Siis 3 kaljaa ja lasi jotain halpaa skumppaa viidessä tunnissa?
Normaali ruokajuomat. Ei tuollainen voi näkyä kuin korkeintaan siten, että henkilöllä on ehkä 0,3 promillea ja ei se vaikuttaa mitään ellei pidä osallistua johonkin ilmakivääriammunnan olympiafinaaliin.
Tänään olen nähnyt televisiossa jotain niin pöyristyttävää, että jonkun pitäisi siihen puuttua. Olen aina pitänyt Vappu Pimeätä erittäin likaisena naisena ja jos olen esim. sattunut söhläämään radion sellaiselle taajuudelle, jossa kyseinen eukko hörisee niin korviin on alkanut sattua. Hänellä ei ole mitään sellaista kontrollia sen suhteen, mistä asioista tai millä termein on soveliasta keskustella. Varsinkaan radiossa. Mutta nyt kun käänsin uutisten jälkeen sub tv:lle ja siellä oli tämä vaalea pulska nainen studiossa vapun kanssa niin se oli jotain aivan hirvittävää. Jonkun pitäisi puuttua tuohon. Ensinnäkin lapset ja nuoret eivät ehkä tajua, mistä on kysymys. Elokuvat ovat fiktiota, mutta tuossa tuo likaisuus on osin totta, joten siinä annetaan huonojen perheiden lapsille vääriä käyttäytymismalleja. Ohjelmassa olisi pitänyt ehdottomasti kertoa, että se on väärin toimittu.
Kun katsoin Bucket List -elokuvan niin siinä tumma mies osoitti, että huonostikoulutettu työväenluokan henkilö voi olla ihan kunnon kansalainen, mutta ei ole välttämättä ollut vain mahdollisuuksia kouluttautua ja hankkia parempaa ammattia. Silti on voinut oppia paljon ja tietää asioista. Mutta sitten on taas tätä white trash -jengiä (aika iso osa demareista) ja en itse kertakaikkiaan tiedä, mitä sille pitäisi tehdä. Maailma on mennyt jotenkin liian suvaitsevaiseksi. Ennen spurgut vietiin putkaan, nykyään he saavat makoilla kaduilla. Ennen tota roskasakkia ei ollut ihmisten ilmoilla, nykyään sitä on esim. kauppakeskukset niin täynnä, ettei niissä voi ollenkaan normaali-ihmiset asioida ja sitten nyt tungetaan jo televisioonkin. Se on jotain ihan hirveätä.
Kimi Räikkösen ihannointi ja kaikki älynvastainen törkyisyys on jo pitkään ollut MTV:ssä jonkinlainen vallitseva toimintatapa. Mitä juntimpaa, tyhmempää ja törkyisempää niin sitä parempi. Siinä mielessä ei yllätä, että sisarkanavalla toimitaan tuolla tavalla. Silti Pekka Karhuvaara saisi tehdä asialle jotain. Ei tuollaista voi näyttää televisiossa.