Suomen Big Brother 2007

  • 971 093
  • 3 273

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Totta, että Niko ja Timo ovat samantyylisiä, mutta kyllä tuonne nyt useampikin "viihdyttäjä" mahtuu kuin yksi. Ja Kadi ei kyllä mun mielestä ole viime aikoina ollut yhtään sen viihdyttävämpi kuin kukaan muukaan naisista.

En jaksa alkaa tappelemaan itsestäänselvästä asiasta mutta nega-kyttääjä-Piia ja valivali-Tellu tai kiltti ja siveellinen Suvi ei pääse viihdyttävyydessä edes lähelle Kadia. Kadin jälkeen tytöissä ei ole enää ketään seuraamisen arvoista, Suvia jaksaa katsella mutta ei sieltä mitään irtoa ja Piiaa tai Tellua ei jaksa edes katsoa.

Niko on talon viihdyttävin asukas ja Niko ei tarvitse Timoa rinnalleen temppuillakseen, minä pidän Timostakin (olisin päästänyt viiden viimeisen joukkoon) mutta pidän Kadista enemmän.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Niko on talon viihdyttävin asukas ja Niko ei tarvitse Timoa rinnalleen temppuillakseen, minä pidän Timostakin (olisin päästänyt viiden viimeisen joukkoon) mutta pidän Kadista enemmän.

Joo, mutta kyllähän se vaikuttaa satavarmasti jonkin verran myös Nikoon, jos Timo lähtee. Ei ole enää kukaan samalla lailla mukana, niin ei varmaan kiinnosta enää hirveästi riehua. Mitä viihdyttävää muuten Kadissa on? Siis jos viihdyttävyydeksi ei lasketa itsekkyyttä, joka jonkin verran aiheuttaa muissa asukkaissa närää.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Varmaan tulee nyt itsekin ensi kertaa aktivoiduttua äänestämään, sillä koen tälläkin kertaa Timon äänestykseen joutumisen vähän epäreiluksi, sillä Martina sekoitti pakkaa ja veti ääniä itseensä häipyen kuitenkin ennen äänestystä talossa.

Mahtaa se Kadi sitten olla aika paha kun jo useampi tässä ketjussa kertoo meinaavansa äänestää - kai te kohta lähettelette viestejä bb-chat:iin?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mitä viihdyttävää muuten Kadissa on? Siis jos viihdyttävyydeksi ei lasketa itsekkyyttä, joka jonkin verran aiheuttaa muissa asukkaissa närää.

Tähän vastaaminen lienee aivan turhaa (asenteellisuus kun loistaa jo kilometrien päähän) mutta kerrotaan nyt kuitenkin:

Kadi on hauska ja hyvällä tavalla hölmö, Kadilla on valloittava ja tarttuva koko naaman loistamaan saava hymy ja säihkyvät tähtisilmät. Kadi on spontaani hetkessä elävä tyttö, joka ei turhaan jää murehtimaan tai kelaamaan menneitä. Kadilla, Jarkolla ja Suvilla on keskenään hauskaa pikku säpinää mm eilen Kadi ja Suvi yritti kovasta painia Jarkkoa kumoon, tytöt jopa teki suunnitelmia kuinka tuo onnistuisi - no eihän se onnistunut mutta ainakin minä sain tuosta hyvät naurut. Kadi saa minut hyvälle tuulelle.

Suosikkini on siis Kadi ja Jarkko.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
En normaalisti äänestä mutta nyt Martinan pakansekoittaminen (joka on ollut Timoa kohtaan aivan vitun epäreilua ja oikeastaan ihme ettei ole katkeroitunut, vaikka vihjailut oli paljon pahempia kuin Piialle) aiheutti Timolle taas "turhan" häätöuhan päälle. Ilman Martinaa ei olisi tässä mitenkään päin.

Mitä epäreilua Martinan toiminnassa muka oli? Minusta Martina oli koko porukalle aivan yhtä vittumainen suunsoittaja ja Martina ärsytti vuorollaan aivan kaikkia. Martinan tuominen taloon oli hölmöä, varsinkin kun Martina luovutti jo heti viikon jälkeen ja vielä sotkien tämän kertaisen äänien jaon nimeämisissä.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Tähän vastaaminen lienee aivan turhaa (asenteellisuus kun loistaa jo kilometrien päähän) mutta kerrotaan nyt kuitenkin:

Niin, jos sen verran tarkennetaan, että ihan aluksi itsekin pidin Kadista jonkin verran. Vaikutti niin positiiviselta ihmiseltä. Mutta on kyllä takki kääntynyt enkä itse näe tyypissä oikein mitään viihdettäkään.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Mitä epäreilua Martinan toiminnassa muka oli? Minusta Martina oli koko porukalle aivan yhtä vittumainen suunsoittaja ja Martina ärsytti vuorollaan aivan kaikkia. Martinan tuominen taloon oli hölmöä, varsinkin kun Martina luovutti jo heti viikon jälkeen ja vielä sotkien tämän kertaisen äänien jaon nimeämisissä.

Käy katsomassa vaikka Timon ja Tellun nimeämisperusteet. Kyllähän tuon nyt sokeakin näki, että jotain Martinalla oli Timoa vastaan, en tiedä jäikö sitten katkeraksi siitä "huorittelusta", joka huumorina taisi mennä Timolta hiukan yli. Olisihan sen ymmärtänyt, jos noissa avautumisissa olisi ollut jotakin logiikkaa.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
En jaksa alkaa tappelemaan itsestäänselvästä asiasta mutta nega-kyttääjä-Piia ja valivali-Tellu tai kiltti ja siveellinen Suvi ei pääse viihdyttävyydessä edes lähelle Kadia. Kadin jälkeen tytöissä ei ole enää ketään seuraamisen arvoista, Suvia jaksaa katsella mutta ei sieltä mitään irtoa ja Piiaa tai Tellua ei jaksa edes katsoa.

Niko on talon viihdyttävin asukas ja Niko ei tarvitse Timoa rinnalleen temppuillakseen, minä pidän Timostakin (olisin päästänyt viiden viimeisen joukkoon) mutta pidän Kadista enemmän.
Juu ei tapella. Mun mielestä Kadi oli alussa virkistävän erilainen positiivisessa mielessä ja yksi suosikeistani. Sittemmin se on mun mielestä muuttunut vaisummaksi. Ja sitten mua on käynyt ärsyttämään sen touhut ja puheet. Mutta se on sitten mun oma ongelma. Mutta tarkoitus oli vaan sanoa, että ei se Kadi kyllä enää ole niin hirveän viihdyttävä ollut. On se vieläkin värikkäin noista talon naisista enkä Kadia tuolta ensimmäisenä ulostaisi, mutta kun vastassa on Timo niin toivon Kadin lähtevän. Ei, en ole mikään Timon fanipoika, mutta se on sentään vastannut aika pitkälti noista talon aktiviteeteista tuolla. Nyt messiin on tullut Niko, joka on vielä parempi tyyppi kuin Timo, mutta Nikokin varmasti rauhoittuisi jos Timo lähtisi. Joten pidetään Timo mukana talossa hämmentämässä ja antamassa Nikolle "vastusta".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Käy katsomassa vaikka Timon ja Tellun nimeämisperusteet. Kyllähän tuon nyt sokeakin näki, että jotain Martinalla oli Timoa vastaan, en tiedä jäikö sitten katkeraksi siitä "huorittelusta", joka huumorina taisi mennä Timolta hiukan yli. Olisihan sen ymmärtänyt, jos noissa avautumisissa olisi ollut jotakin logiikkaa.

Niin?

Enhän minä kiellä etteikö Martina olisi provosoinut koska niinhän Martina toimi, sen sijaan en nähnyt että Martina olisi jotenkin erityisesti kohdistanut agressiivisen suunsoittonsa vain Timoon.

Kumpi on muuten mielestäsi suoraselkäisempää: agitoida täällä mahdollisesti Timon puolesta äänestäviä vastaan vai äänestää ihan itse? Muistaakseni jälkimmäistä et ainakaan viime vuonna harrastanut.

En nyt ymmärrä kysymystä? Tämän ohjelman yksi suola on keskustella ja taittaa peistä eri asukkaista. Sen sijaan en näe mitään järkeä osallistua näihin tekstiviesti/puhelin äänestyksiin, minä keksin niille pikku rahoille muutakin käyttöä.

Ei, en ole mikään Timon fanipoika, mutta se on sentään vastannut aika pitkälti noista talon aktiviteeteista tuolla. Nyt messiin on tullut Niko, joka on vielä parempi tyyppi kuin Timo, mutta Nikokin varmasti rauhoittuisi jos Timo lähtisi. Joten pidetään Timo mukana talossa hämmentämässä ja antamassa Nikolle "vastusta".

No minä en ole pitämässä talossa ketään, kun jätän äänestämisen edelleen minua fiksummille, tosin heitän ilmoille toivomuksen että Kadi jää ja Timo lähtee. Minun perusteet on että ainakin minä haluan seurata taloa jossa on mielenkiintoisia naisia ja miehiä, jos Kadi tippuu talossa ei ole enää ainuttakaan mielenkiintoista naista sen sijaan jos Timo tippuu niin talossa on edelleen mielenkiintoisia miehiä. Että näin, päätän raporttini täältä pohjois-koreasta.
 
Viimeksi muokattu:

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos Kadi tippuu, niin tämä ohjelma on aika lailla siinä. Yhtä mielenkiintoinen kuin toisella kanavalla nähtävä "Se on siinä".

Kuten on todettu, niin naispuoli jäisi liian heikoksi. Sen jälkeen olisi luvassa viikkokaupalla Nikon ja Timon teuhaamista. Piia istuu jossain tuvan nurkassa mikrofoninsa päällä, ettei hukkaa sitä. Muuten tämä talon mummohahmo kököttää kahteen vilttiin ja kolmeen huopaan käärittynä ja välillä vähän mäkättää, että olkaas pojat vähän hiljempaa.

Tellu kulkee Saulin perässä rääpimässä leveää turpaansa milloin mistäkin asiasta ja Sauli teeskentelee mielenkiintoa. Suvi eksyisi lopullisesti.

Miehet ovat muutenkin vahvoilla, koska heillä on joku sanaton sopimus, että toisiaan ei äänestetä. Vai onko Jarkko, Sauli tai Timo antaneet yhtään ääntä toisilleen? Tuskin.

Kadin pudottua ainoa mielenkiintoinen asia olisi mielestäni Farbodin taival talossa. Sillä on hyvät jutut pk-huoneessa, vaikka muuten onkin aika syrjässä noista muista.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jos Kadi tippuu, niin tämä ohjelma on aika lailla siinä. Yhtä mielenkiintoinen kuin toisella kanavalla nähtävä "Se on siinä".

Kuten on todettu, niin naispuoli jäisi liian heikoksi. Sen jälkeen olisi luvassa viikkokaupalla Nikon ja Timon teuhaamista. Piia istuu jossain tuvan nurkassa mikrofoninsa päällä, ettei hukkaa sitä. Muuten tämä talon mummohahmo kököttää kahteen vilttiin ja kolmeen huopaan käärittynä ja välillä vähän mäkättää, että olkaas pojat vähän hiljempaa.

Tellu kulkee Saulin perässä rääpimässä leveää turpaansa milloin mistäkin asiasta ja Sauli teeskentelee mielenkiintoa. Suvi eksyisi lopullisesti.

Siinä se oli tuo tämän kertainen häätöäänestys ja sen worts case scenario hienosti kiteytettynä ja hauska huomata etten ole täällä sentään aivan yksin mielipiteineni taistelemassa tuulimyllyjä vastaan.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Juu kyllä P.Lemoix aika hyvän näkökulman tuossa ottaa. Tavallaan Kadi kyllä tietämättään pitää tuota korttitaloa juuri tuolla lailla pystyssä. Hitto kun se ei ärsyttäisi mua niin paljon niin voisin peesata tätä mielipidettä, mutta kun ei vaan ihan täysillä voi. Siinä mielessä on hyvä äänestyspari mun kannalta, että kävi miten kävi niin kovin pahasti ei voi käydä. Molemmat ovat ihan kohtuu hyviä tyyppejä.
 

Veli Kettula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos jollain logiikalla ajattelee, Martinan poistumisen ennen aikojaan olisi pitänyt vaikuttaa nimeämispisteisiin. Nythän Martinalle annetut pisteet menivät hukkaan, joten ainakin Martinan antamat pisteetkin olisi voinut nollata. Tällöin äänestyksessä olisivat vielä myös Jarkko, Tiina ja Niko.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ymmärrä Flintstonen lailla, miten Ms. negatiivisuus ja hänen aisaparinsa pysyvät viikosta toiseen pois häätölistalta. Varsinkin Piia on naama niin myrtsinä koko ajan, että minä en katselisi hetkeäkään. Sitä paitsi tuo jatkuva valittaminen on Kadin hölmöilyä ärsyttävämpää.

Tietysti pelaajien (ja pelin) vinkkelistä on järkevämpää pitää ne kaikkein ärsyttävimmät mukana finaaliin asti, mutta jotenkin tuntuu mahdottomalta, että kaikki talon asukkaat osaisivat laskea niin pitkälle.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Pia voisi olla ihan ok tyyppi ohjelman viihdyttävyyden kannalta jos menisi hommassaan loppuun asti ja aiheuttaisi kunnon rähinät taloon. Kuitenkin hän onnistuu olemaan samaan aikaan helvetin ärsyttävä akka ja äärettömän hmv tylsimys, joten ohjelmalle hänen talossaolonsa ei anna yhtään mitään.
 
Mun pieneen päähäni ei mahdu miksei Piia kerää yhtään vihaa talon sisällä. Tai edes sen verran negaa, että saisi pisteitä häätöäänestykseen. Annetaanko katsojille muka niin erilainen kuva mummosta vai eikö asukkaat vain itse näe sitä mitä me näemme? Ehkäpä Piian kaksinaamaisuus vain on sen verran korkealuokkaista, ettei aiheita ärsyyntymistä kuin ainoastaan kotikatsomossa.

Joka tapauksessa Piian tuolta pitäisi lähteä seuraavaksi himaan. Tai olisi pitänyt lähteä jo viimeisen noin viiden viikon ajan. Käsittämätön valittaja, mutta samaan aikaan uskomattoman tylsä ja jopa omahyväinen ihminen. Ja kaiken paskan lisäksi Raumalta.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Piia istuu jossain tuvan nurkassa mikrofoninsa päällä, ettei hukkaa sitä. Muuten tämä talon mummohahmo kököttää kahteen vilttiin ja kolmeen huopaan käärittynä ja välillä vähän mäkättää, että olkaas pojat vähän hiljempaa.

Tellu kulkee Saulin perässä rääpimässä leveää turpaansa milloin mistäkin asiasta ja Sauli teeskentelee mielenkiintoa.
Asiaa ei juuri paremmin voisi kiteyttää.

Mummomaisen olemuksen, absoluuttisen tylsyyden, nipottamisen, murjottamisen, yksinkertaisuuden, aneemisuuden, teeskentelyn ja säälin kerjäämisen lisäksi Piia ottaa koko homman aivan liian tosissaan, mikä tekee sen toiminnasta vielä entistä tylsempää ja ärsyttävämpää. Hyvänä esimerkkinä käy nimeämisten seuraaminen. Nyt Piia antoi Kadille 2 pistettä, koska Kadi unohtelee mikrofoneja. Uuh, todella paha juttu, unohtelee mikrofoneja.

Tellu epäilee nimeämisperusteissa Kadin mielenterveyttä. Aika rohkea kommentti. Kun katsoi Tellu-Tiinan hysteeristä toimintaa eilisillan sähköshokkipelissä, voisin kehottaa Tellua vilkaisemaan peiliin.

Vielä kun Piia ja Tellu ovat jopa BB-asteikolla uskomattoman tyhmiä, en ymmärrä sitä, miten ne aina vaan välttyvät äänestykseltä.

Sähköshokkipeleissä olisi kovasti tarvittu Martinaa, joka olisi pistänyt Piian ojennukseen ja sanonut, että lopettaa ton saatanan teeskentelyn ja säälin kerjäämisen ja pelaa siinä missä muutkin.

Oli Kadista ja Timosta mitä mieltä tahansa, on ohjelman kiinnostavuuden kannalta harmillista, että sunnuntaina yksi kiinnostavimmista henkilöistä joutuu poistumaan.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Niin?

Enhän minä kiellä etteikö Martina olisi provosoinut koska niinhän Martina toimi, sen sijaan en nähnyt että Martina olisi jotenkin erityisesti kohdistanut agressiivisen suunsoittonsa vain Timoon.

Itse taas näen tämän juuri niin. Siis tietääkseni Martina nyt ei räjähtänyt kenellekään muulle yhtä naurettavista syistä kuin Timolle. Yhtenä esimerkkinä oli tämä, mistä Tellu mainitsi nimeämisperustelussaan. Toisena esimerkkinä poiminta BB:n sivuilta:

Big Brother kirjoitti:
"Hetken kuluttua Timon ja Martinan ajatukset ajautuivat jälleen törmäyskurssille. Timon mielestä talossa naposteltiin karkkeja aiempaa useammin.

- Ihan oikeasti Timo, sä valitat kaikesta koko ajan. Vi**u pää kiinni! Martina karjui pihalla."

Siinä mielessä aivan järjetön purkaus tuo jälkimmäinen, koska Timo ei todellakaan ole niitä, jotka yleensä jaksavat valittaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kadi joutaisi jo tippua. Johan tuota "olen viime vuoden Sari" feikkaamista, on tarpeeksi pitkään katsottu. Ja toisaalta, ei sitä rupinaamaa muutenkaan ilokseen katsele.
 
Kyllähän tuo Martinan "yllättävä" lähtö omasta halusta paljasti sen, että tuotannon tekemä kikka oli tuo vierailu. "Meet sinne viikoks hämmentään, sitten itkukohtaus ja kotio." Toihan se kieltämättä uutta eloa, mutta eiköhän meininki taas väsähdä.
 
No niin...

...laitetaanpa kehiin hieman veikkauksia tulevaisuudesta koskien Martiinan ja Eskon elämää.
Veikkaan, että tämä ennalta käsikirjoitettu touhu saa nyt jatkoa seuraavasti:
- muutama päivä kommentteja talossa olosta, muiden asukkien haukkumista yms.
- loppuviikosta ja etenkin ensi viikon seiskassa jo uutisoidaan Martinan "raskaudesta", mikä kuitenkin todellisuudessa on täyttä feikkiä
- seuraavalla viikolla uutisoidaan odottavan naisen onnesta jne.
- sitten tulee eteen keskenmeno, suuri suru, menettämisen tuska ym. jälleen hyvin näyteltynä
- menee muutama viikko hiljaiseloa minkä jälkeen uutisoidaan uudesta raskaudesta, joka tällä kertaa on todellinen
- ja seuraavilla viikoilla taas luemme lehdistä perheonnesta...

Syyt miksi kyseinen pariskunta toimii näin on selvä: jollainhan se asunto on maksettava ja seiskahan maksaa, kun juttuja riittää. Tää on niin valmiiksi käsikirjoitettua touhua että...ehkä jopa salaliitto!?
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Kyllä kieltämättä hieman harmittaa. Martinan poistumisen jälkeen olisi äänestys pitänyt ottaa uusiksi, sen verran paljon ääniä Martina keräsi. Tai vähintään Martinan antamat äänet olisi pitänyt hylätä, jolloin Tellu olisi joutunut äänestykseen ja saanut lähteä.

Nyt talosta lähtee yksi näkyvimmistä persoonista; oli se sitten Timo tai Kadi. En voi edelleenkään tajuta, että sitä Piiaa(tai Tellua) ei saada sinne äänestykseen.

Farbod muuten antanut molemmilla kerroilla Jarkolle 2 ja Saulille 1 äänen. Kukaan muu ei ole tainnut kyseisille herroille antaa yhden yhtä ääntä ikinä.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Musta tuntuu, että asukkaat ja varsinkin myöhemmin tulleet pelaavat joltain osin Piiaa mahdollisimman pitkälle. Sillä eiköhän heistä jokainen tiedä, ettei tuosta Kurpasta ole minkäänlaista vastusta jos joutuu äänestykseen itseään vastaan tai finaalista puhumattakaan.

Mutta tämän viikon äänestyksestä... Pakko toivoa, että Kadi saadaan tuolta pois. Niin paljon mielummin katselen Timon, Nikon ja Saulin showta. Maxinen lähdön jälkeen talon nais-asukkaiden vaisuus on noussut pinnalle entistä selvemmin. Melkoisen väritöntä ja laiskaa sakkia.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Varmaan tulee nyt itsekin ensi kertaa aktivoiduttua äänestämään, sillä koen tälläkin kertaa Timon äänestykseen joutumisen vähän epäreiluksi, sillä Martina sekoitti pakkaa ja veti ääniä itseensä häipyen kuitenkin ennen äänestystä talossa.

Ja LCD:n ruutua ei todellakaan saa pyyhkiä millään tököteillä, ei mielellään edes kostealla rätillä.
Täsmälleen samaa mieltä tuosta äänestykseen joutumisen epäreiluudesta. Timo sai neljä ääntä eli kaksi Kadilta ja kaksi Aitolehmältä. Reilua olisi ollut hylätä ne Martiinan kaksi ääntä, jolloin äänestyksessä olisi ollut vissiin 3-4 henkilöä eikä Timolla olisi hädänpäivääkään. Martinan asenne Timoa kohtaan oli selvästi muodostunut jo ennen hänen taloon tuloaan eli tv:stä (ml. päiväkirjahuone) näkemänsä perusteella, sen verran ajoissa hän vittuilun aloitti. Ei siinä mitään, suht.mulkkuhan Timo on, mutta periaatteessa tämän kilpailun mukaan noiden ei pitäisi saada vaikuttaa.

Mistä Martina voisi tietää että miten LCD:tä pitää pyyhkiä, eikai hän siviilielämässä joudu koskaan siivoamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös