Suomen Big Brother 2007

  • 971 959
  • 3 273

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
ps. saa nähdä onnistuuko valojen sammuttua Kadin, Suvin ja Riitan suunnittelema kaalimato-källi Saulille.

Eipä taida mitään källiä tulla kun se vitun tyhmä seisoskelurangaistus jatkuu yhä ja tuo källi piti toteuttaa kun myös Jarkko ja Niko on tulleet nukkumaan. Kadi ja Suvi taisivat jo nukahtaa, Saulia ja Riittaa ei nukuta joten tulivat pitämään seuraa edelleen seisoskeville Jarkolle ja Nikolle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Perjantain kooste ei ollut Jarkolle kovin edullinen. Voipi olla sunnuntaina häätö edessä.

Ei ollut ei, Jarkko lienee oikeasti vahvoilla joten tuolla tehdään näitä painotettuja koosteita joiden perusteella Jarkon kannattajat joutuisivat äänestämään kovemmin. Aivan kuten tehtiin Kadin kohdalla painotuksissa kun Kadi oli äänestyksissä. Myös äänestyksen tiukkuus hehkutus menee paljon paremmin läpi kun ennakkoasetelmaa on kiristetty näin.

En usko Jarkon tippumiseen ennen kuin kuulen Jarkon nimen Vapun suusta sunnuntaina. Riitta lähtee.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
en jotenkin jaksa uskoa että miinukset ja plussat olisi millään tasoissa varsinkaan näin 3 henkilön äänestyksessä.

Eikös se nimenomaan ole todennäköisempää, mitä enemmän on vaihtoehtoja äänestyksessä.

Riitta on äänestyksessä tilanteessa noin 0%, koska ketään ei kiinnosta hevonv***n vertaa onko Riitta talossa vai ulkona sieltä. Eli siis veikkaan, että Riitalle minkäänmuotoisia ääniä antaneita on Suomen BB:n lowest ever.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mun puolesta Jarkko saisi lähteä seuraavaksi talosta. Jarkko on niin itsevarma etenkin pysymisestään talossa loppunelikkoon saakka, että olisi hienoa nähdä herran hajoaminen Vapun sanoessa seuraavan häädettävän asukkaan nimen olevan Jarkko.

Jarkon käytös on myös viime aikoina ollut ala-arvoista. Eilen oli jälleen aika paha rimanalitus Jarkolta. Eikä reppana edes tiennyt mukamas puhuneen pk-huoneen asioista huoneen ulkopuolella, vaikka kehuu olevansa niin viisas.

Nimimerkillä Jarkko oli aluksi suosikkini...
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
On tässä parin viikon aikana tämä(kin) ohjelma jäänyt katsomatta (tahi on sivusilmällä katsottu), koska ei juurikaan ole mitä katsoa. Niko on ainut kenelle tässä enää toivoo voittoa, mutta toisaalta sekin tuli keskenkaiken taloon... No, tämän päivän äänestyksessä olevista ihmisistä Riitta tarjoaa talolle kaikesta vähiten, mutta silti toivon että Suvi lähtee. Toisaalta on ihan sama kuka näistä lähtee, koska tässä ovat ne kolme seuraavaa lähtijää joka tapauksessa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hämmästyttävä yhdennäköisyys tuli todettua eilen TV:stä. Teemalta tuli ohjelma Pori-rockista. Hätkähdin, kun huomasin Yön kulta-aikojen keikkabussitallenteesta finninaamaisen Hakulisen ilmeisen humalassa tukka pystyssä Olli Lindholmin vieressä.Aivan ilmetty tiedätte kuka.
Ja äsken avattuani 24/7:n, tämä Hakulisen klooni pällisteli ruudussa taas niin hehkeänä että. Toivottavasti se pyryharakka ei voita tätä kilpailua.
 
Viimeksi muokattu:

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näyttää tämä kausi saavan melko katastrofaalisen päätöksen. Kadin, Suvin ja Jarkon liittoutuma elää ja voi hyvin ainakin niiltä osin etteivät Jarkko ja Suvi antaisi Kadille nimeämispisteitä vaikka kirveellä uhattaisiin. Kadi ei myöskään tule nimeämään Jarkkoa tai Suvia, sillä hänhän sanoi reippaasti kuukausi sitten PK-huoneessa, että haluaa finaaliin kanssaan Jarkon ja Suvin. Taitaa Prinsessan toive käydä toteen. Hirveää.

Vaikka en Jarkkoa haluaisikaan vielä pois, niin pakko sitä on itsekin kallistua siihen että Jarkko saisi lähteä tänään. Vaikea vaan uskoa, että näin tulisi käymään.

Jarkko, Niko, Sauli, Kadi finaalinelikko sinetöisi Kadin voiton. Jos finaalissa taas olisi miehistä vain Niko ja Sauli, niin molemmilla olisi mahdollisuus kiriä Kadin ohi äänestyksessä jossa voi antaa vain plussia. Jos Jarkko on vielä mukana, niin äänet taitavat jakautua miehille sen verran tasaisesti, että ainoa nainen eli Kadi ottaisi helpon voiton.

Kuuleeko tuotanto? Haluamme miinusäänet mukaan finaaliäänestykseen.

Edit: Kadi on pelannut hienosti, se on pakko myöntää. Saulikaan ei tule Kadia nimeämään ulos finaalista mitenkään. Kadi sen sijaan on nimennyt Saulin jo kahdesti ja Sauli löytyy joka päivä Kadin fiilismittarista inhokkina. Hyvin on Kadi onnistunut peittämään Saulilta nämä.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Näyttää tämä kausi saavan melko katastrofaalisen päätöksen. Kadin, Suvin ja Jarkon liittoutuma elää ja voi hyvin ainakin niiltä osin etteivät Jarkko ja Suvi antaisi Kadille nimeämispisteitä vaikka kirveellä uhattaisiin.

Minusta taas näyttäisi siltä että kausi saa loistavan päätöksen, finaaliviikolle menee todennäköisesti Kadi, Niko ja Sauli ja tämä talon paras kolmikko ratkonee keskenään myös voiton. Eilisten maljapuheiden perusteella Kadia ei nimeä myöskään Niko tai Sauli. Ja ensi viikolla on nimettynä ne kaksi jotka selviävät tämän viikon äänestyksestä.

Kuuleeko tuotanto? Haluamme miinusäänet mukaan finaaliäänestykseen.

Heh heh, epätoivoisia itkuja kun pelätään että Kadi voittaa koko homman.

Koko tuo miinus-äänten antamis mahdollisuus häätöäänestyksissä on perseestä, koska se auttaa ehkä vain mitättömällä kannatuksella olevaa henkilöä pysymään talossa, kuten kävi viime kaudella Mira-Kari-Jani äänestyksessä, jossa Jani sai mitättömän vähän ääniä Kakiin ja Miraan verrattuna.

Ja äsken avattuani 24/7:n, tämä Hakulisen klooni pällisteli ruudussa taas niin hehkeänä että.

Minusta taas hetki sitten saunaan menemiseen valmistautunut ja nyt saunassa istuskeleva Kadi on mustissa bikineissään oikeinkin viehättävä näky.
 
Viimeksi muokattu:

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mahtaako Kadin maksa kestää tämän kisan voittoa? Alkoholin kulutus kasvanee raäjähdysmäisesti, kuten edellisen bb:n voittajan Sarin tapauksessa kävi. No, aika näyttää ja onneksi voittajaa ei ole vielä julkistettu.

Minun mielestäni ne näppylät eivät näytä hyvältä bikineissäkään ja ikävä kyllä en saa niitä mielestäni vaikka neitoa kuvattaisiin mistä kulmasta tahansa. Huono mielikuvitus kaiketi vaivaa minua?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minun mielestäni ne näppylät eivät näytä hyvältä bikineissäkään ja ikävä kyllä en saa niitä mielestäni vaikka neitoa kuvattaisiin mistä kulmasta tahansa. Huono mielikuvitus kaiketi vaivaa minua?

Kadilla on leuassaan allergisia näppylöitä ainakaan minä en tiedä että biksuilla olisi tarkoitus peittää kasvoja, ei ne bikinit tosin peitä hirveästi muutenkaan ja mielikuvituksen varaan ei tarvitse jättää paljoa. Ja en sitten tiedä missä on vika jos bikineihin pukeutunutta tyttöä (jolla on Kadin vartalo) katsoessa katselee vain tytön leukaa.

Ja on totta että Kadista saa varsin hompsuisen näköisen peikkotytön kun Kadin hiukset on laittamattomat ja naamassa ei ole meikkiä, varsinkin aamuisin unenpöpperöinen Kadi on sellainen. Kadista saa kuitenkin jo hyvin pienellä ja kevyellä meikillä nätin ja oikein laittautuneena Kadi on varsinainen silmänilo. Kadin kroppa on myös aika namu ja ne Kadin kirkaat tähtisilmät on aina nätit. Loppujen lopuksi kauneus on aina katsojan silmässä ja on vain rikkaus että kaikkiin meihin ei iske samat asiat.

En tosin ymmärrä miksi jaksan näihin Kadin ulkonäköä haukkuviin viesteihin edes vastata, ehkäpä omaa tyhmyyttäni.
 
Osaa se flintstone kyllä puhua Kadista kauniisti, kaikkiin löytyy järkeenkäypä syy!

Eikö nuo näppylät voisi olla ihan niitä tavallisia finnejä, jotka johtuvat kasvojen rasvaisuudesta tjsp? Kyllähän riittävästi kun viunaa juo, niin tuollaista tuhoa myös kasvoille ja varsinkin hiuksille saa, niin kuin Kadi näköjään on saannut. Ärsyttävä ihminen.

Toivotaan Saulin tai Nikon voittoa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämän tuotantokauden ehdottomasti viihdyttävintä antia on olleet flintin kirjoitukset tähän ketjuun.

Ohjelman ideahan on myös siinä, että siellä katsellaan samoja naamoja päivästä toiseen, mutta tällä viikolla siellä talossa on vieraillut jos jonkinlaista vierasta. Ei hyvää päivää. Menee jankkaamisen puolelle, mutta onhan tämä tuotantokausi täysi floppi. Mielenkiintoista nähdä, että jääkö viimeiseksi BB:ksi Suomessa.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Menee jankkaamisen puolelle, mutta onhan tämä tuotantokausi täysi floppi. Mielenkiintoista nähdä, että jääkö viimeiseksi BB:ksi Suomessa.

Itse olen täysin samaa mieltä, mutta ei tämä viimeiseksi BB:ksi jää..

Muutama viikko sitten oli juuri jossain lehdessä juttua BB:n (tämän kauden) hyvistä katsojaluvuista, varsinkin sunnuntain häätölähetys vetää katsojia TV:n ääreen enemmän kuin aiempina vuosina.

Eli kun katsojaluvut ovat olleet vähintään samalla tasolla kuin aiemminkin, niin en millään usko että tämä viimeiseksi tuotantokaudeksi jää. Parannettavaa toki luulisi tuotantoryhmän löytävän aikalailla ensi vuoteen..

----

Muutaman tunnin päästähän tuo lähetys alkaisi, itse toivoisin että Suvi lähtisi. Toisaalta yksi lysti kuka tänään lähtee, koska jokainen tästä kolmikosta (Suvi, Jarkko & Riitta) tippuvat ennen Nikoa, Kadia tai Saulia.. Voittajalla ei ole niin suurta merkitystä, mutta Niko on ehkä oma "suosikkini" tuosta porukasta.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Eipä kyllä taaskaan kiinnosta se talk show yhtään. Siinä 22.10 pitää katsastaa että kuka sieltä lähtee, mutta muuten koko alkulässytys on yhtä tyhjän kanssa. Itse toivon että Suvi jää taloon sillä on Nikon kanssa oma suosikkini. Jos BB olisi tänä vuonna iskenyt samalla lailla miten joskus aikaisemmin niin vetäisin liput salkoon jos Jarkko lähtisi tänään. Mutta kun kausi on ollut kuin puolityhjä ilmapallo niin Jarkon lähtiessä tyytyisin vaan pieneen tuuletteluun. Itse en kyllä valitettavasti oikein usko että Jarkko tänään kuitenkaan lähtisi. Pahimmassa tapauksessa se on juuri Suvi joka lähtee jos Riitan kokonaisäänimäärät jäävät odotetun pieniksi. Jarkko ja Suvi ovat varmaan suht tasaisia.

Ja mitä tulee BB:n tulevaisuuteen Suomessa, niin vaikka kolmoskausi on ollut melko totaalinen floppi, niin eiköhän tästä ainakin neloskausi vielä kasaan kyhätä. Vaikka sarjan tekeminen onkin ilmeisesti melkoisen kallista niin kuitenkin tuohan BB subille sellaista näkyvyyttä ja palstatilaa mitä se ei mitenkään ilman BB:tä saisi.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Tämän tuotantokauden ehdottomasti viihdyttävintä antia on olleet flintin kirjoitukset tähän ketjuun.
Itse kun olen tv:stä sarjaa seuraillut silloin tällöin, on Kadista jäänyt sellainen kuva että on perus BB-nainen (=siis keskimääräistä tyhmempi yksilö), mutta noi järkyttävät siirappirunoilut tässä ketjussa on saanut itseni toivomaan että se Kadi lähtisi sieltä mahdollisimman äkkiä.

Nyt voisi Jarkko lähteä, miehellä alkaa nousemaan vähän turhan hattuun oma itsensä.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli kun katsojaluvut ovat olleet vähintään samalla tasolla kuin aiemminkin, niin en millään usko että tämä viimeiseksi tuotantokaudeksi jää. Parannettavaa toki luulisi tuotantoryhmän löytävän aikalailla ensi vuoteen..
Olisikohan digiaikaan siirtymisellä vaikutusta noihin katsojalukuihin? Nythän subtv näkyvyys on aivan toisella tasolla kuin aiemmilla kausilla, joten en aivan sokeasti luottaisi katsojalukujen kertomaan. Silti uskoisin että bb:tä tehdään myös ensi vuonnakin.

Vähille on katsomiset todellakin jääneet. Tällä viikolla en ole yhtään jaksoa katsonut, joten Amazing Racen jälkeen voisi edes yrittää katsoa kuka lähtee.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kadilla on leuassaan allergisia näppylöitä

Minä kun en ole niin aktiivisesti ohjelmaa seurannut, että tietäisin mille Kadi sitten on allerginen? Ja eikö normaali-ihminen yleensä välttele asioita, jotka aiheuttavat allergisia reaktioita? Etenkin mikäli ne ovat tuollaisia iho-ongelmia näkyvällä ihoalueella?
 

d2uce

Jäsen
Minä kun en ole niin aktiivisesti ohjelmaa seurannut, että tietäisin mille Kadi sitten on allerginen? Ja eikö normaali-ihminen yleensä välttele asioita, jotka aiheuttavat allergisia reaktioita? Etenkin mikäli ne ovat tuollaisia iho-ongelmia näkyvällä ihoalueella?

En tiedä johtuvatko nuo finnit nyt siitä, mutta on ainakin maininnut jotain pölyallergiasta. Luulisin, että oireet olisivat jotkut toiset, mutta mistä minä tiedän, kun en itse allergioita harrasta.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En tiedä johtuvatko nuo finnit nyt siitä, mutta on ainakin maininnut jotain pölyallergiasta. Luulisin, että oireet olisivat jotkut toiset, mutta mistä minä tiedän, kun en itse allergioita harrasta.

Luulisi, että pölyallergia aiheuttaa nokan tukkoisuutta, aivastelua, nenän vuotamista + muita hengitystievaikeuksia. Ainakin niillä ihmisillä, joilla kyseistä vaivaa olen tavannut (taitaa itselläkin näin hengitystiesairautta sairastavalla olla pientä taipumusta pölyallergiaan)
 

Triton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä johtuvatko nuo finnit nyt siitä, mutta on ainakin maininnut jotain pölyallergiasta. Luulisin, että oireet olisivat jotkut toiset, mutta mistä minä tiedän, kun en itse allergioita harrasta.

Minkään allergian seurauksena ei kyllä tuu finnejä. Sitä mitä minä olen tuota seurannu niin en kyllä ihmettele jos molemmalla neitokaisella on naama niitä täynnä. Joka ikinen päivä tajuttomat pakkelit naamaan ja monesti vielä nukutaanki niitten kanssa. Ja eivät muutenkaan puhista ihoaan kunnolla. Että turhaan finneistään itkevät.. Kenenkään iho ei tuollaista kestä..
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Kadilla on leuassaan allergisia näppylöitä ainakaan minä en tiedä että biksuilla olisi tarkoitus peittää kasvoja, ei ne bikinit tosin peitä hirveästi muutenkaan ja mielikuvituksen varaan ei tarvitse jättää paljoa. Ja en sitten tiedä missä on vika jos bikineihin pukeutunutta tyttöä (jolla on Kadin vartalo) katsoessa katselee vain tytön leukaa.

Ja on totta että Kadista saa varsin hompsuisen näköisen peikkotytön kun Kadin hiukset on laittamattomat ja naamassa ei ole meikkiä, varsinkin aamuisin unenpöpperöinen Kadi on sellainen. Kadista saa kuitenkin jo hyvin pienellä ja kevyellä meikillä nätin ja oikein laittautuneena Kadi on varsinainen silmänilo. Kadin kroppa on myös aika namu ja ne Kadin kirkaat tähtisilmät on aina nätit. Loppujen lopuksi kauneus on aina katsojan silmässä ja on vain rikkaus että kaikkiin meihin ei iske samat asiat.

En tosin ymmärrä miksi jaksan näihin Kadin ulkonäköä haukkuviin viesteihin edes vastata, ehkäpä omaa tyhmyyttäni.

Jatkuvista migreeneistä ne leuan näppylät johtuu, eikö vaan?

ps. kadi, kadi, kadi, kadi, kadi, kadi, kadi, kadi, kadi, kadi.
 
Viimeksi muokattu:

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuunnellessa noita Jarkon juttuja omaan älykkyyteensä liittyen ei voi välttyä ajatukselta, että miksi noin fiksu ihminen on BB-talossa oleva raudoittaja/portsari, eikä esimerkiksi joku tunnettu tutkija tai tieteilijä?
 

Gamemaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK // Kalpa sympatiat
Ei yksinkertaisesti voi mitään.. toi Kadi vaan on niin ärsyttävä teini, että aina kun se on ruudussa niin ei voi tietää onko kädessä pystyssä karvoja vai hermonpätkiä.

Jos toi typerä akka voittaa tän, niin Suomen kansassa on todellakin jotain vikaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös