Johan on mennyt bb mielenkiintoiseksi, seurataan kun kärpeset hässii, tavaroita lentää toiselle puolelle, ihmiset polttaa ja ...siinä se olikin. Tässä jaossa ei ole kyllä mitään järkeä. Liikkumatilaa rajataan ja estetään koko talon osallistuminen tehtäviin. Ja tehtävien palkinto? Saa nimetä!!! Herran jestas, parempi kun ei saisi nimetä lainkaan kun paratiisin asukkaat kuitenkin tylsistyy toisiinsa ja äänestää toisiaan pois. On kyllä tylsin bb ikinä.
Jos jotain yllättävää tästä kaudesta pitää hakea niin kerrankin olen flintin kanssa jostain samaa mieltä. Kyllähän minä Kätlinin pitäisin talossa. Iloinen ihminen, jonka pk-selityksiin tempautuu kyllä itsekkin mukaan kun esittää asiat aina täynnä intoa ja iloa.
Talosta häädettiin viimeksi pois 2 asukasta joilla kummallakin oli annettavaa viihdearvoltaan taloon ja nyt vaikuttaa ettei talossa tapahdu mitään. Ragnar, Sampo, Dana, Minna, uudet asukkaat, mitä viihdearvoa näillä on? Tosin vaikka Ninolla onkin viihdearvoa niin en kyllä jaksa katsoa ihmistä lainkaan. "Mää oon jo kolmekymppinen, tuollainen 18-vuotias..", "Kolmekymppinen", "ei nuo muut tiedä mitään kun minä olen kolmekymppinen". Saa olla ihminen kolmekymppinen jos aivot samaa luokkaa paviaanin kanssa.