BB:n tuotannolle. Lopun kämmääminen kuvasi oikein hyvin koko kautta. Vääriä ratkaisuja väärien ratkaisujen perään.
Jos ja kun seuraava bb-kausi tulee niin tuotantotiimi vaihtoon. Aivan paska tämä kausi. En jaksanut edes finaalista innostua.
Jos ja kun seuraava bb-kausi tulee niin tuotantotiimi vaihtoon. Aivan paska tämä kausi. En jaksanut edes finaalista innostua.
Miten helvetissä tuo Vappu voi olla minkään ohjelman juontaja? Aivan käsittämätöntä änkyttämistä koko kausi.
... ei pelkkiä ruuhkasuomen pintaliitäjiä....
Minä olen kysellyt samaa koko kauden ajan mutta nyt kun katsoin tämän täydelliseksi farssiksi osoittautuneen finaalilähetyksen, minä yht'äkkiä ymmärränkin että kun ohjelmaa on vetämässä täydellisen ammattitaidoton ryhmä niin täydellisen ammattitaidoton juontaja sopii siihen joukon jatkoksi kuin nyrkki silmään. Enää en ihmettele ollenkaan sitä miksi Vappu Pimiä saa juontaa suoria lähetyksiä valtakunnanverkossa, ja miksi Janne Kataja saa yleensäkin olla olemassa.
Millä perusteella tuollaisessa ohjelmassa joku voi olla oikeampi voittaja kuin joku toinen? Joku määrä kilpailijoita menee taloon, katsojat äänestävät ihmisiä pois ja lopulta on yksi jäljellä. Voittaja on aina silloin oikea voittaja. Eli siis jos Kadi olisi saanut enemmän ääniä kuin Sauli niin hän olisi ollut oikea voittaja. Ehkä jonkun äänestäjän mielestä joku toinen olisi ollut mieluisampi voittaja, mutta voittaja on silti tuollaisessa kisassa aina oikea voittaja.
Nykyinen järjestelmä sallii useamman äänen antamisen, joten voittajaksi voi valikoitua eri henkilö, kuin valikoituisi demokraattisemman äänestyksen jälkeen.
Finaalissa olleita ja voittajaa hädin tuskin haastateltiin eikä heille näytetty oikein mitään videota talon tapahtumista.
Seuraavalle kaudelle vähän ideoita, että saadaan tapahtumia:
Eri ihmisryhmistä porukkaa, ei pelkkiä ruuhkasuomen pintaliitäjiä. (tosin olihan nytkin vähän yritystä), mutta lisää väriä, esim. mustalainen, aito afrikan poika, natsi, homojen vihaaja... Että saataisiin sitä tapahtumaa
Siis hä? Onko pohjanmaa ruuhkasuomea? Muutama Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla asuva mutta muualla syntyneitä. Kaikki muut on juntteja. Ainut pintaliitäjä oli aitolehmä.