krobbe kirjoitti:
Mialla valkenee valitettavasti jo toiseksi viimeinen aamu BB-talossa. Sellainen on kutina, että täysin väritön Jani tulee jäämään taloon ja Mia lähtee. No minkäs teet, Mia on sellainen persoona, jonka habituksesta harva tuntuu pitävän.
No jaa, ei toi Mia mun mielestä ole yhtään Jania värikkäämpi. Samanlaisia tavallisia kadunpulliaisia ne molemmat ovat, liian "normaaleja" tällaiseen formaattiin.
Aika rohkea veto nuo viimeiltaiset kinkybileet. Tuotantotiimi yllätti positiivisesti rohkeudellaan. En olisi ikinä uskonut, että heillä olisi ollut pokkaa keksiä tuollaista. Melkoisen läpinäkyvää ja jossain määrin hyvän maun vastaista, mutta mielummin sitä tuollaista katselee kuin jotain pääsiäspupu-meininkiä. Illalla vasta näkee mitä siellä todella on tapahtunut, mutta ilmeisesti ainakin Opa ollut taas vauhdissa. Hyvä niin, mulla ainakaan ei ole hirveästi sympatiaa äijää kohtaan, ihan oma moka jos on taas
sössinyt.
On taas mennyt viikko ollut sellaista tuubaa, että ei paremmasta väliä. Ei noita jaksoja jaksa edes loppuun asti katsoa kun porukkaa vaan makaa sohvilla. Asiaa ei hirveästi edesauta, että jäljellä olevista kilpailijoista kukaan ei oikein erotu joukosta. Alkaa olemaan melko sama kuka koko paskan voittaa. Toivottavasti kuitenkaan Olli tai Kaki ei voita. Aluksi olivat ihan hauskoja tyyppejä, mutta nyt on kyllä pää niin jäässä tyyppien suhteen. Sari ja Hanne ovat tyhmiä kuin saappaat, mutta ihan hyväsydämisiä sellaisia joten molemmille voiton soisin. Jani on niin basic kuin vaan voi olla, mutta jos muut ehdokkaat ovat tätä tasoa niin nousee aika korkealle mun silmissä. Miaa jossain määrin ymmärrän, mutta en kuitenkaan. Pelkkä hänen äänensä aiheuttaa jo päänsärkyä.
Yhteenveto: toivottavasti Mia lähtee huomenna. Voittajan suhteen tärkeintä olisi, että Olli tai Kaki ei voittaisi. Sen jälkeen olisi melko sama kuka voittaa, jos joku pitäisi valita niin ehkä Sarin haluaisin voittavan.