MasaK kirjoitti:Ja lisätään vielä tähän listaan Mirka.
Ops, pätki sitten mulla juuri sillä kohtaa lähetys kun Mirka nimettiin, Kiitos lisäyksestä...
MasaK kirjoitti:Ja lisätään vielä tähän listaan Mirka.
Castillo kirjoitti:
Nythän niitä näkyi, mutta kieltämättä on vähän pettynyt olo. Vaikka ne Karin tissit isot olivatkin.Romppanen kirjoitti:ps. NYT NIITÄ TISSEJÄ NÄKYVIIN.
SergeiK kirjoitti:Nythän niitä näkyi, mutta kieltämättä on vähän pettynyt olo. Vaikka ne Karin tissit isot olivatkin.
Voisiko tuo turkulainen showmies laittaa sen paidan päälleen?
Jippo kirjoitti:Hassu juttu. Tuolta toisesta ketjusta olin huomaavinani, että olet humanisti. Olen aina uskonut, että itseni lisäksi myös muut humanistit nimenomaan pitäisivät BB:stä verrattuna muihin tosi-tv-sarjoihin.
Mä olen perustellut itselleni BB:n katsomiseni sillä, että ryhmadynamiikan muodostumista on hauska katsoa. Jokainen meistä lienee ollut tilanteessa, jossa on tavattu ryhmä uusia ihmisiä, joiden kanssa tulee oltua tekemisissä jatkossa pitkäänkin. Siis esimerkiksi opiskelujen alkaessa.
Useinhan käy niin, että joku on aluksi kovasti äänessä, kertoo koko vitsirepertuaarinsa heti ensimmäisenä päivänä, ja saa kovan seuramiehen/naisen maineen. Muutaman päivän päästä sama tyyppi saattaa nyhjöttää yksinään jossain, kun kaikki ovat kyllästyneet niihin samoihin vitseihin ja muutenkin kaverin yksioikoisuus on paljastunut. Joku toinen tyyppi saattaa samanaikaisesti nousta parrasvaloihin, vaikka olisikin hiljaisempi. Mun mielestä nuo ovat mielenkiintoisia prosesseja.
Ylipäätään on hauska havainnoida sitä, kuinka ihmiset yrittävät ottaa paikkansa ryhmässä, ja kuinka pienien eleiden perusteella ihmiset lokeroidaan tiettyihin kategorioihin, joista näiden on myöhemmin vaikea enää murtautua pois. Kuka ystävystyy kenenkin kanssa, ja mitkä ovat ne tekijät, jotka saavat ihmiset inhoamaan toisiaan. Toki myös alkoholin vaikutusta käytökseen on "hauska" analysoida mukaälyllisesti.
BB käy mun mielestä mainiona psykologisena ihmistuntemustreeninä itse kullekin. On hyvä osata asettua toisen ihmisen näkökulmaan ja yrittää ihan oikeasti pohtia, miltä toisesta tuntuu kulloisessakin tilanteessa. BB:ssä sitä voi tehdä kevyesti niin, ettei "erehtyminen" ole vaarallista. En siis tarkoita, että pitäisi tietää minkävärisiä kalsareita joku käyttää, vaan esimerkiksi jonkun toiminnan taustalla olevien motiviien kannalta.
Toki nykyään on muodissa olla niin väliinpitämätön muita ihmisiä kohtaan, etten ihmettele tätä "BB on paskaa"-koulukuntaa, joka leimaa ohjelman pelkäksi aivottomaksi tirkistelyksi. Sitähän se onkin, mutta on siinä silti älyllinen pohjavirekin, jos sen haluaa vain sieltä ottaa vastaan.
Beagle Boy kirjoitti:Antoiko siinä lopussa se kaveri sormikaasua sille mimmille?
Swift kirjoitti:Itse ajattelin aluksi, että kyse oli viattomasta hartiahieronnasta, mutta kyllä se käsi sitten loppujen lopuksi tarkemman tutkailun perusteella muualla oli. Oli muuten varsin vittumaisen oloinen baarimikko tuo Mika Helsingin The Clubilla työskennellessään, kenties huono päivä kun tuli hänen kohdalleen osuttua juoman tilaus vaiheessa?
Itse ainakin mieluummin treenaan tuota asiaa ihan elävässä elämässä, tai vaikkapa yrittämällä tajuta, mitä ihmiset täällä Jatkoajassa hakee.Jippo kirjoitti:BB käy mun mielestä mainiona psykologisena ihmistuntemustreeninä itse kullekin. On hyvä osata asettua toisen ihmisen näkökulmaan ja yrittää ihan oikeasti pohtia, miltä toisesta tuntuu kulloisessakin tilanteessa.
Beagle Boy kirjoitti:Antoiko siinä lopussa se kaveri sormikaasua sille mimmille?
Vähän veikkaan ettei kuitenkaan hartioihin koskettukkaan vaan kyseessä oli alaselkä/ristiselkä murjonta.Swift kirjoitti:Itse ajattelin aluksi, että kyse oli viattomasta hartiahieronnasta, mutta kyllä se käsi sitten loppujen lopuksi tarkemman tutkailun perusteella muualla oli. Oli muuten varsin vittumaisen oloinen baarimikko tuo Mika Helsingin The Clubilla työskennellessään, kenties huono päivä kun tuli hänen kohdalleen osuttua juoman tilaus vaiheessa?
Voisikin. Ja se törppö tamperelainen voisi pitää housut jalassa.SergeiK kirjoitti:Voisiko tuo turkulainen showmies laittaa sen paidan päälleen?
Gellner kirjoitti:Ihan hierontaa se oli, 24/7 näytti paremmin tuon tilanteen.
Designer kirjoitti:Heidi saa jäädä taloon, koska Sarin kanssa käytävää, nähdäkseni väistämätöntä blondisotaa ei olla vielä nähty.
flintstone kirjoitti:Jep, siltä vaikuttaa että ainakin Heidi kokee Sarin uhaksi sen sijaan en ole yhtään varma että Sari edes olisi vielä havainnut tuota varauksellisuutta.