Suomen Big Brother 2006

  • 851 750
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Cube kirjoitti:
Nimenomaan saivartelua. Eiköhän jokainen Mies nimittäin ymmärrä ihan kristallinkirkkaasti näiden asioiden perustavanlaatuisen eron.
Viitsitkö ihan vaan varmuuden vuoksi kerrata sen eron niille jotka eivät ole Miehiä ja siksi eivät satu ymmärtämään?
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kummeli kirjoitti:
Ette tekään varmaan ketään haastaisi oikeuteen jos joku antaisi teille hand jobin..
Mutta jos poliisi katselee tätä jalkovälin kähmintää telkkarista ja päättää itse ruveta tutkimaan asiaa. Mitäs sitten tehdään?
 

Kyle

Jäsen
Itse heitän muutaman mielenkiintoisen asian, mitä täällä ei ole taidettu noteerata.

En muista oliko asiasta jo enemmän faktaa aikoinaan, kun täällä pohdittiin Sarin julkkis"kumppania" ennen taloon tuloa. Kuitenkin muistaakseni lopputuloksena tämä kumppani oli viimme vuoden BB:ssä, no eilen Timo häätöäänestyksessä kertoi suoraan "oma kohtaista kokemusta on", kun kyse oli Sarista.

Toinen erikoinen asia oli muistaakseni eilinen Ollin heitto selvinpäin "saataispa keittoo, niin voisi taas nukkua Hannen vieressä". Siis Olli voi tavallaan vedota muijalleen Hannen vieressä nukkumiseen vahvaa humalatilaa, mutta nythän tuossa ei ole mitään järkeä, kun suunnittelee sen jo selvinpäin etukäteen.
 

Abiel

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Gerodz kirjoitti:
Kuitenkin muistaakseni lopputuloksena tämä kumppani oli viimme vuoden BB:ssä, no eilen Timo häätöäänestyksessä kertoi suoraan "oma kohtaista kokemusta on", kun kyse oli Sarista.

Vai tarkoittiko omakohtaisilla kokemuksilla talossa lempimistä?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Daespoo kirjoitti:
Haluaisin kuulla vastauksen Gellneriltä, oliko selvästi syvässä humalassa olleen Ollin kopeloiminen seksuaalista häirintää josta tulisi mennä poliisin pakeille?

Nyt mitataan kaksinaismoralismin taso.

Jos Olli oli tiedottomassa tilassa, niin tietenkin oli seksuaalista häirintää. Kyseisenä yönä Olli aloitti koko kähminnän, kopeloi siis Hannen rintoja, kun makasivat vierekkäin sängyssä, Hanne selkä Olliin päin. Sen jälkeen oli Hannen vuoro ja sitten Ollin, ja jossain välissä suutelivat toisiaan.
 

J.Petke

Jäsen
Gerodz kirjoitti:
Itse heitän muutaman mielenkiintoisen asian, mitä täällä ei ole taidettu noteerata.

En muista oliko asiasta jo enemmän faktaa aikoinaan, kun täällä pohdittiin Sarin julkkis"kumppania" ennen taloon tuloa. Kuitenkin muistaakseni lopputuloksena tämä kumppani oli viimme vuoden BB:ssä, no eilen Timo häätöäänestyksessä kertoi suoraan "oma kohtaista kokemusta on", kun kyse oli Sarista.

Toinen erikoinen asia oli muistaakseni eilinen Ollin heitto selvinpäin "saataispa keittoo, niin voisi taas nukkua Hannen vieressä". Siis Olli voi tavallaan vedota muijalleen Hannen vieressä nukkumiseen vahvaa humalatilaa, mutta nythän tuossa ei ole mitään järkeä, kun suunnittelee sen jo selvinpäin etukäteen.

Noh kuitenkin, Timo tarkoitti "omakohtaiselle kokemuksella" sitä ettei lempiminen kauaa kestänyt ekalla kerralla talossa. Ja mitä Sarin julkkispartneriin tulee niin kyseessähän oli Mika "lintsi" Linnamäki. Tämän jo lintsikin tunnusti aikoinaan Extrassa.


Huipea kuva muuten tuo palapelin kuva, Kakin ilmeelle 10 pistettä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
J.Petke kirjoitti:
Noh kuitenkin, Timo tarkoitti "omakohtaiselle kokemuksella" sitä ettei lempiminen kauaa kestänyt ekalla kerralla talossa. Ja mitä Sarin julkkispartneriin tulee niin kyseessähän oli Mika "lintsi" Linnamäki. Tämän jo lintsikin tunnusti aikoinaan Extrassa.
Sari on ollut molempien kanssa. Itsehän se talossakin Kakin kanssa jutellessaan sanoi tuntevansa viime vuotisista kilpailijoista Lintsin ja Timon.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Sarjassamme viinapäät. Sari on sanojensa mukaan juonut 1.5 tölkkiä siideriä ja on silminnähden kännissä. Kohta saattaa seurata sarin strippausshow samalla kun muut asukkaat hyppelee rahin yli, jossa siis on se palapeli...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Daespoo kirjoitti:
Haluaisin kuulla vastauksen Gellneriltä, oliko selvästi syvässä humalassa olleen Ollin kopeloiminen seksuaalista häirintää josta tulisi mennä poliisin pakeille?

Gellner kirjoitti:
Kyseisenä yönä Olli aloitti koko kähminnän, kopeloi siis Hannen rintoja, kun makasivat vierekkäin sängyssä, Hanne selkä Olliin päin. Sen jälkeen oli Hannen vuoro ja sitten Ollin, ja jossain välissä suutelivat toisiaan.

No, joo mutta jos tuolle tiellä lähdetään niin eikös Sorellakin aloittanut sen pussailun jne Mikan kanssa? Sitten sängyssäkin jatkui aluksi molemmin puolisena. Tyhmä Ollikin on kun varattuna menee edes nukkumaan samaan sänkyyn vieraan naisen kanssa, mutta melko v*ttumainen tilanne, jos muija käy temmiin kiinni nukkuessa, jos tarkoitus oli kuitenkin vain nukkua samassa sängyssä (Olikiko?).

Gellner kirjoitti:
Jos Olli oli tiedottomassa tilassa, niin tietenkin oli seksuaalista häirintää.

Täysin samaa mieltä. Lähes täysin varmaa on myös, että Hanne ei tuon takia talosta lähde vaikka, jos BB:llä olisi munaa niin lähtisi. Ajankohta vaan taitaa olla liian myöhäinen uusien kilpailijoiden sisään ottoon eli tuotantoarvo ajavat moraalisten arvojen yli.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
wild wild west kirjoitti:
Mutta jos poliisi katselee tätä jalkovälin kähmintää telkkarista ja päättää itse ruveta tutkimaan asiaa. Mitäs sitten tehdään?

Se on muuten ihan totta.. Eihän Sorellakaan Mikaa haastanut oikeuteen, eikä tehnyt rikosilmoitusta. Käsittääkseni se tapahtui poliisin aloitteesta. Mun mielestä rikosilmoituksen pitäisi tehdä asianomainen itse, eikä mikään Big brother...

No, nyt täytyy lopettaa kirjoittaminen kun kohta alkaa bb
 

Kyle

Jäsen
HerraHermanni kirjoitti:
Sarjassamme viinapäät.

Sarin kokoiselle henkilölle tuo on melko luonnollista että jo noinkin pieni määrä näkyy jossain, vielä kun tuntee luonteenpiirteen blondi, niin ei voi olettaa muutakuin että ensimmäisen kulauksen jälkeen on pirskeet pystyssä vaikkei päähän olisi mennyt.

Sen sijaan talon koomisin tapaus alkoholin kanssa on ehdottomasti räkänokka Olli, BB:n viihde arvo nousee kummasti kun pojalle annetaan kaljaa. Olli menettää melko nopeasti todellisuuden tajunsa ja on täysin ylipuhuttavissa pienessäkin pöhnässä. Ollilla itseasiassa karkaa eniten talon asukkaista juominen käsistä ja väittäisin ettei moppitukkalla ole siviilissä tapana hirveästi juopotella, joka on hyvä sinänsä koska hän on hauskempi jutuiltaan selvinpäin. Vaikkakin viimme aikoina on ollut havaittavissa turhaa ylimielisyyttä "ooks mä Sari seksikäs?".
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cottonmouth kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Lähes täysin varmaa on myös, että Hanne ei tuon takia talosta lähde vaikka, jos BB:llä olisi munaa niin lähtisi.

Eipä ollut BB:llä pokkaa heittää Mikaakaan ulos, vaan vasta poliisin puuttuminen asiaan sai Mikan lähtemään. Tokihan Hannekin lähtee, mikäli poliisi katsoo että tutkinnalle on aihetta. Eikö muuten kansalaisten velvollisuus ole ilmoittaa epäillyistä rikoksista poliisille? Eli jos joku täällä nyt on varma, että Hanne syyllistyi seksuaaliseen hyväksikäyttöön, niin siitä vaan ilmoitus poliisille. Jos ilmoitus sitten jää tekemättä, niiin sitten ei itsekään usko hyväksikäyttöön.

Entäpä muuten, jos se olikin Hanne joka oli tiedottomassa tilassa, kun Olli räpläsi häntä? Vuoronperään olivat kanttuvei, ja juuri sen hetken kun toinen räplää.
Kuinkakohan moni tätäkin aihetta kommentoiva näki koko session...
Ja jottei menisi samanlaiseksi vänkäämiseksi kuin case-Sorellassa, niin päätän keskustelun asiasta omalta osaltani tähän. Palataan asiaan sitten, kun joku tekee ilmoituksen poliisille.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota Ollin ikää on jonkun verran spekuloitu. Jamppa on ihan oikeasti 22, syntynyt vuonna -84.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Gellner kirjoitti:
Eipä ollut BB:llä pokkaa heittää Mikaakaan ulos, vaan vasta poliisin puuttuminen asiaan sai Mikan lähtemään.

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö BB ilmoittanut Mikan saavan rangaistuksen joka ilmoitettaisiin myöhemmin ja ennen tätä ilmoitusta poliisi puuttui asiaan? Eli periaatteessa olisi voinutkin lentää ulos, mutta nyt BB sai pestyä kätensä koko asiasta.

Gellner kirjoitti:
Eikö muuten kansalaisten velvollisuus ole ilmoittaa epäillyistä rikoksista poliisille? Jos ilmoitus sitten jää tekemättä, niiin sitten ei itsekään usko hyväksikäyttöön.

Heh, ilmoitusvelvollisuushan on jokaisella kansalaisella, jos näkee rikoksen tapahtuvan. Eri asia ilmoittaako. Ei se sinällään tee rikosta tekemättömäksi, jos siitä ei ilmoita. Toki ei ole edes varmaa onko tässä mitään rikosta tapahtunut.

Gellner kirjoitti:
Kuinkakohan moni tätäkin aihetta kommentoiva näki koko session...

No, itse näin normin koostelähetyksen ja täältä netistä. Sen perusteella olen tämän kuvan saanut.

Gellner kirjoitti:
Ja jottei menisi samanlaiseksi vänkäämiseksi kuin case-Sorellassa, niin päätän keskustelun asiasta omalta osaltani tähän. Palataan asiaan sitten, kun joku tekee ilmoituksen poliisille.

Nyt en oikeim ymmärrä mitä vänkäämistä se nyt on, jos asiasta keskustelee? Toki siihen ei ole kenenkään pakko osallistua, kuten sanoitkin.
 

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
YYBER URPO!!

Nonni! Nyt käänty takki!

Mä oon todella kyllästynyt tuohon persvakorupinaamamuijanpettäjäkaikkitietävään Olliin!!
Olli ärsyttää tällä hetkellä ylivoimaisesti eniten talossa olijoista. Kaikki ne mitä se Hannen kanssa on tehnyt ja sit puhuu että toivottavasti muija ei oo vihanen! Joo ei varmaan ole! Mutta eniten siinä vituttaa se KAIKKITIETÄVYYS!
Voi vittu että se ärsyttää paljon! Ja sit ne saatanan yyberit ja mä tiedän ihan satavarmasti jutut!

Aluksi ajattelin että Ollissa on voittaja ainesta ja pidin hyvänä tyyppinä, mutta nyt, ULOS ja nopeasti! Tuskin on tyttöystävä vastassa.

Ps. Ja sit se huokailu. Miksi sen pitää huokailla ja hönkiä kun se puhuu pk huoneessa! Ärsyttää!!
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sundis kirjoitti:
Ps. Ja sit se huokailu. Miksi sen pitää huokailla ja hönkiä kun se puhuu pk huoneessa! Ärsyttää!!
Jos sillä on niin huono kunto että joutuu läähättää?
En kyllä osaa sanoa kenen noista pitäis voittaa. Ovatko Hanne ja Jani liian "tavallisia" voittaakseen? Tarvitseeko voittajan olla puhevikainen teini-ikäisten pillujuttuja viljelevä Mikko Alatalo-look-a-like? Meneekö vähän heikosti jos voitto otetaan isoilla tisseillä?
Mites Olli, riittääkö voittoon se että on munaa pettää muijakaveria kansallisessa tv-lähetyksessä?
Mulla on ikävä Miraa....
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sundis kirjoitti:
Nonni! Nyt käänty takki!

Mä oon todella kyllästynyt tuohon persvakorupinaamamuijanpettäjäkaikkitietävään Olliin!!
Olli ärsyttää tällä hetkellä ylivoimaisesti eniten talossa olijoista. Kaikki ne mitä se Hannen kanssa on tehnyt ja sit puhuu että toivottavasti muija ei oo vihanen! Joo ei varmaan ole! Mutta eniten siinä vituttaa se KAIKKITIETÄVYYS!
Voi vittu että se ärsyttää paljon! Ja sit ne saatanan yyberit ja mä tiedän ihan satavarmasti jutut!

Aluksi ajattelin että Ollissa on voittaja ainesta ja pidin hyvänä tyyppinä, mutta nyt, ULOS ja nopeasti! Tuskin on tyttöystävä vastassa.

Ps. Ja sit se huokailu. Miksi sen pitää huokailla ja hönkiä kun se puhuu pk huoneessa! Ärsyttää!!

Aluksi ajattelin et sinussa on voittaja-ainesta, sitten tajusin et ulosanti olikin ALA-ASTE tasolla! (Lisätäänkö vielä huutomerkkejä tai kirjoitusvirheitä, ai niin ne ISOT KIRJAIMET.)
 
Viimeksi muokattu:

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
Mikko78 kirjoitti:
Aluksi ajattelin et sinussa on voittaja-ainesta, sitten tajusin et ulosanti olikin ALA-ASTE tasolla! (Lisätäänkö vielä huuto tai kirjoitusvirheitä, ai niin ne ISOT KIRJAIMET.)

Vilpitön pahoitteluni, että en täyttänyt kielioppi vaatimuksiasi. Yritän parantaa tapojani, jotta sinulle ei tulisi paha mieli.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mr.X kirjoitti:
Veikkaankin, että seuraavassa äänestyksessä nähdään Sari ja Jani ja/tai Kaki.
Olli ja Jani antanee molemmat Sarille kaksi pistettä, mikä riittänee neidin äänestykseen joutumiseen.
Fakta on kuitenkin se, että Saria vastaan joutuminen äänestyksessä tietää vastustajalle varmaa putoamista.

Pakko keulia vähän, tää tulos tiedettiin. ;)

Tosiaan Jani lähtee talosta kuin leppäkeihäs, toistaiseksi etukäteen selvin äänestystulos sitten Sorellan häädön.

Sitä seuraavalla viikolla ei välttämättä ole nimeämisiä ollenkaan (jos mennään viime vuoden konseptilla ja ruvetaan äänestämään voittajaa) ja talosta lähtee toiseksi viimeisenä sunnuntaina vähiten ääniä saanut.

Kikakika-Hanne taitaa näköjään selvitä finaaliin ilman yhtäkään häätöuhkaa. Harva on tullut ajatelleeksi, että Hannekin on voinut taktikoida säätäessään moppitukan kanssa, kun on pelännyt kundien tallin yhtenäistä rintamaa ja sitä kautta äänestykseen joutumista.
Peliä tää on ja vaikka noi onkin kohtuullisen tyhmiä (enemmän tai vähemmän) niin perustaktikointia ei ole kauhean vaikea harrastaa.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mr.X kirjoitti:
Peliä tää on ja vaikka noi onkin kohtuullisen tyhmiä (enemmän tai vähemmän) niin perustaktikointia ei ole kauhean vaikea harrastaa.
Pakko tarttua tähän jossain vaiheessa. Mistä tietää että nuo ihmiset tuolla talossa ovat tyhmempiä kuin ihmiset keskimäärin? Aika monessa kohtaa on dissattu asukkaiden älykkyyttä, ja onhan sieltä tullut aika järjettömiä sutkautuksia ja puutteellista kirjoitustaitoa on esitelty blogeissa. Kuitenkin jos kerättäisiin satunnaisotannalla porukkaa vaikkapa tältä palstalta ja laitettaisiin tuonne valvovan silmän alle, niin aika samanlaista settiä olisi luultavasti tiedossa.
Itse epäilen että ihmiset ovat keskimäärin yhtä tyhmiä kuin nuo asukkaat. Tuollaisia me tavalliset tasalatvat ollaan, valitettavasti.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
J-Ko kirjoitti:
Pakko tarttua tähän jossain vaiheessa. Mistä tietää että nuo ihmiset tuolla talossa ovat tyhmempiä kuin ihmiset keskimäärin? Aika monessa kohtaa on dissattu asukkaiden älykkyyttä, ja onhan sieltä tullut aika järjettömiä sutkautuksia ja puutteellista kirjoitustaitoa on esitelty blogeissa. Kuitenkin jos kerättäisiin satunnaisotannalla porukkaa vaikkapa tältä palstalta ja laitettaisiin tuonne valvovan silmän alle, niin aika samanlaista settiä olisi luultavasti tiedossa.
Itse epäilen että ihmiset ovat keskimäärin yhtä tyhmiä kuin nuo asukkaat. Tuollaisia me tavalliset tasalatvat ollaan, valitettavasti.

Riippuu tietysti siitä, mitä tarkoitetaan sanalla tyhmä. Sanotaan sitten niin, että talossa ei ole ketään erityisen fiksuja ihmisiä.
Jokaisella on tietysti oikeaus omaan mielipiteeseensä.

EDIT: Enkä todellakaan halua haukkua asukkaita, tarkoitin vaan, että kyllä "blondikin" voi osata taktikoida yllättävän hyvin.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cottonmouth kirjoitti:
Nyt en oikeim ymmärrä mitä vänkäämistä se nyt on, jos asiasta keskustelee? Toki siihen ei ole kenenkään pakko osallistua, kuten sanoitkin.

Viittasin case-Sorellaan, joka ainakin omalta osaltani meni vänkäämiseksi. Mitään uutta sanottavaa ei minulla enää tähän viimeisimpään ole, ja jos vielä jatkan niin menee osaltani vänkäämiseksi. Kantani on siis se, että jos nyt jotain on tiedottomassa tilassa hyväksi käytetty, niin ei muuta kuin rangaistusta kehiin. Jatkakaa te muut asian puimista :)
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mr.X kirjoitti:
Pakko keulia vähän, tää tulos tiedettiin. ;)
Tosiaan Jani lähtee talosta kuin leppäkeihäs, toistaiseksi etukäteen selvin äänestystulos sitten Sorellan häädön.

Lähteekö? Jani herättää vähemmän negatiivisa tunteita kuin Sari, ja yleensä miinusääniä annetaan enemmän kuin plussia. Minäpä veikkaan, että Sari lähtee. Miksi muuten Suomen BB:ssä taktikoidaan huomattavasti vähemmän kuin Brittien vastaavassa?
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gellner kirjoitti:
Lähteekö? Jani herättää vähemmän negatiivisa tunteita kuin Sari, ja yleensä miinusääniä annetaan enemmän kuin plussia. Minäpä veikkaan, että Sari lähtee. Miksi muuten Suomen BB:ssä taktikoidaan huomattavasti vähemmän kuin Brittien vastaavassa?

Valot päälle, seurataan näitä ohjelmia! ;) Olen valmis lyömään kenen kanssa tahansa minkä summan tahansa vetoa siitä, että Jani lähtee. Jos joku haluaa haastaa, niin yksityisviestiä tulemaan.

Sun kannattaa Gellner lyödä ainakin vetoa Nordicille/Ladille siitä, että Jani jää taloon, koska tulet saamaan aivan jäätävän hyvän kertoimen kyseisestä vaihtoehdosta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös