Täytyy heti paljastaa oma vajaisuuteni teille: en katso Big Brotheria, enkä ymmärrä miksi sitä katsotaan.
Tulin tänne kysymään teiltä ilman provoamisen häivääkään, joita BB nähtävästi kiinnostaa, miksi katsotte sitä? Minulle ei vain aukene tämä tosiasia. En vain näe tätä touhua millään tavalla viihdyttävä tai kiinnostavana. En siis keksi yhtään hyvää syytä miksi käyttäisin aikaani tämän televisio-ohjelman seuraamiseen.
Minulla ei ole sinällään mitään sitä vastaan, että BB:stä ollaan kiinnostuneita. Jokainen käyttää vapaa-ajansa niinkuin itsekutakin huvittaa. Mutta siis miksi Big Brother? Ja kiva olisi jos saisin jotain muitakin vastauksia, kuin että lue tätä ketjua, niin sittenpähän tiedät.
On monia sarjoja, joita minä puolestani en seuraa. Täällä Jatkoajassakin on useita eri sarjoja käsitteleviä ketjuja; on salattuja elämiä jne. Ei ole tullut mieleen käydä kyselemässä ketjussa, että miksi katsotte sitä tai tätä sarjaa. Vaikka kyllä kieltämättä jonkun sarjan kohdalla tuleekin pohdittua ihan omassa päässä, että miksi ihmiset sitä seuraavat
On joitakin sarjoja (esimerkiksi Lost), jota tulee katsottua pari jaksoa ja se on sitten siinä. Sitten on sarjoja, kuten NYPD, jonka kaikki jaksot on tullut katsottua. BB:tä tulee vilkaistua silloin tällöin, tosin viime aikoina olen ehtinyt katsoa vain nuo sunnuntain koosteet.
Mutta ihan ilman vastaprovoa: ao. sarjasta voisi saada käsityksen, jos sitä vilkaisisi. Sitä kautta saattaisi myös paljastua, miksi toiset sitä sarjaa seuraavat. Jos se ei sittenkään kiinnosta, niin sitten vaan ei.
Henkilökohtainen veikkaus esimerkiksi ao. sarjan seuraamiselle on se, että pääsee täällä ja muuualla päivittelemään sitä, kuinka akvaarioon suljetut apinat käyttäytyvvät tai eivät käyttäydy. Lisää sosiaalista vuorovaikutusta, nääs.