Mr. Walker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomi
Sillälailla!
No sittenhän Ollilla ja Hannella menee ihan hienosti.
No sittenhän Ollilla ja Hannella menee ihan hienosti.
Petski kirjoitti:Varmaankin parin viikon päästä saadaan lukea seiskoista ja katsoista sun muista taas "bb-voittaja Sari ja kakkonen Kaki kuumissa tunnelmissa Tenerifalla" tms. Luki vain paikallislehdessä että joku lehti lennättää Sarin ja Kakin Tenerifalle viikon lomalle.
wilberto kirjoitti:Itse taas muistaakseni luin jostain Kakin haastattelusta, että Katso-lehti lähettää Sarin ja Kakin lomalle Thaimaaseen. Ei noista ikinä kyllä oikein ota selvää, mutta silti ilmeisesti ko. kaksikolla on jonkunnäköinen diili Katso-lehden kanssa.
Iltalehdessä sanotaan että kutsumaton miesvieras tunkeutui BB-Sarin asuntoon marraskuussa 2005. Ei siis mikään uusi juttu muuten mutta tuomio luettiin nytten. Kaikki ne kaivaa esille näistä "julkkiksista".J-Ko kirjoitti:Jossain lehdessä luki että tuntematon mies meni väkisin Sarin asuntoon. Miten kihlattu voi olla tuntematon? Vai tarkoittettiinko että tuntematon lukijoille, ts. ei mikään julkkis? MITÄÄH?
Mä olen aika varma että aamulla puoli kahdeksan aikaan netissä jommankumman iltapäivälehden sivuilla puhuttiin nimenomaan "tuntemattomasta", asiaa jo tuolloin ihmettelin sillä radiossa oli puhuttu kihlatusta. I'm confused. Luultavasti mä vaan olen aamulla ollut jäissä ja lukenut väärin.komisario kirjoitti:Iltalehdessä sanotaan että kutsumaton miesvieras
Ei kyllä vaikuta juuri yhtään juu. Sattuu olemaan iltalehti auki tossa vieressä ja siitä katsoin. Näin kyllä itsekin lööpin jossa puhuttiin kihlatusta mutta tässä sitä ei ole.J-Ko kirjoitti:Mä olen aika varma että aamulla puoli kahdeksan aikaan netissä jommankumman iltapäivälehden sivuilla puhuttiin nimenomaan "tuntemattomasta", asiaa jo tuolloin ihmettelin sillä radiossa oli puhuttu kihlatusta. I'm confused. Luultavasti mä vaan olen aamulla ollut jäissä ja lukenut väärin.
Eikä muuten vaikuta makaroonin hintaan mitenkään oliko Sarin pieksijä kutsuttu vai kutsumaton.
komisario kirjoitti:Ei kyllä vaikuta juuri yhtään juu. Sattuu olemaan iltalehti auki tossa vieressä ja siitä katsoin. Näin kyllä itsekin lööpin jossa puhuttiin kihlatusta mutta tässä sitä ei ole.
Parempi olis senkin keskittyä vaan siihen paketin lemppaamiseen vai mitä koppiautoa se nyt ajoikaan. Eihän niitä juttuja kukaan jaksa enempää kuunnella. En kyllä ole menossa lähellekkään sitä paikkaa missä kaveri keikkailee.Gellner kirjoitti:Kakilla alkaa muuten kiertue tammikuussa, epäselväksi jäi vaan että mitä hän niille keikoilla tekee. Kertoo virpomisläppiä, jee?
Älä viitti! Heti kun tulee Jäkeen ni lähetään!komisario kirjoitti:En kyllä ole menossa lähellekkään sitä paikkaa missä kaveri keikkailee.
NO tottakai lähetään huuteleen vieraisiin pöytiin... Nakkikioskin jonossa nähdäänJ-Ko kirjoitti:Älä viitti! Heti kun tulee Jäkeen ni lähetään!
No eipä osunut omille kotikulmille. Kultainen kukko Kankaanpäässä on hieno paikka mutta vähän turhan kaukana. Taitaa jäädä keikat väliin. Eikö ne uskalla ruuhkasuomeen tulla ollenkaan vai oliko ohjelma jo liikaa.Gellner kirjoitti:Tervemenoa vaan :)
06.01.2007 Night Factory /Harjavalta
13.01.2007 Osmantupa /Eura
19.01.2007 Nite Train feat. Sari/ Tampere
20.01.2007 Kultainen Kukko feat. Sari/ Kankaanpää
02.02.2007 Kukonkulma feat. Sari/ Laitila
Petski kirjoitti:tämä mies tällainen "kylän paha poika". Nyt sai tuomion tuosta pahoinpitelystä. Samalla hän istuu tutkintavankeudessa epäiltynä puukotukseen joka tapahtui kolme viikkoa sitten. Tilillä on yhdyskuntapalvelua ja edelleen päällä on ehdollinen vankeustuomio. Itse hän oli ottavana osapuolena viime keväänä kun sai haulikosta pubin edustalla. Kun tuo juttu oli esillä niin ampuminen oli ollut "kosto vasikoinnista".
Gellner kirjoitti:Tervemenoa vaan :)
06.01.2007 Night Factory /Harjavalta
13.01.2007 Osmantupa /Eura
19.01.2007 Nite Train feat. Sari/ Tampere
20.01.2007 Kultainen Kukko feat. Sari/ Kankaanpää
02.02.2007 Kukonkulma feat. Sari/ Laitila
Mr. Walker kirjoitti:Mitä lie hoivaamisviettiä Sari tuntenut tätä ressukkaa kohtaan. Eipä taida ihan tavalliset ns. kunnon miehet olla Saria varten.