Suomen Big Brother 2009

  • 1 141 054
  • 3 798

Nick Neim

Jäsen
Mä niin arvasin että tää jako tekee tän ja 24/7:ssa ohjaaja ei osaa enää näyttää mitään. Nyt sitten katsellaan bileiden aikanakin jotain slummilaisten syömistä. Booring.

Ja vaikka Kätlin olisi slummissa syömässä, niin sehän ei tilanteeseen vaikuttaisi, eihän?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sä et arvannut mitään. Eipä tuolla nyt mitään villiä biletystä näytä olevan.

No kyllä sieltä enemmän ääntä kuuluu kuin tuolta slummin synkistelystä. Tuskin siellä mitään villiä biletystä on, tosin siitähän minä en tiedä kun tää 24/7 näyttää vaan tätä väsynyttä slummia.

Ja vaikka Kätlin olisi slummissa syömässä, niin sehän ei tilanteeseen vaikuttaisi, eihän?

Ei tietenkään vaikuta, mitä sä höpötät? ;)
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt sitten katsellaan bileiden aikanakin jotain slummilaisten syömistä. Booring.

Näytettiin siinä välissä muutama minuutti "bileitäkin", mutta sitten siirryttiin takaisin slummin puolelle. Täysin oikea valinta ainakin tuossa vaiheessa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Näytettiin siinä välissä muutama minuutti "bileitäkin", mutta sitten siirryttiin takaisin slummin puolelle. Täysin oikea valinta ainakin tuossa vaiheessa.

No mä onnistuin missaamaan senkin hetken. Nino ilmeisesti sitten onnistui hommaamaan rangaistuksen pöllimällä tupakan paratiisista ja poltti sen vaikka siitä kuulutettiin kaksi kertaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No mä onnistuin missaamaan senkin hetken. Nino ilmeisesti sitten onnistui hommaamaan rangaistuksen pöllimällä tupakan paratiisista ja poltti sen vaikka siitä kuulutettiin kaksi kertaa.

Tuolla on nyt kyllä sellaista porukkaa slummissa, ja vielä Terttu sopivasti ärsyttämässä heitä, että ei varmaan mene pitkään kun tapahtuu oikein kunnon hajoamisia. Nino, Tuija, Lotta ja Ragnar ei oikein vaikuta sellaisilta tyypeiltä jotka osaisivat ottaa tuon tilanteen huumorilla. Ja onhan tuo Lotan nirsoilu ruoan suhteen jo jotain aivan uskomatonta. Pidän itseäni jo aika nirsoilijana mutta pientä on tuon Lotan rinnalla meikäläisen nirsoilut. Mitähän pirua ihminen yleensä menee tuollaiseen paikkaan jos ei pysty syömään kuin Mäkkärin hampurilaisia (ja niitäkin vain ilman pihviä) ja spagettia?


EDIT: Ehkä "hieman" överiksi meni nuo Ninon keskitysleiri-vertaukset kun joutui muutaman tunnin jotain kaapeleita pätkimään. Saattaisi tehdä hyvää lukea vähän mitä siellä leireillä oikeasti on tapahtunut että saisi vähän perspektiiviä.
 
Viimeksi muokattu:

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Lotan on pakko esittää tyhmää. Ei kukaan normaalit koulut käynyt suomalainen voi olla noin pönttö.

Nino on kyllä aivan loistavaa komiikkaa! Toivottavasti viihtyy talossa pitkään. Varsinkin se nauru. Se pistää aina hymyilyttämään. Ja muutenkin kaikki avautumiset ja muut kommentit ovat loistavaa viihdettä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Aika odotetut ihmiset häätöäänestykseen. Toivottavasti nörtti-Esa lähtee, mutta en pistä pahakseni jos Aso lähtisi.

Tämän päivän koosteesta:

- Nino on helvetin asiallinen jätkä. Tämä taisi olla ensimmäinen kooste missä mies jätti ihan oikeasti sen neiteilyn pois ja tuossa päiväkirjahuone-kohtauksessa oli aivan loistava.

- Tehtävä oli hyvä ja saa nähdä keneltä palaa hermot ensimmäisenä. Saattaa huomenna Samilla, Kätlinillä, Asolla, Tuijalla ja Ninolla palaa käämi totaalisesti. Taisi parisen tuntia nukkua vain.

- Lotta ja Nino jonnekki maantiedon tunnille, kiitos. Tuo lipun yhdistämiseen oikeaan maahan kuuluu yleissivistykseen.
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Aika odotetut ihmiset häätöäänestykseen. Toivottavasti nörtti-Esa lähtee, mutta en pistä pahakseni jos Aso lähtisi.

Mikä ihmeessä saa sut toivomaan Esan lähtöä? Mulle EsaA on yksi ehdoton suosikki. Kaverilla näyttää muutenkin olevan ihan hyvin kannatusta jos BBPlazaan uskoo :)

Sen sijaan Terttu saisi lähteä ehdottomasti! Vastenmielinen Jeesustelija joka ei osaa kuunnella muita!
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Toivottavasti Terttu lähtee. Tuollaista hirveää pälpätystä ja hössötystä ei jaksa millään kuunnella. Monestiko hänen lapsensa ja lapsenlapsensa on tehnyt sitä ja tätä, ja monestiko toiset asukkaat ovat kuin lapsenlapsia hänelle? Lisänä vielä kirjaimellinen jeesustelu luovat pelkkiä negatiivisia tunteita minulle.

Ihmettelen, että kanssa-asukit ovat noinkin pitkään pystyneet olla hajoamatta mummoon täysin. Käsittämättömän ärsyttävä henkilö.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Lotan on pakko esittää tyhmää.

Olen muutaman kerran katselun jälkeen tullut myös tähän tulokseen. Liian typeriä kysymyksiä mm. pizzapohjasta ja ties mistä ja nyt muka veikkaili sitä lippua joksikin Jenkeiksi. Tällä on nyt joku Krisse Salminen-rooli vaan jäänyt junnaamaan päälle, kuvitellen sen vievän voittoon.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kuinka tyhmiä ihmisiä voi BB-talossa olla?
"Onko toi Usan lippu? Vai Englannin? Mutta eikö Usan lipussa oo enemmän noita tähtiä? No se on Usan tai Englannin"

Voi helvetti oikeesti.

EDIT: Mitä ne vihjeet ja numerot koosteessa oikein tarkoitti? Oliko joku Big Brotheriin liittyvä, vai joku Subin oma homma?
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Sen sijaan Terttu saisi lähteä ehdottomasti! Vastenmielinen Jeesustelija joka ei osaa kuunnella muita!

Mä veikkaan, että Terttu tekee ilkkajääskeläiset ja hänen naamastaan saadaan nauttia maaliin asti. Siinä onkin Vappu ihmeissään, kun Terttu kirittää viikosta toiseen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mä veikkaan, että Terttu tekee ilkkajääskeläiset ja hänen naamastaan saadaan nauttia maaliin asti.

Pahimmassa tapauksessa Tertun pudottamiseen tarvitaan manne, joka saadaan tämän tehtävän suoritettuaan helposti poistettua talosta johonkin sääntörikkeeseen nojaten.
 
Viimeksi muokattu:

krobbe

Jäsen
Sen sijaan Terttu saisi lähteä ehdottomasti! Vastenmielinen Jeesustelija joka ei osaa kuunnella muita!

Toivottavasti Terttu lähtee. Tuollaista hirveää pälpätystä ja hössötystä ei jaksa millään kuunnella.
Ihmettelen, että kanssa-asukit ovat noinkin pitkään pystyneet olla hajoamatta mummoon täysin. Käsittämättömän ärsyttävä henkilö.

Tuossa nimimerkit ardou ja Mikke11 kertoilivat syitä miksi Tertun nimenomaa tulee pysyä talossa ja todella pitkään. Ne jotka näkivät eilen "rouvaristuspsykon" ja Lotan sekä Tuijan väliset "keskustelut" ymmärtävät varmaan paremmin mitä tarkoitan. Herranen aika vanha rouvahan oli aivan kuin riivattu, puuttui enää, että olisi alkanut puhumaan kielillä ja leijumaan ilmassa tyylikäs nahkalakki päässä vinhasti pyörien! Lisäksi itsekseen höpöttelee välillä kuin mielenvikainen. Asia mummo!

- "En minä tuomistse!"
- "Minä en tuollaisia pikkupentuja kuuntele!"
- "Minä rakastan kaikkia, teitä vaan etäältä!" jne, jne !!
 

krobbe

Jäsen
Mä niin arvasin että tää jako tekee tän ja 24/7:ssa ohjaaja ei osaa enää näyttää mitään. Nyt sitten katsellaan bileiden aikanakin jotain slummilaisten syömistä. Booring.

Ja minä arvasin tämän, siis Flintin kannanoton.

Ei herran pieksut, miksi ihmeessä pitäisi katsella Paratiisi-turhisten nolla-viihdettä? Mitä siellä on muka katsomisen arvoista?

- Kätlin ja Dana? Nättejä, viihdearvo nolla, siirry Flint katsomaan vaikka teinityön kasvuopasta!

- Sami, höpöttelee miehisiä juttuja sanomatta kuitenkaan yhtään mitään, taitaa olla täys vätys koko kaveri.

- Esa J, aivan täydelinen kuohilas, ei mitään annettavaa, ellei ala astumaan Minnaa, tuo Steven Segalin kasvoilla varustettu tyttö on aivan hiiri, eikä tarjoa mitään paitsi jos alkaa alapään töihin Esa J:n kanssa, mutta sitä lajiahan jokainen löytää ilman peittävää peittoakin niin halutessaan.

- Jelena, omaa ehkä eniten potentiaalia Ason kera jonkin asteiseen BB viihteeseen noista Paratiisin mitättömyyksistä.

Kun sen sijaan kaikki ohjelman seuraamisen kannalta mielenkiintoiset persoonat hajoilee slummin puolella, Marko tosin pienin varauksin. Tietysti jos valtavan hammasrivistön katseleminen jota kuta viehättää, puolustaa poikakin paikkaansa BB:n viihdytysjoukoissa.

Joten, slummia lisää, paratiisilaiset voivat istuskella aivan rauhassa kameroiden katvealueilla!
 

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Ei herran pieksut, miksi ihmeessä pitäisi katsella Paratiisi-turhisten nolla-viihdettä? Mitä siellä on muka katsomisen arvoista?
Kun sen sijaan kaikki ohjelman seuraamisen kannalta mielenkiintoiset persoonat hajoilee slummin puolella, Marko tosin pienin varauksin.

Onko taloon tullut uusia asukkaita? Joo, huomio slummiin. Paratiisissa ei ole muuta seurattavaa ku Kätlin ja sekin pistää kyllästyttään pitemmän päälle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja minä arvasin tämän, siis Flintin kannanoton.

Ei herran pieksut, miksi ihmeessä pitäisi katsella Paratiisi-turhisten nolla-viihdettä? Mitä siellä on muka katsomisen arvoista?

Kyllä minulla ainakin oli hauskaa kun kuuntelin Kätlinin, Jelenan, Minnan ja Samin keskinäistä juttelua, ne jutut sai ainakin minut useampaan kertaan nauramaan. Ja minusta taas ne parhaat tyypit on paratiisissa, myös noin yleisen viihdyttävyyden kannalta (jutut on muutakin kuin jeesusta, yleistä tyhmyyttä tai sairaskertomuksia). No Ninon ja Sampon kun vielä sieltä ottaisi paratiisiin niin sitten olisi se paras porukka kasassa (en tosin ole haluamassa että ketään siirretään minnekään puolelle). On siellä paratiisissa Minna ja Esa J joiden viihdearvo ei ole kovinkaan suuri. Slummilaisista Mensa on aika tylsä, vaikka onkin parantanut alusta. Terttua, Tuijaa ja Lottaa ei vaan jaksa katsella tai kuunnella ja Ragnar on liian väritön vaikka vaatteet onkin värikkäitä.

Kun sen sijaan kaikki ohjelman seuraamisen kannalta mielenkiintoiset persoonat hajoilee slummin puolella, Marko tosin pienin varauksin. Tietysti jos valtavan hammasrivistön katseleminen jota kuta viehättää, puolustaa poikakin paikkaansa BB:n viihdytysjoukoissa.

Joten, slummia lisää, paratiisilaiset voivat istuskella aivan rauhassa kameroiden katvealueilla!

Se slummilaisten keiton lusikoiminenko oli jotenkin viihdyttävää? Ja sen mitä tuossa eilen sieltä slummin puolelta näin niin eihän ne slummilaiset edes hajoilleet, olivat vain tylsistyneen näköisiä eivätkä tehneet mitään. Siinä sitä hurjan viihdyttävää ohjelmaa olikin. Onneksi menivät nukkumaan aikasin niin ohjaaja ei kehdannut enää kuvata tyhjää pihaa (sitä se käytännössä oli vaikka ne asukkaat siellä syömässä olikin) vaan siirsi kuvan iloisesti keskustelevaan paratiisiporukkaan. Ja kenestä Markosta sinä puhut?

Ja mitä tulee häätöäänestykseen niin jos näistä kolmesta eniten tapahtumia aiheuttavat halutaan pitää talossa niin Mensa on se joka sieltä pitäisi häätää, Mensa ei ärsytä ketään eikä hajoa itsekään, puhuu hyvin vähän ja jättäytyy taka-alalle tarkkailemaan. Hyvin vähän viihdearvoa siis luvassa. Aso hajoaa helposti ja Ason saa jo muutamalla sanalla käymään ylikierroksilla. Terttu taas ärsyttää varsinkin Lottaa ja Tuijaa, ja muutenkin mummo tuntuu käyvän vajailla pytyillä joten henkinen romahtaminen on lähellä.

Minua Terttu ei viihdytä vaan pelkästään ärsyttää enemmän ja enemmän, enkä saa kiksejä tuosta asukkaiden riitelystäkään niin oma toiveeni on että Terttu on se joka lähtee. Ja mummelin henkisen hyvinvoinnin kannalta lienee parasta että näin myös sunnuntaina tapahtuisi. Terttu ja pitkä miinus.
 
Viimeksi muokattu:

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Ole t Flint katsellut väärät kohdat. Terttu / Lotta / Tuija "keskustelu" oli jotain aivan käsittämättömän erinomaista seurattavaa!

Olen odotellut pitkään jo, koska Mensa-Esa, sekä Terttu alkaisivat oikein tosissaan keskustelemaan jumalasta jne. Tosin Tertun kanssa on hieman vaikea keskustella, sillä puheenvuoroa on todella vaikeaa saada.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen odotellut pitkään jo, koska Mensa-Esa, sekä Terttu alkaisivat oikein tosissaan keskustelemaan jumalasta jne. Tosin Tertun kanssa on hieman vaikea keskustella, sillä puheenvuoroa on todella vaikeaa saada.

Kyllähän niillä pari päivää sitten oli pienimuotoinen uskontokeskustelu. Siitä jäi sellainen fiilis että Esa A olisi voinut kyykyttää mummelia miten päin tahtoo mutta oli kuitenkin aika sovittelevalla linjalla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ole t Flint katsellut väärät kohdat. Terttu / Lotta / Tuija "keskustelu" oli jotain aivan käsittämättömän erinomaista seurattavaa!

Mä en sitä töissä ollessani tietenkään nähnyt, mä näin vain slummilaisten iltaa ja se oli pelkästään tylsää ja sinä aikana ei ainakaan kukaan hajoillut. Nähtiin vain sitä vaisua syömistä ja hiljaisia asukkaita. No tänään koosteessa tuota mainitsemaasi asiaa varmaan nähdään.
 

J.Petke

Jäsen
Kyllähän niillä pari päivää sitten oli pienimuotoinen uskontokeskustelu. Siitä jäi sellainen fiilis että Esa A olisi voinut kyykyttää mummelia miten päin tahtoo mutta oli kuitenkin aika sovittelevalla linjalla.

Tässä on kaksi kuvaa mikä kuvastaa aika hyvin keskustelua uskovaisten kanssa uskonnosta.

Kristitty vs. ateisti

Tiede vs. uskonto

Tästä taitaa tulla aika pitkä kausi jos noiden slummilaisten olot eivät tuolla parane. Pysyn vieläkin veikkauksessani, että tämä kestää sen 4 viikkoa ja sen jälkeen tehtävä lopetetaan ja palataan viikkotehtäviin mitkä kestävät 2 viikkoa jokainen.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Kyllähän niillä pari päivää sitten oli pienimuotoinen uskontokeskustelu. Siitä jäi sellainen fiilis että Esa A olisi voinut kyykyttää mummelia miten päin tahtoo mutta oli kuitenkin aika sovittelevalla linjalla.

Joo, mutta aika pienimuotoiseksi se jäi, sillä Esa A pisti jarrua siinä vaiheessa, kun oli paikka laukoa tyhjiin. Olisi hauskaa jos helluntaiseurakunnan jäsen joutuisi hieman enemmän perustelemaan näkemyksiään. Nyt siellä pari kuuntelee innoissaan/kohteliaisuuksissaan/humalapäissään näitä tarinoita, mutta kukaan ei pyri keskustelemaan niistä.

Ärsyttääkö muita muuten se, että se vanha täti ei muista toisten nimiä?
Eli puhelee "tummasta tytöstä" jne.

Alunperin viime kausi piti olla kohdallani se viimeinen, mutta taas tätä tulee katsottua...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tästä taitaa tulla aika pitkä kausi jos noiden slummilaisten olot eivät tuolla parane.

Mä taas ihmettelen mitä paratiisin asukkaiden on tarkoitus tehdä, slummilaisilla on viikolla ohjelmassa kolme nimeämiskilpailua ja sitten kaikille oleva päällikkökilpailu. Eikö paratiisin asukkaille ole BB:n taholta tarkoitus antaa päällikkökisan lisäksi mitään tehtäviä ja ohjelmaa? En nyt ihan heti keksi miksi tämä jako ja "viikko-ohjelma" olisi mielenkiintoisempi kuin aikaisempien kausien viikkotehtävät koko porukalle, mikähän mahtaa olla se suuri idea ajatusten-Tonava Sami Aaltosen ideariihellä? No ilmeisesti Kasmasiini ja Räi$käle kerkeää nyt paremmin keskittymään olennaiseen (saunailtoihin) kun ei ole edes niitä 5-15 minuutissa kyhättäviä viikkotehtäviä mietittävänä.

Luuleeko joku että se asukkaiden jako ja epätasa-arvo kantaa koko kauden läpi? Tämä menee tylsäksi hyvin nopeasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös