Empatiaa tai ei mutta kai sitä hieman silti voisi pilke silmäkulmassa hieman kettuilla? Ainakin itse tekisin näin vaikka empatiaakin löytyisi... Huumorintaju on kova sana!
Lotta polttaa tupakkaa ja Nino, jonka tupakat ovat loppu kärkkyy jämää (ties monennenko kerran). Keskustelu eteni suunnilleen näin.
Nino: Jätä Lotta mulle jämä, mun on hermot ihan loppu.
Lotta: Tämä on mun ensimmäinen tänään ja en kyllä jätä!
Nino: Jätä nyt, anna edes savut siitä välillä.
Lotta: No en tosiaankaan anna, mähän sanoin jo!
Nino: Voi vittu, sä olet ihan hemmoteltu kakara!
Lotta: No etkö sä ymmärrä kun tää on mun eka, niin mä en anna!
Nino: Voi vittu, mä en enää pyydä sulta mitään, tunge ne vitun tupakas vaikka perseesees!
Lotta: Vai niin?
Nino: Just niin ja haista vittu!
Lotta: Haista ite!
Terttu: Voi rakkaat ystävät yritetään olla sovussa, meidän on niin paljon helpompi olla ystävällisiä toisillemme, minä voin sovitella, se on miun tehtäväin..........minä olen...... minä tiedän..........minä olen nähnyt.........minä olen kokenut.........minä........minä........ minä........ minä........
Ja tämän vuoksi pitäisi kyseistä paskaa katsoa...? Jumalauta ihmiset...mikä teitä vaivaa?
Mikä ihmeessä saa sut toivomaan Esan lähtöä?
Me ollaan huonoja epäonnistuneita yksilöitä, joilla ei ole... niin kyllä te kaikki moraalisaarnauksen airuet tiedätte. Te paremmat sisältörikkaan henkilökohtaisen elämän omaavat ihmiset ette BB:ä katso, ettekä missään olosuhteissa ainakaan lue aihetta käsitteleviä ketjuja suurennuslasin kanssa, ettehän?
Mikä se sinua vaivaa. Mene viisastelemaan paidan silityksestä, se kun on niin perkeleen paljon mielekkäämpää.
No miten meikäläinen eroaa niistä Jatkoajan kirjoittajista, jotka katsovat kyseistä ohjelmaa mutta ovat poistamassa ihmisiä joita esim. sinä haluat säilyttää...? Olisiko parempi jos katsoisin tätä ohjelmaa ja sitten vasta kommentoisin, että on totaalista kuraa verrattuna muihin kausiin?
Eroat juuri sillä ettet (kai?) katso ohjelmaa, vaan luet satunnaisen viestin sieltä täältä ja tulet profetoimaan siitä mikä mahdollisesti vaivaa meitä, jotka seuraamme ko. sarjaa. Se jos joku BB:tä seuraava haluaa poistaa jonkun jota minä en, on vain eriävää mielipidettä, ei sen kummempaa, vaikka kuinka boldaisit ei asia sen kummemmaksi muutu.
Myönnän...turhaan tulin avautumaan tähän ketjuun asiasta. Ei olisi pitänyt. Sorry.
Tuo ikäjakauma on kyllä perseestä, mutta ei kai tuonne kovinkaan moni "aikuinen" edes halua.
Mutta tosiaan, kuka järkevä aikuinen ihminen tuonne haluaisi?
Rangaistuksen kärsivät slummin asukkaat kierrättämällä ringissä sääntöjä kunnes BB ilmoittaa rangaistuksen olevan ohi.
Kuitenkin näitä vajaita halutaan seurata...ja joku vielä 24/7.
Kaipaisin kyllä taloon enemmän kolmikymppisiä tai iältään nuorempia, mutta henkisesti kypsempiä. Mutta tosiaan, kuka järkevä aikuinen ihminen tuonne haluaisi?
Mielestäni taas tällä kaudella on ainakin tähän mennessä ehkä henkisesti kypsintä porukkaa aikoihin. Ainoina poikkeuksina Lotta, Tuija ja varauksin Ragnar. Muut ovat aika kypsiä ihmisiä. Myös iällisesti siellä on mielestäni hyvä jakauma.
Koskakohan tulee ensimmäinen mahdollisuus siirtyä slummista paratiisin puolelle? En usko, että tuotanto jaksaa odottaa ensi Torstaihin.
Sitä voi sitten jokainen ihan keskenään miettiä kumpi on fiksumpaa, katsoa 24/7 vai se että ne jotka eivät seuraa (ainakaan virallisesti koska ovat parempia ihmisiä) kuitenkin viitsivät tulla tänne ketjuun julistamaan omaa totuuttaan vaikka ohjelma tai siinä olevat ihmiset eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Minusta tuolla on asukkaista kasassa hyvä kokonaisuus, harmi vain että keinotekoisella jaolla tuokin kokonaisuus osittain rikottiin. Minä ihmettelen miksi sinne kaivattaisiin enemmän kypsempiä ihmisiä ja kuitenkin samaan aikaan toivotaan lisää tapahtumia.
Mielestäni taas tällä kaudella on ainakin tähän mennessä ehkä henkisesti kypsintä porukkaa aikoihin. Ainoina poikkeuksina Lotta, Tuija ja varauksin Ragnar. Muut ovat aika kypsiä ihmisiä. Myös iällisesti siellä on mielestäni hyvä jakauma.
Eipä näytä tapahtuvan. Paratiisilaisista osa istuskelee edelleen siinä rappusilla katselemassa paperin pyöritystä. Aso ilmeisesti ainakin istuu sen takia, että tuntee osallistuvansa rangaistukseen. BBPlazan liveketjun mukaan Danan toosaa oli sitten tutkittu naisten toimesta että oliko siellä mahdollisesti kaksi tamponia. Ei ollut, hoitaja Minna oli asian todennut.