Suomen Big Brother 2006

  • 847 959
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Memmu26 kirjoitti:
Sari muuten saattaa muuttua edukseen, jos sinne maskeerajakouluun todellakin pääsee / menee. Ainakin luulis oppivan jotain. No äidiltään pitkälti matkinut meikkaustyylin, ikävä kyllä. Nuori tyttö ja näyttää jokseenkin hirvittävältä meikeissään.

Siitä Sarista voi tulla aika tyrmäävän näköinen tapaus osaavalla meikkauksella, kun nytkin se liian vahva meikki osoitti silti että aineksia on. Kroppahan tuolla tytöllä on enemmän kuin kunnossa, vaikkakin Sari meinaa tän päivän IL:n mukaan treenata itsensä takaisin taloon tulon aikoina olleisiin mittoihinsa (158 cm / 49 kg, nykyinen paino 56 kg).
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
flintstone kirjoitti:
Siitä Sarista voi tulla aika tyrmäävän näköinen tapaus osaavalla meikkauksella, kun nytkin se liian vahva meikki osoitti silti että aineksia on. Kroppahan tuolla tytöllä on enemmän kuin kunnossa, vaikkakin Sari meinaa tän päivän IL:n mukaan treenata itsensä takaisin taloon tulon aikoina olleisiin mittoihinsa (158 cm / 49 kg, nykyinen paino 56 kg).

Hassua muuten, että Sarin paino nousi talossa, kun taas Ollin ja Kakin paino laski, vaikka samaa safkaahan he kaikki vetivät. Ollin paino laski vielä huomattavasti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Gellner kirjoitti:
Hassua muuten, että Sarin paino nousi talossa, kun taas Ollin ja Kakin paino laski, vaikka samaa safkaahan he kaikki vetivät. Ollin paino laski vielä huomattavasti.

Se oli se Kaarlon valittama tasajako, jossa kaikki asukkaat söi suunnilleen yhtä paljon. Sari on pieni ja joku Olli tai Kale on aika isokokoisia niin tuo kulutus on aika erilaista.

Ai niin jos jotain kiinnostaa vielä tän vuoden BB niin tässä muutama päivämäärä muistutukseksi:
11.12.2006 Big Borther 2006 parhaat palat
18.12.2006 Big Brother 2006 voittajan viikko
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
flintstone kirjoitti:
Se oli se Kaarlon valittama tasajako, jossa kaikki asukkaat söi suunnilleen yhtä paljon. Sari on pieni ja joku Olli tai Kale on aika isokokoisia niin tuo kulutus on aika erilaista.

Enpä ihmettele, että tuosta on pientä riitaa ollut. Kyllä kulutus ja ruokailu erot voivat yksilöiden, varsinkin miehen ja naisen, välillä olla hyvinkin suuria. Vaikea on itse ymmärtää esim. työpaikan naisia, jotka syövät maksimissaan puolet minun lounas annoksesta ja illalla pärjäävät muutamalla palalla leipää. Jos itse en saa kahta kunnon lämmintä ateriaa on olo todella heikko eikä mistään tule enää yhtään mitään. Oma paino on aina ollut ihan normaali.

BB-talossa olisin joutunut varmasti vaikeuksiin tai ainakin saanut perustella kantani todella hyvin, jotta olisin saanut tarpeeksi syödäkseni. Naisten annokset eivät luultavasti olisi riittäneet.
 

Riksuliini78

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Michael Schenker Group
Onnittelut Sarille

BB2006 sai jälleen hyvän voittajan. Vaikka "Pirpana" ei mun suosikkeihin kuulunutkaan niin täytyy myöntää,että kyllä se voitto ihan oikealle tyypille meni.:) Kaki osoitti olevansa herrasmies alusta loppuun,siitä täydet pisteet hänelle! :D Nyt hiukan outoa,kun ei enää saa jokailtaista BB-annosta...ei mun elämä tosin pyörinyt pelkän BB.n ympärillä,mutta oli se silti kivaa viihdettä.;D Toivottavasti BB2007 tarjoaa yhtä hyvää (ellei jopa parempaa) viihdettä!!
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
flintstone kirjoitti:
Siitä Sarista voi tulla aika tyrmäävän näköinen tapaus osaavalla meikkauksella,

Päivän vitsi. Ei kai meikkivalmistajat ole sentään vielä päässeet niin pitkälle, että rumasta naamasta saisi meikkaamalla "aika tyrmäävän näköisen". Sarin näköisiä muijia on joka lähiössä 13 tusinassa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jermu kirjoitti:
Sarin näköisiä muijia on joka lähiössä 13 tusinassa.

Mitä voi lisätä!? Nyt mä näkisin et sä oot asian ytimessä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jermu kirjoitti:
Päivän vitsi. Ei kai meikkivalmistajat ole sentään vielä päässeet niin pitkälle, että rumasta naamasta saisi meikkaamalla "aika tyrmäävän näköisen". Sarin näköisiä muijia on joka lähiössä 13 tusinassa.

Minusta Sari on esimerkiksi tässä kuvassa kaunis, mutta turhapa näistä makuasioista on alkaa tappelemaan. Kauneus kun on katsojan silmässä. Ilman meikkiä Sari on toki varsin tavallisen näköinen typy. Tosin ainakin minun silmissä sitä tyrmäävyyttä lisää se että tuo Sarin vartalo on upea. Mutta se siitä, Sari vei voiton ainakin minun silmissä kultaisella luonteellaan, nuo ulkonäköseikat oli vain plussaa.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Orman Mollis kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/viihde/artikkelit.shtml?488632 Onkohan tulossa samanlainen "tv-helmi" kuin hurmaava kokki...
Mikähän siinä on, että heti kun joku tavis pääsee tavalla tai toisella edes hetkeksi julkisuuden valokeilaan, aletaan haaveilla omasta tv-ohjelmasta tai ainakin juontokeikoista. Niinhän se Perttukin viime vuonna hehkutteli, että tv-töitä olisi kiva tehdä jatkossakin. Pertun ura taisi sitten jäädä siihen SubTV:n jatkuu-tunnarin keinukohtaukseen viime vuoden puolella ja leijonapuvussa pyörimiseen nyt tämän vuoden BB:n finaalissa. Ja hyvä niin. Tuolla on ihan oikeasti osaavia ja koulutettuja tyyppejä odottamassa omaa vuoroaan.

Mitä taas juontohommiin tule, niin näitä entisiä missejä ja muita "Elikkä, meillä on täällä tänään tällaiset messut. Elikkä tervetuloa kaikki mukaan. Elikkä...elikkä...elikkä" -sarjan juontajia ihan riittävästi kaikkien tavaratalojen ja kauppakeskusten villeille päiville ja harjannostajaisiin.
 
Kenellä realismi hukassa?

Hemingway kirjoitti:
Ohjelma taitaa olla ylivoimaisesti Subin suosituiin, sillä on yli 400 000 katsojaa. Äänestäjien määrästä en tiedä, mutta koska jotkut hurjat saattavat antaa satakin ääntä yhdellä kertaa, niin arvelen, että kokonaisäänimäärä on reilusti yli miljoonan, ehkä yli kaksi miljoonaa. Äänestäjien määrää on vaikeampi arvioida, mutta useampia satoja tuhansia varmasti sekin.

Kun joku noita äänestyslukuja epäili reilusti pienemmiksi, niin:

Hemingway kirjoitti:
Vähän realismia peliin. Monet katsojat äänestävät useammin kuin kerran, jotkut todellakin kymmeniä tai jopa satoja kertoja. Finaalissa vähemmänkin aktiiviset aktivoituivat.

Tämä ehkö kuuluisi huumoriketjuun, mutta purskahdin nauramaan tuon kommentin jälkeen...

Katsojia finaaliohjelmalla 400000 ja epäilet ääniä annetun "ehkä yli kaksi miljoonaa" ja yksittäisiä äänestäjiäkin "satoja tuhansia".


Mikäli yksittäisiä äänestäjiä olisi satakin tuhatta, niin syön hatullisen sitä itseänsä. Kokonaisäänimääräkin on takuulla alle miljoona. Mieti nyt hyvä ihminen! Idolsilla oli varmaan puolitoistamiljoonaa katsojaa ja koko koko ohjelmassa (siis kaikki jaksot mukaanlukien) annettiin kaksi ja puoli miljoonaa ääntä. Sinä meinaat, että 400000 katsojan BB-finaaliohjelma keräisi "ehkä yli kaksi miljoonaa ääntä".
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bast kirjoitti:
Mikähän siinä on, että heti kun joku tavis pääsee tavalla tai toisella edes hetkeksi julkisuuden valokeilaan, aletaan haaveilla omasta tv-ohjelmasta tai ainakin juontokeikoista.

Sinulla on siis ihan faktaa olemassa, ettei Sari ole aikaisemmin haaveillut tv-ohjelmasta tai juontokeikoista, mutta nyt vasta, asiaa kysyttäessä, sanoi sen ääneen?

Mitä muuten juontokeikkoihin tulee, niin viime vuoden asukeista juontohommia ovat tehneet ainakin Perttu ja Antti A. Itse en ihan tätä juontohommasysteemiä hiffaa. Siis missä nämä kymmenet mallit, missit, pertut yms, oikein niitä juontoja tekee. Itse kun en ole koskaan tällaisiin törmännyt.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gellner kirjoitti:
Mitä muuten juontokeikkoihin tulee, niin viime vuoden asukeista juontohommia ovat tehneet ainakin Perttu ja Antti A. Itse en ihan tätä juontohommasysteemiä hiffaa. Siis missä nämä kymmenet mallit, missit, pertut yms, oikein niitä juontoja tekee. Itse kun en ole koskaan tällaisiin törmännyt.

Taitatavat olla messuilla yms heilumassa ja mukahauskuuttamassa yleisöä sekä sedun kuppiloissa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mikä tv-ohjelmiin tulee, niin itse katselisin mieluiten Kakin ja Ollin yhteistä Show:ta.

Siitä ohjelmasta ei lienisi huumorin puuttuvan.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eiköhän Sarista chattijuontaja tule. Tuommoisia "pikkukuvassa hyvännäköisiä", hölmöjä, hihittäjiähän ne tuppaa olemaan.

Toisaalta chattijuontajana minä Kakinkin näen. En sen takia, että hän olisi tyhmä, vaan hänen kroonisen puheripulinsa sekä empaattisuutensa vuoksi.

Kaikista paras chattijuontaja tulisi silti Kaarlosta: "Haistaka vittu saatanan idioottiteinit! Vittu te ootte mulle mustaa paskaa! Tulkaa saatana tänne niin vittu katotaan kuka tippuu ekana vittu! Vittu mä inhoan tätä työtä voi jumalauta kun pääsis jo pois tästä vitun kopista.".

ps. Kuinkahan kauan menee ennenkuin lehdissä kirjoitellaan Kaarlon tapelleen humalapäissään?
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Gellner kirjoitti:
Sinulla on siis ihan faktaa olemassa, ettei Sari ole aikaisemmin haaveillut tv-ohjelmasta tai juontokeikoista, mutta nyt vasta, asiaa kysyttäessä, sanoi sen ääneen?

Mitä muuten juontokeikkoihin tulee, niin viime vuoden asukeista juontohommia ovat tehneet ainakin Perttu ja Antti A. Itse en ihan tätä juontohommasysteemiä hiffaa. Siis missä nämä kymmenet mallit, missit, pertut yms, oikein niitä juontoja tekee. Itse kun en ole koskaan tällaisiin törmännyt.

Ja sinulla, Gellner hyvä, on varmaan faktaa, että Sarin unelmana on aina ollut tv- ja juontotyöt ja tyttö päätti nimenomaan käyttää Big Brotheria ponnahduslautanaan niihin hommiin.

Aivan yhdentekevää, koska tämä haave on syntynyt. Nyt se kuitenkin esitettiin julki.

Ja mitä juontokeikkoihin tulee, niin ellet ihan tynnyrissä ole elänyt, niin luulisi sinunkin törmänneen kauppakeskuksissa ja tavarataloissa, firmojen tilaisuuksissa, muotinäytöksissä ym. pienemmissä yhteyksissä juuri näihin vuoden 2000 Miss Mansikka ja Miss Exotic Bikini Queen -juontajiin. Siellä nämä kymmenet mallit tosiaan ovat. Kertomassa Stockmannin Hulluilla Päivillä, että "täällä kakkoskerroksen kodinelektroniikkaosastolla on tämmöisiä ihmevekottimia elikkäs siis mp3-soittimia..."

Eikä siinä mitään. Selvästikin juontajia tarvitaan, mutta alkuperäinen ihmetykseni oli tosiaan se, että a) millä kompetenssilla jokainen kuvittelee hanskavansa jonkun tv-ohjelman tai juontamisen ihan tosta vaan. Hyvin vedetty juontohomma ei ole mikään ihan helppo juttu vaikka siltä vaikuttaakin. Ja b) miksi juuri juontohomma. Ei siinä mikään iso raha pesi ja yleensä keikat ovat juuri jotain kauppakeskusten muotinäytöksiä, jossa suurin osa ihmisitä paahtaa ohi vähääkään välittämättä.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Bast kirjoitti:
a) millä kompetenssilla jokainen kuvittelee hanskavansa jonkun tv-ohjelman tai juontamisen ihan tosta vaan. Hyvin vedetty juontohomma ei ole mikään ihan helppo juttu vaikka siltä vaikuttaakin.
Katso sitä kolmosen "voittopotti" vai mikä se on. Ei tarvi kompetenssia ellei sitten sellaiseksi lasketa samojen asioiden toistamista koko ohjelman ajan.

"500e palkintona tänään. Mikä ihme on tuo nelipyöräinen kulkuneuvo? Onko se pyörä? Tänne voooit soittaa vaikka mistä. Lankapuhelimesta tai kännykästä. Voi hitsi, kyllä 500e tulee tarpeeseen kaikille. Noniin, arvatkaa nyt. Soittakaa ihmiset ja voi soittaa toisenkin kerran. Varmasti 500e maistuu kaikille! Kyllä minullekin passaisi. Enää 8min peliaikaa joten soittakaahan. Kysymys ei ole vaikea ja siis 500e olisi tulossa, kelpaisi sinullekin? Ainakin minulle kyllä passaisi. Mikähän ihme on tuo nelipyöräinen kulkuneuvo? Tänne voit soittaa useamminkin. 500e palkintona tänään. Mikä ihme on tuo nelipyöräinen kulkuneuvo? Onko se pyörä? Tänne voooit soittaa vaikka mistä. Lankapuhelimesta tai kännykästä. Voi hitsi, kyllä 500e tulee tarpeeseen kaikille. Noniin, arvatkaa nyt. Soittakaa ihmiset ja voi soittaa toisenkin kerran. Varmasti 500e maistuu kaikille! Kyllä minullekin passaisi. Enää 8min peliaikaa joten soittakaahan. Kysymys ei ole vaikea ja siis 500e olisi tulossa, kelpaisi sinullekin? Ainakin minulle kyllä passaisi. Mikähän ihme on tuo nelipyöräinen kulkuneuvo? Tänne voit soittaa useamminkin."

Tuommoistahan se on. Anteeksi jos eksyin ketjun aiheesta.
 

Aatos

Jäsen
Bast kirjoitti:
Mitä taas juontohommiin tule, niin näitä entisiä missejä ja muita "Elikkä, meillä on täällä tänään tällaiset messut. Elikkä tervetuloa kaikki mukaan. Elikkä...elikkä...elikkä" -sarjan juontajia ihan riittävästi kaikkien tavaratalojen ja kauppakeskusten villeille päiville ja harjannostajaisiin.

Täysin samaa mieltä.On olemassa oivaltavia ja suomen kieltä taitavia ihmisiä.Näitä koulutettuja tahi ei, kuuntelee mieluusti. Ei pelkkä tuttu naama riitä ,joku muu juju pitää olla. Elikkä -tyypit ovat karmeaa kuultavaa.

V-man kirjoitti:
ps. Kuinkahan kauan menee ennenkuin lehdissä kirjoitellaan Kaarlon tapelleen humalapäissään?

Olen pelannut Kaarloa vastaan kiekossa, ja täytyy todeta ettei palko mennyt kaverilla nenään vaikka pääsin kerran ajelemaan aika onnistuneesti. Ihan tervepäinen kentällä; yhden pelin perusteella.
 
Viimeksi muokattu:

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Joo mitä noita NRJ:n ja Kiss FM:n aamuohjelmia on kuunnellut niin kovasti on Sarilla hinkua jäädä julkisuuteen. Olen kyllä vähän yllättynyt tästä, oikeastaan jopa pettynyt. Näitä saatanan wannabe-julkkiksia on Suomessa ihan tarpeeksi, olisin toivonut että Sari olisi tajunnut vetäytyä hiljaa taka-alalle ja palata omaan arkielämäänsä. Toisaalta mikäs minä olen häntä tuomitsemaan, onhan se ihan ymmärrettävää ettei koko elämäänsä halua aikusviihdettä kaupitella. Ja onhan se varmasti jännittävää vähän aikaa paistatella julkisuudessa, toivottavasti ei kuitenkaan jää epätoivoisesti pyörimään lööpeissä "kuumien hotelliöittensä" ansiosta. Aika vaikea on nähdä Sari tv-ohjelman vetäjänä, ei ole välttämättä ihan tarpeeksi sanavalmis sellaiseen hommaan. Joku tuollainen chattijuontaja on varmaan aika todennäköinen vaihtoehto Sarille. Noista keikkajuontajista ja vastaavista en ole oikein koskaan päässyt jyvälle. Voihan se olla, että seuraavien erotiikkamessujen suurin vetonaula on "BB-Sari juontajana".

Mieluiten näkisin Sarin julkisuudessa jonkin aikaa perttu/lintsimäiseen tyyliin, eli vetäisi jotain tv-ohjelmaa tai sitten jotain pienempiä juttuja. Toivottavasti ymmärtää kuitenkin jossain vaiheessa, että tämä hänen fivtiin minits of fame oli tässä. Kyllähän näistä tämän vuoden tyypeistä Kaki on todennäköisin lehtikasvo jatkossa. Varmaan eniten itse sitä haluaa ja omaa kyllä eniten potentiaaliakin. Henk.koht. en kyllä ymmärrä miksi joku haluaa julkisuuteen julkisuuden vuoksi, mutta en mä kyllä ymmärrä montaa muutakaan asiaa. Kaipa se on jokaisen oma asia mitä elämällään tekee. Ja kyllä mä toisaalta mielummin Kakia tai Saria lehdissä näen kuin jotain tusinamissejä tai maitokauppiaitten salarakkaita.

Jermu kirjoitti:
Sarin näköisiä muijia on joka lähiössä 13 tusinassa.
Jaa no sitten sä asut aika mukavassa lähiössä. Ei tässä meidän kulmilla ainakaan asu liikaa tuon näköistä muijia.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viimeisten kahden viikon ajaksi tuli jäätyä aika lailla koukkuun. Ihan oikealle ihmiselle voittokin meni. Sarilla ja Karilla oli ainakin minun näkemänäni aikana myönteisin asenne talossa oloa kohti.

Olen samaa mieltä joidenkin aikaisemmin kirjoittaneiden kanssa siitä, että liiat virpomisjutut söivät Karin kannatusta. Yksitoikkoisuus on pahasta, kakistuksia on huomattavasti vähemmän Karin fanisivuilla kuin pöördismejä Pertulla.

Seuraavaa vuotta ajatellen yrittäisin saada pitkässä parisuhteessa elävät mahdollisimman vähiin. Passiiviset ovat toinen vältettävä ryhmä. Jotenkin yrittäisin järjestäjinä saada myös selville, miten ehdokkaat käyttäytyvät kännissä.

Ja jokohan jossakin tehdään tutkimusta siitä, mitkä seikat ovat Mirailmiön taustalla?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Fawkes kirjoitti:
Mieluiten näkisin Sarin julkisuudessa jonkin aikaa perttu/lintsimäiseen tyyliin, eli vetäisi jotain tv-ohjelmaa tai sitten jotain pienempiä juttuja. Toivottavasti ymmärtää kuitenkin jossain vaiheessa, että tämä hänen fivtiin minits of fame oli tässä.

Toivottavasti ei tule mitään tv-ohjelmaa.. Tuo Hurmaava kokki oli jo sellainen pohjanoteeraus että.. Mutta onneksi jos nyt jonkunlaisen ohjelman saa, niin häipyy ruudusta viimeistään kun BB07 alkaa..
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Orman Mollis kirjoitti:
Toivottavasti ei tule mitään tv-ohjelmaa.. Tuo Hurmaava kokki oli jo sellainen pohjanoteeraus että.. Mutta onneksi jos nyt jonkunlaisen ohjelman saa, niin häipyy ruudusta viimeistään kun BB07 alkaa..
Juu no ensisijaisesti mäkin toivon ettei Sari edes julkisuuteen jäisi, mutta jos kerran välttämättä haluaa jäädä niin sitten joku turhanpäiväinen tv-ohjelma olisi ihan ok. Eihän sitä tarvitsisi kuitenkaan katsoa joten ihan sama sinänsä. Kyllä sieltä aikamoista tuubaa tulee jo muutenkin ilman näitä Hurmaavia kokkejakin. Ja tuskinpa näistä tosi-tv-staroista mitään pitkäaikaisia tähdenlentoja tulee vaan haihtuvat julkisuudesta kun seuraava vuosikerta ilmestyy. Tietty poikkeuksia voi olla, esim.Kaakeli voisi tällainen olla vaikkakin kaverin läpät on jo nyt kuultu niin vaikea kuvitella että häntä kukaan enää jaksaisi kuunnella. No mutta joo, se siitä ohjelmasta. Ehdottomasti paras näistä tosi-tv-pelleilyistä. Ei oikein jotkut hemmetin idolsit kolahda, bb:tä olen seuraillut jo niistä uk-versioista lähtien joten tuntuvat kaikkein läheisimmiltä. Tv-ohjelmahan tässä on kuitenkin kyseessä, joten ei pidä suurennella näitä juttuja. Koko tosi-tv ilmaus on hieman kyseenalainen, mutta ne spekulaatiot eivät nyt tähän ketjuun kuulu.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Josko tämän nyt vielä nostaisi ylös.

Eli huomenna maanantaina 21.50-22.20 Big Brother 2006 - parhaat palat.

- Sarin tulo taloon ja Heidin ilme
- Voileivän heitto
- 'Lopeta se vitun akti'
- technicolour (missasin)
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Varmaankin parin viikon päästä saadaan lukea seiskoista ja katsoista sun muista taas "bb-voittaja Sari ja kakkonen Kaki kuumissa tunnelmissa Tenerifalla" tms. Luki vain paikallislehdessä että joku lehti lennättää Sarin ja Kakin Tenerifalle viikon lomalle.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Toiselta palstalta poimitun tiedon(johon tiedot otettu ilmeisesti suosikkilehti Seiskasta) mukaan:

Olli vahvistaa Kalan jättäneen hänet.
Olli ja Hanne bilettivät villisti Tapiola Gardenissa. Olli ja Hanne hempeilivät Samuli Edelmannin keikalla. Ollilla ei ollut kihlasormusta sormessaan ja pari poistui paikalta suudellen.

Että näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös