Perjantain kooste ei ollut Jarkolle kovin edullinen. Voipi olla sunnuntaina häätö edessä.
en jotenkin jaksa uskoa että miinukset ja plussat olisi millään tasoissa varsinkaan näin 3 henkilön äänestyksessä.
Ja äsken avattuani 24/7:n, tämä Hakulisen klooni pällisteli ruudussa taas niin hehkeänä että. Toivottavasti se pyryharakka ei voita tätä kilpailua.Hämmästyttävä yhdennäköisyys tuli todettua eilen TV:stä. Teemalta tuli ohjelma Pori-rockista. Hätkähdin, kun huomasin Yön kulta-aikojen keikkabussitallenteesta finninaamaisen Hakulisen ilmeisen humalassa tukka pystyssä Olli Lindholmin vieressä.Aivan ilmetty tiedätte kuka.
Näyttää tämä kausi saavan melko katastrofaalisen päätöksen. Kadin, Suvin ja Jarkon liittoutuma elää ja voi hyvin ainakin niiltä osin etteivät Jarkko ja Suvi antaisi Kadille nimeämispisteitä vaikka kirveellä uhattaisiin.
Kuuleeko tuotanto? Haluamme miinusäänet mukaan finaaliäänestykseen.
Ja äsken avattuani 24/7:n, tämä Hakulisen klooni pällisteli ruudussa taas niin hehkeänä että.
Minun mielestäni ne näppylät eivät näytä hyvältä bikineissäkään ja ikävä kyllä en saa niitä mielestäni vaikka neitoa kuvattaisiin mistä kulmasta tahansa. Huono mielikuvitus kaiketi vaivaa minua?
Menee jankkaamisen puolelle, mutta onhan tämä tuotantokausi täysi floppi. Mielenkiintoista nähdä, että jääkö viimeiseksi BB:ksi Suomessa.
... BB subille sellaista näkyvyyttä ja palstatilaa...
Itse kun olen tv:stä sarjaa seuraillut silloin tällöin, on Kadista jäänyt sellainen kuva että on perus BB-nainen (=siis keskimääräistä tyhmempi yksilö), mutta noi järkyttävät siirappirunoilut tässä ketjussa on saanut itseni toivomaan että se Kadi lähtisi sieltä mahdollisimman äkkiä.Tämän tuotantokauden ehdottomasti viihdyttävintä antia on olleet flintin kirjoitukset tähän ketjuun.
Olisikohan digiaikaan siirtymisellä vaikutusta noihin katsojalukuihin? Nythän subtv näkyvyys on aivan toisella tasolla kuin aiemmilla kausilla, joten en aivan sokeasti luottaisi katsojalukujen kertomaan. Silti uskoisin että bb:tä tehdään myös ensi vuonnakin.Eli kun katsojaluvut ovat olleet vähintään samalla tasolla kuin aiemminkin, niin en millään usko että tämä viimeiseksi tuotantokaudeksi jää. Parannettavaa toki luulisi tuotantoryhmän löytävän aikalailla ensi vuoteen..
Kadilla on leuassaan allergisia näppylöitä
Minä kun en ole niin aktiivisesti ohjelmaa seurannut, että tietäisin mille Kadi sitten on allerginen? Ja eikö normaali-ihminen yleensä välttele asioita, jotka aiheuttavat allergisia reaktioita? Etenkin mikäli ne ovat tuollaisia iho-ongelmia näkyvällä ihoalueella?
En tiedä johtuvatko nuo finnit nyt siitä, mutta on ainakin maininnut jotain pölyallergiasta. Luulisin, että oireet olisivat jotkut toiset, mutta mistä minä tiedän, kun en itse allergioita harrasta.
En tiedä johtuvatko nuo finnit nyt siitä, mutta on ainakin maininnut jotain pölyallergiasta. Luulisin, että oireet olisivat jotkut toiset, mutta mistä minä tiedän, kun en itse allergioita harrasta.
Kadilla on leuassaan allergisia näppylöitä ainakaan minä en tiedä että biksuilla olisi tarkoitus peittää kasvoja, ei ne bikinit tosin peitä hirveästi muutenkaan ja mielikuvituksen varaan ei tarvitse jättää paljoa. Ja en sitten tiedä missä on vika jos bikineihin pukeutunutta tyttöä (jolla on Kadin vartalo) katsoessa katselee vain tytön leukaa.
Ja on totta että Kadista saa varsin hompsuisen näköisen peikkotytön kun Kadin hiukset on laittamattomat ja naamassa ei ole meikkiä, varsinkin aamuisin unenpöpperöinen Kadi on sellainen. Kadista saa kuitenkin jo hyvin pienellä ja kevyellä meikillä nätin ja oikein laittautuneena Kadi on varsinainen silmänilo. Kadin kroppa on myös aika namu ja ne Kadin kirkaat tähtisilmät on aina nätit. Loppujen lopuksi kauneus on aina katsojan silmässä ja on vain rikkaus että kaikkiin meihin ei iske samat asiat.
En tosin ymmärrä miksi jaksan näihin Kadin ulkonäköä haukkuviin viesteihin edes vastata, ehkäpä omaa tyhmyyttäni.
Jotain suunnattoman vastenmielistä tuossa virolaisessa variksenpelättimessä on alusta asti ollut. Mutta viime aikoina se on alkanut vaikuttaa enemmän jopa säälittävältä reppanalta.Ei yksinkertaisesti voi mitään.. toi Kadi vaan on niin ärsyttävä teini, että aina kun se on ruudussa niin ei voi tietää onko kädessä pystyssä karvoja vai hermonpätkiä.
Jos toi typerä akka voittaa tän, niin Suomen kansassa on todellakin jotain vikaa