Suomen Big Brother 2007

  • 971 946
  • 3 273

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei yksinkertaisesti voi mitään.. toi Kadi vaan on niin ärsyttävä teini, että aina kun se on ruudussa niin ei voi tietää onko kädessä pystyssä karvoja vai hermonpätkiä.

Jos toi typerä akka voittaa tän, niin Suomen kansassa on todellakin jotain vikaa
Jotain suunnattoman vastenmielistä tuossa virolaisessa variksenpelättimessä on alusta asti ollut. Mutta viime aikoina se on alkanut vaikuttaa enemmän jopa säälittävältä reppanalta.

Yllättävää muuten, että taas talk-shown aikana tilanne äänestyksessä muuttuu koko lähetyksen ajan. Jarkon kannattajat aktivoituvat. Niinköhän?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Jos toi typerä akka voittaa tän, niin Suomen kansassa on todellakin jotain vikaa.

Eihän nuo edellisetkään voittajat mitään ruudinkeksiöitä ole olleet.. Se kertoo minusta aika paljon itse äänestäjistä, en kyllä ymmärrä kuka rahansa tällaisiin äänestyksiin yleensä tuhlaa.

Kuten Eino_Mies tuossa totesikin, niin itselläni myös tulee suunnaton myötähäpeän tunne kun Kadia katselee, reppana tyttö. Tietynlaiseen katsojakuntaan tietty saata vedota tyhmyys ja jatkuva ylä-aste ajat mieleen tuova jatkuva viinanhimosta jauhaminen.. Onhan se suloista jos aikuinen nainen ei osaa tehdä ruokaa ja kapinoi söpösti auktoriteetteja vastaan. Onko tämä sitä kuuluisaa "ihquu"?!?
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuotannon pitäisi laittaa tekstitykset ruutuun joka kerta kun tuo Riitta puhuu. Ei tuosta saa mitään selvää.
 

J.Petke

Jäsen
Eihän nuo edellisetkään voittajat mitään ruudinkeksiöitä ole olleet.. Se kertoo minusta aika paljon itse äänestäjistä, en kyllä ymmärrä kuka rahansa tällaisiin äänestyksiin yleensä tuhlaa.

Tästä olen ihan samaa mieltä, suomalaiset samaistuvat itsensä näköisiin ihmisiin. Ja yleensä tuo kansanosa joka noihin äänestyksiin rahojaan tuhlaa eivät siellä terävimmässä kärjessä ole. Perttu oli aika saapas ja Sari jo rehellisesti tyhmä. Kadi sopii tuon joukon jatkoksi erittäin hyvin.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei jumalauta kuinka voi ihminen täristä tuolla lailla. Ja teinit sekoilee ja kiljuu. Hyi että. Ei voi mennä noin paniikkiin tommosesta.

EDIT: Tosi tiukkaa oli ollu. Ärsyttää toi Vappu myöskin niin paljon, että kyllähän se kanava taas vaihtuu.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllätys, että Suvi lähti! Nyt aletaan jatkossaa seuraamaan Katsikan hajoamista! Jees! Huonoa tuossa oli, että tyttömäisyys sitten hävis talosta samalla! No, Saulin pitää nyt alkaa olemaan "yksi tytöistä"!
Katiska lähtee seuraavaksi!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jumalauta kuinka voi ihminen täristä tuolla lailla. Ja teinit sekoilee ja kiljuu. Hyi että. Ei voi mennä noin paniikkiin tommosesta.

Minä vuonna osallistuit Big Brotheriin? Harmi että Suvi lähti. Tuli nimittäin annettua noin 50 miinusääntä Jarkolle, jotka eivät vieläkään ole menneet perille. Epistä!
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oho, ensimmäinen kerta Suomen BB-historiassa kun se "värikkäin" asukas jää taloon?

Ihan hyvä homma, mielummin Jarkkoa katsoo vielä viikon lisää kuin Suvia. Ensi viikon äänestys lienee Jarkko vs. Riitta ja siinä on kyllä Jarkon lähdettävä. Sitten onkin ihan hyvä finaali.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Noiden käytä valtaasi-äänestyksen vaihtoehtojen perusteella viikkotehtävä voisi olla jonkinlainen kouluviikko tjsp.

Jarkko jäi, hyvä näin, Riitta tosin olisi voinut lähteä Suvin sijaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Käytä valtaasi- äänestyksen yksi vaihtoehto oli, että asukkaille järjestetään kotibileet. Siitä vaan oikeat teinibileet pystyyn ja katsotaan millaiseen koomaan Kadi taas saa itsensä vedettyä. Jos minulla olisi telepaattisia kykyjä, niin lähtettäisin Jarkolle, Saulille, Riitalle ja Nikolle viestin, että järkätkää Kadi häätöön. No, kyllä se valitettavasti taitaa finaaliin asti notkua tuolla, mutta on nyt todellakin heikoilla hangilla kun bestis Suvi lähti.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä vuonna osallistuit Big Brotheriin? Harmi että Suvi lähti. Tuli nimittäin annettua noin 50 miinusääntä Jarkolle, jotka eivät vieläkään ole menneet perille. Epistä!

Luulen tuntevani itseäni sen verran, että itselleni ei mitään tuollaiseen viitattavaa hysteriaa tulisi. Jotenkin en vain pysty kuvittelemaan mikä tuollaista. Mieluummin tuota Suvia olisi kyllä katsellut kuin taloon jääneitä. Se kuuntelu nyt onkin se ongelma. Tosin ei tuon tapauksen silti olisi vielä tarvinnut lähteä.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Itse annoin Jarkolle 4 miinusääntä, kerran olen aikaisemmin äänen antanut mutta nyt on alkanut tuo punkin "ei tässä mitään" lauseen toistelu jo pänniä..

Mutta eiköhän se voittaja ole jo valittu? Niko sen potin vie, siitä voin laittaa vaikka kenkäni pantiksi..
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Ensimmäinen kerta tällä kaudella kun oikeasti vituttaa häätöäänestyksen lopputulos. Aikaisempina kausina on useasti ottanut päähän kun äänestys on mennyt erilailla kun olen toivonut, mutta tällä kaudella on ollut aika se ja sama miten menee. Nyt toivoin tosi paljon että Suvi jäisi ja oikeastaan vielä enemmän toivoin että Jarkko lähtee. No vituiksihan se meni, mutta ei voi minkään. Välillä tuli melkein jo mieleen, että pitäisikö sitä itsekin äänestää kun tilanne oikeasti oli noin tiukka. Mutta onneksi sain sitten pidettyä pääni, enkä ole edelleenkään ikinä BB:ssä äänestänyt. Joku raja kuitenkin pitää aina pitää ja mulla se raja menee juuri tuossa äänestämisessä.

No jos tässä jotain positiivista koittaa hakea niin todennäköisesti Jarkko on taas ensi viikolla äänestyksessä. Jos vastassa on Riitta niin aika hyvät mahdollisuudet on että Jarkko lähtee. Kuten äsken nähtiin niin Riitta ei paljoa ääniä saa, ei plussia eikä miinuksia. Jarkko saa nähtävästi paljon plussia, mutta urheilutermeillä Jarkko ei ole ollut kovin hyvässä vireessä viime aikoina ja kuntokäyrä osoittaa alaspäin. Uskoisin että yhä useampaa ihmistä Jarkko ärsyttää ja näin ollen miinuksia tulee toivottavasti enemmän kuin plussia.

Parhaassa tapauksessa Jarkko lähtisi ensi viikolla. Tosin jos viimeiselle viikolle jäisi vain kolme niin silloinhan ensi viikolla pitäisi kahden lähteä. Sillä eikös se finaali kuitenkin ole 2.12. sunnuntaina? Jos ensi viikolla lähtisi kaksi niin sen toisen toivoisin olevan Kadi. Viimeinen viikko menisi ihan hyvin ilman Kadiakin. Toisaalta mulle olisi aika sama vaikka se toinen lähtijä olisi Riittakin. Pääasia olisi että Niko ja Sauli pääsisivät finaaliin ja Jarkko ei sinne pääsisi. Saa nähdä miten käy, häädetäänkö ensi viikolla yksi vai kaksi tyyppiä ja onko finaalissa kolme vai neljä asukasta. Kaksi viikkoa Suomen historian paskinta BB:tä jäljellä, toivottavasti tähän nyt edes suht hyvä loppu saadaan Nikon tai Saulin voiton myötä. Paras vaihtoehto olisi tietenkin Nikon voitto ja yhä enemmän ja enemmän alan myös uskoa, että Nikolla on oikeasti hyvätkin mahdollisuudet tämä voittaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Miinus-äänten hienous nähtiin jälleen ja tällä saatiin Riitalle yksi lisäviikko talossa. Loistavaa äänestäjät.
 
Aika jännää miten Niko on noussut suur-inhokista selväksi voittajasuosikiksi. Alussa oli todella lähellä, ettei tippunut, mutta yhtäkkiä simsalabim hän on voittajasuosikki, eikä käytöksessä ym. olemuksessa ole tapahtunut mitään muutosta. Mikä on kääntänyt muiden mielipiteet näin? Niko tämän vie ehdottomasti, mutta kysymys on vain siitä, että kuinka nopeasti Kadin saa ulos tuolta.

Jos joku asukas tulee takaisin (Timo), tällöin asukas (Timo) voi vielä vähän sekoittaa soppaa, mutta saa nähdä miten käy. Nyt pitää seurata Kadin hajoilua!

Kerrrrrrrankin näin!
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yllätys, että Suvi lähti! Nyt aletaan jatkossaa seuraamaan Katsikan hajoamista! Jees! Huonoa tuossa oli, että tyttömäisyys sitten hävis talosta samalla! No, Saulin pitää nyt alkaa olemaan "yksi tytöistä"!
Katiska lähtee seuraavaksi!

Minulla on vähän sellainen aavistus, että Kadi hankkii itselleen häädön sääntörikkeiden takia. Merkkejä siitä on ollut ilmassa viime aikoina. Ilman Suvia tämäntyylinen uhmaileva käytös voi korostua.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei Jarkko mielestäni mitenkään turhan ylimielinen ole ollut. Vaikka suomalainen sananlasku on meille opettanut, että omakehu haisee, niin Jarkolla se ei ole mennyt liiallisuuksiin. Miehestä näkyy terve itsetunto. Ihan hyvä että sai vielä jäädä. Toki hänelläkin on ollut huonoja hetkiä talossa ja nyt joutuu skarppaamaan vielä enemmän, kun aika ja väki vähenee.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jos joku asukas tulee takaisin (Timo), tällöin asukas (Timo) voi vielä vähän sekoittaa soppaa, mutta saa nähdä miten käy. Nyt pitää seurata Kadin hajoilua!

Mahtaa olla hauska katsoa kun Kadi itkee ja on surullinen. Kadin surullisuus näyttää surettavan myös muita talon asukkaita.

Jos joku olisi tulossa takaisin se olisi pitänyt toteuttaa ens sunnuntaiksi, missään ei kuitenkaan mainittu sanallakaan että näin tehtäisiin. Ei sitä palaajaa ilman katsojilta kysymistä toteutettaisi ja sellaista äänestystä ei ole käynnissä missään.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Minulla on vähän sellainen aavistus, että Kadi hankkii itselleen häädön sääntörikkeiden takia. Merkkejä siitä on ollut ilmassa viime aikoina. Ilman Suvia tämäntyylinen uhmaileva käytös voi korostua.
Ei muuten mitenkään täysin mahdoton vaihtoehto. Toisaalta mitä lähemmäs loppua päästään niin varmaan myös tällaisen vaihtoehdon todennäköisyys vähenee. En usko, että sieltä ketään enää ihan lopussa heitetään pois jonkun sääntörikkomuksen takia ellei sitten tilanne ole niin räikeän läpinäkyvä että muuta vaihtoehtoa ei ole.

EDIT.
"Naisen poistuttua olohuoneesta Jarkko sanoi huomanneensa, että Vappu oli kysynyt ainoastaan häneltä ja Riitalta, haluaisivatko he jäädä taloon, eikä Suvilta lainkaan.
- Mä en ajatellut sitä niin, Niko sanoi ja Riittakin ihmetteli miehen mietteitä.
- Mä ajattelin siinä jo. Sillä joka lähtee, on vähän erilaisia kysymyksiä, Jarkko jatkoi."

No parempihan se on, että on itseluottamusta kuin että mollaisi itseään koko ajan. Tulee kyllä Jarkolle varmaan aika yllätyksenä jos hän ei tätä systeemiä voitakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mahtaa olla hauska katsoa kun Kadi itkee ja on surullinen. Kadin surullisuus näyttää surettavan myös muita talon asukkaita.
Kyllä mahtaa. Oikeastaan tämä on ihan loistavaa. Aika jännä miten voi vihata ihmistä, vaikkei ole livenä ikinä edes nähnyt. Voipihan hän olla vaikka kuinka hieno persoona livenä, mutta telkkarin välityksellä on juuri sellaista ihmistyyppiä mikä kuvottaa minua. Toivottavasti on ensi viikolla äänestyksessä.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Väistämättä tuli taas mieleen ajatus tuotannon pelaamisesta voittoa väkisin Kadille. Jarkko ja Niko saivat kohtalaisen kovat rangaistukset tuotannon asioista puhumisesta kun taas Kadi yllättäen selvisi pelkällä nuhtelulla, vaikka isovelikin myönsi Kadin rikkovan toistuvasti sääntöjä.

Kadin tuo itsestään jatkuvasti esiin enemmän teinipiirteitään, erityisesti jatkuva kännien korostaminen alkaa mennä jo reilusti yli.
Nikon "kehittymistä" kisan yhdeksi suurimmista suosikeista on ollut hieno seurata, varsinkin kun ensimmäisinä viikkoina täällä oltiin naapurin runoilijapoikaa lähetämässä monen toimesta kotiin kasvamaan.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Itse olisin toivonut Riitan lähtevän, mutta samapa toi nyt on kun ei tää kausi niin hirveesti oo sytyttänyt. Mitä tohon Jarkon ylimielisyyteen tulee niin kyllä se kusi vaan sinne päähän on noussut ja uskoisin pahenevan vaan. Sinällään miehen puheet ei mua vielä niin hirveesti haittaa koska kaveri oli mun suosikki alussa. Mutta eipä ole kylläkään enää vähään aikaan ollut.

Itsekkin kuulun tähän flintin ihmettelemään joukkoon sillä kyllä se Kadin kärsimys vaan on nannaa meikäläisellekkin. Minkäs sille mahtaa jos naama ei vaan miellytä ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös