Ihan hyvä kuvaus Cheryllistä tuossa edellisessä. Mä en kuitenkaan näe häntä noin pahana.
Mä en usko, että Cheryll tekee tuota selittelyään tietoisesti. Ei ketään voi tyypitellä muutenkaan noin yksioikoisesti. Luulisin, että hän ihan oikeasti kokee arvoikseen ne, mitä sanoo, ja on aidosti pahoillaan, kun hairahtaa.
Ja kun muut vielä piikittelevät noista mokista, niin sitten hän joutuu prosessoimaan oppirahojaan ääneen. Ärsyttävää, kyllä, mutta pahantahtoista ja ilkeää, ei missään tapauksessa.
Mua ärsyttävät paljon enemmän ne oikeasti pahat ja väliinpitämättömät ihmiset, joita tänä vuonna edusti vaikkapa Marianna, vuonna 2006 Jenni ja 2005 Iina.
Siis nämä suorasanaiset sankarit, jotka sanovat, ettei heidän tarvitse tutustua kaikkiin, jos ei huvita. Sitten valitaan oma kuppikunta, jonka kanssa irvistellään muille. Tiedän, että täällä Jatkoajassakin on väkeä, jotka nimenomaan arvostavat moista touhua.
Oli se sitten feikkaamista tai, kaikkien kanssa voi tulla toimeen. Oikeassa elämässä ja BB-talossa. Ei ole mikään pakko laukoa kättelyssä ilkeyksiä päin naamaa, jos ei pidä toisen ajatusmaailmasta.