Nino poistettu talosta sääntörikkomuksen vuoksi.
http://www.bigbrother.fi/uutinen.shtml?964044
Viimeinenkin viihdyttävä henkilö lähti talosta.
Eiköhän kyse ole seksuaalisesta ahdistelusta, näin veikkaisin. Koska sitä mitä Nino on tehnyt Sampolle ei katseltaisi sormien läpi jos kyseessä olisi miehen ja naisen välinen kanssakäyminen niin ei sitä voida katsoa nytkään sormien läpi. kyttääjä kirjoittaa blogissaan asiasta
näin.
Jännä nähdä millaiseksi talon meininki nyt muuttuu kun yksi rääväsuu on poissa. Viihdettä lähti, toisaalta myös ärsyttävyyttä. Mutta itsehän Nino hölmöili itsensä ulos, joten en jää itkemään läikkynyttä maitoa. Ja eiköhän Ninoa ole pk:ssa jo varoitettu aikasemminkin asiasta joten ihan puun takaa tuo tuskin tuli. Tää muuttaa varmaan nimeämisiäkin aikalailla, Ninohan meinaan todennäköisesti olisi ollut tällä viikolla nimettynä - huokaisen osittain helpotuksesta vaikka en Ninon poistoa näin toivonutkaan, sillä pelkäsin tämän viikon nimettyjen olevan Kätlin ja Nino josta pelkäsin tulevan aikamoisen taistelun. Nyt kun yksi poistettiin niin voitaisiin mennä tää viikko ilman nimeämisiä ja ketään ei häädettäisi, koska muuten se tietää että taloon tuodaan taas joku Ninon tilalle eikä se ajatuksena houkuta tippaakaan. BB joustaa slummin ja paratiisin rajasta, myös slummin asukkaat sai luvan tulla paratiisin puolelle sohvalle juttelemaan muiden kanssa tunnoistaan Ninon poistosta, ei ole pakko tulla mutta se on luvallista. Kaikki slummitkin on paratiisin puolella ja Sampo kertoi että Nino on poistettu koska loukkasi Sampon yksityisyyttä, päätöksen on tehnyt ulkopuolinen taho Sampo ei ole saanut vaikuttaa asiaan. (seksuaalinen häirintä veikkaus oli siis oikea)
Slummit kerkesi nukkumaan ehkä reilun puoltuntia ennen kuin tuli käsky ulos ja Nino jäi pk-huoneeseen. Mikähän on nyt talossa tunnelma? Joko siellä tiedetään Ninon poistuneen? BB-uutisten perusteella tiedetään, asiasta on siis
kerrottu taloon.
Kokoajan alkaa vituttaa tuo koko kauden ostaminen nettiin enemmän ja enemmän. Ninon syyhyn tällä hetkellä sen kummemmin puuttumatta, totean että viihdearvo laski REILUSTI. Mitä tuonne nyt jäi ? Pelkkiä tapetintuijottajia ja paskanjauhajia ja yksi joka osaa tehdä värikkäitä juomia! Wau...
No nyt voi olla sulle hyvä tilaisuus käyttää vaikka "mä lopetan katselun" -kortin. Heh, tuo kortti näkyykin viuhuvan täällä yhdellä jos toisella. Kyllä tää mun fiiliksien mukaan vaikuttaa olleen ihan Ninon oma moka, tuskin tuota meinaan kovin helpolla on talosta poistettu sen verran viihdettä ja katsojien suosiota ja inhoa Nino nautti. Ja jos mä olin huvittava angstatessani siitä että Kätlinin mahdollinen lähtö lopettaa mun katselun, niin kyllä yhden kännissä aina vinkuvan mutta parhaimmillaan hauskan puppelipojan perään parkuminen on myöskin jossain määrin huvittavaa.
Ai niin vielä yksi sinällään itseäni huvittava juttu, eli jälleen yksi Danan läheisistä ystävistä poistui talosta - ensiksi Jelena, sitten Ragnar ja nyt vielä Nino.
Nimim. värikkäitä juomia ja iloisen positiivista mieltä. :)