On varsin söpön ujoa että perustelet tuota Raksusta tykkäämistäsi verhoamalla sen Kätlinin taakse. Pidä rohkeasti vain se Raksu-lippusi korkealla. Ei siinä ole mitään väärin että tuollaiset värikkäät neonväri-pojat vetoaa.
Minä liputan edelleen Kätlin talossa pysymisen puolesta.
flintstonen viestit ovat sellaista kamaa nyt, että alan toivomaan Kätlinin putoamista. Sinänsä ihan sama, kun BB.n seuraaminen on suht. vähäistä omalla kohdallani, eikä Ragnar tai Kätlin sen suurempia fiiliksiä aiheuta.
flintstonen viestit ovat sellaista kamaa nyt, että alan toivomaan Kätlinin putoamista. Sinänsä ihan sama, kun BB.n seuraaminen on suht. vähäistä omalla kohdallani, eikä Ragnar tai Kätlin sen suurempia fiiliksiä aiheuta.
Yllättävää että tuo kaikkien ennakkoluuloisten kuningatar Justiina ei antanut Kätlinille pisteitä.
Se Justiina on sittenkin ennakkoluuloistaan huolimatta tutustunut (varmaan joku pakottanut) Kätliniin vaikkei voinut niin kuulemma tehdä.
Todennäköisesti BB on antanut käskyn että, tutustu Kätliniin ja muuta asenteesi tai saat rangaistuksen.
Joko nyt alkaa raksuttaa ettei Esa A:lla välttämättä ole yleistieto ihan hallussa vai onko Esa A:n puolustajilla selitys valmiina tähänkin?
Kyllä mä varmasti saan sunnuntaina itkupotkuraivarin ja syytän jälleen maailman pahuutta jos Kätlin tippuu, toisaalta silloin mä voin helposti lopettaa tän ohjelman katsomisen enkä ole enää kiusaamassa teitä kirjoittelullani tässä ketjussa.
Lupasit viime vuonnakin lopettaa kun suosikkisi putosi mutta kuinkas sitten kävikään...
Tänään Kataja sanoi muuten hyvin BB extrassa että suomalaisten äänestys käyttäytyminen on outo kun aina äänestetään tunteita herättävät ensimmäisinä ulos, vaikka nimenomaan ne ketkä aiheuttavat konflikteja ja ärsyttävät pitäisi pitää talossa.
Jos nyt sen verran tarkentaisi, ettei tuo suomalaisten yksinoikeus ole. Kyllä tuota tapahtuu yhtä paljon myös isossa maailmassa. Turha tuosta aina tehdä suurempaa numeroa.
Nino on ihan loistava! Kunnon haistapaska-asenne. (= Saakelin itsekeskeinen ja lapsellinen, paljon loistavaa läppää ja pelleilyä.
Niin ja pakko mainita, että jollei Nino voita tämän vuoden BB:tä niin kotimaisissa katsojissa on jotain perustavanlaatuista vikaa.
Mutta me suomalaiset voitaisiin tehdä sitten päinvastoin kuin muu maailma ja äänestettäisiin nää turhakkeet ekana ulos.
Onhan Nino hauska mutta samalla sellainen pikku paskiainen jota ei kestäisi hetkeäkään. Ja ärsyttävintä Ninossa on se että Nino ei kestä itse yhtään vastasanaa, heti jos joku (yleensä Kätlin) kehtaa sanoa vastaan niin Nino vetää kauheat itkupotkuraivarit ja sitten ollaan niin 30-vuotiasta.
No kun katsojat ei pääse päättämään niitä äänetyksiin joutujia, sampomaiset turhakkeet on hyvin harvoin äänestyksissä.