Suomen Big Brother 2006

  • 847 968
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Lemmikkimessuilla tuli bongattua Mari Kakko, tekee näköjään tv-meikki ihmiselle todella paljon hyvää :P.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Petski kirjoitti:
Varmaankin parin viikon päästä saadaan lukea seiskoista ja katsoista sun muista taas "bb-voittaja Sari ja kakkonen Kaki kuumissa tunnelmissa Tenerifalla" tms. Luki vain paikallislehdessä että joku lehti lennättää Sarin ja Kakin Tenerifalle viikon lomalle.

Itse taas muistaakseni luin jostain Kakin haastattelusta, että Katso-lehti lähettää Sarin ja Kakin lomalle Thaimaaseen. Ei noista ikinä kyllä oikein ota selvää, mutta silti ilmeisesti ko. kaksikolla on jonkunnäköinen diili Katso-lehden kanssa.
 

J.Petke

Jäsen
wilberto kirjoitti:
Itse taas muistaakseni luin jostain Kakin haastattelusta, että Katso-lehti lähettää Sarin ja Kakin lomalle Thaimaaseen. Ei noista ikinä kyllä oikein ota selvää, mutta silti ilmeisesti ko. kaksikolla on jonkunnäköinen diili Katso-lehden kanssa.

Ei kaksikolla vaan SubTvllä ja Big Brotherilla. Olihan jo Mira ja Sorellakin jonkin sorttisella reissulla olikohan nyt Lontoossa. Itseäni lähinnä vituttaa tuo Sarin "jumppavinkit" ja lehtien palstoilla pyöriminen. Ja luultavasti jo hakiessa joutuu allekirjoittamaan sopimuksen missä sitoutuu tiettyyn määrään lehtihaastatteluja ja kyllähän sitä ihmisen mieli muuttuu nopeasti jos luvataan tuhansia euroja yhdestä haastattelusta. Niin ja jos tuo akka tulee pyörimään televisiooni samalla tavalla kuin Perttu viime vuoden vaihteessa niin luultavasti joudun räjäyttämään televisioni.

Eniten tässä koko hommassa naurattaa kuitenkin Sarin ja Kakin yhteinen lomareissu. Niillä kielipäillä ei voi muuta kuin menestyä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Johan oli turha "parhaat palat" kooste

Kuten olettaa sopikin niin tuo eilinen puolen tunnin kooste "parhaista paloista" oli juuri sitä itseään, noin lyhyessä pätkässä ei kerkeä käymään oikeastaan mitään läpi. Tosin se vähä mitä käytiin läpi niin sekin onnistuttiin näyttämään pieleen jättäen suunnilleen kaikki oleellinen ko tapauksista näyttämättä.

Joku voisi kysyä että mikähän tuonkin lähetyksen funktio oli olevinaan?
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Peesaan omalta osaltani "flinttiä" tuohon koosteeseen liittyen. Odotin kyllä hieman enemmän tuolta, mutta missään vaiheessa se ei oikein onnistunut täyttämään odotuksiani (tai sitten ne odotukset olivat minulla liian suuret tuon koosteen suhteen).
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Jep, oli kyllä melkoista tuubaa tuo kooste. Tai itseasiassa en kyllä pysty kommentoimaan kuin alun ja lopun perusteella kun mielenkiinto ei pysynyt koko 30 minuuttista yllä. Lopussa vielä palasin kanavalle jonkin tyylikkään loppukaneetin toivossa, mutta yllättäen sub/räsänen onnistuivat senkin kusemaan. Hyvä pojat ja tytöt, näin tehdään koosteita. Tod.näk. tämä "voittajan viikko" on samanlaista kuraa, mutta pitäähän sekin katsastaa. Siinä kyllä on jo ideanakin enemmän potentiaalia kuin näissä parhoissa paloissa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tän päivän iltapulut uutisoi

Että Sarin 32 vuotias ex-kihlattu hakkasi Sarin. Niinhän tuon IS:n jutun perusteella on käynytkin ja olipa tuo sankari uhannut Sarin henkeäkin. Tuosta tapauksesta tosin on aikaa jo reilu vuosi kun se on siis tapahtunut viime vuoden marraskuussa mutta nyt siitä jutusta oli siis tullut oikeuden tuomio, 3 kk ehdotonta ja 2000 euron korvaukset Sarille. Kaiken kaikkiaan aika hurjan kuuloinen tapaus, sikäli mikäli nuo lehdessä kerrotut jutut pitää paikkansa.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jossain lehdessä luki että tuntematon mies meni väkisin Sarin asuntoon. Miten kihlattu voi olla tuntematon? Vai tarkoittettiinko että tuntematon lukijoille, ts. ei mikään julkkis? MITÄÄH?
 

komisario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ray Bourque, Man Utd
J-Ko kirjoitti:
Jossain lehdessä luki että tuntematon mies meni väkisin Sarin asuntoon. Miten kihlattu voi olla tuntematon? Vai tarkoittettiinko että tuntematon lukijoille, ts. ei mikään julkkis? MITÄÄH?
Iltalehdessä sanotaan että kutsumaton miesvieras tunkeutui BB-Sarin asuntoon marraskuussa 2005. Ei siis mikään uusi juttu muuten mutta tuomio luettiin nytten. Kaikki ne kaivaa esille näistä "julkkiksista".
 
Viimeksi muokattu:

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
komisario kirjoitti:
Iltalehdessä sanotaan että kutsumaton miesvieras
Mä olen aika varma että aamulla puoli kahdeksan aikaan netissä jommankumman iltapäivälehden sivuilla puhuttiin nimenomaan "tuntemattomasta", asiaa jo tuolloin ihmettelin sillä radiossa oli puhuttu kihlatusta. I'm confused. Luultavasti mä vaan olen aamulla ollut jäissä ja lukenut väärin.
Eikä muuten vaikuta makaroonin hintaan mitenkään oliko Sarin pieksijä kutsuttu vai kutsumaton.
 

komisario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ray Bourque, Man Utd
J-Ko kirjoitti:
Mä olen aika varma että aamulla puoli kahdeksan aikaan netissä jommankumman iltapäivälehden sivuilla puhuttiin nimenomaan "tuntemattomasta", asiaa jo tuolloin ihmettelin sillä radiossa oli puhuttu kihlatusta. I'm confused. Luultavasti mä vaan olen aamulla ollut jäissä ja lukenut väärin.
Eikä muuten vaikuta makaroonin hintaan mitenkään oliko Sarin pieksijä kutsuttu vai kutsumaton.
Ei kyllä vaikuta juuri yhtään juu. Sattuu olemaan iltalehti auki tossa vieressä ja siitä katsoin. Näin kyllä itsekin lööpin jossa puhuttiin kihlatusta mutta tässä sitä ei ole.
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Siihen en osaa ottaa kantaa onko tämä kyseinen heppu ex-kihlattu. Odottakaas kun keltainenlehdistö penkoo kunnolla miehen taustat niin siitä ne suuret otsikot revitään. Kuitenkin, tämä mies tällainen "kylän paha poika". Nyt sai tuomion tuosta pahoinpitelystä. Samalla hän istuu tutkintavankeudessa epäiltynä puukotukseen joka tapahtui kolme viikkoa sitten. Tilillä on yhdyskuntapalvelua ja edelleen päällä on ehdollinen vankeustuomio. Itse hän oli ottavana osapuolena viime keväänä kun sai haulikosta pubin edustalla. Kun tuo juttu oli esillä niin ampuminen oli ollut "kosto vasikoinnista".
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
komisario kirjoitti:
Ei kyllä vaikuta juuri yhtään juu. Sattuu olemaan iltalehti auki tossa vieressä ja siitä katsoin. Näin kyllä itsekin lööpin jossa puhuttiin kihlatusta mutta tässä sitä ei ole.

Tässä suora lainaus Ilta-Sanomista: Nygren ja tuomittu olivat olleet kihloissa ja asuneet avoliitossa vuoden verran. Nygren kertoi lopettaneensa suhteen jo kaksi vuotta aiemmin, mutta mies ei ollut jättänyt häntä rauhaan.

Kakilla alkaa muuten kiertue tammikuussa, epäselväksi jäi vaan että mitä hän niille keikoilla tekee. Kertoo virpomisläppiä, jee?
 

komisario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ray Bourque, Man Utd
Gellner kirjoitti:
Kakilla alkaa muuten kiertue tammikuussa, epäselväksi jäi vaan että mitä hän niille keikoilla tekee. Kertoo virpomisläppiä, jee?
Parempi olis senkin keskittyä vaan siihen paketin lemppaamiseen vai mitä koppiautoa se nyt ajoikaan. Eihän niitä juttuja kukaan jaksa enempää kuunnella. En kyllä ole menossa lähellekkään sitä paikkaa missä kaveri keikkailee.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tervemenoa vaan :)

06.01.2007 Night Factory /Harjavalta
13.01.2007 Osmantupa /Eura
19.01.2007 Nite Train feat. Sari/ Tampere
20.01.2007 Kultainen Kukko feat. Sari/ Kankaanpää
02.02.2007 Kukonkulma feat. Sari/ Laitila
 

komisario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ray Bourque, Man Utd
Gellner kirjoitti:
Tervemenoa vaan :)

06.01.2007 Night Factory /Harjavalta
13.01.2007 Osmantupa /Eura
19.01.2007 Nite Train feat. Sari/ Tampere
20.01.2007 Kultainen Kukko feat. Sari/ Kankaanpää
02.02.2007 Kukonkulma feat. Sari/ Laitila
No eipä osunut omille kotikulmille. Kultainen kukko Kankaanpäässä on hieno paikka mutta vähän turhan kaukana. Taitaa jäädä keikat väliin. Eikö ne uskalla ruuhkasuomeen tulla ollenkaan vai oliko ohjelma jo liikaa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Dodii!!! Tuleepas Kaki likelle, ei muuta kuin katsomaan (Kultainen Kukko Kpäässä on todellakin lähes paras ravintola missä olen eläissäni käynyt, ja samoin Harjavallan Factory on kiva). Kummastuttaa kyllä minuakin, että mitä ihmettä Kaki tekee keikoillaan, käsittääksei mies ei soita mitään. eikä sen kummemmin laula. Vai saisiko Suomi Kakista uuden stand up -koomikon, erikoisalanaan navanalushuumori??
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Petski kirjoitti:
tämä mies tällainen "kylän paha poika". Nyt sai tuomion tuosta pahoinpitelystä. Samalla hän istuu tutkintavankeudessa epäiltynä puukotukseen joka tapahtui kolme viikkoa sitten. Tilillä on yhdyskuntapalvelua ja edelleen päällä on ehdollinen vankeustuomio. Itse hän oli ottavana osapuolena viime keväänä kun sai haulikosta pubin edustalla. Kun tuo juttu oli esillä niin ampuminen oli ollut "kosto vasikoinnista".

Taas kerran voisi kysyä Juliet Jonesin Sydämen sanoin: Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin. Kuulostaa siltä, että tämä kaveri on hyvää matkaa menossa alamäkeen ja enemmän tai vähemmän pihalla oman elämänsä suhteen. Eipä näytä tulevaisuus valoisalta.
Mitä lie hoivaamisviettiä Sari tuntenut tätä ressukkaa kohtaan. Eipä taida ihan tavalliset ns. kunnon miehet olla Saria varten.
 

R0kMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, HIFK, Newcastle
Gellner kirjoitti:
Tervemenoa vaan :)

06.01.2007 Night Factory /Harjavalta
13.01.2007 Osmantupa /Eura
19.01.2007 Nite Train feat. Sari/ Tampere
20.01.2007 Kultainen Kukko feat. Sari/ Kankaanpää
02.02.2007 Kukonkulma feat. Sari/ Laitila

Euraan pitää mennä. H-Valta osuu duunipäivälle, ei hyvä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mr. Walker kirjoitti:
Mitä lie hoivaamisviettiä Sari tuntenut tätä ressukkaa kohtaan. Eipä taida ihan tavalliset ns. kunnon miehet olla Saria varten.

Eiköhän tuo ole ollut sellainen karun oloinen partainen, kaljupäinen ja tatuoitu hemmo jollaisista Sari ulkonäöllisesti kertoili pitävänsä.

Tänään on sitten viimeinen kerta tuota tämän vuoden BB:tä kun SubTV:ltä tulee BB2006 voittajan viikko klo 21:50 - 22:20. Jos siis vielä jotain kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ihan kiva lopetus

Tämä voittajan viikko lähetys olikin sitten huomattavasti parempi kattaus kuin tuo "parhaat" palat kooste, saatiin kuulla Sarin tuntoja voiton jälkeen ja käytiin vähän läpi sitä hässäkkää mitä tuo voitto toi mukanaan. Tykkäsin.
 

#61

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Löytyiskö joltain pätkää niistä Ruotsin BB:n seksisekoiluista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös