flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
En tiedä kuinka kauan olet palstalla ollut tai mitä puolta asiassa edustat, mutta kyllä ne parin viime vuoden keskustelut ovat olleet sivusta katsoen aika julmia flinttiä kohtaan. Ko. kirjoittaja tuntuu valitsevan aina yhden asukin ihanteekseen ja verbaalisesti suorastaan palvoo tätä. Niin tänäkin vuonna. Itse olen juuttunut tähän Flintstonen toisen osa-alueen suosikin, eli Jokereiden parissa.
Todetaan tähän että on väärinkäsitys luulla etten näkisi niitä virheitä ja puutteita suosikeissani. En kuitenkaan monestikaan näe että miksi toisin kovinkaan paljoa niitä huonoja puolia esille. Myönnän kyllä että niitä sokeita pisteitäkin suosikkieni teoissa varmasti on. Toisaalta suosikin näkee eri valossa kuin esimerkiksi inhokin ja kun toisen kohdalla motiiveja voi pitää selvinä nopeasti kun taas toiselle löytyy ymmärrystä tarvittaessa paljon enemmän.
No eiköhän minusta tai minun nimimerkistä ole keskusteltu tämän ketjun tarpeiksi jo taas ainakin hetkeksi aivan tarpeeksi.
Ja kyllä, Cherylin pompottelu Harrin suuntaan oli kiusaamista sekin.
Tuo tieto (että Harri oli pahoittanut mielensä Cherille pinkeissä bileissä) näytti yllättävän Cherin kun Ade (ja tossu) tuosta asiasta Cherille jokunen viikko takaperin jutteli. Cheri myös sanoi silloin että Harri oli kertonut hänelle monesti että talon ulkopuolella olisi joku tyttö odottamassa. Ja kun Harri kävi talossa jättämässä jäähyväiset Cheryll harmitteli Harrin lähdettyä ettei Harri jäänyt taloon että hän olisi voinut jutella asiat selviksi Harrin kanssa. Chipa myös tunnusti että ajautui Harrin loppuaikoina valitettavasti kauemmaksi Harrista ihan tyhmän syyn takia.
Talossa asukkaat sai kansallispuvut (sai varmaan jo tunti takaperin) ja kaikissa avoimissa huoneissa ja ulkona pitää käydä tanssimassa letkajenkkaa kun sen sävelet soi talossa. No nyt lähden takaisin Jokerit pelin pariin...
Viimeksi muokattu: