Väärä sivurajaheitto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
Hieman repeilytti kohta:
Koulutus:
Korkeakoulut:
Mäkelänrinteen lukio
Hyvää läppää? Jos 34-vuotias maalaistäti ei muusta puhu kuin omista ulosteistaan, on jossain vikaa. Ehkä tollainen on jossain Keuruulla hyvää läppää.Maria: Aivan loistava henkilö. Ei uskois ikäisekseen juttujen perusteella. Mature heittää hyvää läppää jatkuvasti ja toivon että jatkaa talossa pitkään.
Hyvää läppää? Jos 34-vuotias maalaistäti ei muusta puhu kuin omista ulosteistaan, on jossain vikaa. Ehkä tollainen on jossain Keuruulla hyvää läppää.
Voi jeesus, mitä imbesillejä. Kuuluisivat ihan oikeastikin jonnekin suljettujen ovien taakse juttujensa perusteella.Kolumni eilisen illan/yön tapahtumista. Voisin kuvitella, että ainakin Marian lainit osuvat aika hyvin.
Yhtään puolustelematta po. henkilöitä, kyseessä oli kuitenkin kolumni. Ilmeisen osuva tosin. Eikä kukaan varmaan mitään nobel-ehdokkaita tonne taloon odottanutkaan.Voi jeesus, mitä imbesillejä. Kuuluisivat ihan oikeastikin jonnekin suljettujen ovien taakse juttujensa perusteella.
Kolumni eilisen illan/yön tapahtumista. Voisin kuvitella, että ainakin Marian lainit osuvat aika hyvin.
Äsken juuri asukkaat spekuloivat sillä, että jos taloon joku julkkis tulee kesken kauden, niin se on nimenomaan Tuksu. Niko ainakin tuntui olevan lähes varma asiasta.Milläköhän viikolla Johanna Tukiainen menee taloon esiintymään rangaistukseksi epäonnistuneesta viikkotehtävästä?
Toiseksi: Nyt kun on seksiä nähty jos jonkinlaista, niin herää kysymys, että onko tällä tuotantokaudella ja näillä asukkailla enää mitään annettavaa?
Kukas sellaista on tehnyt? Eihän nuo nyt muuta ole kuin pussailleet ristiin rastiin.Ehkä minä olen vanhanaikainen mutta en ole kyllä koskaan ymmärtänyt tuollaista ristiinnussimista mitä tuolla harrastetaan.
Edit: Vois kyllä vaihtaa k-18 leiman
Minna tienaa kuukaudessa vaivaiset 50 000 €, silti jostain kumman syystä hänellä ei ole edes omaa saati vuokra-asuntoa, vaan elelee kaverinsa kämpillä. Ei tuolle muijalle voi kun nauraa. Vakavalla naamalla sepustaa tuommoista paskaa... Ei mutta hetkinen taitaakin mennä kaikki rahat ruokaan?
Ei ihminen pohjimmiltaan paljoa eläimestä eroa. Jos minkä tahansa muun nisäkäslajin hedelmällisimmässä iässä olevia yksilöitä suljettaisiin tuollaiseen tilaan, niin lisääntymisviettihän siellä jylläisi hyvin pian. No, eläimillä ei ole ehkä sellaista moraalikäsitystä joka on ihmiselle tyypillinen. Mutta mitä BB-talon asukkaiden moraaliin tulee, niin melko löyhässä se monella tuntuu olevan. Tosi-tv formaattiin tuollaiset "tiukan valintaseulan läpäisseet" tyypit kyllä sopivat.Ehkä minä olen vanhanaikainen mutta en ole kyllä koskaan ymmärtänyt tuollaista ristiinnussimista mitä tuolla harrastetaan.
Heh, alkaa kyllä oikeasti vaatia tuollaisia toimia tämä ohjelma
Myönnetään: nyt nauroin ääneen. Ei kerta kaikkiaan pokka enää pitänyt.. se Miian ja Minnan riita, ja Niko tilittämässä elämäänsä kovaan ääneen siinä välissä =D hemmetti kun olisi itsekin vielä ollut pikku tuiskeessa, niin kuinkahan paljon sitten olisi saanut irti..