Suomen Big Brother 2008

  • 1 244 906
  • 4 325

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuuli & Anniina = tyhmempiä kuin saappaat

Ei helvetti.


Toi Tuulihan on ihan vitun TYHMÄ akka. Ihan samaa tasoa Anniinan kanssa.
 

d2uce

Jäsen
"Ku kaikissa maissa on käytössä euro, nii onks se sit niinku EU-maissa"

Way to go Anniina.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Uskomaton vatipää toi Anniina. Just kerrattu eri maiden valuuttoja poikien toimesta niin eikö tämä järjen jättiläinen väitä dollari Ison-Britannian rahayksiköksi hetkeä myöhemmin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Toivottavasti tuosta Tuulista ei tule ainakaan meikäläisen lasten opettajaa. Ei vittu, ei yksikään tulevakaan opettaja voi olla noin tyhmä. Vanhempieniltaan kyllä menisin itse joka kerta, mutta en oikeen tiedä onko lasten kannalta hyvä että opettaja ei tiedä mistään mitään.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Siis mitä vittua, nyt se on lukittu, Anniina on ihan oikeasti täysi puupää. Ei muistanut mitään muuta maailman rahayksikköä, kuin euron. "Entäs se, eiks se oo raha, se ruotsin kruuna?" "kruunu, ei kruuna" "niin joo..". Ei vittu. HALOOOOOOOOOOOOOOO. Ja TAAS, Big Brother kysyi päiväkirjahuoneessa vittuiluna mikä valuutta mahtaisi olla käytössä Ruotsissa, johon Anniina vastasi jälleen kerran "kruunA." "Mikä valuutta on käytössä Iso-Britanniassa?" "mmm.. dollari?".

Joo, ei mulla muuta. Vitun tyhmää sakkia tuolla, tosin aika odotettavissa oli tuo tulos tuolta jengiltä (lue: Anniinalta). Eli sikäli ei mitään uutta, mutta joka kerta tuo vaan jaksaa kummastuttaa miten idiootteja ihmiset oikeasti voivat olla.
 

Sakic#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jukurit, Avalanche
Siis oikeesti!!! Voiko noin tyhmiä ihmisiä olla? Big brotheriin on valittu varmaan ihmisiä, joiden äo on alle 70....
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toivottavasti tuosta Tuulista ei tule ainakaan meikäläisen lasten opettajaa. Ei vittu, ei yksikään tulevakaan opettaja voi olla noin tyhmä. Vanhempieniltaan kyllä menisin itse joka kerta, mutta en oikeen tiedä onko lasten kannalta hyvä että opettaja ei tiedä mistään mitään.

No, nimi ja pärstähän on nyt koko kansan muistissa. Way to go Tuuli.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joko flintti puolusti chipaa, joka sai samat pisteet kuin virallisesti palikat Anniina ja Tuuli?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei jumalauta että oikein pahaa tekee katsoa tuollaista tyhmyyttä. Ruotsin valuutta on kruuna ja Iso-Britannian dollari... Ei saatana, missä helvetin tynnyrissä tuo tyttö on elänyt 20 vuotta? Ihan käsittämätöntä että voi olla tuon ikäinen ihminen joka ei tiedä tällaisia asioita...
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
No niin. Nyt se mistä olen valittanut iät ja ajat on käynyt toteen. Koska koko pirun Itsenäisyyspäivänä televisiosta ei tule muuta kuin talvisotaa, niin yhteiskuntamme yksinkertaisemmat yksilöt ovat menneet sekaisin.

Chipan mielestä talvisota oli se sota, jonka jälkeen Suomi itsenäistyi. Sinänsä looginen päätelmä. Suomi itsenäistyi 1917 ja itsenäisyyspäivänä ei televisiosta tule muuta kuin toista maailmansotaa, niin asioiden pitää liittyä yhteen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei jumalauta että oikein pahaa tekee katsoa tuollaista tyhmyyttä. Ruotsin valuutta on kruuna ja Iso-Britannian dollari... Ei saatana, missä helvetin tynnyrissä tuo tyttö on elänyt 20 vuotta? Ihan käsittämätöntä että voi olla tuon ikäinen ihminen joka ei tiedä tällaisia asioita...

Toisaalta Anniina on niin reppana, ettei se varmaan voi tyhmyydelleen mitään. Enemmän hämmästyttää toi Tuuli, joka on aivan yhtä palikka, mutta opiskelee jossain korkeakoulussa. Mahtaa olla kova taso laitoksessa!
 

rudy25#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jarkko Ruutu
Toi Tuulihan on ihan vitun TYHMÄ akka. Ihan samaa tasoa Anniinan kanssa.

Taivaan tosi. Vasemman jalan saapas kuvaa tyttöjen älykkyyttä melko hyvin. Jos on lukenut Hesaria tai edes Kansan Uutisia säännöllisesti pitäisi yleistiedon olla edes jonkinlaisella tasolla. Tavallaan se on tytöillä onkin, nimittäin alimmalla mahdollisella. Lukisivat edes Demiä. Ai niin Tuuli opiskelee yliopistossa. Hyvää päivää...

Tuulista olisin uskonut enemmän. Tai no, enpä itse asiassa ole siitä itsekään enää täysin varma. Anniina piti kyllä tasonsa. Kruuna on Ruotsin ja dollari on Iso-Britannian valuutta. Perkele. Lisäpisteitä olisi pitänyt antaa termin valuutta tuntemisesta. Vai pitikö sekin Anniinalle selittää?

Chipa on myös osoittanut totaalisen typeryytensä jo useaan otteeseen. Chipan käsittämättömän huono itsetunto tekee Chipasta täydellisen tollon. Pohjimmiltaan hän on varmasti lämminsydäminen ja tekee parhaansa jne. Hissi ei silti mene ylös asti. Tarjoaa silti, tai siitä johtuen, kohtalaisen hyvää viihdettä talossa. Menee finaaliin asti.

Uusia en vielä dumaa. Teen sen lähipäivinä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Uskomaton vatipää toi Anniina. Just kerrattu eri maiden valuuttoja poikien toimesta niin eikö tämä järjen jättiläinen väitä dollari Ison-Britannian rahayksiköksi hetkeä myöhemmin.

No olihan Anninalla mitä parhain selitys asialle.... KU MÄ EN OO PALJOO MATKUSTELLU!

Vittu alle kouluikäiset lapsetkin tietää ruotsin ja britannian valuutat.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Anniinan kootut löytyvät täältä. Huikeata materiaalia! Vai onko tämä linkki ollut jo ketjussa.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Siis oikeesti!!! Voiko noin tyhmiä ihmisiä olla? Big brotheriin on valittu varmaan ihmisiä, joiden äo on alle 70....

Toisaalta monen Jatkoaikaan kirjoittavan teinipojan itsetunto saattaa saada kovinkin suurta pönkitystä, kun huomaa saaneensa useampaan kysymykseen oikean vastauksen kuin big brother-talon asukkaat. Ja osa pääsee jopa päivittelemään, miten tyhmiä asukkaita talossa on, kun eivät muista tarkalleen minä vuosina Suomi on ollut kovissa verilöylyissä mukana.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Uusia en vielä dumaa. Teen sen lähipäivinä.

Alussa dumasin molemmat, mutta katsottuani videohaastattelut ja nyt hetken seurattuani (etenkin Alexia), niin vaikuttaa ihan täysjärkisiltä ihmisiltä. Ainakin jos vertaa talon muihin puupäihin. Alex on päässyt juttuun hyvin mukaan ja aika kypsän tuntuinen kaveri vaikka on 19. Kehuja on tullut myös epäsuorasti naisilta hänen ulkonäköönsä liittyen. Jamppa taas on hieman hiljaisempi ainakin näin aluksi mutta kai hänkin on ihan leppoisa Lapin mies.

En tiedä saako noi mitään tapahtumia taloon enää tässä vaiheessa, mutta pahaa sanottavaa en nyt kummastakaan tähän keksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tasa paksua porukkaa jota säestää ärsyttävä tyhjäpää blondi joka on joka asiassa olevinaan muiden yläpuolella. "mää tein lukiossa ihan omaksi huvikseni yötämyöten opiskeluja". En tiedä mutta itse ainakin olen saanut Cheryllistä vitun ärsyttävän kuvan ja en kyllä pysty sanomaan mitään hyvää hänestä. Okei hän on räiskyvä persoona tuolla talossa mutta jos hänen seuranaan olisi paljon muita räiskyviä persoonia niin Cheryll ei joukosta erottuisi. Ei edes ulkoisilla avuillaan.

No miten huonon itsetunnon omaava voi pitää itseään muita parempana? Minusta Chipa pitää itseään monesti todella huonona, tässä yleistietojutussa se pitää kyllä aika hyvin paikkaansakin. Tosin ilman niitä "BB yleistieto" kyssäreitä (9,10) Chipalla (joka ei ole aikasemmin BB:tä seurannut) olisi edelleen 6/13, Tuulilla 4/13, Anniinalla 5/13 ja Annallakin 8/13.

Ja kukaan asukkaista ei tiennyt talvisodan ajankohtaa oikein.

Voisikohan Anniinalla olla vakava lukihäiriö ja siksi nuo kaikki vähänkään vaikeammat sanat on niin vaikeita?
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulle on tullut vähän sellainen kuva että Cheryll omassa päässään kuvittelee itsänsä jonain nerona ja sitten kun tulee karu palautus maanpinnalle niin itsetunto murenee täydellisesti ja tyttö on ihan rikki.

Ja edelleen olen kyllä sitä mieltä että iso osa tuosta "huonosta itsetunnosta" on vain show'ta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minulle on tullut vähän sellainen kuva että Cheryll omassa päässään kuvittelee itsänsä jonain nerona ja sitten kun tulee karu palautus maanpinnalle niin itsetunto murenee täydellisesti ja tyttö on ihan rikki.

Mä veikkaan että koulumenestykseltä Cheryll ja Tuuli on molemmat olleet hyviä ja jos kiinnostusta on niin uskoisin että niitä tyttöjen tuloksia voisi netistä halutessaan kaivaakin.

Ja edelleen olen kyllä sitä mieltä että iso osa tuosta "huonosta itsetunnosta" on vain show'ta.

No sitten Cheri on kyllä loistava näyttelijä, sen verran koskettavasti Chipa osaa niitä purkaa.

Muutan kantaani sen verran että nämä uudet, varsinkin tuo kaunispoika Alex on ollut ihan mukava piristys talossa. Jarmoa on nähty kaapelissa aika vähän. Varsinkin Cheriä, Tuulia ja Anniinaa Alexin tulo on piristänyt paljon. Tyttöjen silmät oikein loistaa Alexin kanssa jutellessa. En muuta kuitenkaan kantaani asukkaiden tuomisesta tässä vaiheessa kautta.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Voisikohan Anniinalla olla vakava lukihäiriö ja siksi nuo kaikki vähänkään vaikeammat sanat on niin vaikeita?

Mm. näitähän Ansku on kysellyt ihmetellen: mäti, kaviaari, Brigitte Bardot, fobia, Mensa, ego, spektaakkeli, bonsai-puu, kolhoosi, demokratia, fetissi, konflikti blaa blaa ei jaksa muistaa kuin muutaman.

Jep. Selvä lukihäiriö. Tai sivistyksettömyys, kuten Ansku itse arveli.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Asukkaat sai jotkut pienimuotoiset tervetuliaisbileet, herkkuja ja skumppaa näkyy olevan jonkin verran tarjolla. Iltatehtävänä: korkeatasoinen vastaanotto, osana agenttikoulutusta on nyt vuorossa. Saivat myös juhla-asut varastohuoneesta.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suomen karhu ja reippaasti yli satavuotiaat veteraanit

Ja osa pääsee jopa päivittelemään, miten tyhmiä asukkaita talossa on, kun eivät muista tarkalleen minä vuosina Suomi on ollut kovissa verilöylyissä mukana.
Jos muistaa, että Linnan juhlissa juhlitaan Talvisodan veteraaneja voi olettaa, että pystyy päättelemään että kyseiset veteraanit eivät ole voineet olla sodassa 1917.
Voi myös olettaa, että ihmiset eivät voi keväisin välttyä kuulemasta Suomen Leijonista, on Mertarannalla sentään niin kova ääni.

Terveisin koo
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eilen, kun 24/7:ssa seurasin tuon tietokilpailun edistymistä ja asukkaiden ehdottamia vastauksia, niin tuli todella epäuskoinen olo. Miten ihmeessä voi olla noin saatanan uunoa porukkaa, varsinkin Tuuli, Cheryll ja Anniina? Tänään näytetty kooste visailusta, sekä siihen liittyvät pk-huonekäynnit saivat meikäläisessä aikaan suoraa huutonaurua. Varsinkin Anskun osalta. Se mimmi on kyllä niin ulalla kuin olla voi. Tuollainen surkimus kerää toisaalta sympatia ja -säälipisteitä häätöäänestyksessä. Toisin kuin Sherryll, hän ei tunnu feikkaavan eikä turhaa stressaa omasta sivistyksettömyydestään. Ja on muulla tavoin oikein herttainen ja hyväntahtoinen neitokainen. Tsirpula sen sijaan on jatkuvassa ristiriidassa oman itsensä kanssa. Se heijastuu hänen kaikessa tekemisissä ja sanomisissaan.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
No sitten Cheri on kyllä loistava näyttelijä, sen verran koskettavasti Chipa osaa niitä purkaa.

Löydätkö yhtään virhettä tästä elämäsi rakkaudesta? En väitä, että Cheryll näyttelee, mutta onhan tuo tyttö täysin pihalla maailman menosta. Kaikin puolin. Hienoa, että on persoonia vai mitä flint?. En kommentoi enempää, ettei tule pelikieltoa, mutta onhan tuo näkemyksesi täysin sokea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös