Paskamaisen tempun teki Cheryll Harrille. Ihan oikeasti vituttaa miehen puolesta. Ja miksi naisten kanssa on vaikea tulla toimeen?
"Nyyhnyyh, BB ei muista mun synttäreitä."
Oliko Cheryll luvannut Harrille jotain uskollisuutta? Kuka ymmärtää mitenkin naisten liehdinnät mutta käsittääkseni Cheryll on Harrista halunnut vain kaveria, Harri vähän muutakin.
Kuka nainen voi oikeasti pitää sellaisesta miehestä eroottisessa mielessä, joka puhuu ärsyttävästi, suutelee toisia "miehiä" sekä on muutenkin jotenkin ämmämäinen?
Harrin olisi nyt vain löydettävä se sisäinen homppelipoika itsestään, eikä etsiä pelastusta erikoiseen seksuaaliseen suuntautumiseen Cheryllistä.
Kun täällä niin kovasti Cherylliä syyllistetään, niin vaikka ikävän tempun sinäänsä tekikin - sääti hänestä pitävän miehen edessä miehen "kaverin" kanssa - niin todellisuudessahan neitonen ei ole ainakaan käsittääkseni missään vaiheessa antanut Harrin olettaa että olisi hänestä kiinnostunut muutenkin kuin kaverina.
Hetkinen, mitenkäs tämän blondin olisi pitänyt Harria huomioida, jos joutui tekemään tosissaan töitä saadakseen munaa? Priorisointia.Se minkä takia minä arvostelen Cheryllin käytöstä alkuillan perusteella on se että Cheryll antoi ymmärtää olevansa Harrin kaveri mutta illan aikana Harri oli Cheryllille kuin ilmaa, Cheryll ei käytännössä noteerannut Harria mitenkään - ok Harri oli nössö eikä pitänyt itsestään meteliä mutta varsin paskamaiselta tuo käytös ns kaveria kohtaan minusta Cherylliltä oli.
Hetkinen, mitenkäs tämän blondin olisi pitänyt Harria huomioida, jos joutui tekemään tosissaan töitä saadakseen munaa? Priorisointia.
Mariannan toiminta vaikuttaa tuon maikkarin kirjoituksen perusteella taas pahalta härnäämiseltä, ht. Johanilla tuntuu olevan vientiä talossa enemmänkin. Tähän asti saldona siis ilmeisesti hj Mindeltä ja Mariannalta. Veikkaisin vielä ainakin Mian haluavan jotain ko. jampalta.
Saamattomille nyhveröille (lue Harri) käy kuten vanhassa lorussa todetaan: Jää luu jakajan käteen. Vai oliko se tässä tapauksessa oma tatti, joka jäi kouraan?Paskamaisen tempun teki Cheryll Harrille. Ihan oikeasti vituttaa miehen puolesta. Ja miksi naisten kanssa on vaikea tulla toimeen?
Työssä? Missä työssä nuo pässit tuolla ovat? Jutella, kuulostaa to-del-la homolta. Noillahan on tuolla vielä aivan liian monta päivää aikaa vaan jutella!No kyllä minä olisin odottanut että Cheryll olisi edes jutellut Harrin kanssa, vaikka kuinka olisikin munaa tehnyt mieli - joka sinällään on tytössä kuin tytössä hyvä asia.
Niin, en minä ainakaan pystyisi olemaan vihainen kaverille jostain juttelusta, jos toisella on lämmittely käynnissä.No kyllä minä olisin odottanut että Cheryll olisi edes jutellut Harrin kanssa, vaikka kuinka olisikin munaa tehnyt mieli - joka sinällään on tytössä kuin tytössä hyvä asia.
Työssä? Missä työssä nuo pässit tuolla ovat?
Jutella, kuulostaa to-del-la homolta. Noillahan on tuolla vielä aivan liian monta päivää aikaa vaan jutella!
Veikkaanpa että olet - ainakin suuressa vähemmistössä. Vaikka pienen sortamisen huomaankin niin mun ja useimpien muiden mielestä ei häiritse tippaakaan. Ei tässä nyt olla mitään uutisia lukemassa.
Minna se taas puhuu paskaa minkä ehtii.
Juuri äsken se toimitteli jätkille keittiössä suurinpiirtein näin"Mä en tiedä mitä mä täällä oikein teen kun mun firma tuottaa sen 50000€ kuukaudessa mitä täältä voi voittaa" Markon ilmeestä näki heti, että se ei usko pätkääkään ja alkoi ääneen laskemaan "50000€ kuussahan tarkoittaa 600000€ vuosituloja. Sähän oot miljonääri!" muut hörähtivät nauramaan ympärillä ja Minna nopeesti lisäsi, että " no on siitä sitten jotain kuluja ja muuta" ja nopeesti vaihtoi puheenaihetta.
Ei se aivan sanatarkasti noin mennyt, mutta pointti oli varmaan tuli selväksi...
Ainoa kuka tällä hetkellä jaksaa kuunnella tuon vässykän juttuja? Tosin Minnakin vaihtaisi varmasti Harrin heti keheen tahansa muuhun asukkaaseen, jos joku vaan jaksaisi hänen kanssaan kaksistaan notkua.Mikä vittu Harriin on mennyt? Nuolee Minnan persettä minkä ehtii.
Minna se taas puhuu paskaa minkä ehtii.
Juuri äsken se toimitteli jätkille keittiössä suurinpiirtein näin"Mä en tiedä mitä mä täällä oikein teen kun mun firma tuottaa sen 50000€ kuukaudessa mitä täältä voi voittaa" Markon ilmeestä näki heti, että se ei usko pätkääkään ja alkoi ääneen laskemaan "50000€ kuussahan tarkoittaa 600000€ vuosituloja. Sähän oot miljonääri!" muut hörähtivät nauramaan ympärillä ja Minna nopeesti lisäsi, että " no on siitä sitten jotain kuluja ja muuta" ja nopeesti vaihtoi puheenaihetta.
Ei se aivan sanatarkasti noin mennyt, mutta pointti oli varmaan tuli selväksi...
Tuli itsekin naurettua todella kauan tämän tapahtuman jälkeen. Yöllä Minna puhui täysin samalla tavalla ja pistin vielä kännin piikkiin, mutta ei enää tänään tuollaista paskaa.
Mikä vittu Harriin on mennyt? Nuolee Minnan persettä minkä ehtii.
Mikäs firma tuolla akalla muka on? Sillainenko firma, että jos Minnaa kaatuu rappusissa, niin samalla menee firmakin nurin? Kovat on tulot..