassa, ehkä se on tyyntä myrskyn edellä mutta oma fiilis on siis hyvä vaikka tottakai mä valitin siitä että BB päätti ottaa nimettyjen lisäksi Kätlinin, Sampon, Tonin ja Jesan äänestykseen. Olisin halunnut että Kätlin olisi saanut vapaaviikon jännityksestä ja olisi voinut tuntea että Käpä on hyväksytty talossa sellaisena kuin on.

BB-uutiset kertovat uusjaosta sen verran että Justiinan piti siirtää kaikki slummin asukkaat paratiisiin ja paratiisista piti siirtää vähintään viisi asukasta slummiin. Kätlin siis haluttiin samalle puolelle Samin ja Justiinan kanssa, Justiinan omalla valinnalla Käpä kun ei olisi välttämättä saanut siirtoa paratiisiin. No mulle on ihan sama, olen joka tapauksessa iloinen että Kätlinin toive paratiisiin pääsystä toteutui. Vaikka tiedänkin että päästessään paratiisiin Kätlin alkaa jälleen joitakin naisia ärsyttämään kun tyttö pääsee taas keimailemaan ja saa laittautua parhaimpiinsa. Mensalle propsit siitä kun Justiina siirsi Kätlinin pois slummista ja Käpä halasi Mensaa ja kyseli samalla Mensan mietteitä siirrosta niin Mensa kertoi Kätlinille olevansa iloinen että Kätlin pääsi pois slummista (epäiliköhän Mensakin Kätlinin tavoin että Justiina ei välttämättä ota Käpää paratiisiin), sen lisäksi Mensa oli tyytyväinen siihen että Sampokin joutui taas maistamaan slummi-elämää.

Häätöäänestyksen osalta veikkailin että Marko lähtee, en kuitenkaan toivo niin koska Marko pitää Kätliniä läheisenä ihmisenä talossa ja Kätlinillä ei kuitenkaan tuolla talon (naisten) puukkoviidakossa ole liikaa niitä hyviä ystäviä kun Saminkin suhteen olen vähän kahden vaiheilla miten Sami osaa mahdollisen Justiinan kanssa säätämisen Kätlinin suuntaan hoitaa. Justiina tosin tulee olemaa vain Samin panolelu, hiliprii ja hihhihhii. Toiveeni on että Toni tai Sampo lähtee, ehkä mielummin Toni joka ei kyllä ole tuonut taloon oikein yhtään mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen aina ollut Big Brotherin kohdalla hyvin skeptinen. Tämä on tainnut pyöriä enemmän tai vähemmän 4-5 vuotta, mutta muutamia vilahduksia lukuunottamatta olen onnistunut välttämään melkein täysin. Se on siis mahdollista, ns. vahinkokatsomiset eivät ole uskottavia.

Nyt aion kuitenkin katsoa innokkaasti, todella tarkasti ja avoimin mielin koko tulevan viikon tätä ohjelmaa. Tämä ketju elää valtavan massiivisena myös täällä Jatkoajassa, joten sekin painaa vaakakupissa. Suurena viihdemaailman ystävänä on pakko sivistää itseään myös tällä formaatilla, joka yhä on mielestäni reality-genressä jollain tavalla huono. Tirkistely ei lähtökohtaisesti kiinnosta, enkä vain ole syttynyt formaatin idealle. Syitä ovat varmaan myös muiden ihmisten kertomat kokemukset, jotka aiheuttavat fiiliksen paikasta, jossa pelkät whitetrash-idiootit mellastavat. Nyt on korkea aika katsastaa onko kyse todella vain siitä.

MACK
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Justiina ja Samin yhteistyö tiivistyy (= Sami oli haavellut uusista hiuksista ja pulisongeista, Justiina omana reippaana itsenään rupesi heti auttamaan Samia että pojan toive toteutuisi! Jippii!!!! Kivaa kun Justiinantyllerö jaksaa aina olla pirteenä heti toisen toivetta toteuttamassa. Voi tietty olla että likalla on vähän oma lehmäkin ojassa, tietty sitä tahtoo slummiin komean kumppanin mikäli ovet aukeavat. (;

Ilmeisesti Justiina otti Tonin hiustyylistä mallia Samin kampaukseen kun välillä huhuili Tonia paikalle näyttämään omaa kampaustaan. (= Justiinan salongissa paikalla välillä viihtyi asukkaista myös Kätlin joka koitti saada jutun tynkää aikaiseksi, mutta laihoin tuloksin. Taitaa Justiina olla liian keskittynyt Samin hiuksiin. Söpöö! :) Voi kun BB antaisi Justiinalle uutta hiusväriä että tyttö saisi uutta iloista punaista hiuksiin, vaikka onhan noikin hiukset ihan söpöt vaikka vähän haalistuneet, mutta silleen suloisesti haalistuneet kuitenkin.

Voi kuinka suloisen kuuloista kun Justiina koosteessa pelleili sen pehmolelun kanssa sängyssä! (= Aaawwww..... Sydän sulaa....
 
Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Sori flintti, mut täytyy sanoa, että otti melkein eteen kun näin tämän uutisen kuvan Kätlinistä :)

Kätlinin peppu

Vilkkuuko siellä mahdollisesti myös kuuluisa "camel toe"?

Kätlinistä muuten, että ihmettelen monen muun tavoin, miten neiti on viikosta toiseen häätöäänestyksessä vaikka on aina niin iloinen ja positiivinen. No, ehkä se on se naisten kateus....
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sori flintti, mut täytyy sanoa, että otti melkein eteen kun näin tämän uutisen kuvan Kätlinistä :)

Kätlinin peppu

Vilkkuuko siellä mahdollisesti myös kuuluisa "camel toe"?

Kätlinistä muuten, että ihmettelen monen muun tavoin, miten neiti on viikosta toiseen häätöäänestyksessä vaikka on aina niin iloinen ja positiivinen. No, ehkä se on se naisten kateus....

Ohhoh, harmi että missasin tuon hierontasession kun oli tossa vähän töiden jälkeen menoa. Kiva kuva tuosta söpöläisestä, kestää hyvin katseen tuostakin suunnasta. Ja eihän siinä mitään ei tarvitse pyydellä anteeksi, eiköhän tuo ole ihan normaali heteromiehen reaktio. :P Ja talossahan tuollaisesta puhutaan Kätlinin kohdalla niin että vilahtikohan siellä jo melkein käpsytin.

Extrasta: hieman yllättävää että Jesa olisi lähdössä, Sampo sen sijaan ei näyttäisi olevan suuressakaan vaarassa. Mensan ja Kätlinin tilanne näytti tosi hyvältä, kuten olettaa sopikin. Ninon jäähyväisvideo oli hyvä ja mukava että asukkaat sai myös nähdä sen. Ja hienoa että Nino antoi videolla Sampolle täyden synninpäästön tapahtuneesta ja otti syyn niskoilleen niin kuin pitääkin kun on hölmöillyt. Ja tottakai ne Ninon kannustukset Kätlinille oli kivaa kuultavaa, varmasti myös Kätlinille itselleen - Nino kehotti Kätliniä pitämään mielipiteistään edelleen tiukasti kiinni eikä välittää vaikka joku Ninon kaltainen sekopää tulisi huutamaan Käpälle. Tykkäsin. Tässä uutinen BB-sivuilta tuosta.

Ei tainnut olla tänään bileitä vaan vasta huomenna kun on Markon synttärit. Paratiisi sai uudet lakanat ja pyyhkeet. Heh, Kätlinin mielestä se on hyvä, Sami ja Minna ei ole niin innostuneita. Käpä muuten ensimmäisen kerran tällä viikolla vähän flirttaili Samin kanssa. Slummissa penkki hajos kun kaikki slummin asukkaat istu siinä - tais tulla painoraja vastaan. Kätlin muistuttaa että huomenna pitää sitten laulaa Markon synttäreiden kunniaksi. Sen lisäksi Kätlin sanoi että Marko herää aina aikasin, siihen Justiina toteaa että hän ainakin meinaa nukkua huomenna tosi pitkään. Kätlin meinaa herätä totutusti aikaisin ja nauttia paratiisin puolella olemisesta, suihkusta ja kaikesta. Kätlin sanoo että huomenna he Justiinan kanssa meikkaa Mensan ja laittaa hiukset sekä poistaa karvat, Kätlin kääntyy vielä naureskellen Mensaa kohti ja sanoo kaikki karvat, siihen Mensa toteaa että vain villeimmissä unelmissasi. Mensan kommentti sai Kätlinin nauramaan. Kätlin odottaa jo aamua, haluaa silloin kuulemma munaa, keitettynä. Sami on sängyssä Kätlinin ja Justiinan välissä, Sami kuulemma herää aamulla niin että molemmat tytöt on kainalossa alasti. Ilmeisesti Minna ja Jesa meinaa hommailla taas, Minna sanoi hiljaa Kätlin, Käpä nosti heti päätään ja kääntyi kysyen mitä johon Minna nauraen ettei mitään kokeilivat vaan et kuuleeko Käpä. Kätlin kysyi sitten että meinaatteko te duunata siellä jotain, Kätlin voi laittaa jalkopäähän muurin väliin jos meinaavat. Eivät kuulemma ole aikeissa tehdä mitään. Meinasivat sit kuitenkin, Minna kävi pk:ssa kysymässä sviittiä. Jesan kanssa jutellessa Kätlin sanoi että voisi katsella kun Minna ja Jesa duunailee, Jesan mukaan Käpä on sellainen pikkupervo että katselis käsi omassa räpylässä. Sami demonstroi miten Käpä katselis. Kätlin haluaisi nähdä siksi ettei ole koskaan nähnyt livenä, tai on mutta se oli vahinko ja näki veljensä ja se oli ihan kamalaa, ei yhtään kiihottavaa. Ilmeisesti lopulta paratiisin nukahdettua Minna ja Jesa oli saanut sekstailluksi.

Koosteessa:
Kätlin on kyllä aina kivaa kuultavaa ja katseltavaa pk-huoneessa, Mensa siis käyttää liikaa siveyssanoja niin Käpä ei meinaa ymmärtää.
 
Viimeksi muokattu:

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En nyt välttämättä suurena kokemuksena nauttinut.

Ensinnäkin tuo läähättävä makeilija, joka narratoi tätä touhua on lievästi sanottuna raivostuttava.

White trash ei liene kaukaa totuudesta. Sinänsä formaatti voisi olla OK, mutta ei tuo porukka tuolla välttämättä kovin erikoista ole. Ilmeisesti tuotannolla ei ole valinnan varaa ja tuonne haluaa vain luuserijengiä, tai sitten tuotanto ei osaa asiaansa? Toisaalta vaikea uskoa, miksi joku jolla on elämä kondiksessa haluaisi tuonne.

Tuo yksi läski on uskomaton, jätkä hengästyy ihan mistä vaan. Rillipäinen lettipää vaikuttaa diipiltä, väärässä paikassa? Sitten sama jätkä kahteen otteeseen, pari wannabe-trendilettiä; Sami ja Toni? Taustatutkimuksen mukaan toinen näistä on omien sanojensa mukaan helvetinmoinen panomies. Ei helvetti, vieläkö noita omien valloitusten mainostajia oikeasti on? Tai siis sellaisia, jotka luulevat että joku ostaa nuo jutut. Tuo siis käytännössä tarkoittanee, että jätkä on pelkkä tumppuunvetäjä. Sitten taas jos sillä on joku linkki tuohon karmeaan tatuoituun ilmeisesti naista edustavaan ilmestykseen, niin ehkä sille kelpaa ihan mikä vain?

Naiset eivät vuorostaan varsinaisesti ole mitään ruusuja. Tuo mainostettu Kätlin on kyllä kasvoiltaan kaunis, mutta jalat ovat massiiviset räpylät ja ostanee kenkänsä jostain miesten osastolta. Flintstone ilmeisesti on täällä jokin virallinen asianomistaja? Jeesus mies, sun on päästävä enemmän ulos, ei tuo nyt ihan tuollaisen hehkutuksen arvoinen ole.

MACK
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Sori flintti, mut täytyy sanoa, että otti melkein eteen kun näin tämän uutisen kuvan Kätlinistä :)

Kätlinin peppu

Vilkkuuko siellä mahdollisesti myös kuuluisa "camel toe"?

Kätlinistä muuten, että ihmettelen monen muun tavoin, miten neiti on viikosta toiseen häätöäänestyksessä vaikka on aina niin iloinen ja positiivinen. No, ehkä se on se naisten kateus....

On se kyllä ihana tuostakin kuvakulmasta. Huh!

On tullut ihmeteltyä samaa, mutta jopa siitä huolimatta, että on tuontuosta häätöuhan alla, jaksaa olla samalla asenteella liikenteessä. Ei kyllä varmana ole mitään feikkiä...
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä muuten panisin Justiinaa mieluummin kuin Kätliniä. Justiinalla on sentään naisellisia muotoja, Kätlin on kuin tuppeen sahattu lauta. Hymykuopat eivät korvaa muita kumpuja.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Käpä <3

Vaikkei se välttämättä kovin paljoa taloon tuo, niin onhan se aika suloinen ihminen. Edelleen oman suosikkilistan kärjessä, Samin ja Esa J:n ohella. Ninosta päästiin eroon, tosin se toteutui hivenen odotettua erilaisemmalla tavalla. Vaikka mies olikin talon "viihteliäimpää" antia, olin itse ainakin mielissäni miehen ulostuksesta. Mitä tulee sunnuntain lähetykseen, niin Marko lienee liipaisimen alla kaikista eniten. Prosentithan nyt tulee muuttumaan suoran lähetyksen aikana ihan helvetisti, sehän nyt on selvää jo entuudestaan. :)

Ja rupeaa tuo paratiisi/slummi -setti oikeasti jo riittämään ainakin allekirjoittaneelle, miksi tätä pitää jatkaa loputtomiin? No, ilmeisesti se on jonkun mielestä ollut (ja on edelleen), hyvä idea.
 

krobbe

Jäsen
Kaksi varmaa häätöäänestyksestä selviäjää ovat Esa A ja Kätlin. Loput neljä keräävätkin sitten miinuksia enemmän ja kuka tahansa heistä saattaa lähteä.

Henkilökohtainen toiveeni on Marko, toisaalta saattaisi olla melkoista viihdettä nähdä pulska poika ensi viikon nimeämistehtävissä, varsinkin jos ne olisivat fyysistä kuntoa vaativia.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Henkilökohtainen toiveeni on Marko, toisaalta saattaisi olla melkoista viihdettä nähdä pulska poika ensi viikon nimeämistehtävissä, varsinkin jos ne olisivat fyysistä kuntoa vaativia.

Itse en usko, että Marko tuollaisissa tehtävissä mitenkään viihdettä toisi taloon. Ennemmin uskoisin hänen yrittämisensä olevan lähellä nollaa. Tosin voisihan se synnyttää riitaa talossa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kätlin ja Mensa on tänä aamuna ilmeisesti alkanut löytämään toisiaan (uutinen BB-sivuilta), tai Mensahan on löytänyt Käpän jo aikasemmin mutta Käpäkin on vaikuttanut löytävän yhteisen sävelen Mensan kanssa. Nytkin Käpä ja Mensa on istunut vierekkäin pihalla jo pidemmän aikaa slummin rajalla keskustelemassa slummien kanssa matkailusta, peleistä ja kaikenlaisesta. Muut paratiisilaiset ilmeisesti on tupakkapaikalla siellä löhöilykulmassa.

Sauna on ilmeisesti lämpeämässä ja paratiisissa odotetaan bileitä, saa nähdä pääseekö Marko mukaan bilettämään kun on synttäritkin. Jospa ne bileet oliskin tällä kertaa slummeille.
 
Viimeksi muokattu:

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onkohan mensa opettanut käpälle sivistyssanoja :) aiemmihan Kätlin on todennut moneen otteeseen että ovat täysin eri planeetalta tai jotain, mutta hyvä jos synkkaa heillä. Minkäslainen meininki muuten on ollut tuolla Ninon poislähdön jälkeen, onko meno lässähtänyt ? Vissiin peittoa oltiin heiluteltu taas eilettäin ainakin. En oo nyt viikolla seuraillut, mutta talkshow huomenna täytyy tottakai tsekata.
 
Onkohan mensa opettanut käpälle sivistyssanoja :) aiemmihan Kätlin on todennut moneen otteeseen että ovat täysin eri planeetalta tai jotain, mutta hyvä jos synkkaa heillä.

Niin ja kuinka vammaista onkaan nimetä joku kanssa-asukki häätöäänestyksessä sillä perusteella ettei oikein ymmärrä sivistyssanoja.

Toivottavasti muut asukkaat äänestävät jatkossa Käpsykkää ja Tonia (oliko sen niminen) sillä perusteella, että ovat niin saatanan idiootteja etteivät ymmärrä sivistyssanoja.
 

trap

Jäsen
Onko siellä talossa tapahtunut taas pitkään aikaan mitään kiinnostavaa, jos ei Ninon poistamista lasketa?

Omalta osalta tämän seuraaminen tuntuu menevän joka vuosi samalla tavalla. Aluksi tulee katsottua jonkin verran ja ensimmäiset jaksot ovat ihan viihdyttäviä. Vähitellen värikkäitä tyyppejä poistuu ja talossa ei tapahdu enää juuri mitään. Sitten tuleekin enää katsottua talk-show't (nekin sivusilmällä) ja seurailtua semi-aktiivisesti netistä mitä siellä tapahtuu.

Tämän kauden suurin floppi oli kyllä slummi-paratiisi-kuvio. Ideana se on ihan OK, mutta yllättäen toteutus Suomen versiossa täyttä tuubaa. Viikkotehtävät sentään joskus oli hyviä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Niin ja kuinka vammaista onkaan nimetä joku kanssa-asukki häätöäänestyksessä sillä perusteella ettei oikein ymmärrä sivistyssanoja.

Toivottavasti muut asukkaat äänestävät jatkossa Käpsykkää ja Tonia (oliko sen niminen) sillä perusteella, että ovat niin saatanan idiootteja etteivät ymmärrä sivistyssanoja.

Mängimieskin varmaan ymmärtää tosta vaan vironkielisiä sivistyssanoja. Jos Käpä ei aina löydä puhuessaan oikeita suomalaisia sanojakaan niin tottahan toki Kätlin ymmärtää sivistyssanat kuin vettä vaan.

Sen sijaan Justiinalta ja Tonilta jotka puhuvat äidinkieltään voisi olettaa sitä että ymmärtävät noita.

Talossa on menossa Markon synttäribileet, tosin paratiisi juhlii ja synttärisankari itse on slummissa. En tosin ole kerinnyt taloa nyt seuraamaan kun Urholla menee Jokereiden peli.

Paratiisin asukkaat oli saunassa kun BB kuulutti "menkää sisälle". Espoolaiset pioneerit taas asialla, nyt lensi useita kiviä pihalle. Ja uusi kuulutus "tämä on Big Brother menkää sisälle ja lukitkaa kaikki ovet". Kätlin syö sisällä subia keltaisissa biksuissa ja pyytää Mensaa paistamaan pihvit pannulla, Käpä sanoi tulevansa auttamaan.

Minna ja Jesa ilmeisesti meinaa heiluttella peittoa paratiisin makkarissa, kameramiehet ja ohjaajat haluavat pitää työpaikkansa joten 24/7 kamera ei vahingossakaan näytä sinne. Myöskään biksuissa tanssinutta Kätliniä ei uskalleta näyttää, no tanssiva Kätlin olisikin ollut seksikäs näky, siitä Minnan ja Jesan jutusta en olisi niin varma. Ei siinä mitään mutta hauskaksi sen tekee se että slummi ja Kätlin katselee ja kommentoi asiaa. Käpää naurattaa Minnan ja Jesan touhu. Yksi yöllinen vilahdus näyttää siis tehneen tehtävänsä. Samilla näkyy olevan pikkasen känniääliö vaihde päällä.
 
Viimeksi muokattu:

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Paratiisin väki porealtaassa.
Kamera rakastaa Justiinaa yläviistosta. Ei ihme.
Sami aloitti laulamisensa taas. Toivottavasti ei laula koko iltaa.
Esa J. ja Minna tutussa esitouhussa altaassa.
Kätlin jäi yllättäen yksin porealtaan nurkkaan kun Justiina siirtyi Samin viereen.
Esa J. tarkkailee...
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis voi tsiisus noita Esaa ja Minnaa. Panevat kaikkien silmien alla ja muut kuolaavat vieressä ja lähinnä lyövät tahtia.. Että silleen! Käpä, Dana ja sampo ovat eniten kiinnostuneita toimituksesta. Minna ulvoo kuin pistetty sika.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis voi tsiisus noita Esaa ja Minnaa. Panevat kaikkien silmien alla ja muut kuolaavat vieressä ja lähinnä lyövät tahtia.. Että silleen! Käpä, Dana ja sampo ovat eniten kiinnostuneita toimituksesta. Minna ulvoo kuin pistetty sika.
Tä, missä sellaista on taas näytetty? Viimeksi BB-tuotannon vastaava kameramies sai fudut, kun kyseinen pari veteli julkeasti vaakamamboa.

Nyt talossa on meneillään paratiisin bileet ja Sami on aika mukavissa pieruissa. Taitaa yrittää yhtäaikaa ja erikseen sekä Justiinaa, että Kätliniä. Saa nähdä missä seuraavaksi heteka narisee ja mitä katsojille näytetään.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tä, missä sellaista on taas näytetty? Viimeksi BB-tuotannon vastaava kameramies sai fudut, kun kyseinen pari veteli julkeasti vaakamamboa.

Nyt talossa on meneillään paratiisin bileet ja Sami on aika mukavissa pieruissa. Taitaa yrittää yhtäaikaa ja erikseen sekä Justiinaa, että Kätliniä. Saa nähdä missä seuraavaksi heteka narisee ja mitä katsojille näytetään.

24/7 sitä tuli. Siis miten tuon pystyit missaamaan? Paratiisin makkarissa touhusivat ovi auki. Ohjaaja ei näyttänyt kuin hiukan alusta itse touhua. Tarkka selostus kyllä tuli asukkaiden toimesta. Ja Dana ihaili Esan vehjettä ja Minnalla oli naama täynnä, tiedätte kyllä mitä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös