Suomen Big Brother 2008

  • 1 244 927
  • 4 325

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jos nykyiselläkään ei saada viihdyttävää pakettia edes tunniksi, niin mitä ne vois näyttää jos pk-huone keskustelut jätetään pois? On totta,että Nikon pk-keskusteluja näytetään aivan vitun liikaa. Mutta, jumalauta jos kooste PÄIVÄN tapahtumista kestää sen tunnin ja siinä koosteessa on n.5 minuuttia ehkä jotain viihdyttävää/kiinnostavaa katsottavaa, niin missä vika? Asukasvalinnoissapa tietenkin. Viime kausilla sentään oli persoonia positiivisessa mielessä tyyliin: Perttu, Kaki, Olli, Niko...Onhan siellä nytkin persoonia, mutta negatiivisessa mielessä. Ei yhtään aidosti hauskaa ihmistä vaan tuollaisia saatanan kiukkupusseja ja paskanjauhajia. Ei vaan enää yksinkertaisesti pysty innostumaan tästä ohjelmasta. Jotain radikaalia pitää tapahtua, että meikäläinen lämpeää uudelleen. Enkä tarkoita mitään helvetin "leijona talossa,vittu kun on hauskaa ainakin Räisäsen,Sainion ja Aaltosen mielestä"

Samaa mieltä. Itsekin olen huudellut sen yhden huumorisällin perään, mikä on ollut aina joka kausina. Pidin myös itsestäänselvyytenä että sellainen on myös tälläkin kaudella talossa, mutta olen ihmeissäni kun ei olekaan.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Ei se naula tainnut ihan steriili sitten olla..

Niin noh, itse naula on voinut ollakin steriili siihen asti kun se on puupalikkaan naulattu, mutta eiköhän se hiukan epästeriili ole ollut kun se on tämän valopään korvasta poistettu? Osansa voipi olla myös kys.naulan käsittelyllä kun sitä kaverin korvaan naulattiin... Tyhmyydestä sakotetaan, sano!
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Samaa mieltä. Itsekin olen huudellut sen yhden huumorisällin perään, mikä on ollut aina joka kausina. Pidin myös itsestäänselvyytenä että sellainen on myös tälläkin kaudella talossa, mutta olen ihmeissäni kun ei olekaan.

Sama. Tosin enää sinne ei tuskin tuollaista ihmistä laiteta. Tai jos laitetaan niin tämä henkilö joutuisi todennäköisesti saman tien muutaman asukkaan hampaisiin. Niko ainakin saisi taas raivota päiväkirjahuoneessa: "Siis mä en niinku kestä! Toi vitsailija luulee, et tääl talossa ei oo muita kun se. Siis voi että! Mul on nyt kuukautiset ja täytyy vähän kilahtaa!"
 

Valtteri

Jäsen
BB voi ottaa ihan omalle vastuulle Harrin verenmyrkytyksen. He kielsivät tikkojen heittelyn vatsaan, mutta eivät naulan lyömistä korvaan.. ei siellä oikeen hereillä oltu, taaskaan. Tuo naulan lyöminen korvaan oli muutenkin niin tylsä ja älytön temppu, että huhhei. Hartsa olisi voinut hyvinkin voittaa koko paskan.. mahtaa jätkää vituttaa, jos ei enään taloon pääse. Mutta kyllä tuo BB on antanut taas niin surkeat näytöt, että en ihmettelisi jos tämä olisi viimeinen kausi.. sekoilua toisensa perään.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Samaa mieltä. Itsekin olen huudellut sen yhden huumorisällin perään, mikä on ollut aina joka kausina. Pidin myös itsestäänselvyytenä että sellainen on myös tälläkin kaudella talossa, mutta olen ihmeissäni kun ei olekaan.

Itselle taas Niko on se "huumorisälli", vaikka kaveri vetääkin tosissaan juttunsa. Harvinaisen aidon tuntuinen ja äkkipikainen ihminen kyseessä. Hyvä huumorintaju myös.

Johan: Huomenta Niko
Niko: Jos sä heti aamusta alotat heti ton vittuilun niin mä vedän sun (jonkun) solmuun
Johan: Mä vaan sanoin huomenta

Toi on mun mielestä hyvää huumoria.

Mutta eipä tule yllätyksenä ettei Niko ole Jatkoajan ÄIJJJJJIEN mukaan hauska henkilö. Hyi kauheeta, sehän on homo.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Mutta eipä tule yllätyksenä ettei Niko ole Jatkoajan ÄIJJJJJIEN mukaan hauska henkilö. Hyi kauheeta, sehän on homo.

Mua ei häiritse Nikon homous, mutta se itsekkyys vituttaa. Aina siitä saa kuulla, kun Niko laitetaan tekemään jotain tai saa jonkin rangaistuksen. Koskaan ei varmaan ole ottanut paskaa niskaansa muiden puolesta sanomatta siitä. Ja tupakkaahan pitää tottakai saada ja ne jotka eivät polta, eivät ansaitse mitään ylimääräistä. Tupakka nyt kuuluu tavallisiin elintarvikkeisiin ( myös Mia jaksaa tästä muistuttaa) Viime kauppareissun sankari oli jälleen Niko, joka osasi hillitä tupakanhimonsa ja otti sen 3,95 maksaneen korin. Tämän jälkeen meni sisälle ja tietenkin alkoi kailottaa miten epäitsekäs hän on. Ei varmaan olisi ostanut tuota koria ellei Marianne olisi ollut mukana neuvomassa.

Mutta kyllä toivon Nikon jäävän taloon vielä pitkäksi aikaa, koska on hän kuitenkin hauska kaveri ja välillä väläyttelee hyvin. Vähän jos ajattelisi muita enemmän, niin voisi olla jopa suosikkini.
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Itse en pidä "Vittu mua NIIIIN ärsyttää" -tyyppisen liturgian jatkuvaa hokemista tai muiden kilpailijoiden haukkumista kovinkaan humoristisena, korkeintaan hivenen tragikoomisena. On vaan jotenkin surullista nähdä aikuinen ihminen, jonka henkinen kehitys on jäänyt täysin lapsen tasolle.
 

Valtteri

Jäsen
Tämä Antti on näköjään ollut joku häirikkö nuorempana.. on lentänyt melkein kaikista kouluista ulos, mm. Jakomäen ylä-asteelta ja on saanut sinne elinikäisen porttikiellon. Antti oli myös joskus aiheuttanut vaaratilanteen lentokoneessa, kun oli sytyttänyt röökin ja palohälytin pamahti päälle. Antin pitäisi saada kunnon känni päälle ja alkaisi tapahtua, näin luulen..
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Mutta eipä tule yllätyksenä ettei Niko ole Jatkoajan ÄIJJJJJIEN mukaan hauska henkilö. Hyi kauheeta, sehän on homo.
Niko on ajoittain varsin hauska henkilö, jonka soisin toistaiseksi pysyvän talossa, mutta elävässä elämässä en haluaisi koskaan tavata. Jatkuvat aiheettomat kilahdukset sekä äärimmäinen itsekeskeisyys saattaa aiheuttaa Nikolle varsin ikäviä ulkomuotoa muuttavia ongelmia, jos meno on ulkomaailmassa samanlaista. Homous ei haittaa kainkaan, mutta sitä tarvitse koko ajan korostakaan, kuten heterouttakaan.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitävät juuri viiden minuutin esitelmän itseään kiinnostavasta aiheesta. Cheryll kertoi perheen merkityksestä, Jari-Matti internetistä ja hän mainitsi Jatkoajan nimeltä! Anniiina kertoo kaksoistutkinnosta.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt käymään läpi kaikki ässäfanit, kuka aiemmin aktiivinen nimimerkki on kirjautunut viimeksi reilu kuukausi sitten? :)

Jari-Matti siis tuli taloon 14.9 ja pari edellistä päivää oli varmaan eristyksissä Klaus Kurjessa. 11.9 on sopiva viimeinen vierailupäivä.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jari-Matti siis tuli taloon 14.9 ja pari edellistä päivää oli varmaan eristyksissä Klaus Kurjessa. 11.9 on sopiva viimeinen vierailupäivä.
Tähänkin ketjuun on kirjoittanut porilainen Ässä-fani, joka on kirjautunut viimeksi 10.9. mutta nimimerkkiähän ei saa yhdistää henkilöön, joten se siitä.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta eipä tule yllätyksenä ettei Niko ole Jatkoajan ÄIJJJJJIEN mukaan hauska henkilö. Hyi kauheeta, sehän on homo.
Hienoa, että vedät aina nämä Jatkoajan ÄIJJÄT ja homot täällä esiin. Kommenttisi meni yhtä pahasti metsään kuin edellinen risteilyemäntää koskeva spekulaatiosi.

Tommysta tulee jotenkin mieleen Little Britain ja Daffyd; samalla asennoitumisella mennään.

Ja Nikosta: ehdottomasti talon viihdyttävin henkilö. Tylsäksi käy sarja, jos joutuu lähtemään lähiaikoina.
 

Nicke50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo mäkin muistelisin, että mainitsi Turussa asuvan nykyään. On jotenkin vaisu viikko ollut BB-talossa nyt.

Vaihdatteko te siellä turussa joukkuetta sen mukaan missä asuu? Jari-Mattihan on Harjavallasta, siellä jostain ihmeen syystä lähes kaikki ovat Lukkofaneja. JM muutti h-vallasta poriin, sieltä turkuun.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Vaihdatteko te siellä turussa joukkuetta sen mukaan missä asuu? Jari-Mattihan on Harjavallasta, siellä jostain ihmeen syystä lähes kaikki ovat Lukkofaneja. JM muutti h-vallasta poriin, sieltä turkuun.

Mietsuslav mainitsi PORILAISESTA ässäfanista, siksi huomautin Jari-Matin asuvan nykyään Turussa. Nih.
 
Tässä vaiheessa lienee paikallaan muistuttaa sääntöpykälästä §10

10 §
Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen rangaistavia.


Ihan vain tiedoksi ettei jouduta äänestämään ketään pois Jatkoajasta.

Terveisin,
Moderaattorit
 

Betoz

Jäsen
Mutta eipä tule yllätyksenä ettei Niko ole Jatkoajan ÄIJJJJJIEN mukaan hauska henkilö. Hyi kauheeta, sehän on homo.
Juu. Jos ei tykkää Nikosta, on homofoobinen.
Jos ei tykännyt Akista, oli rasisti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu. Jos ei tykkää Nikosta, on homofoobinen.

Samanlainen asennehan Nikolla on itselläänkin. Hän itse saa tietenkin vähemmistön edustajana (ja siksi koska on aina saanu paskaa niskaan) haukkua ja vittuilla kenelle tahansa ja mistä tahansa mutta toisin päin se ei onnistu. Nikosta on kivaa olla uhri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös